مبانی نظری بررسی ارزش ویژه برند سبز و عوامل موثر بر آن

مبانی نظری بررسی ارزش ویژه برند سبز و عوامل موثر بر آن

کیفیت درک شده برند
ارزش درک شده برند سبز
ارزش ویژه برند سبز
ابعاد ارزش ویژه برند سبز
مبانی نظری عوامل موثر بر ارزش ویژه برند سبز
تاثیر اعتبار برند بر ارزش ویژه برند سبز
تاثیر کیفیت درک شده بر ارزش ویژه برند سبز

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

بررسی ارزش ویژه برند سبز و عوامل موثر بر آن

 

 

 

 

 

چکیده

هدف اصلی این پژوهش، بررسی ارزش ویژه برند سبز و عوامل موثر بر آن (کیفیت درک شده برند، تصویر برند سبز، ارزش درک شده برند سبز، اعتبار برند) براساس مدل فونگ اِنگ و همکاران، 2013 می باشد. پژوهش حاضر به لحاظ هدف، کاربردی و از جنبه جمع آوری داده -ها از نوع توصیفی- علّی/ پیمایشی است.در این پژوهش برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه های استاندارد استفاده شده است. جامعه آماری تحقیق شامل مصرف-کنندگان محصولات الکترونیکی و الکتریکی کم مصرف در استان گیلان می باشد. بر این اساس، 384 نفر از مصرف کنندگان از طریق نمونه گیری تصادفی خوشه ای در دسترس انتخاب شدند. 

 

جهت تجزیه  و  تحلیل داده  ها از تحلیل عاملی تأییدی (CFA) و مدل-سازی معادلات ساختاری (SEM) بهره گرفته شده است. یافته  ها نشان می دهد که کیفیت درک شده برند با تصویر برند سبز و همچنین با اعتبار برند رابطه معناداری داشته امّا با ارزش درک شده برند سبز رابطه معناداری ندارد. همچنین نتایج نشان داد که اعتبار برند با ارزش درک شده برند سبز و تصویر برند سبز رابطه معناداری داشته اما با ارزش ویژه برند سبز رابطه معناداری ندارد. ارزش درک شده برند سبز و تصویر برند سبز هم هر کدام با ارزش ویژه برند سبز رابطه معناداری دارند. سرانجام نتایج درباره ی متغیرهای واسطه ای نشان داد که نقش واسطه ای اعتبار برند بر رابطه بین کیفیت درک شده برند و ارزش درک شده برند سبز پذیرفته می شود. امّا نقش واسطه  ای اعتبار برند بر رابطه بین کیفیت درک شده برند و تصویر برند سبز پذیرفته نمی شود. همچنین به ترتیب نقش های واسطه  ای ارزش درک شده برند سبز و تصویر برند سبز بر رابطه بین اعتبار برند و ارزش ویژه برند سبز پذیرفته می شود.

 

 

 

واژگان کلیدی:

ارزش ویژه برند سبز

کیفیت درک شده برند

اعتبار برند، تصویر برند سبز

ارزش درک شده برند سبز

مدل سازی معادلات ساختاری 

 

 

 

 

 مقدمه

امروزه توجه محیطی به طور سریع به عنوان یک جریان غالب برای مشتریان به دلیل مسئله گرم شدن جهانی، در نظر گرفته می شود و بسیاری از شرکت ها به دنبال به دست آوردن این فرصت هستند. در مقابل بازاریابی سبز برای انواع محصولات همانند محصولات الکتریکی و الکترونیکی، مهم تر شده است (Chen, 2006). به هر حال تمام شرکت ها دارای توانایی کافی برای ارائه محصولات سبز خود به مشتریان در بازار نیستند. اگر شرکت ها خواستار اتخاذ موفقیت آمیز بازاریابی سبز باشند، آنگاه مفاهیم و نظرات محیطی آنها باید با تمام جنبه های بازاریابی ادغام گردد (Chen, 2010). 

 

امروزه به دلیل محیط گرایی رایج در جهان، فروش محصولات سبز به طور قابل ملاحظه  ای افزایش یافته است و بنابراین مشتریان بیشتری مایل به پرداخت بهای اضافی برای محصولات سبز هستند (Chen, 2008). بازاریابی سبز یا زیست محیطی، ابزاری برای توسعه سازگار با محیط زیست و همچنین تقویت تصویر برند بکار می رود (Khandoker and Mahbubul, 2011). پنج دلیل برای شرکت ها جهت توسعه بازاریابی سبز وجود دارد: سازگاری با فشارهای محیطی، به دست آوردن مزیت رقابتی، بهبود تصویر شرکت  ها، جستجوی بازارها، فرصت های جدید و گسترش ارزش محصول (Neal and Strauss, 2008). بعلاوه اتخاذ بازاریابی سبز می-تواند افزایش دهنده عملی ارزش ویژه برند غیرقابل وصف گردد (Chang and Chen, 2013). اگرچه بهای ارزش ویژه برند نمی-تواند با توجه به روش های محاسباتی مالی حاضر برای اکثر شرکت  های صاحب برند تخمین زده شود (Chen, 2010). اما ایجاد یک برند قوی در بازاریابی، یکی از اهداف عمده بوده، چرا که ارائه دهنده مزایایی برای آنها است، همانند آسیب پذیری کمتر در فعالیت های بازاریابی رقابتی، سودهای ناخالص بیشتر و فرصت های بالاتر گسترش برند (Delgado-Ballester and Munuera-Alema´n, 2005 ).

 

امروزه سازمان  ها به دلایل زیادی از جمله صدمه دیدن محیط زیست، قوانین و مقررات دولتی، فشارهای رقابتی، سود بالقوه، هزینه و … تمایل دارند نگرانی خود را در مورد مسائل زیست محیطی ابراز کنند. این وضعیت شرکت ها را تشویق می کند که با کاهش تاثیر عواقب مخرب ناشی از فعالیت  های اقتصادی خود، یک فرآیند تغییر برای حفظ محیط زیست دنبال کنند (Khandoker and Mahbubul, 2011). همچنین توجه به اینکه مسائل محیطی و اجتماعی امروزه برای مشتریان اهمیت بالایی دارند، لذا رعایت مسائل زیست محیطی در فعالیت های بازاریابی باعث ایجاد مزیت رقابتی برای شرکت خواهد شد و از این طریق شرکتها می توانند به ایجاد یک پایگاه خوب در بازار دست یابند (Kotler and Gary, 1999, 361-364 ). 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

 

فصل دوّم : ادبیات تحقیق

مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………. 17

2-1- تاریخچه بازاریابی سبز و ایجاد برند سبز…………………………………………………………………………….. 18

2-2- متغیرهای تحقیق……………………………………………………………………………………………………………….30

2-2-1-ارزش ویژه برند سبز………………………………………………………………………………………………………. 30

2-2-1-1- اهمیت ارزش ویژه برند سبز……………………………………………………………………………………….34

2-2-2- کیفیت درک شده برند………………………………………………………………………………………………….. 35

2-2-1-2- اهمیت کیفیت درک شده برند……………………………………………………………………………………..37

2-2-1-3- رابطه بین کیفیت درک شده برند با تصویر برند سبز……………………………………………………….38

2-2-1-4- رابطه بین کیفیت درک شده برند با ارزش درک شده برند سبز…………………………………………38

2-2-1-5- رابطه بین کیفیت درک شده برند با اعتبار برند……………………………………………………………….39

2-2-3- ارزش درک شده برند سبز…………………………………………………………………………………………….. 40

2-2-3-1- اهمیت ارزش درک شده برند سبز……………………………………………………………………………….41

2-2-3-2- رابطه بین ارزش درک شده برند سبز با ارزش ویژه برند سبز…………………………………………..42

2-2-4- اعتبار برند………………………………………………………………………………………………………………….  43

2-2-4-1- اهمیت اعتبار برند……………………………………………………………………………………………………..45

2-2-4-2- رابطه بین اعتبار برند با ارزش درک شده برند سبز…………………………………………………………46

2-2-4-3- رابطه بین اعتبار برند با تصویر برند سبز……………………………………………………………………….47

2-2-4-4- رابطه بین اعتبار برند با ارزش ویژه برند سبز…………………………………………………………………47

2-2-5-  تصویر برند سبز…………………………………………………………………………………………………………. 40

2-2-5-1- اهمیت تصویر برند سبز……………………………………………………………………………………………. 50

2-2-5-2- رابطه بین تصویر برند سبز با ارزش ویژه برند سبز……………………………………………………….. 51

2-3- روش  ها و مدل  های اندازه گیری ارزش ویژه برند سبز……………………………………………………………. 52

2-3-1- روش  های اندازه گیری ارزش ویژه برند سبز…………………………………………………………………….. 52

2-3-1-1-  ارزش ویژه مبتنی بر مشتری…………………………………………………………………………………….. 52

2-3-1-2- ارزش ویژه مبتنی بر شرکت………………………………………………………………………………………. 52

2-3-1-3-  ارزش ویژه از دید مالی…………………………………………………………………………………………… 52

2-3-2- مدل  های اندازه گیری ارزش ویژه برند سبز………………………………………………………………………. 54

2-3-2-1- مدل ارزش ویژه برند دیوید آكر………………………………………………………………………………… 54

2-3-2-2- مدل شناخت برند کلر………………………………………………………………………………………………. 56

2-3-2-3- مدل ارزیاب دارایی برند یونگ و روبیكام…………………………………………………………………… 58

2-3-2-4- مدل ارزش ویژه برند فلدویك …………………………………………………………………………………. 59

2-3-2-5- مدل ارزش ویژه برند یو و لی……………………………………………………………………………………. 60

2-3-2-6- مدل ارزش ویژه برند یو و دنثو…………………………………………………………………………………. 61

2-3-2-7- مدل طنین برند کلر………………………………………………………………………………………………….. 61

2-3-2-8- مدل زنجیره ارزش برند کلر و لمن…………………………………………………………………………….. 63

2-3-2-9- مدل ارزش وژه برند مبتنی مشتری نت مایر و همکاران………………………………………………… 65

2-6- پیشینه تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………… 66

2-6- 1- داخلی……………………………………………………………………………………………………………………….. 66

2-6-2- خارجی………………………………………………………………………………………………………………………. 67

 

 

فهرست منابع………………………………………………………………………………………………………………………….. 

فهرست منابع فارسی……………………………………………………………………………………………………………….. 

فهرست منابع لاتین…………………………………………………………………………………………………………………. 

 

 

 

 

 

 

فهرست جداول

(جدول 2-1) تحول علایق زیست  -محیطی………………………………………………………………………………………20

(جدول 2-2) تفاوت انواع دیدگاه  های بررسی ارزش ویژه برند………………………………………………………. 53

(جدول 2-3) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق داخلی………………………………………………………….67

(جدول 2-4) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق خارجی اوّل………………………………………………….68

(جدول 2-5) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق خارجی دوّم………………………………………………….68

(جدول 2-6) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق خارجی سوّم…………………………………………………69

(جدول 2-7) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق خارجی چهارم………………………………………………70

(جدول 2-8) متغیرهای مورد استفاده در پیشینه تحقیق خارجی پنجم………………………………………………..71

 

 

 

فهرست اشکال

(شکل 2-1): روش  های ارزیابی ارزش ویژه برند…………………………………………………………………………….53

(شکل 2-2) مدل ارزش ویژه برند آکر………………………………………………………………………………………… 55

(شکل 2-3) نمودار شناخت برند کلر……………………………………………………………………………………………56

(شکل 2-4) مدل ارزیاب دارایی برند یونگ و روبیكام…………………………………………………………………….59

(شکل 2-5) مدل ارزش ویژه برند فلدویك………………………………………………………………………………….. 60

(شکل 2-6) مدل ارزش ویژه برند یو و لی……………………………………………………………………………………. 60

(شکل 2-7) مدل ارزش ویژه برند یو و دنثو………………………………………………………………………………… 61

(شکل 2-8) مدل طنین برند کلر…………………………………………………………………………………………………. 62

(شکل 2-9) مدل زنجیره ارزش برند کلر و لمن……………………………………………………………………………. 63

(شکل 2-10) مدل ارزش وژه برند مبتنی مشتری نت مایر و همکاران……………………………………………………..65

 

 

 

 

 

 

 

 

  • پاورپوینت آشنایی با نرم افزار تکلا استراکچر

    پاورپوینت آشنایی با نرم افزار تکلا استراکچر پاورپوینت آموزش فارسی تکلا استراکچر پاورپوینت آموزش جامع تکلا استراکچر پاورپوینت نرم افزار تکلا استراکچر پاورپوینت تکلا استراکچر پاورپوینت آشنایی با تکلا استراکچر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با نرم افزار…

  • توسعه مدل کیفی بهره وری

    توسعه مدل کیفی بهره وری مدل کیفی بهره وری شرکت داده گستر عصر نوین فرایند تحلیل سلسله مراتبی تکنیک های تصمیم گیری توسعه مدل کیفی بهره وری توسعه مدل کیفی بهره وری با استفاده از تکنیک های تصمیم گیری چند…

  • پاورپوینت کارآفرینی و فرصتهای شغلی در آن

    پاورپوینت کارآفرینی و فرصتهای شغلی در آن دانلود پاورپوینت کارافرینی چیست دانلود پاورپوینت در مورد کارافرینی پاورپوینت در مورد کارافرینی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کارافرینی چیست جهت رشته کارافرینی در قالب 12 اسلاید و با فرمت pptx بصورت…

  • پاورپوینت ناهنجاری های مادرزادی مهره ها

    پاورپوینت ناهنجاری های مادرزادی مهره ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ناهنجاری های مادرزادی مهره ها جهت رشته ی پزشکی در قالب 86 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • اتوماتای سلولی یادگیر و کاربرد آن در پردازش تصاویر و تولید یک مدل تکاملی

    اتوماتای سلولی یادگیر و کاربرد آن در پردازش تصاویر و تولید یک مدل تکاملی اتوماتای یادگیر اتوماتای سلولی اتوماتای سلولی یادگیر اتوماتای سلولی یادگیر و کاربرد آن در پردازش تصاویر و تولید یک مدل تکاملی دانلود مقالات کارشناسی ارشد رشته…

  • پاورپوینت معرفی عيد غدير يا عید خلافت و امامت

    پاورپوینت معرفی عيد غدير يا عید خلافت و امامت پاورپوینت غدیر خم پاورپوینت غدیر پاورپوینت در مورد غدیر خم پاورپوینت عید غدیر خم پاورپوینت واقعه غدیر خم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معرفی عيد غدير يا عید خلافت و…

  • دانلود پاورپوینت وضعیت شاخص های زیرساخت فنی و ارتباطی در حوزه تجارت الکترونیک ایران

    دانلود پاورپوینت وضعیت شاخص های زیرساخت فنی و ارتباطی در حوزه تجارت الکترونیک ایران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت وضعیت شاخص های زیرساخت فنی و ارتباطی در حوزه تجارت الکترونیک ایران جهت رشته فناوری اطلاعات در 49 اسلاید و…

  • بررسی حقوقی شرکت و معاونت در جرم در ایران و تحولات مفهومی آن

    بررسی حقوقی شرکت و معاونت در جرم در ایران و تحولات مفهومی آن شرکت در جرم معاونت در جرم دانلود پایان نامه شرکت در جرم پیشینه شرکت در جرم در ایران تحولات مفهوم شرکت در جرم دانلود پایان نامه رشته…

  • فرآیندهای عاطفی و شناختی در مهارت های اجتماعی 

    فرآیندهای عاطفی و شناختی در مهارت های اجتماعی  طبقه بندی مهارت های اجتماعی ویژگی های مهارت های اجتماعی پایان نامه مهارت های اجتماعی نابینایان فرآیندهای عاطفی در مهارت های اجتماعی فرآیندهای شناختی در مهارت های اجتماعی سازگاری اجتماعی افرد دارای…

  • پاورپوینت خلاصه کتاب برنامه ریزی کاربری اراضی شهری دکتر کرامت الله زیاری

    پاورپوینت خلاصه کتاب برنامه ریزی کاربری اراضی شهری دکتر کرامت الله زیاری دانلود پاورپوینت کتاب برنامه ریزی کاربری اراضی شهری زیاری پاورپوینت برنامه ریزی کاربری اراضی شهری دانلود پاورپوینت کتاب برنامه ریزی کاربری اراضی شهری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت…

  • پاورپوینت طراحی الگوریتم ها

    پاورپوینت طراحی الگوریتم ها دانلود پاورپوینت طراحی الگوریتم ها تحقیق در مورد پاورپوینت طراحی الگوریتم ها پاورپوینت طراحی الگوریتم ها و انواع آن پاورپوینت طراحی الگوریتم ها قابل ویرایش رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت طراحی الگوریتم ها جهت رشته…

  • دانلود پاورپوینت تحلیل و طراحی سقف های مشبک و سقف های پلیسه ای

    دانلود پاورپوینت تحلیل و طراحی سقف های مشبک و سقف های پلیسه ای پاورپوینت تحلیل و طراحی سقف های مشبک و سقف های پلیسه ای پاورپوینت طراحی سقف های مشبک و سقف های پلیسه ای پاورپوینت تحلیل و طراحی سقف…

  • دانلود پاورپوینت سرطان های شایع زنان

    دانلود پاورپوینت سرطان های شایع زنان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سرطان های شایع زنان جهت رشته پزشکی در 26 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       معمولا زنان بیشتر…

  • افزایش فروش با مدونسازی برنامه بازاریابی

    افزایش فروش با مدونسازی برنامه بازاریابی تدوین برنامه بازاریابی پایان نامه افزایش فروش پایان نامه تدوین برنامه بازاریابی پایان نامهافزایش فروش در شرکتها تدوین برنامه بازاریابی در راستای افزایش فروش افزایش فروش با مدونسازی برنامه بازاریابی رفتن به سایت اصلی…

  • دانلود پاورپوینت کایزن و نوآوری

    دانلود پاورپوینت کایزن و نوآوری دانلود پاورپوینت کایزن پاورپوینت درباره کایزن فایل پاورپوینت کایزن پاورپوینت در مورد کایزن پاورپوینت هزینه یابی کایزن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کایزن و نوآوری جهت رشته مدیریت در 30 اسلاید و با فرمت…

  • بررسی رابطه اخلاق ترافیک شهروندی و عدم رعایت قوانین رانندگی

    بررسی رابطه اخلاق ترافیک شهروندی و عدم رعایت قوانین رانندگی اخلاق شهروندی اخلاق ترافیک شهروندی پایان نامه میزان تخلفات رانندگی پایان نامه اخلاق شهروندی پایان نامه اخلاق ترافیک شهروندی اخلاق ترافیك شهروندان اخلاق ترافیك شهروندی در بین رانندگان شهری عوامل…

  • پاورپوینت کامل بازرگانی بین الملل تالیف دکتر محمد حقیقی

    پاورپوینت کامل بازرگانی بین الملل تالیف دکتر محمد حقیقی پاورپوینت بازرگانی بین الملل تالیف دکتر محمد حقیقی رفتن به سايت اصلي پاورپوینت کامل بازرگانی بین الملل تالیف دکتر محمد حقیقی به تعداد 278 اسلاید قابل ویرایش مناسب اساتید و دانشجویان…

  • پاورپوینت کارگاهی مدیریت استرس

    پاورپوینت کارگاهی مدیریت استرس رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کارگاهی مدیریت استرس جهت رشته روانشناسی و روانپزشکی در قالب 83 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       استرس را…

  • اثرات آرد سویا و درجه حرارت بر روی معیارهای کیفیت ماکارونی

    اثرات آرد سویا و درجه حرارت بر روی معیارهای کیفیت ماکارونی دانلود پایان نامه ماکارونی معیارهای کیفیت ماکارونی پایان نامه معیارهای کیفیت ماکارونی پایان نامه تکنولوژی تولید ماکارونی تاثیر آرد سویا بر کیفیت ماکارونی تاثیر درجه حرارت بر کیفیت ماکارونی…

  • پرسشنامه بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتری به برند

    پرسشنامه بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتری به برند پرسشنامه ارزش ویژه برند دانلود پرسشنامه ارزش ویژه برند دانلود پرسشنامه ارزش ویژه برند آکر پرسشنامه ارزش ویژه برند مدل آکر پرسشنامه استاندارد ارزش ویژه برند پرسشنامه ارزش برند…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش احساس تنهایی و دیدگاه های آن

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش احساس تنهایی و دیدگاه های آن کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه احساس تنهایی و دیدگاه های آن مبانی نظری احساس تنهایی و دیدگاه های آن پیشینه تحقیق احساس تنهایی و دیدگاه های آن…

  • دانلود پاورپوینت تاثیر سن بر رانندگی

    دانلود پاورپوینت تاثیر سن بر رانندگی پاورپوینت تاثیر سن بر رانندگی پاورپوینت رانندگی پاورپوینت آیا سالمندان میتوانند رانندگی کنند؟ رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تاثیر سن بر رانندگی در قالب 15 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع با…

  • بررسی جامع و کامل نظریه های روانشناسی اخلاق

    بررسی جامع و کامل نظریه های روانشناسی اخلاق نقش خانواده در جامعه پذیری اخلاقی نظریه های اخلاق نظریه های روانشناسی اخلاق نظریه های علمی اخلاق تحقیق نظریه های روانشناسی اخلاق دانلود تحقیق نظریه های روانشناسی اخلاق چارچوب نظری نظریه های…

  • پاورپوینت طراحی و ساخت برج خنک کن فشرده

    پاورپوینت طراحی و ساخت برج خنک کن فشرده دانلود پاورپوینت طراحی و ساخت برج خنک کن فشرده پاورپوینت طراحی و ساخت برج طراحی و ساخت برج خنک کن پاورپوینت آموزش طراحی و ساخت برج خنک کن فشرده رفتن به سايت…

  • پاورپوينت تولد و خانواده سردار قاسم سلیمانی

    پاورپوينت تولد و خانواده سردار قاسم سلیمانی پاورپوینت تولد و خانواده پاورپوینت تولد پاورپوینت خانواده پاورپوینت سردار قاسم سلیمانی پاورپوینت شهید قاسم سلیمانی پاورپوینت تولد سردار قاسم سلیمانی دانلود پاورپوینت تولد و خانواده سردار سلیمانی پاورپوینت در مورد حاج قاسم…

  • دانلود پاورپوینت اصول و مبانی اولیه تهیه صورت وضعیت پیمانکاران

    دانلود پاورپوینت اصول و مبانی اولیه تهیه صورت وضعیت پیمانکاران پاورپوینت اصول و مبانی تهیه صورت وضعیت پیمانکاران پاورپوینت اصول و مبانی اولیه تهیه وضعیت پیمانکاران پاورپوینت اصول اولیه تهیه صورت وضعیت پیمانکاران پاورپوینت انواع عقد قرارداد در پیمانکاری رفتن…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش ریاضی 52 صفحه

    دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق آموزش ریاضی 52 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه آموزش ریاضی مبانی نظری آموزش ریاضی پیشینه تحقیق آموزش ریاضی پیشینه داخلی آموزش ریاضی پیشینه خارجی آموزش ریاضی پیشینه پژوهش آموزش ریاضی پیشینه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سیستم عامل های ابری

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سیستم عامل های ابری مبانی نظری سیستم عامل های ابری دانلود مبانی نظری سیستم عامل های ابری پیشینه تحقیق سیستم عامل های ابری ادبیات نظری سیستم عامل های ابری فصل دوم پایان نامه سیستم عامل…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد 29 صفحه

    دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد 29 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه ارزیابی عملکرد مبانی نظری ارزیابی عملکرد پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد پیشینه داخلی ارزیابی عملکرد پیشینه خارجی ارزیابی عملکرد پیشینه پژوهش ارزیابی عملکرد پیشینه…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اثربخشی موفق مدیریت دانش

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش اثربخشی موفق مدیریت دانش مبانی نظری اثربخشی موفق مدیریت دانش دانلود مبانی نظری اثربخشی موفق مدیریت دانش پیشینه تحقیق اثربخشی موفق مدیریت دانش ادبیات نظری اثربخشی موفق مدیریت دانش فصل دوم پایان نامه اثربخشی موفق…

  • پروپوزال بررسی تاثیر ساختار سازمانی بر رضایت شغلی

    پروپوزال بررسی تاثیر ساختار سازمانی بر رضایت شغلی رضایت شغلی ساختار سازمانی رضایت شغلی کارکنان دانشگاه آزاد تاثیر ساختار سازمانی بر رضایت شغلی بررسی تاثیر ساختار سازمانی بر رضایت شغلی دانلود پروپوزال تاثیر ساختار سازمانی بر رضایت شغلی دانلود پروپوزال…

  • پاورپوينت دراویش و صوفی ها

    پاورپوينت دراویش و صوفی ها پاورپوینت صوفی ها پاورپوینت در اویش پاورپوینت در اویش گنابادی پاورپوینت در مورد صوفی ها پاورپوینت در مورد در اویش گنابادی دانلود پاورپوینت در اویش گنابادی دانلود پاورپوینت صوفی ها دانلود پاورپوينت در اویش و…

  • پاورپوینت حرفه فرزندپروری، قوانین و خطاها

    پاورپوینت حرفه فرزندپروری، قوانین و خطاها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حرفه فرزند پروری و قوانین و خطاها جهت رشته روانشناسی در قالب 45 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • پروپوزال داده کاوی در پزشکی

    پروپوزال داده کاوی در پزشکی کلمات کلیدی : پروپوزال داده کاوی پروپوزال آماده داده کاوی پروپوزال نویسی داده کاوی دانلود پروپوزال داده کاوی پروپوزال در مورد داده کاوی نمونه پروپوزال داده کاوی موضوع پروپوزال داده کاوی دانلود نمونه پروپوزال داده…

  • دانلود پاورپوینت اصول امنیت شبکه

    دانلود پاورپوینت اصول امنیت شبکه پاورپوینت اصول امنیت شبکه پاورپوینت اصول امنیت شبکه های کامپیوتری پاورپوینت اصول و مبانی امنیت شبکه پتورپوینت جزوه مبانی امنیت شبکه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اصول امنیت شبکه جهت رشته IT در قالب…