مبانی نظری سنجش تاثیر عوامل موثر در ارزش ویژه برند سبز محصولات الکترونیکی در میان مصرف کنندگان

مبانی نظری سنجش تاثیر عوامل موثر در ارزش ویژه برند سبز محصولات الکترونیکی در میان مصرف کنندگان

کیفیت درک شده برند
ارزش درک شده برند سبز
ارزش ویژه برند سبز
ابعاد ارزش ویژه برند سبز
مبانی نظری عوامل موثر در ارزش ویژه برند سبز در بین مشتریان
تاثیر اعتبار برند بر ارزش ویژه برند سبز
تاثیر کیفیت درک شده بر ارزش ویژه برند سبز

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

سنجش تاثیر عوامل موثر در ارزش ویژه برند سبز محصولات الکترونیکی در میان مصرف کنندگان

 

 

 

 

 

چکیده

هدف اصلی این پژوهش، بررسی ارزش ویژه برند سبز و عوامل موثر بر آن (کیفیت درک شده برند، تصویر برند سبز، ارزش درک شده برند سبز، اعتبار برند) براساس مدل فونگ اِنگ و همکاران، 2013 می باشد. پژوهش حاضر به لحاظ هدف، کاربردی و از جنبه جمع آوری داده -ها از نوع توصیفی- علّی/ پیمایشی است.در این پژوهش برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه های استاندارد استفاده شده است. جامعه آماری تحقیق شامل مصرف-کنندگان محصولات الکترونیکی و الکتریکی کم مصرف در استان گیلان می باشد. بر این اساس، 384 نفر از مصرف کنندگان از طریق نمونه گیری تصادفی خوشه ای در دسترس انتخاب شدند. 

 

جهت تجزیه  و  تحلیل داده  ها از تحلیل عاملی تأییدی (CFA) و مدل-سازی معادلات ساختاری (SEM) بهره گرفته شده است. یافته  ها نشان می دهد که کیفیت درک شده برند با تصویر برند سبز و همچنین با اعتبار برند رابطه معناداری داشته امّا با ارزش درک شده برند سبز رابطه معناداری ندارد. همچنین نتایج نشان داد که اعتبار برند با ارزش درک شده برند سبز و تصویر برند سبز رابطه معناداری داشته اما با ارزش ویژه برند سبز رابطه معناداری ندارد. ارزش درک شده برند سبز و تصویر برند سبز هم هر کدام با ارزش ویژه برند سبز رابطه معناداری دارند. سرانجام نتایج درباره ی متغیرهای واسطه ای نشان داد که نقش واسطه ای اعتبار برند بر رابطه بین کیفیت درک شده برند و ارزش درک شده برند سبز پذیرفته می شود. امّا نقش واسطه  ای اعتبار برند بر رابطه بین کیفیت درک شده برند و تصویر برند سبز پذیرفته نمی شود. همچنین به ترتیب نقش های واسطه  ای ارزش درک شده برند سبز و تصویر برند سبز بر رابطه بین اعتبار برند و ارزش ویژه برند سبز پذیرفته می شود.

 

 

 

واژگان کلیدی:

ارزش ویژه برند سبز

کیفیت درک شده برند

اعتبار برند، تصویر برند سبز

ارزش درک شده برند سبز

مدل سازی معادلات ساختاری 

 

 

 

 

 مقدمه

امروزه توجه محیطی به طور سریع به عنوان یک جریان غالب برای مشتریان به دلیل مسئله گرم شدن جهانی، در نظر گرفته می شود و بسیاری از شرکت ها به دنبال به دست آوردن این فرصت هستند. در مقابل بازاریابی سبز برای انواع محصولات همانند محصولات الکتریکی و الکترونیکی، مهم تر شده است (Chen, 2006). به هر حال تمام شرکت ها دارای توانایی کافی برای ارائه محصولات سبز خود به مشتریان در بازار نیستند. اگر شرکت ها خواستار اتخاذ موفقیت آمیز بازاریابی سبز باشند، آنگاه مفاهیم و نظرات محیطی آنها باید با تمام جنبه های بازاریابی ادغام گردد (Chen, 2010). 

 

امروزه به دلیل محیط گرایی رایج در جهان، فروش محصولات سبز به طور قابل ملاحظه  ای افزایش یافته است و بنابراین مشتریان بیشتری مایل به پرداخت بهای اضافی برای محصولات سبز هستند (Chen, 2008). بازاریابی سبز یا زیست محیطی، ابزاری برای توسعه سازگار با محیط زیست و همچنین تقویت تصویر برند بکار می رود (Khandoker and Mahbubul, 2011). پنج دلیل برای شرکت ها جهت توسعه بازاریابی سبز وجود دارد: سازگاری با فشارهای محیطی، به دست آوردن مزیت رقابتی، بهبود تصویر شرکت  ها، جستجوی بازارها، فرصت های جدید و گسترش ارزش محصول (Neal and Strauss, 2008). بعلاوه اتخاذ بازاریابی سبز می-تواند افزایش دهنده عملی ارزش ویژه برند غیرقابل وصف گردد (Chang and Chen, 2013). اگرچه بهای ارزش ویژه برند نمی-تواند با توجه به روش های محاسباتی مالی حاضر برای اکثر شرکت  های صاحب برند تخمین زده شود (Chen, 2010). اما ایجاد یک برند قوی در بازاریابی، یکی از اهداف عمده بوده، چرا که ارائه دهنده مزایایی برای آنها است، همانند آسیب پذیری کمتر در فعالیت های بازاریابی رقابتی، سودهای ناخالص بیشتر و فرصت های بالاتر گسترش برند (Delgado-Ballester and Munuera-Alema´n, 2005 ).

 

امروزه سازمان  ها به دلایل زیادی از جمله صدمه دیدن محیط زیست، قوانین و مقررات دولتی، فشارهای رقابتی، سود بالقوه، هزینه و … تمایل دارند نگرانی خود را در مورد مسائل زیست محیطی ابراز کنند. این وضعیت شرکت ها را تشویق می کند که با کاهش تاثیر عواقب مخرب ناشی از فعالیت  های اقتصادی خود، یک فرآیند تغییر برای حفظ محیط زیست دنبال کنند (Khandoker and Mahbubul, 2011). همچنین توجه به اینکه مسائل محیطی و اجتماعی امروزه برای مشتریان اهمیت بالایی دارند، لذا رعایت مسائل زیست محیطی در فعالیت های بازاریابی باعث ایجاد مزیت رقابتی برای شرکت خواهد شد و از این طریق شرکتها می توانند به ایجاد یک پایگاه خوب در بازار دست یابند (Kotler and Gary, 1999, 361-364 ). 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

 

فصل دوّم : ادبیات تحقیق

مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………. 17

2-1- تاریخچه بازاریابی سبز و ایجاد برند سبز…………………………………………………………………………….. 18

2-2- متغیرهای تحقیق……………………………………………………………………………………………………………….30

2-2-1-ارزش ویژه برند سبز………………………………………………………………………………………………………. 30

2-2-1-1- اهمیت ارزش ویژه برند سبز……………………………………………………………………………………….34

2-2-2- کیفیت درک شده برند………………………………………………………………………………………………….. 35

2-2-1-2- اهمیت کیفیت درک شده برند……………………………………………………………………………………..37

2-2-1-3- رابطه بین کیفیت درک شده برند با تصویر برند سبز……………………………………………………….38

2-2-1-4- رابطه بین کیفیت درک شده برند با ارزش درک شده برند سبز…………………………………………38

2-2-1-5- رابطه بین کیفیت درک شده برند با اعتبار برند……………………………………………………………….39

2-2-3- ارزش درک شده برند سبز…………………………………………………………………………………………….. 40

2-2-3-1- اهمیت ارزش درک شده برند سبز……………………………………………………………………………….41

2-2-3-2- رابطه بین ارزش درک شده برند سبز با ارزش ویژه برند سبز…………………………………………..42

2-2-4- اعتبار برند………………………………………………………………………………………………………………….  43

2-2-4-1- اهمیت اعتبار برند……………………………………………………………………………………………………..45

2-2-4-2- رابطه بین اعتبار برند با ارزش درک شده برند سبز…………………………………………………………46

2-2-4-3- رابطه بین اعتبار برند با تصویر برند سبز……………………………………………………………………….47

2-2-4-4- رابطه بین اعتبار برند با ارزش ویژه برند سبز…………………………………………………………………47

2-2-5-  تصویر برند سبز…………………………………………………………………………………………………………. 40

2-2-5-1- اهمیت تصویر برند سبز……………………………………………………………………………………………. 50

2-2-5-2- رابطه بین تصویر برند سبز با ارزش ویژه برند سبز……………………………………………………….. 51

2-3- روش  ها و مدل  های اندازه گیری ارزش ویژه برند سبز……………………………………………………………. 52

2-3-1- روش  های اندازه گیری ارزش ویژه برند سبز…………………………………………………………………….. 52

2-3-1-1-  ارزش ویژه مبتنی بر مشتری…………………………………………………………………………………….. 52

2-3-1-2- ارزش ویژه مبتنی بر شرکت………………………………………………………………………………………. 52

2-3-1-3-  ارزش ویژه از دید مالی…………………………………………………………………………………………… 52

2-3-2- مدل  های اندازه گیری ارزش ویژه برند سبز………………………………………………………………………. 54

2-3-2-1- مدل ارزش ویژه برند دیوید آكر………………………………………………………………………………… 54

2-3-2-2- مدل شناخت برند کلر………………………………………………………………………………………………. 56

2-3-2-3- مدل ارزیاب دارایی برند یونگ و روبیكام…………………………………………………………………… 58

2-3-2-4- مدل ارزش ویژه برند فلدویك …………………………………………………………………………………. 59

2-3-2-5- مدل ارزش ویژه برند یو و لی……………………………………………………………………………………. 60

2-3-2-6- مدل ارزش ویژه برند یو و دنثو…………………………………………………………………………………. 61

2-3-2-7- مدل طنین برند کلر………………………………………………………………………………………………….. 61

2-3-2-8- مدل زنجیره ارزش برند کلر و لمن…………………………………………………………………………….. 63

2-3-2-9- مدل ارزش وژه برند مبتنی مشتری نت مایر و همکاران………………………………………………… 65

2-6- پیشینه تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………… 66

2-6- 1- داخلی……………………………………………………………………………………………………………………….. 66

2-6-2- خارجی………………………………………………………………………………………………………………………. 67

 

 

فهرست منابع………………………………………………………………………………………………………………………….. 

فهرست منابع فارسی……………………………………………………………………………………………………………….. 

فهرست منابع لاتین…………………………………………………………………………………………………………………. 

 

 

 

 

 

 

فهرست جداول

(جدول 2-1) تحول علایق زیست  -محیطی………………………………………………………………………………………20

(جدول 2-2) تفاوت انواع دیدگاه  های بررسی ارزش ویژه برند………………………………………………………. 53

(جدول 2-3) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق داخلی………………………………………………………….67

(جدول 2-4) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق خارجی اوّل………………………………………………….68

(جدول 2-5) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق خارجی دوّم………………………………………………….68

(جدول 2-6) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق خارجی سوّم…………………………………………………69

(جدول 2-7) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق خارجی چهارم………………………………………………70

(جدول 2-8) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق خارجی پنجم………………………………………………..71

 

 

 

فهرست اشکال

(شکل 2-1): روش  های ارزیابی ارزش ویژه برند…………………………………………………………………………….53

(شکل 2-2) مدل ارزش ویژه برند آکر………………………………………………………………………………………… 55

(شکل 2-3) نمودار شناخت برند کلر……………………………………………………………………………………………56

(شکل 2-4) مدل ارزیاب دارایی برند یونگ و روبیكام…………………………………………………………………….59

(شکل 2-5) مدل ارزش ویژه برند فلدویك………………………………………………………………………………….. 60

(شکل 2-6) مدل ارزش ویژه برند یو و لی……………………………………………………………………………………. 60

(شکل 2-7) مدل ارزش ویژه برند یو و دنثو………………………………………………………………………………… 61

(شکل 2-8) مدل طنین برند کلر…………………………………………………………………………………………………. 62

(شکل 2-9) مدل زنجیره ارزش برند کلر و لمن……………………………………………………………………………. 63

(شکل 2-10) مدل ارزش وژه برند مبتنی مشتری نت مایر و همکاران……………………………………………………..65

 

 

 

 

 

 

 

  • پاورپوینت شرح نرم افزار حفاظتی kerio control

    پاورپوینت شرح نرم افزار حفاظتی kerio control رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت شرح نرم افزار حفاظتی kerio control جهت رشته نرم افزار در قالب 43 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • دانلود پاورپوینت نمونه هایی از معماری سبز

    دانلود پاورپوینت نمونه هایی از معماری سبز پاورپوینت معماری سبز پاورپوینت معماری پاورپوینت نمونه هایی از معماری پاورپوینت نمونه معماری سبز رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نمونه هایی از معماری سبز در قالب 20 اسلاید و با فرمت pptx…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری خودنظم داده شده دانش آموزان

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری خودنظم داده شده دانش آموزان فصل دوم پایان نامه یادگیری خودنظم داده شده دانش آموزان مبانی نظری یادگیری خودنظم داده شده دانش آموزان پیشینه تحقیق یادگیری خودنظم داده شده دانش آموزان پیشینه پژوهش یادگیری…

  • بررسی رفتار ستونهای جعبه ای تو خالی جداره نازک بتنی لاغر و غیر لاغر تحت اثر همزمان نیروی محوری و خمش دو جانبه

    بررسی رفتار ستونهای جعبه ای تو خالی جداره نازک بتنی لاغر و غیر لاغر تحت اثر همزمان نیروی محوری و خمش دو جانبه نیروی محوری ستونهای بتن آرمه نیروی خمش دو جانبه مقطع بتنی جداره نازک مستطیل شکل دانلود پایان…

  • پاورپوینت بررسی وضعیت مدیریت شهری و نهادهای محلی در کشور آلمان

    پاورپوینت بررسی وضعیت مدیریت شهری و نهادهای محلی در کشور آلمان پاورپوینت دانستنی های کشور آلمان پاورپوینت آشنایی با کشور آلمان دانلود پاورپوینت بررسی وضعیت مدیریت شهری و نهادهای محلی در کشور آلمان پاورپوینت بررسی وضعیت مدیریت شهری در کشور…

  • مبانی و تاریخچه نظریه های یادگیری

    مبانی و تاریخچه نظریه های یادگیری نظریه های یادگیری پیشینه نظریه های یادگیری زمینه و پیشینه نظریه های یادگیری تحقیق نظریه های یادگیری نظریه های یادگیری در یادگیری ماشین نظریه های یادگیری در یادگیری انسان رفتن به سایت اصلی دانلود…

  • کاملترین منبع درس مدیریت اسلامی و الگوهای آن مناسب کنکور دکتری

    کاملترین منبع درس مدیریت اسلامی و الگوهای آن مناسب کنکور دکتری کاملترین منبع درس مدیریت اسلامی و الگوهای آن کنکور دکتری مدیریت رفتن به سایت اصلی کاملترین منبع درس مدیریت اسلامی و الگوهای آن مناسب کنکور دکتری به تعداد 211…

  • نظریه کارکرد گرایی ثرندایک مربوط به درس نظریه های یادگیری

    نظریه کارکرد گرایی ثرندایک مربوط به درس نظریه های یادگیری کلمات کلیدی : نظریه کارکرد گرایی ثرندایک مربوط به درس نظریه های یادگیری رفتن به سایت اصلی نظریه کارکرد گرایی ثرندایک مربوط به درس نظریه های یادگیری به تعداد 18…

  • پاورپوینت آشنایی با سایت الکسا

    پاورپوینت آشنایی با سایت الکسا پاورپوینت آشنایی با سایت الکسا سایت الکسا تحقیق سایت الکسا Alexa الکسا چگونه کار می کند مهمترین اطلاعات برای الکسا گردآوری اطلاعات کاربردی وب آمار سایت مسیر کاربردی اعضای الکسا ارائه اطلاعات بر روی آرشیو…

  • دانلود پاورپوینت عنوان روش های تولید و کارگاه ریخته گری

    دانلود پاورپوینت عنوان روش های تولید و کارگاه ریخته گری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت عنوان روش های تولید و کارگاه ریخته گری جهت رشته صنایع در 39 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق انگیزه و انگیزه پیشرفت 68 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق انگیزه و انگیزه پیشرفت 68 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه انگیزه و انگیزه پیشرفت مبانی نظری انگیزه و انگیزه پیشرفت پیشینه تحقیق انگیزه و انگیزه پیشرفت پیشینه داخلی انگیزه و انگیزه پیشرفت…

  • پاورپوينت تعريفهاي مختلف و بهره هوشي

    پاورپوينت تعريفهاي مختلف و بهره هوشي پاورپوينت بهره هوشي و تعریف های آن دانلود پاورپوينت بهره هوشي و تعریف های آن دانلود پاورپوينت در مورد بهره هوشي و تعریف های آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت تعريفهاي مختلف و…

  • تحقیق کامل در مورد فرزندخواندگی 62 صفحه

    تحقیق کامل در مورد فرزندخواندگی 62 صفحه تحقیق درمورد فرزندخواندگی مقاله درباره فرزندخواندگی تحقیق در مورد فرزند خواندگی پایان نامه در مورد فرزند خواندگی پایان نامه فرزند خواندگی رفتن به سايت اصلي این نوشتار تحقیق کامل در مورد فرزندخواندگی 62 صفحه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق استعداد خستگی شغلی 62 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق استعداد خستگی شغلی 62 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه استعداد خستگی شغلی مبانی نظری استعداد خستگی شغلی پیشینه تحقیق استعداد خستگی شغلی پیشینه داخلی استعداد خستگی شغلی پیشینه خارجی استعداد خستگی شغلی…

  • مقاله ترجمه شده رشته مهندسی کامپیوتر و مدیریت با عنوان موازنه ی پویا در بکار گیری رایانش ابری ،با کاربرد نظریه فیلد میانگین

    مقاله ترجمه شده رشته مهندسی کامپیوتر و مدیریت با عنوان موازنه ی پویا در بکار گیری رایانش ابری ،با کاربرد نظریه فیلد میانگین موازنه ی پویا رایانش ابری کاربرد نظریه فیلد میانگین مقاله ترجمه شده رشته مهندسی کامپیوتر و مدیریت…

  • بررسی روش ارزیابی متوازن به عنوان یک سیستم ارزیابی عملکرد با تشریح مدل های ارزيابی عملكرد

    بررسی روش ارزیابی متوازن به عنوان یک سیستم ارزیابی عملکرد با تشریح مدل های ارزيابی عملكرد روش ارزیابی متوازن سیستم ارزیابی عملکرد مدل های ارزيابی عملكرد ويژگيهای نظام ارزيابی عملكرد سازمانی کارآمد پایان نامه ارزیابی عملکرد روش ارزیابی متوازن به…

  • پروپوزال تاثیر وقف در نظام آموزشی با تاکید بر توسعه پایدار اقتصادی

    پروپوزال تاثیر وقف در نظام آموزشی با تاکید بر توسعه پایدار اقتصادی بررسی محوریت وقف در توسعه پایدار اقتصادی آثار وقف در توسعه پایدار اقتصادی آثار وقف در شهرک های دانشجویی پروپوزال تاثیر وقف در نظام آموزشی طراحی معماری شهرک…

  • دانلود پاورپوینت اثر تغییر اقلیم بر معماری بومی سیستان

    دانلود پاورپوینت اثر تغییر اقلیم بر معماری بومی سیستان پاورپوینت اثر تغییر اقلیم پاورپوینت اثر تغییر اقلیم بر معماری پاورپوینت معماری بومی پاورپوینت معماری بومی سیستان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اثر تغییر اقلیم بر معماری بومی سیستان در…

  • بررسی فقهی و حقوقی خرید و فروش دین

    بررسی فقهی و حقوقی خرید و فروش دین خرید و فروش دین دانلود پایان نامه خرید و فروش دین بررسی فقهی خرید و فروش دین بررسی حقوقی خرید و فروش دین خرید و فروش دین از نگاه فقه خرید و…

  • دانلود پرسشنامه خودآگاهی کوپر ترجمه و تالیف عزیزی

    دانلود پرسشنامه خودآگاهی کوپر ترجمه و تالیف عزیزی کلمات کلیدی : پرسشنامه خودآگاهی پرسشنامه خودآگاهی scs دانلود پرسشنامه خودآگاهی پرسشنامه هیجانات خودآگاه پرسشنامه خودآگاهی کوپر پرسشنامه خودآگاهی افراد پرسشنامه خودآگاهی ترجمه و تالیف عزیزی رفتن به سایت اصلی معرفی پرسشنامه…

  • علل و عوامل پرخاشگری و نظریه های مربوط به پرخاشگری

    علل و عوامل پرخاشگری و نظریه های مربوط به پرخاشگری کلمات کلیدی : انواع رفتارهای پرخاشگرانه علل و عوامل پرخاشگری انواع رفتارهای پرخاشگرانه نظریه های مربوط به پرخاشگری تحقیق کامل پرخاشگری تحقیق در مورد پرخاشگری رفتن به سایت اصلی پرخاشگری…

  • پاورپوینت و ارائه کامل بودجه بندی سرمایه ای

    پاورپوینت و ارائه کامل بودجه بندی سرمایه ای عوامل موثر بر بودجه بندی سرمابه ای بودجه بندی ارزیابی پروژه مالیات بر درآمد بودجه بندی مالی تنزیل گردش وجه نقد بودجه بندی سرمایه ای فرایند بودجه بندی سرمایه ای ارزیابی پروژه…

  • دانلود پاورپوینت شروع و اصول غذای کمکی در دوره شیرخوارگی

    دانلود پاورپوینت شروع و اصول غذای کمکی در دوره شیرخوارگی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت شروع و اصول غذای کمکی در دوره شیرخوارگی جهت رشته تغذیه در قالب 27 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع…

  • پاورپوینت آشنایی با HACCP و مزایایی آن

    پاورپوینت آشنایی با HACCP و مزایایی آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با HACCP و مزایایی آن جهت رشته صنایع غذایی در قالب 25 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • موسیقی درمانی در روانشناسی و تشریح مکاتب و تکنیک های آن

    موسیقی درمانی در روانشناسی و تشریح مکاتب و تکنیک های آن کلمات کلیدی : موسیقی درمانی تکاملی تحقیق کامل موسیقی درمانی موسیقی درمانی در روانشناسی مکاتب و تکنیک های موسیقی درمانی موسیقی درمانی و عصب شناختی تاثیر موسیقی درمانی بر…

  • پاورپوینت آموزش تدریس درس 23 مطالعات اجتماعی هشتم

    پاورپوینت آموزش تدریس درس 23 مطالعات اجتماعی هشتم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس درس 23 مطالعات اجتماعی هشتم به دانش آموزان کلاس هشتم متوسطه اول در قالب 52 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع…

  • دانلود تحقیق در مورد همبستگی خانواده docx

    دانلود تحقیق در مورد همبستگی خانواده docx رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی همبستگی خانواده با فرمت docx در قالب 17 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد       فهرست…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد اعضا هیات علمی دانشگاه 62 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد اعضا هیات علمی دانشگاه 62 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری ارزیابی عملکرد پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد مبانی نظری ارزیابی عملکرد کارکنان پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد کارکنان مبانی نظری ارزیابی عملکرد اعضا هیات…

  • تئوری و طراحی سازمان

    تئوری و طراحی سازمان تئوری و طراحی سازمان سازماندهی و تشكیلات تئوری و طراحی ساختار سازمان ها و تئوری سازمان سیستم باز مدیریت استراتژیك و اثربخشی سازمان مدیریت استراتژیك ساختار و طراحی سازمان تكنولوژی تولید كالا،خدمات و اطلاعات تكنولوژی تولید…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری انگیزش کاری

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری انگیزش کاری کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه انگیزش کاری مبانی نظری انگیزش کاری پیشینه تحقیق انگیزش کاری پیشینه داخلی انگیزش کاری پیشینه خارجی انگیزش کاری پیشینه پژوهش انگیزش کاری پیشینه نظری…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری هوشمندی رقابتی

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه نظری هوشمندی رقابتی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه هوشمندی رقابتی مبانی نظری هوشمندی رقابتی پیشینه تحقیق هوشمندی رقابتی پیشینه داخلی هوشمندی رقابتی پیشینه خارجی هوشمندی رقابتی پیشینه پژوهش هوشمندی رقابتی پیشینه نظری…

  • پاورپوینت شخصیت و رفتار مصرف کننده

    پاورپوینت شخصیت و رفتار مصرف کننده کلمات کلیدی : پاورپوینت شخصیت و رفتار مصرف کننده بررسی شخصیت و رفتار مصرف کننده شخصیت و رفتار مصرف کننده تحقیق شخصیت و رفتار مصرف کننده مقاله شخصیت و رفتار مصرف کننده رفتار مصرف…

  • خاک های مشکل آفرین و روش های بهسازی آن

    خاک های مشکل آفرین و روش های بهسازی آن خاک مسأله دار تزریق بهسازی خاک مقاومت برشی خاک های مشکل آفرین و روش های بهسازی آن بهسازی زمین دانلود مقالات کارشناسی ارشد عمران دانلود مقالات ارشد عمران رفتن به سایت…

  • دانلود پاورپوینت تجارت الکترونیک

    دانلود پاورپوینت تجارت الکترونیک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تجارت الکترونیک جهت رشته مدیریت در 41 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       تجارت الکترونیک تعریف مفهوم: تجارت یا کسب…

  • پاورپوینت آموزش تدریس درس چهارم عربی هشتم - قسمت 3

    پاورپوینت آموزش تدریس درس چهارم عربی هشتم - قسمت 3 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس درس چهارم عربی هشتم - قسمت 3 به دانش آموزان کلاس هشتم متوسطه اول در قالب 22 اسلاید و با فرمت pptx…