مبانی نظری ارزیابی اثرات تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند

مبانی نظری ارزیابی اثرات تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند

ارزش ویژه برند
ارزش ویژه برند شرکت پارس خزر
خلق و نگهداری ارزش ویژه برند
تاثیر فعالیت های ترفیع بر خلق و نگهداری ارزش ویژه برند
اثرات تبلیغات تجاری بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند
اثرات پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند
مبانی نظری تاثیر فعالیت های ترفیع بر ارزش ویژه برند

رفتن به سایت اصلی

دانلود مبانی نظری پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

ارزیابی اثرات تبلیغات تجاری و پیشبرد فروش بر خلق و حفظ ارزش ویژه برند

(شرکت لوازم خانگی پارس خزر)

 

 

 

 

 

 

 مقدمه

نقش برند ها در شناسایی محصولات شرکت در بازارهای رو به گسترش امروزی، نقشی انکارناپذیر است (پرهیزگار و عابد، 1391). امروزه ایجاد برندهای قدرتمند به یکی از اساسی ترین دغدغه های مدیران شرکت ها مبدل شده است که ضمن عمل به وعده ها و تعهدات، قدرت توانمندی های شرکت را در طول زمان ارتقاء دهند (اسداله و همکاران، 1390).

برندها از زمره با ارزش ترین دارایی های شرکت ها محسوب می شوند، توجه به مفاهیمی چون برند، مدیریت آن و ارزش ویژه نام تجاری، سبب دستیابی به جایگاهی مناسب در اذهان مشتریان می گردد (پرهیزگار و عابد، 1391) و امروزه شرکت های موفق نشان داده اند که برای دستیابی به مزیت رقابتی پایدار، توجه به برندسازی و ارزش ویژه برند، ضروری و حیاتی می باشد (دیواندری و همکاران، 1390).

 

در سال های اخیر موضوع ارزش ویژه برند توجه محققان حوزه ی بازاریابی را بسیار به خود جلب کرده است. مطابق نظر آکر  (1996)، ارزش ویژه برند، تفاوت قیمتی را که یک برند قوی در مقایسه با یک برند متوسط در فروش خود جذب می کند، نشان می دهد. از این رو ارزش ویژه برند به عنوان معیاری برای سنجش قدرت برندها و نیز شرکت ها پیشنهاد می گردد (اسداله و همکاران، 1390).

 

یکی از دلایل محبوبیت ارزش ویژه برند، نقش استراتژیک و پر اهمیت آن در کسب مزیت رقابتی و تصمیمات استراتژیک مدیریتی می باشد. زمانی که ارزش ویژه برند به طور صحیح و موضوعی مورد ارزیابی قرار گیرد، استاندارد مناسبی برای اندازه گیری تاثیر مداوم تصمیمات بازاریابی می باشد (Atilgan et al.., 2005). ساخت و ایجاد ارزش ویژه برند، هدف ارزشمندی در بازاریابی است از این رو که می تواند ضامن موفقیت های بیشتر و درآمدهای روزافزون باشد (Yoo, 2009 ).برخی از محققین دریافته اند که فعالیت های ترفیع، اثر مثبتی بر ارزش ویژه برند دارند. قرار گرفتن مصرف کنندگان در معرض فعالیت های ترفیع مکرر یک برند، می تواند به سطوح بالاتر ارزش ویژه برند منجر شود که از طریق افزایش آگاهی برند مصرف کننده، توسعه تداعی های مطلوب و بهبود ادراکات کیفیتی حاصل می گردد ( Pappu et al.., 2008 ). در نتیجه هدف اصلی پژوهش حاضر عبارت است از بررسی تاثیر فعالیت های ترفیع بر خلق و نگهداری ارزش ویژه برند شرکت پارس خزر.

 

 

 

کلمات کلیدی:

ارزش ویژه برند

شرکت پارس خزر

فعالیت های ترفیع

خلق و نگهداری ارزش ویژه برند

 

 

 

 

 

 

بیان مساله

دانشگاهیان و بازاریابان حرفه ای به ارزش ویژه برند به عنوان سکویی برای ساختن مزیت های رقابتی، جریان های درآمدهای آینده و ثروت سهامداران توجه کرده اند. برخی از محققان نیز به این نتیجه رسیده اند که ارزش ویژه برند محصولات، سودها آینده و جریانات نقدی بلندمدت را به طور مثبتی تحت تاثیر قرار می دهد (Kim et al.., 2003). اهمیت ارزش ویژه برند، عواید فراوانی برای شرکت هایی که مالک برندها هستند، در بر دارد. سالومون و استوارت  (1999)، بیان کرده اند که ارزش ویژه برند برای شرکت، مزیت رقابتی فراهم می سازد زیرا به برند قدرت می بخشد تا سهم بیشتری از بازار را به دست آورد و حفظ نماید و با قیمت و حاشیه ی سودهای بیشتر بفروشد (Jung et al.., 2008). سطح های بالاتر ارزش ویژه برند به ترجیحات و قصدهای خرید بالاتر مصرف کننده منتهی می گردد و همچنین برگشت های موجودی بالاتری را نیز در پی دارد (Pappu et al.., 2005 ).

 

ارزش ویژه برند، سازمان ها را قادر می سازد که علاوه بر حفظ سهم بازار خود، مبلغ بیشتری را نیز در ازای برند خود مطالبه نمایند (Lee and Back, 2009). در واقع ارزش ویژه برند، باعث افزایش کارایی برنامه های بازاریابی می شود، مخارج و هزینه های فعالیت های ترفیعی را کاهش می دهد و از طریق گسترش برند، سکویی برای رشد و توسعه آن ایجاد می نماید. بنابراین ارزش ویژه برند می تواند باعث افزایش سهم بازار و افزایش سودآوری شده و برای سازمان جریان نقدی ایجاد نماید. در سال 1989، موسسه علمی بازاریابی، ارزش ویژه برند را به عنوان ارزشی تعریف می کند که به وسیله ی نام برند، افزوده می گردد و در بازار به عنوان حاشیه های سود و سهم های بازار بیشتر پاداش داده می شود که می تواند توسط مشتریان و اعضای زنجیره تامین به عنوان دارایی مالی و نیز مجموعه ای از تداعی ها و رفتارهای مطلوب دیده شود (Yasin et al.., 2007).

 

در حقیقت، ساخت ارزش ویژه برند، هدف ارزشمندی در بازاریابی می باشد زیرا می تواند ضامن موفقیت ها و درآمدهای بی شماری باشد (Yoo, 2009). بازاریابان به ارزش ویژه برند به عنوان سازنده ی شهرت و یا قدرت برند (شامل: آگاهی، آشنایی، سطوح اعتبار و وجه تمایز با برندهای رقیب در ذهن مصرف کننده) اشاره کرده اند(Delgado-Ballester, 2008). ارزش ویژه برند، احتمال انتخاب برند را افزایش داده و منجر به وفاداری مشتری به یک برند خاص می شود (Rajh, 2005).به زعم آکر (1991)، ارزش ویژه برند یک مفهوم چند بعدی است و چهار بعد پراهمیت آن عبارتند از: آگاهی از برند، کیفیت درک شده، تداعی های برند و وفاداری برند (Lee and Back, 2010).

 

ارزش ویژه برند بالا سبب می شود که مصرف کنندگان به ادعاهای بیش از اندازه ی فعالیت های ترفیع، با احتمال بیشتری اعتقاد یابند و نیز ارزش ویژه برند بالا، اثرات منفی انتخاب مشتریان از ترفیعات فروش غیرجذاب را کاهش می دهد و در نهایت، ارزش ویژه برند بالا، استنباط های منفی پس از افزایش قیمت را محدود می کند (Walf et al.., 2005). در مجموع می توان گفت که ارزش ویژه برند، ارزش را برای مشتری می افزاید، برای ایجاد و خلق موقعیت های رقابتی قابل دفاع، کمک می کند، مصرف کنندگان را نسبت به فعالیت های ترفیع و ترفیعات، پذیراتر می سازد و نفوذ در بازارها را تسریع می بخشد (Delgado-Ballester et al.., 2005).

همانظور که ذکر شد، کارشناسان و صاحبان صنایع، ارزش ویژه برند را به عنوان یک موضوع پر اهمیت شناخته اند. زیرا عناصر ارزش ویژه برند تاثیر مثبت و معناداری بر روی ادراک مصرف کنندگان و رفتارهای خرید ایشان دارد. بنابراین، شرکت ها نیازمند توسعه ی استراتژی هایی هستند که رشد ارزش ویژه برند را تشویق و تقویت نمایند. تحقیقات نشان می دهند که عناصر آمیخته ی بازاریابی نقشی کلیدی در ایجاد و حفظ ارزش ویژه برند، ایفا می کنند(Buil et al.., 2013).

 

فعالیت های آمیخته بازاریابی و به خصوص فعالیت های ترفیع، می توانند ادراک مصرف کنندگان درخصوص برند را تحت تاثیر قرار دهند. این عناصر به این منظور دارای اهمیت فراوانی هستند که نه تنها با ارزش ویژه برند در ارتباط مستقیم بوده بلکه در کنترل شرکت نیز قرار دارند و بازاریابان قادرند با مدیریت صحیح این عناصر ارزش ویژه برند را رشد داده و تقویت نمایند. در حقیقت می توان گفت که، عناصر آمیخته ی بازاریابی، ارزش ویژه ادراکات مصرف کننده نسبت به برندها را تحت تاثیر قرار می دهد. برای مثال: یو (2002)، به این نتیجه رسید که گستردگی توزیع و هزینه های فعالیت های ترفیع به طور مثبتی ارزش ویژه برند را تحت تاثیر قرار می دهند (Pappu et al.., 2008 ). دو عنصر بسیار پراهمیت فعالیت های ترفیع، تبلیغات تجاری و فعالیت های پیشبرد فروش می باشند و به نظر می رسد که در مقایسه با سایر عناصر مرتبط با ترفیع محصولات بیشترین تاثیر را بر روی خلق و نگهداری ارزش ویژه برند داشته باشند (West and Prendegast, 2009).

 

برخی از محققین دریافته اند که فعالیت های ترفیع، اثر مثبتی بر ارزش ویژه برند دارند. قرار گرفتن مصرف کنندگان در معرض فعالیت های ترفیع مکرر یک برند، می تواند به سطوح بالاتر ارزش ویژه برند منجر شود که از طریق افزایش آگاهی برند مصرف کننده، توسعه تداعی های مطلوب و بهبود ادراکات کیفیتی حاصل می گردد (Pappu et al.., 2008) لاو و مهر  (2000)، گزارش داده اند که شرکت هایی که بودجه های بالاتری به فعالیت های ترفیع در ارتباط با پیشبرد فروش اختصاص می دهند، مشتریان بیشتری جذب می کنند که این مشتریان، نگرش های مطلوب تر و ارزش ویژه برند قوی تری دارند و به همان اندازه سهم بازار، بالاتر رفته و سودها نیز افزایش می یابند (Teo and Tan, 2002). به گفته ی یو و دانتو  (2002)، ارزش ویژه برند با قوت گرفتن ابعاد ارزش ویژه برند، ایجاد، حفظ و گسترش داده می شود که نتیجه ی فعالیت های بازاریابی بخصوصی می باشد (Yoo and Donthu, 2002). در مجموع، بیشتر تحقیقات ارزش ویژه برند بر متغیرهای آمیخته ی بازاریابی مانند فعالیت های ترفیع، توزیع، قیمت و کیفیت محصول به عنوان عوامل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند؛ تمرکز کرده اند (Yasin et al.., 2007).

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

 

فصل دوم:ادبیات و پیشینه تحقیق 27

بخش اول:ارزش ویژه برند 29

2-1) مقدمه 29

2-1-1) تاریخچه ی شکل گیری مفهوم برند 30

2-1-2) اهمیت برند 32

2-1-3) تعریف و تشریح برند 34

2-1-4) تصویر برند 37

2-1-5) ارزش ویژه برند 38

2-1-5-1) ارزش ویژه برند مالی 40

2-1-5-2) ارزش ویژه برند مبتنی بر مصرف کننده 41

2-1-6) ضرورت خلق و حفظ ارزش ویژه برند 43

2-1-7) ابعاد ارزش ویژه برند 47

• وفاداری به برند 47

• آگاهی از برند 48

• کیفیت ادراک شده 49

• تداعی برند 50

2-1-8) مزایای ارزش ویژه برند 51

• مزایای ارزش ویژه برند برای شرکت 51

2-1-9) عوامل موثر بر ارزش ویژه برند 55

2-1-10) مدل های ارزش ویژه برند 56

• مدل ارزش ویژه برند آکر 57

شکل 2-3-1) مدل دانش برند کلر 60

شکل 2-3-2) مدل ارزش ویژه برند آکر 62

شکل 2-3-3) ابعاد ارزش ویژه برند مدل آکر 64

نمودار 2-3-1) تشریح مدل ارزش ویژه برند آکر 65

• مدل ارزش ویژه برند یو و همکاران 66

شکل 2-3-4) مدل ارزش ویژه برند یو و همکاران 66

• هرم ارزش ویژه برند مشتری محور کلر 67

شکل 2-3-5) هرم ارزش ویژه برند کلر 68

2-1-11) آمیخته ی بازاریابی و ارزش ویژه برند 69

بخش دوم:فعالیتهای ترفیع 72

2-2-1) تعریف ترفیع 73

• تبلیغات 75

• روابط عمومی 76

• فروش شخصی 77

• بازاریابی مستقیم 77

2-2-1-1) شیوه های نوین ترفیع 78

• ارتباطات شفاهی 78

• بازاریابی پارتیزانی 79

• بازاریابی الکترونیکی 80

• بازاریابی از طریق تلفن همراه 80

• بازاریابی ویروسی 80

جدول 2-1-1) جمع بندی شیوه های ترفیع 81

2-2-3) تعریف تبلیغات 83

تبلیغات مستقیم 87

2-2-3-1) تاریخچه تبلیغات در ایران وجهان 88

2) نشانه ها و تبلیغ روی دیوارها 90

3) جارچی های شهر 90

2-2-3-1-1) تاریخچه تبلیغات در ایران 91

2-2-3-2) جذابیت های تبلیغات 94

2-2-3-3) ابزار تبلیغات بازرگانی 98

2-2-3-5) ده فرمان تبلیغات 109

2-2-3-6) استفاده از تبلیغات در تلویزیون 111

2-2-3-7) استفاده از تبلیغات در رادیو 117

2-2-3-8) مزایا و معایب تبلیغات بازرگانی 117

2-2-3-9) تاثیر تبلیغات بر متغیرهای اقتصادی 119

2-2-3-10) تاثیر تبلیغات بازرگانی بر رفتار مصرف کننده 120

2-2-4) فعالیت های پیشبرد فروش 122

2-2-4-1) انواع پیشبرد فروش مصرف کننده 124

2-2-4-2) اهداف پیشبرد فروش 124

2-2-4-3) مزایای پیشبرد فروش 125

2-2-4-4) ابزارهای پیشبرد فروش مصرف کننده 127

2-2-4-5) آینده ی پیشبرد فروش 133

 

بخش سوم:پیشینه تحقیق 135

 

 

فهرست منابع و مآخذ:

 

 

 

 

  • پاورپوينت خودرو امداد و نجات

    پاورپوينت خودرو امداد و نجات پاورپوینت امداد و نجات پاورپوینت امداد خودرو پاورپوینت خودرو امداد و نجات پاورپوینت در مورد امداد خودرو پاورپوینت در مورد خودرو امداد و نجات دانلود پاورپوینت خودرو امداد و نجات دانلود پاورپوینت خودرو امدادو نجات…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارتباط موثر 62 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارتباط موثر 62 صفحه فصل دوم پایان نامه ارتباط موثر مبانی نظری ارتباط موثر پیشینه تحقیق ارتباط موثر پیشینه داخلی ارتباط موثر پیشینه خارجی ارتباط موثر پیشینه پژوهش ارتباط موثر پیشینه نظری ارتباط موثر ادبیات…

  • پاورپوینت فعالیت های کشاورزی

    پاورپوینت فعالیت های کشاورزی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فعالیت های کشاورزی جهت رشته ی حسابداری در قالب 27 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       كمیته‌ تدوین‌ استانداردهای‌…

  • پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری بانکی با عنوان حجم معامله بعنوان نماینده ای برای سایراطلاعات دررابطه بین سود و بازده

    پایان نامه کارشناسی ارشد حسابداری بانکی با عنوان حجم معامله بعنوان نماینده ای برای سایراطلاعات دررابطه بین سود و بازده حجم معامله رابطه سود و بازده دانلود پایان نامه حجم معامله حجم معامله بعنوان نماینده ای برای سایراطلاعات دررابطه بین…

  • پاورپوینت مدیریت فایل سیستم IO

    پاورپوینت مدیریت فایل سیستم IO پاورپوینت سیستم IO دانلود پاورپوینت سیستم IO پاورپوینت درباره سیستم IO پاورپوینت سیستم ورودی/خروجی دانلود پاورپوینت سیستم ورودی/خروجی پاورپوینت درباره سیستم ورودی/خروجی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت فایل سیستم IO جهت رشته کامپیوتر…

  • پاورپوینت آموزش تدریس نشانه چ

    پاورپوینت آموزش تدریس نشانه چ رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس نشانه چ به کودکان کلاس اول ابتدایی در قالب 21 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       این…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی کمرویی

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی کمرویی فصل دوم پایان نامه کمرویی مبانی نظری کمرویی پیشینه تحقیق کمرویی پیشینه داخلی کمرویی پیشینه خارجی کمرویی پیشینه پژوهش کمرویی پیشینه نظری کمرویی ادبیات نظری کمرویی چارچوب نظری کمرویی رفتن به سايت اصلي دانلود…

  • دانلود پاورپوینت پلی اتیلن و تاریخچه آن 49 اسلاید

    دانلود پاورپوینت پلی اتیلن و تاریخچه آن 49 اسلاید رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت پلی اتیلن و تاریخچه آن 49 اسلاید جهت رشته شیمی در قالب 49 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با…

  • پاورپوینت مقاوم سازی ساختمان های فلزی موجود با کاهش مقطع بال

    پاورپوینت مقاوم سازی ساختمان های فلزی موجود با کاهش مقطع بال پاورپوینت مقاوم سازی پاورپوینت مقاوم سازی ساختمان های فلزی پاورپوینت کاهش مقطع بال پاورپوینت درمورد مقاوم سازی پاورپوینت درمورد مقاوم سازی ساختمان های فلزی رفتن به سايت اصلي دانلود…

  • پاورپوينت بیمه تامین اجتماعی

    پاورپوينت بیمه تامین اجتماعی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت بیمه تامین اجتماعی جهت رشته مديريت قالب 42 اسلايد و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش         ماده‌ 3 - كارفرمايان‌ موظ‌فند…

  • مبانی نظری بررسی تحولات امنیتی منطقه خلیج فارس متاثر از قدرتهای خارجی

    مبانی نظری بررسی تحولات امنیتی منطقه خلیج فارس متاثر از قدرتهای خارجی تحولات امنیتی خلیج فارس تحولات امنیتی منطقه خلیج فارس تاثیر قدرتهای خارجی بر تحولات امنیتی منطقه خلیج فارس بررسی تحولات امنیتی منطقه خلیج فارس متاثر از قدرتهای خارجی…

  • دانلودانبارداری-و-وجود-انبارک-ها-در-سالن-تولید-گزارش-کارآموزی-

    دانلودانبارداری-و-وجود-انبارک-ها-در-سالن-تولید-گزارش-کارآموزی- کلمات کلیدی : دانلودانبارداری-و-وجود-انبارک-ها-در-سالن-تولید-گزارش-کارآموزی- رفتن به سایت اصلی نام فایل : انبارداری-و-وجود-انبارک-ها-در-سالن-تولید-گزارش-کارآموزی- فرمت : .doc تعداد صفحه/اسلاید : 20 حجم : 11 مگابایت دانسگاه آزاد اسلامی (واحد رشت) بسم الله الرحمن الرحیم گزارش کار در شرکت دخانیات استان گیلان…

  • پروژه مالی رشته حسابداری شركت هدیه طلا

    پروژه مالی رشته حسابداری شركت هدیه طلا دانلود پروژه مالی دانلود پروژه مالی حسابداری دانلود پروژه مالی رشته حسابداری دانلود پروژه مالی شركت هدیه طلا دانلود پروژه مالی رشته حسابداری شركت هدیه طلا رفتن به سایت اصلی دانلود پروژه مالی…

  • دانلودکار آموزی ترانس هاي سطح شهر بيجار و اطراف آن 60 ص

    دانلودکار آموزی ترانس هاي سطح شهر بيجار و اطراف آن 60 ص کلمات کلیدی : دانلودکار آموزی ترانس هاي سطح شهر بيجار و اطراف آن 60 ص رفتن به سایت اصلی نام فایل : کار آموزی ترانس هاي سطح شهر…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سیاست های ارزیابی عملکرد 44 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سیاست های ارزیابی عملکرد 44 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری ارزیابی عملکرد پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد مبانی نظری سیاست های ارزیابی عملکرد چارچوب نظری سیاست های ارزیابی عملکرد پیشینه تحقیق سیاست های ارزیابی عملکرد…

  • پاورپوینت نظریه هوش های چندگانه گاردنر

    پاورپوینت نظریه هوش های چندگانه گاردنر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نظریه هوش های چندگانه گاردنر جهت رشته ی روان شناسی در قالب 63 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • بررسی چگونگی ارتباط سه متغیر سود تعهدی و سرمایه در گردش و جریان‌های نقد حاصل از فعالیت های عملیاتی به عنوان نمایندگان جریانات نقدی و تعهدی

    بررسی چگونگی ارتباط سه متغیر سود تعهدی و سرمایه در گردش و جریان‌های نقد حاصل از فعالیت های عملیاتی به عنوان نمایندگان جریانات نقدی و تعهدی سود تعهدی سرمایه در گردش جریانات نقدی و تعهدی جریان‌های نقد حاصل از فعالیت…

  • پرسشنامه استقرار مدیریت دانش در بانک

    پرسشنامه استقرار مدیریت دانش در بانک کلمات کلیدی : پرسشنامه مدیریت دانش پرسشنامه استقرار مدیریت دانش پرسشنامه پیاده سازی مدیریت دانش دانلود پرسشنامه استقرار مدیریت دانش پرسشنامه استقرار مدیریت دانش در سازمان پرسشنامه پیاده سازی مدیریت دانش در بانک پرسشنامه…

  • پاورپوینت آموزشی مخصوص کودکان با موضوع راه سعادت

    پاورپوینت آموزشی مخصوص کودکان با موضوع راه سعادت پاورپوینت کودکان با موضوع راه سعادت دانلود پاورپوینت کودکان با موضوع راه سعادت پاورپوینت درباره کودکان با موضوع راه سعادت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی مخصوص کودکان با موضوع راه…

  • فصل دوم پایان نامه استرس شغلی

    فصل دوم پایان نامه استرس شغلی کلمات کلیدی : مبانی نظری استرس شغلی پیشینه تحقیق استرس شغلی پیشینه داخلی استرس شغلی پیشینه خارجی استرس شغلی پیشینه پژوهش استرس شغلی پیشینه نظری استرس شغلی ادبیات نظری استرس شغلی چارچوب نظری استرس…

  • پاورپوینت خلاصه کتاب مدیریت رفتار سازمانی از زهرا برومند

    پاورپوینت خلاصه کتاب مدیریت رفتار سازمانی از زهرا برومند پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی از برومند دانلود پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی زهرا برومند دانلود پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی از زهرا برومند رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت…

  • ​​​​​​​دانلود پرسشنامه سنجش خلاقیت (سیالیت) عابدی 1372 فرمت doc

    ​​​​​​​دانلود پرسشنامه سنجش خلاقیت (سیالیت) عابدی 1372 فرمت doc کلمات کلیدی : آزمون سنجش خلاقیت دکتر عابدی پرسشنامه خلاقیت عابدی doc دانلود پرسشنامه خلاقیت عابدی doc انواع پرسشنامه های خلاقیت پرسشنامه خلاقیت دانش آموزان پرسشنامه خلاقیت کودکان پرسشنامه خلاقیت عابدی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق کمرویی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق کمرویی مبانی نظری کمرویی ادبیات نظری کمرویی چارچوب نظری کمرویی فصل دوم پایان نامه کمرویی دانلود مبانی نظری کمرویی پیشینه کمرویی پیشینه تحقیق کمرویی پیشینه داخلی کمرویی پیشینه خارجی کمرویی پیشینه پژوهش کمرویی پیشینه نظری…

  • پاورپوینت امنیت غذایی

    پاورپوینت امنیت غذایی پاورپوینت راهکارهای تامین امنیت غذایی پاورپوینت شاخص های امنیت غذایی پاورپوینت امنیت غذایی در ایران راهکارها و موانع پاورپوینت مقاله امنیت غذایی در ایران پاورپوینت امنیت غذایی پاورپوینت امنیت غذایی و کشاورزی رفتن به سايت اصلي دانلود…

  • نظریه های جامعه شناسی در مورد سازگاری اجتماعی

    نظریه های جامعه شناسی در مورد سازگاری اجتماعی نظریه های سازگاری اجتماعی pdf نظریه های مربوط به سازگاری نظریه های روانشناسی سازگاری نظریه های جامعه شناسی سازگاری اجتماعی نظریه های مددکاری اجتماعی سازگاری دیدگاه های مختلف سازگاری رفتن به سايت…

  • دانلود پاورپوینت هنرستان

    دانلود پاورپوینت هنرستان پاورپوینت طراحی هنرستان پاورپوینت معماری هنرستان پاورپوینت انواع چیدمان هنرستان پاورپوینت طراحی هنرستان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت هنرستان در قالب 31 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش    …

  • پاورپوینت آشنایی با مبحث ماتریس در ریاضی

    پاورپوینت آشنایی با مبحث ماتریس در ریاضی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با مبحث ماتریس در ریاضی جهت رشته ریاضی در قالب 17 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • بررسی نظریه و الگوهای شادی و شادکامی

    بررسی نظریه و الگوهای شادی و شادکامی کلمات کلیدی : مکاتب تبييين شادکامي ديدگاه اسلام درباره شادي عوامل شادی در احاديث و روايات تحقیق کامل در مورد شادی و شادکامی الگوي شادي از ديدگاه شلدون و ليبوميرسکي نظريه هاي مختلف…

  • پروپوزال بررسی عوامل موثر بر سلامت جسمی و روانی سالمندان

    پروپوزال بررسی عوامل موثر بر سلامت جسمی و روانی سالمندان عوامل اجتماعي موثر برسلامت سالمندان عوامل جمعيتي موثر برسلامت سالمندان عوامل اقتصادي موثر برسلامت سالمندان عوامل موثر بر سلامت سالمندان عوامل موثر بر سلامت روان سالمندان عوامل موثر بر سلامت…

  • نهادهای مشابه قرارداد اختیار معامله و مقایسه آن با انواع ابزارهای مشتقه مالی

    نهادهای مشابه قرارداد اختیار معامله و مقایسه آن با انواع ابزارهای مشتقه مالی انواع ابزارهای مشتقه مالی پایان نامه قرارداد اختیار معامله تعریف قرارداد اختیار معامله قرارداد اختیار معامله چیست مفهوم قرارداد اختیار معامله نهادهای مشابه قرارداد اختیار معامله مقایسه…

  • پاورپوينت گروه های خبری در روشهای مختلف بازاریابی و پیشبرد فروش

    پاورپوينت گروه های خبری در روشهای مختلف بازاریابی و پیشبرد فروش پاورپوينت گروه های خبری پاورپوينت عناوین گروه های خبری پاورپوينت در مورد عناوین گروه های خبری دانلود پاورپوينت عناوین گروه های خبری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت عناوین…

  • پاورپوینت حواریون در کتاب مقدس

    پاورپوینت حواریون در کتاب مقدس پاورپوینت حواریون در کتاب مقدس پاورپوینت درباره ی حواریون پاورپوینت حواریون در اسلام رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حواریون در کتاب مقدس جهت رشته ی الهیات در قالب 20  اسلاید و با فرمت pptx به…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش ساختار سرمایه و عدم تقارن اطلاعاتی 43 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه پژوهش ساختار سرمایه و عدم تقارن اطلاعاتی 43 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری و پیشینه پژوهش ساختار سرمایه و عدم تقارن اطلاعاتی مبانی نظری ساختار سرمایه و عدم تقارن اطلاعاتی پیشینه پژوهش ساختار سرمایه و…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش آموزش های فنی و حرفه ای

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش آموزش های فنی و حرفه ای فصل دوم پایان نامه آموزش های فنی و حرفه ای مبانی نظری آموزش های فنی و حرفه ای پیشینه تحقیق آموزش های فنی و حرفه ای پیشینه پژوهش آموزش…

  • پاورپوینت زیر رده دیلنید DILLENIIDAE

    پاورپوینت زیر رده دیلنید DILLENIIDAE دانلود پاورپوینت زیر رده دیلنید پاورپوینت زیر رده دیلنید و انواع آن پاورپوینت آشنایی با زیر رده دیلنید رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت استاندارد حسابرسی تاییدیه مدیران جهت رشته گوناگون در قالب 25 اسلاید…