مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد و رتبه بندی بیمه

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد و رتبه بندی بیمه

مبانی نظری ارزیابی عملکرد و رتبه بندی بیمه
دانلود مبانی نظری ارزیابی عملکرد و رتبه بندی بیمه
دانلود پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد و رتبه بندی بیمه
پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد و رتبه بندی بیمه
ادبیات نظری ارزیابی عملکرد و رتبه بندی بیمه
فصل دوم پایان نامه ارزیابی عملکرد و رتبه بندی بیمه
ادبیات و مبانی نظری ارزیابی عملکرد و رتبه بندی بیمه

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری پایان نامه رشته مدیریت

مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد و رتبه بندی بیمه

 

 

 

 

 

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد و رتبه بندی بیمه بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

 

مقدمه:
بیمه  از جمله نهادهای اقتصادی است که نقش مهمی در حیات اقتصادی، اجتماعی و سیاسی کشورها ایفا می کند. بیمه از شاخه های مهم بخش خدمات به شمار می رود که از یک سو باعث نوعی تأمین و احساس امنیت برای بیمه گذاران می شود و از سوی دیگر در رشته هایی که از نظر اقتصادی مطلوب بوده و در مسیر اهداف توسعه اقتصادی دولت می باشد، بستری مناسب برای سرمایه گذاری فراهم می کند (صفوی و فلاحتی، 1386، ص 12).فلسفه شکل گیری بیمه وجود خطر می باشد که همواره سابقه اي به قدمت زندگي انسان داشته و با ضرر و زيان همراه بوده است و موجب دل مشغولي انسان از بدو خلقت بوده است. در گذشته سرمايه اندک بوده و خطر هم گستره چنداني نداشته است؛

 

 

اما با توسعه جوامع بر دارائي انسان اضافه شد و ميزان درگيري او با خطر و ريسک افزايش يافت. بشر در زندگي ابتدائی خود خطري که همواره او را تهديد مي کرد، احتمال حملة حيوانات و يا افرادي از قبایل دیگر بود و زماني که به سلاح دست يافت تصور کرد که به زندگي آرامي دست يافته است اما به تدربج که به زندگي بهتر و کاملتري رسيد، همين وسايل، خطرات تازه اي را براي او به ارمغان آورد و انسان در تمامي مراحل از فکر پيشگیري از خطرات غافل نماند. به نحوي که در دوران گذشته اگر حيواني در کارواني از بين مي رفت، حيوان ديگری با هزينه کاروان تهيه مي شد تا صاحب آن به تنهايي متحمل ضرر نگردد.  با وقوع انقلاب صنعتي در قرن هیجدهم به عمق مخاطرات افزوده شد، به نحوي که امروزه با پيشرفت علم و فن، خطرات جديدي وارد زندگي انسان شده است. به طور کلّي بايد اذعان داشت که بيمه؛ تأمين کننده مالي براي فعاليت هاي بازرگاني است، از طریق انتقال ريسک هاي اتفاقي به بيمه گر، توان و کارآيي بازرگانان افزايش مي يابد، کمک مؤثري در توزيع نسبي هزينه ها مي نمايد، سبب افزايش اعتبار بيمه گذار مي شود، يک نوع پس انداز است و اینکه جامعه و اقتصاد جامعه از آن منتفع می گردد (تدبیری، 1380، ص 8-5).

 

 

الگوی مناسب برای ارزیابی عملکرد: اصولا سیستم های ارزیابی با توجه به شرایط و مقتضیات سازمان طراحی می شوند. البته این مطالب به این معنی نیست که هر سازمانی باید الگوی موجود را با شرایط سازمانی وفق دهد، چرا که شاید هزینه طراحی و ایجاد یک الگو آنقدر زیاد باشد که از نظر اقتصادی به صرفه نباشد و چه بسا الگوهای کاملی وجود داردکه قبلاً این مسیر را طی کرده اند و قابلیت های زیادی برای استفاده در سازمان مورد نظر دارند. ولی در هر صورت هر سیستم ارزیابی عملکرد باید از یک سری الزامات خاصی برخوردار باشد.«پارکر » معتقد است مواردی مثل عملی بودن، قابل فهم بودن برای عموم، بهبود دادن خود ارزیابی به صورت مستمر، بیشتر بودن مزایا از هزینه ها و دارا  بودن معیارهای واقعی و مستدل و قوی از ویژگی های یک نظام ارزیابی عملکرد است.
وجود شاخص های عملکردی (مانند؛ اهداف کمی و کیفی، نرخ رشد سازمان، نرخ رشد بهره وری و …) و شاخص های غیر عملکردی (مانند؛ توانایی سازمان برای تعیین آرمان ها و مأموریت ها، توانایی سازمان برای شناخت نیاز آینده و …) نیز می تواند از الزامات یک سیستم و الگوی ارزیابی عملکرد باشد (آذر و دانشور، 1387، ص 129).

 

 

 

 

 ویژگی های یک سیستم  ارزیابی عملکرد مناسب:با توجه به مدل ها و چارچوب های ارائه شده و طبق نظر اکثر صاحب نظران در زمینه ارزیابی عملکرد، می توان ویژگی های یک سیستم  ارزیابی عملکرد مناسب را به شرح زیر خلاصه کرد.

 

– از اهداف استراتژیک پشتیبانی کند؛ سیستم های ارزیابی عملکرد باید از اهداف استراتژیک نشات گرفته باشند. در غیر اینصورت این سیستم ممکن است فعالیت هایی را پشتبانی کند که اثر معکوس بر اهداف استراتژیک بگذارد. به علاوه باید به این نکته توجه کرد که اگر در طول زمان، استراتژی ها تغییر یابند، برخی شاخص های عملکرد نیز تغییر خواهند کرد. در نتیجه نیاز به انعطاف پذیری در این سیستم ها احساس می شود تا بتوان از این طریق اطمینان حاصل نمود که سیستم ارزیابی عملکرد همیشه با اهداف سازمان سازگار است.

 

– متوازن باشد؛ این موضوع که سیستم ارزیابی عملکرد نباید تنها از نقطه نظر مالی دیده شود بسیار حیاتی است. یک سیستم ارزیابی عملکرد بایستی انواع مختلفی از شاخص های عملکرد را شامل شود تا تمامی جنبه های مهم برای موفقیت سازمان را پوشش دهد. لذا بایستی بین شاخص های مختلف توازن وجود داشته باشد. یعنی به صورت متناسبی بر روی نتایج کوتاه و بلند مدت، انواع مختلف عملکرد (نظیر هزینه، کیفیت، تحویل، انعطاف پذیری و… ) جنبه های مختلف (نظیر مشتریان، ذی نفعان، رقبا، نوآوری و… ) و سطوح مختلف سازمانی (نظیر عملکرد کلی و بخشی ) تمرکز داشته باشد. 

 

– در مقابل بهینه سازی بخشی بایستد؛ از آنجا که شاخص های عملکرد بر روی رفتار کارکنان اثر گذارند، مجموعه ای نامناسب از شاخص ها می تواند به رفتار غیر کارکردی از طرف کارکنان منجر شود. به عبارت دیگر؛ کارکنانی که تنها در پی ارتقا و بهبود شاخص عملکرد مربوط به خود هستند، ممکن است تصمیماتی بگیرند که در تضاد با خواسته های مدیران باشد و بهبود در عملکرد واحد آنها به آسیب دیگر قسمت ها و یا حتی عملکرد کلی سازمان منجر شود. یک سیستم ارزیابی عملکرد باید از اینگونه بهینه سازی ها جلوگیری کند.

 

– تعداد شاخص های عملکرد آن محدود باشد؛ برای ایجاد عملکرد مناسب ضروری است که تعداد شاخص های عملکرد محدود باشند. افزایش تعداد شاخص ها نیاز به زمان تحلیل بیشتری دارد. گردآوری اطلاعاتی که از آنها استفاده ای نمی شود، یک اتلاف تلقی می شود. بنابراین، ضروری است که تنها داده هایی که برای یک هدف خاص کاربرد دارند و هزینه گردآوری آنها از مزایای مورد انتظارشان بیشتر نیست گردآوری شوند. همچنین افزایش تعداد شاخص های عملکرد، ریسک انباشت اطلاعات را افزایش می دهد که این امر موجب می شود که امکان اولویت بندی شاخص ها وجود نداشته باشد.

 

– دسترسی به آن آسان باشد؛ هدف یک سیستم ارزیابی عملکرد، دادن اطلاعات مهم درزمان مناسب و به شخص مناسب است. لذا نکته مهم درباره این سیستم ها آن است که باید به گونه ای طراحی شوند که اطلاعات آنها به راحتی بهبود یافته و در دسترس استفاده کنندگان از آن قرار گیرد و برای آنها قابل فهم باشد.
– حاوی شاخص های عملکرد جامع باشد؛ یک شاخص عملکرد باید هدف مشخص داشته باشد. به علاوه ضروری است که یک غایت مشخص نیز برای هر شاخصی تعریف شود و چارچوب زمانی مشخص شود که در قالب آن بایستی به آن غایت نائل شد (کریمی، 1385، ص 27).

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
2-1- مروری بر صنعت بیمه19
2-1-1- مقدمه.19
2-1-2- تعریف بیمه20
2-1-2-1-تعریف بیمه از لحاظ لغوی20
2-1-2-2- تعریف بیمه از لحاظ قانون بیمه21
2-1-2-3- تعریف بیمه از لحاظ فنی21
2-1-2-4- تعریف بیمه از لحاظ مالی.21
2-1-2-5- تعریف بیمه در فرهنگستان ایران21
2-1-3- تارخچه بیمه22
2-1-3-1- تارخچه بیمه در جهان.22
2-1-3-2- تاریخچه بیمه در ایران.25
2-1-3-3- جایگاه بیمه بعد از انقلاب اسلامی.27
2-1-3-4- بیمه در جهان امروز28
2-1-4- انواع بیمه.29
2-1-4-1- بیمه های اجتماعی.29
2-1-4-2-  بیمه های بازرگانی.30
2-1-4-3- مقايسه بيمه های بازرگانی و اجتماعی.31
2-1-5- برخی از تعاریف و اصطلاحات بیمه ای31

2-2- مروری بر ارزیابی عملکرد33
2-2-1- مقدمه33
2-2-2-تاریخچه ارزیابی عملکرد34
2-2-2-1- تاریخچه ارزیابی عملکرد در جهان34
2-2-2-2- تاریخچه ارزیابی عملکرد در ایران.35
2-2-3- تعریف اندازه گیری36
2-2-4- دلایل اندازه گیری36
2-2-5- تعریف و مفهوم عملکرد36
2-2-6- انواع ارزیابی37
2-2-6-1-ارزيابي آينده نگر.37
2-2-6-2-ارزيابي گذشته نگر.37
2-2-7- مراحل ارزیابی.38
2-2-8- تعریف و مفهوم ارزیابی عملکرد.39
2-2-9- کارکردهای ارزیابی عملکرد40
2-2-10- دلایل ارزیابی عملکرد41
2-2-11- اهداف ارزیابی عملکرد42
2-2-12- ضرورت و اهمیّت ارزیابی عملکرد42
2-2-13- ابعاد ارزیابی عملکرد.43
2-2-14- فرآیند ارزیابی عملکرد45

2-2-15- شاخص ها و استانداردهای ارزیابی عملکرد.48
2-2-15-1-تعریف استاندارد48
2-2-15-2- تعریف شاخص48
2-2-15-3- انواع شاخص های عملکردی49
2-2-15-4- خصوصیات شاخص های عملکرد ایده آل.50
2-2-15-4-1- شاخص های مطلوب عملکرد از نظر پیتر دراکر.50
2-2-15-4-2- خصوصیات شاخص های عملکرد از نظر گلوبرسون.50
2-2-15-4-3- اصول شاخص های عملکرد از نظر ماسکل51
2-2-15-4-4- شاخص های عملکرد در مدل سینک و تاتل52
2-2-15-4-5- شاخص های عملکرد در مدل نتایج و تعیین کننده ها52
2-2-15-4-6- شاخص های عملکرد در مدل هرم عملکرد.53

2-2-16- مدیریت عملکرد54
2-2-16-1- تعریف مدیریت عملکرد.54
2-2-16-2- مزيّت هاي مديريت عملکرد.55
2-2-16-3- پیش نیازهای مدیریت عملکرد56
2-2-16-4- حرکت از ارزیابی عملکرد به مدیریت عملکرد56
2-2-16-5- شرایط حرکت مؤثر از ارزیابی عملکرد به مدیریت عملکرد.56
2-2-16-6- تفاوت مدیریت عملکرد با ارزیابی عملکرد.57
2-2-17- ديدگاه هاي سنتي و نوين درباره ارزيابي عملکرد59
2-2-17-1- مقایسه معیارهای سنتی و نوین ارزیابی عملکرد.60
2-2-17-2- اشکالات سیستم های سنتی ارزیابی61

2-3- مدل های ارزیابی عملکرد61
2-3-1-الگوی مناسب برای ارزیابی عملکرد.62
2-3-2- ویژگی های یک سیستم  ارزیابی عملکرد مناسب62
2-3-3- انواع مدل های ارزیابی عملکرد.64
2-3-3-1- مدل های ارزیابی عملکرد مالی66
2-3-3-1-1- تاريخچه سيستم‎هاي ارزيابي مالي.66
2-3-3-1-2- تجزيه و تحليل صورت هاي مالي.67
2-3-3-1-3- انواع نسبت‎هاي مالي.70
2-3-3-1-3-1- نسبت‎هاي نقدينگي70
2-3-3-1-3-2- نسبت‎هاي فعاليت (کارآیی)72
2-3-3-1-3-3- نسبت‎هاي ساختار سرمايه (توانایی پردراخت بدهی ها)76
2-3-3-1-3-4- نسبت‎هاي سودآوري78
2-3-3-1-5- نسبت‎هاي مالي مربوط به سرمايه‎گذاري سهامداران (ارزش بازار)81
2-3-3-1-4- نقاط قوت و ضعف نسبت‎هاي مالي84
2-3-3-2- مدل های ارزيابي بهره‎وري85
2-3-3-2-1- تاريخچه بهره‎وري.85
2-3-3-2-2- تعريف بهره‎وري86
2-3-3-2-3- انواع بهره‎وري86
2-3-3-2-4- سطوح بهره‎وري88
2-3-3-2-5- مراحل ايجاد معيارهاي بهره‎وري88
2-3-3-2-6- مفهوم ارزش افزوده در بهره‎وري.90
2-3-3-2-7- شاخص‎هاي بهره‎وري ارزش افزوده90
2-3-3-2-8- روش سريع ارزيابي بهره‎وري.93
2-3-3-2-9- محدوديت‎هاي ارزيابي بهره‎وري شركت‎ها95
2-3-3-3- مدل هاي اثربخشي سازماني97
2-3-3-3-1- رويكرد نيل به هدف.97
2-3-3-3-2- رويكرد سيستمي97
2-3-3-3-3- رويكرد عوامل استراتژيك.98
2-3-3-3-4- رويكرد ارزش‎هاي رقابتي98 
2-3-3-3-5- محدوديت مدل‎هاي ارزیابی اثربخشي سازماني.98
2-3-3-4- مدل‎هاي ارزیابی تعالي سازماني.99
2-3-3-4-1- مدل جايزه اروپايي كيفيت (EQA).99
2-3-3-4-2- مدل جايزه ملي دمينگ.102
2-3- 3-4-3- مدل جایزه ملی کیفیت مالكوم بالدريج104
2-3-3-4-5- محدوديتهای مدل‎هاي ارزیابی تعالي سازماني.106

2-4- مدل ارزیابی عملکرد متوازن107
2-4-1- مقدمه107
2-4-2- ابعاد مدل ارزیابی عملکرد متوازن.108
2-4-3- انواع شاخص ها در مدل ارزیابی عملکرد متوازن.110
2-4-4- دلایل استفاده از مدل ارزیابی عملکرد متوازن111
2-4-5- کاربردهاي ارزيابي عملکرد متوازن113
2-4-6- گام هاي پياده سازي و توسعه مدل ارزیابی عملکرد متوازن115
2-4-7- سير تكاملى مدل ارزیابی عملکرد متوازن118
2-4-8- مزایای مدل ارزیابی عملکرد متوازن123
2-4-9- محدوديت های مدل ارزيابي عملكرد متوازن124

2-5- مروری بر رتبه بندی در صنعت بیمه.124
2-5-1- مقدمه.125
2-5-2- تعریف رتبه بندی125
2-5-3- منظور از رتبه بندی در صنعت بیمه.125
2-5-4- تفاوت مفهوم رتبه بندی با رده بندی.126
2-5-5- دلایل و ضرورت رتبه بندی در صنعت بیمه ایران126
2-5-6- اهداف رتبه بندی شرکت های بیمه128
2-5-7- مزایا و اثرات رتبه بندی شرکت های بیمه.128
2-5-8- چالش ها و محدودیت های رتبه بندی شرکت های بیمه در ایران129
2-5-9- مشكلات اجرايي رتبه بندي مؤسسات بیمه در ايران133
2-5-10- متدولوژي (روش شناسی) رتبه بندي شركت هاي بيمه133
2-5-11- طبقات روش شناسي رتبه بندي.134
2-5-12- مهم ترين فاكتور هاي مؤثر در تعيين نوع متدولوژي رتبه بندي135
2-6- مطالعات تجربی ارزیابی عملکرد بیمه135
2-6-1- جمع بندی ادبیات تحقیق.149

2-7- مدل پیشنهادی تحقیق.152
2-7-1- مدل کلان (مفهومی)152
2-7-2- مدل خرد (عملیاتی)153

منابع و مأخذ    
منابع فارسی
منابع انگلیسی

 

  • دانلود پاورپوینت سیزده آبان

    دانلود پاورپوینت سیزده آبان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سیزده آبان جهت رشته سیاسی در 17 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       سیزده آبان که در مبارزه و قیام…

  • پاورپوینت آموزشی مروری بر داروها و مراقبت های پرستاری

    پاورپوینت آموزشی مروری بر داروها و مراقبت های پرستاری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی مروری بر داروها و مراقبت های پرستاری جهت رشته پرستاری در قالب 192 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و…

  • دانلود تحقیق در مورد اختلالات مرتبط با مواد مخدر docx

    دانلود تحقیق در مورد اختلالات مرتبط با مواد مخدر docx رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی اختلالات مرتبط با مواد مخدر با فرمت docx در قالب 9 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پاورپوینت بلوک سیمانی دیواری در 26 اسلاید کاملا قابل ویرایش

    پاورپوینت بلوک سیمانی دیواری در 26 اسلاید کاملا قابل ویرایش رفتن به سايت اصلي در این پروژه پاورپوینت بلوک سیمانی دیواری در 26 اسلاید کاملا قابل ویرایش به طور کامل و جامع همراه با شکل و تصاویر و جدول طبق موارد زیر ارایه…

  • پاورپوینت کتاب روانشناسی رشد 1 علی اکبر شعاری نژاد

    پاورپوینت کتاب روانشناسی رشد 1 علی اکبر شعاری نژاد پاورپوینت روانشناسی رشد(1)علی اکبر شعاری نژاد پاورپوینت روانشناسی رشد از علی اکبر شعاری نژاد پاورپوینت درس روانشناسی رشد علی اکبر شعاری نژاد پیام نور رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روانشناسی…

  • پاورپوینت زبان مدلسازی حقیقت مجازی VRML

    پاورپوینت زبان مدلسازی حقیقت مجازی VRML دانلود پاورپوینت زبان مدلسازی حقیقت مجازی VRML پاورپوینت آموزش زبان مدلسازی حقیقت مجازی VRML پاورپوینت انواع زبان مدلسازی حقیقت مجازی VRML پاورپوینت زبان مدلسازی حقیقت مجازی VRML رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت زبان…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی احساس تنهایی و دیدگاه های آن

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی احساس تنهایی و دیدگاه های آن کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه احساس تنهایی و دیدگاه های آن مبانی نظری احساس تنهایی و دیدگاه های آن پیشینه تحقیق احساس تنهایی و دیدگاه های آن…

  • پاورپوینت کودکان خیابانی و مشکلات آن

    پاورپوینت کودکان خیابانی و مشکلات آن دانلود پاورپوینت کودکان خیابانی  و مشکلات آن پاورپوینت درباره ی کودکانی خیابانی پاورپونت مشکلات کودکان خیابانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کودکان خیابانی و مشکلات آن جهت رشته جامعه شناسی در قالب 24…

  • پاورپوینت دوره آموزشی HSE در پروژه های عمرانی

    پاورپوینت دوره آموزشی HSE در پروژه های عمرانی پاورپوینت دوره های تخصصی hse پاورپوینت دوره های عمومی hse پاورپوینت آموزش hse پاورپوینت HSE پاورپوینت آموزش HSE رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت دوره آموزشی HSE درپروژه های عمرانی جهت رشته…

  • بررسی امکان وجود یکی از احکام حاکم بر عقود سنتی در عقود الکترونیکی

    بررسی امکان وجود یکی از احکام حاکم بر عقود سنتی در عقود الکترونیکی کلمات کلیدی : بیع الکترونیک مقاله بیع الکترونیکی بیع الکترونیکی چیست پایان نامه بیع الکترونیکی خیارات در بیع الکترونیکی بیع الکترونیکی در نظام حقوقی ایران تجارت الکترونیکی…

  • دانلود پاورپوینت تئوری گراندد

    دانلود پاورپوینت تئوری گراندد پاورپوینت درمورد تئوری گراندد پاورپوینت نظریه زمینه ای پاورپوینت آماده نظریه گراندد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تئوری گراندد جهت رشته علوم پایه در 53 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و…

  • نیاز سنجی آموزشی سلامت

    نیاز سنجی آموزشی سلامت نیاز سنجی نیاز سنجی سلامت نیاز سنجی آموزشی نیازسنجی بهداشتی نیاز سنجی آموزشی سلامت دانلود مقالات رشته مدیریت دانلود مقالات کارشناسی ارشد مدیریت دانلود مقالات مدیریتی سیستم همکاری در فروش فایل خرید مقالات مدیریتی رفتن به…

  • شخصیت شناسی شغاد در شاهنامه

    شخصیت شناسی شغاد در شاهنامه شاهنامه فردوسی شغاد رستم عقده ی حقارت شخصیت شناسی دانلود مقالات کارشناسی ارشد رشته زبان و ادبیات فارسی شخصیت شناسی شغاد در شاهنامه علل احساس حقارت شغاد در برابر رستم دانلود مقالات ارشد زبان و…

  • پاورپوینت آموزشی درس مدیریت سازمان های ورزشی

    پاورپوینت آموزشی درس مدیریت سازمان های ورزشی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی درس مدیریت سازمان های ورزشی جهت رشته مدیریت در قالب 232 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • بررسی صفات خداوند در کلام سعدی

    بررسی صفات خداوند در کلام سعدی بررسی صفات خداوند در کلام سعدی بررسی صفات خداوند در آثار سعدی بررسی صفت های الهی کلام سعدی بررسی صفت های الهی در بوستان بررسی صفت های الهی در گلستان دانلود پایان نامه ادبیات…

  • پاورپوینت کتاب و درس مقدمات نوروسایکولوژی (عصب روانشناسی)

    پاورپوینت کتاب و درس مقدمات نوروسایکولوژی (عصب روانشناسی) رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب و درس مقدمات نوروسایکولوژی جهت رشته زیست در قالب 12 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • تشریح هویت و حقیقت دولت و اساس مسوولیت آن

    تشریح هویت و حقیقت دولت و اساس مسوولیت آن غایت دولت دانلود پایان نامه جبران خسارت دانلود پایان نامه مسوولیت مدنی دولت نظریه های مکاتب سیاسی تشریح هویت و حقیقت دولت و اساس مسوولیت آن دانلود پایان نامه رشته حقوق…

  • پاورپوینت حسابداران دادگاهی و عدالت

    پاورپوینت حسابداران دادگاهی و عدالت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حسابداران دادگاهی و عدالت جهت رشته ی حسابداری در قالب 33 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       آل…

  • نیرو و تنش برشی

    نیرو و تنش برشی تعریف نیروى برشى تنش برشى و بکارگیری رابطة آن بررسى رفتار اتصالات برشى ساده با پیچ یا پرچ محاسبه تنش كششى ماكزیمم در اتصالات برشى ساده محاسبه تنش لهیدگى در اتصالات برشى ساده به دست آوردن…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی استرس شغلی

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی استرس شغلی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه استرس شغلی مبانی نظری استرس شغلی پیشینه تحقیق استرس شغلی پیشینه داخلی استرس شغلی پیشینه خارجی استرس شغلی پیشینه پژوهش استرس شغلی پیشینه نظری استرس شغلی…

  • گذردهی کاربر ثانویه در حالت وجود انتقال طیف و با ملاحظات انرژی

    گذردهی کاربر ثانویه در حالت وجود انتقال طیف و با ملاحظات انرژی رادیوی شناختگر شبکه های عصبی شبکه های رادیو شناختی بیشینه گذردهی شبکه ثانویه دست به دست شدن فرکانسی بررسی گذردهی کاربر ثانویه در حالت وجود دست به دست…

  • ارزیابی عملکرد امور مالیاتی بر اساس مدل کارت امتیازی متوازن

    ارزیابی عملکرد امور مالیاتی بر اساس مدل کارت امتیازی متوازن ارزیابی عملکرد مدیریت استراتژیک کارت امتیازی متوازن ارزیابی عملکرد امور مالیاتی ارزیابی عملکرد امور مالیاتی بر اساس مدل BSC ارزیابی عملکرد امور مالیاتی شهر سنندج بر اساس مدل کارت امتیازی…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه باورهای انگیزشی

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه باورهای انگیزشی فصل دوم پایان نامه باورهای انگیزشی مبانی نظری باورهای انگیزشی پیشینه تحقیق باورهای انگیزشی پیشینه داخلی باورهای انگیزشی پیشینه خارجی باورهای انگیزشی پیشینه پژوهش باورهای انگیزشی پیشینه نظری باورهای انگیزشی ادبیات…

  • پاورپوینت آموزش کار و فناوری ششم ابتدایی مبحث تنظیمات میز کار

    پاورپوینت آموزش کار و فناوری ششم ابتدایی مبحث تنظیمات میز کار رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش کار و فناوری ششم ابتدایی مبحث تنظیمات میز کار در قالب 26 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و…

  • تاثیر ساختار سازمان بر رضایت شغلی کارکنان

    تاثیر ساختار سازمان بر رضایت شغلی کارکنان رضایت شغلی مقاله مقاله در مورد رضایت شغلی مقاله در مورد رضایت شغلی کارکنان مقاله در مورد رضایت شغلی مقاله رضایت شغلی کارکنان دانلود مقاله ساختار سازمانی رابطه ساختار سازمان و رضایت شغلی…

  • پاورپوینت اختلال سلوک و انواع اختلالات آن

    پاورپوینت اختلال سلوک و انواع اختلالات آن پاورپوینت اختلال سلوک چیست پاورپوینت اختلال سلوک در کودکان پاورپوینت اختلال سلوک در dsm5 پاورپوینت اختلال سلوک یعنی چه پاورپوینت اختلال سلوک مقاله رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اختلال سلوک و انواع…

  • دانلود پاورپوینت روانشناسی صنعتی

    دانلود پاورپوینت روانشناسی صنعتی پاورپوینت روانشناسی صنعتی پاورپوینت روانشناسی صنعتی و سازمانی پاورپوینت روانشناسی صنعتی سازمانی پیام نور پاورپوینت روانشناسی صنعتی سازمانی پل اسپکتور رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روانشناسی صنعتی جهت رشته روانشناسی در قالب 71 اسلاید و…

  • دانلود پاورپوینت معماری گرمابه رضوی (سعد السلطنه) قزوی

    دانلود پاورپوینت معماری گرمابه رضوی (سعد السلطنه) قزوی پاورپوینت درمورد گرمابه ها پاورپوینت معماری گرمابه ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معماری گرمابه رضوی (سعد السلطنه) قزوی جهت رشته معماری در 75 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل…

  • پاورپوینت اجرا تفسیر و کاربرد آزمون هوش وکسلر

    پاورپوینت اجرا تفسیر و کاربرد آزمون هوش وکسلر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی آشنایی اجرا تفسیر و کاربرد آزمون هوش وکسلر جهت رشته روانشناسی و علوم تربیتی در قالب 71 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق احقاق حق جنسی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق احقاق حق جنسی مبانی نظری احقاق حق جنسی پیشینه احقاق حق جنسی دانلود مبانی نظری احقاق حق جنسی پیشینه تحقیق احقاق حق جنسی ادبیات نظری احقاق حق جنسی فصل دوم پایان نامه احقاق حق جنسی…

  • پرسش نامه انگیزش شغل از دیدگاه کارکنان هاکمن و اولدهام

    پرسش نامه انگیزش شغل از دیدگاه کارکنان هاکمن و اولدهام پرسش نامه انگیزش هاکمن و اولدهام شغل از دیدگاه کارکنان رفتن به سایت اصلی محتوای این بسته شامل موارد زیر می باشد : پرسشنامه عنوان کامل: پرسشنامه انگیزش شغل از…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش معنوی کارکنان

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش معنوی کارکنان مبانی نظری هوش معنوی کارکنان دانلود مبانی نظری هوش معنوی کارکنان پیشینه تحقیق هوش معنوی کارکنان ادبیات نظری هوش معنوی کارکنان فصل دوم پایان نامه هوش معنوی کارکنان مبانی نظری و پیشینه…

  • پاورپوینت در مورد محصول شکلات

    پاورپوینت در مورد محصول شکلات رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درمورد محصول شکلات جهت رشته ی تغذیه و کارآفرینی در قالب 54 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • پاورپوینت فصل شانزدهم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی ترجمه ابریشمی با موضوع رگرسيون بر روي متغير وابسته موهومي

    پاورپوینت فصل شانزدهم کتاب مبانی اقتصاد سنجی گجراتی ترجمه ابریشمی با موضوع رگرسيون بر روي متغير وابسته موهومي کلمات کلیدی : پاورپوینت رگرسيون بر روي متغير وابسته موهومي پاورپوینت فصل شانزدهم کتاب اقتصاد سنجی گجراتی پاورپوینت فصل شانزدهم کتاب اقتصاد…

  • دیدگاه ها و نظریه های امنیت عاطفی

    دیدگاه ها و نظریه های امنیت عاطفی دیدگاه های امنیت عاطفی نظریه های امنیت عاطفی علل موثر بر امنیت عاطفی امنیت عاطفی در زندگی زناشویی امنیت عاطفی در بین همسران تحقیق در مورد امنیت عاطفی زوجین تحقیق کامل در مورد…