مبانی نظری ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا

مبانی نظری ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا

مدیریت کیفیت جامع
مدیریت ارتباط با شهروندان
کیفیت خدمات الکترونیک
مدیریت کیفیت در سازمانهای دولتی
مدیریت کیفیت در سازمانها
مدل مناسب کیفیت خدمات
ابعاد و مولفه های کیفیت خدمات راهور
مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی
مدل مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی
مبانی نظری کیفیت خدمات
مبانی نظری در مورد کیفیت خدمات
مبانی نظری کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی

رفتن به سایت اصلی

این نوشتار جهت مبانی نظری کیفیت خدمات سازمان راهنمایی و رانندگی می باشد که در آن پژوهش ارائه الگو مدیریت کیفیت خدمات ناجا مورد بررسی قرار می گیرد.پس از شناسایی ابعاد و مؤلفه های کیفیت خدمات سازمان ناجا و  و بررسی مدل فعلی کیفیت خدمات ، به ارائه یک مدل مناسب برای کیفیت خدمات سازمان راهور می پردازد.

 

 

 

سازمان های دولتی برای خمت به مردم ایجاد شدند. لذا باید بازخورد نظرات مردم را بگیرند و سریعاً به آن پاسخ دهند. فعالیت ها و عملکرد بخش دولتی را همانند بخش خصوصی می توان، با معیارهای مدیریت کیفیت جامع مورد ارزیابی و سنجش قرار داد. سازمان های دولتی خدمت مدار هستند. نظرات شهروندان در گرفتن خدمات دولتی بیشتر متوجه نتایج زودرس است و به کیفیت خدمات درازمدت توجهی ندارند (الوانی، 1380).

 

 

شهروندان به خدمات راهنمایی و رانندگی نیاز مبرم دارند و انتظار دارند این نیازمندی با کیفیت تأمین شود. پلیس برای پاسخ به نیازهای ترافیکی مردم باید کارا و بهره ور باشد. عدم مدیریت کیفیت خدمات ضمن آن که باعث کاهش کارایی و بهره وری خدمات در سازمان می شود، موجبات بدبینی و کاهش اعتبار و اطمینان این سازمان در بین شهروندان می شود و رفتارهای سلیقه ای نسبت به مشتریان را در سازمان تسری می دهد. ارائه خدمات با کیفیت بدون داشتن مدل مدیریت کیفیت میسر نیست. ارائه مدل مدیریت کیفیت نیز با مطالعه علمی امکان-پذیر است.

 

 

 

مزایای ناشی از کیفیت خدمات خود عاملی است که سازمان ها را به ارائه خدمات باکیفیت ترغیب می کند. یکی از اثرات مستقیم ارائه خدمت با کیفیت، افزایش توانایی سازمان جهت ارائه خدمات به  صورتی کارا به مشتریان است، چرا که سازمان خواسته ها و نیازهای مشتریانش را شناسایی کرده است. لذا از خدمات غیرضروری کاسته و/یا آن ها را حذف کرده است (Royne etc al, 1998). بررسی های به عمل آمده توسط محقق از سازمان تحقیقات و مطالعات نیروی انتظامی، دفتر تحقیقات و مطالعات کاربردی پلیس راهنمایی و رانندگی و سایر منابع تاکنون تحقیقی تحت عنوان «مدلی برای مدیریت کیفیت خدمات راهنمایی و رانندگی ایران» صورت نگرفته است.

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
 

فصل دوم: مبانی نظری پژوهش و مروری بر تحقیقات پیشین     13
1-2  مبانی نظری تحقیق     14
    1-1-2  تاریخچه مدیریت کیفیت در سازمان ها      14
    2-1-2  تئوری مدیریت کیفیت جامع و تحولات آن .    19
    3-1-2  مدل های مدیریت کیفیت در کل .    28
    4-1-2  تفاوت مدیریت کیفیت در خدمات و تولید .      43
    5-1-2  نمونه ای از مدل های مدیریت کیفیت در خدمات     49
           1-5-1-2  مقیاس SYSTRA-SQ       52
           2-5-1-2  مدل کیفیت خدمات پاراسورامن     53
           3-5-1-2  مدل لهتینن و لهتینن .    57
           4-5-1-2  مدل گاروین     58
           5-5-1-2  مدل گرونروز     58
           6-5-1-2  مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی مور     59
           7-5-1-2  مدل های ZRM  .    60
           8-5-1-2  مدل های پاسخ گویی در خدمات .    75
           9-5-1-2  مدل کیفیت خدمات الکترونیک E- SQ .    84
          10-5-1-2  مدل کیفیت پشتیبانی خدمات الکترونیکی E-Recs-Qual .    88
    6-1-2  مدل کیفیت در پلیس     88
    7-1-2  معیارهای انجمن بین المللی رؤسای پلیس   IACP.    90
    8-1-2  کیفیت در پلیس ایران     91
2-2  پژوهش های انجام شده .    103
    1-2-2  پژوهش های انجام شده داخلی در حوزه مدیریت کیفیت خدمات .    103
    2-2-2  تحقیقات خارجی انجام شده .    108
3-2  دلایل استفاده از TQM در مدل کیفیت راهور .    118
    1-3-2  دلایل استفاده از مدل EFQM  در مدل مفهومی کیفیت راهور .    119
    2-3-2  دلایل استفاده از مدل Servqul در مدل مفهومی کیفیت راهور .    119
    3-3-2  دلایل استفاده از مدل E- SQ در مدل مفهومی کیفیت راهور     120
    4-3-2  جمع بندی دلایل استفاده از مدل مفهومی تحقیق .

 

فهرست منابع و مآخذ

 

 

فهرست شکل ها
شکل 1-1: مدل مفهومی تحقیق     6
شکل 1-2: قلمرو مدیریت کیفیت جامع .    21
شکل 2-2: جوایز تعالی در قاره های جهان  .    28
شکل 3-2: چرخه دمینگ     30
شکل 4-2: ساختار مدل EFQM  بر اساس ویرایش 2010     32
شکل 5-2: منطق رادار در EFQM .    33
شکل 6-2: مفاهیم پایه ای مدل EFQM .    33
شکل 7-2: مدل شبکه ضوابط پاداش کیفیت ملی مالکوم بالدریج .    37
شکل 8-2: چارچوب ارتباط بین  ابعاد، دیدگاه و فعالیت های کیفیت .    45
شکل 9-2: کیفیت خدمات درک شده     54
شکل 10-2: مدل شکاف کیفیت خدمات .    56
شکل 11-2: ابعاد کیفیت خدمات     59
شکل 12-2: مدل بهبود کیفیت خدمات سازمانی     60
شکل 13-2: نمودار مدل کانو     62
شکل 14-2: روابط با مشتریان     63
شکل 15-2: مدل طیف مصالحه کیفیت خدمات و موقعیت های پیشنهادشده     65
شکل 16-2: مدل گذر خدماتی تعدیل شده     68
شکل 17-2: چارچوب عملیاتی پردازش مشتری     68
شکل 18-2: مدل رفتاری کیفیت خدمات     69
شکل 19-2: فرآیند رضایت مندی و وفاداری مشتری .    70
شکل 20-2: نیازهای کیفیت مشتریان     72
شکل 21-2: مدل سلسله مراتبی کیفیت خدمات .    75
شكل 22-2: انواع پاسخ گويي با رويكرد پيوستاري .    76
شکل 23-2: مدل اقتضایی پاسخ گویی     81
شکل 24-2: توالی ارزیابی ابعاد کیفیت خدمات الکترونیکی     86
شکل 25-2: ساختار مکنا .    94
شکل 26-2: مدل مدیریت کیفیت و تعالی در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران .    97
شکل 27-2: ابعاد و مؤلفه های مورد نظر در طرح مکنا .    98
شکل 28-2: ضروریات و امکانات مورد نیاز یک کلانتری از منظر مکنا .    99
شکل 29-2: مدل مفهومی تحقیق .    128
 

   

    
فهرست جداول
جدول 1-2: خلاصه ای از تعاریف و تئوری های صاحب نظران کیفیت .    18
جدول 2-2: سیرتکاملی کیفیت از نظر انجمن کنترل کیفیت آمریکا .    24
جدول 3-2: ویژگی های مراحل گوناگون تکامل TQM     25
جدول 4-2: ارزش های محوری در مدل های دمینگ بالدریج و اروپایی .    39
جدول 5-2: مفاهیم و ارزش های اصلی در جوایز کشورهای مختلف     41
جدول 6-2: مقایسه عوامل تعیین کننده کیفیت خدمات .    50
جدول 7-2: انواع اشتباهات در خدمت     67
جدول 8-2: گونه های پاسخ گویی در بخش دولتی     78
جدول 9-2: نظام های پاسخ گویی برحسب ارزش ها و انتظارات رفتاری .    78
جدول 10-2: بسط مفهوم پاسخ گویی اجتماعی سازمانی برای سازمان های دولتی .    82
جدول 11-2: مدل های تعالی سازمانی مورد استفاده در پلیس های دنیا .    89
جدول 12-2: تطبیق ابعاد و معیارهای مدیریت کیفیت به تفکیک مدل ها براساس ادبیات تحقیق     121
جدول 13-2: ابعاد و معیارهای مدیریت کیفیت براساس جدول 12-2 .    125
جدول 14-2: ابعاد کیفیت خدمات برگرفته از ادبیات تحقیق برای اخذ نظر خبرگان         127
جدول 15-2: ابعاد تأیید شده مدل مفهومی نهایی تحقیق بر اساس ادبیات تحقیق توسط خبرگان              129
    

 

 

  • پاورپوینت تعمیر ارز رشته حسابداری

    پاورپوینت تعمیر ارز رشته حسابداری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تعمیر ارز جهت رشته حسابداری در قالب 26 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش     فهرست : اهداف آموزشي  مرور عمليات…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق دلبستگی بزرگسالان

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق دلبستگی بزرگسالان کلمات کلیدی : مبانی نظری دلبستگی بزرگسالان پیشینه تحقیق دلبستگی بزرگسالان پیشینه داخلی دلبستگی بزرگسالان پیشینه خارجی دلبستگی بزرگسالان پیشینه پژوهش دلبستگی بزرگسالان پیشینه نظری دلبستگی بزرگسالان فصل دوم پایان نامه دلبستگی بزرگسالان…

  • مدلهای مفهومی و تعاملی دولت و شهر الکترونیک

    مدلهای مفهومی و تعاملی دولت و شهر الکترونیک ارزيابي شهر الکترونيک شاخص هاي ارزيابي شهر الکترونيک دولت الکترونیک در ایران تاریخچه دولت الکترونیک در ایران بسترهاي مورد نياز براي ايجاد زندگي الكترونيكي بسترهاي مهم زيرساخت الكترونيك تحقیق درباره شهر الکترونیک…

  • پاورپوينت آشنایی با مهندسی نرم افزار فصل دوازده مدل سازی تحليلی

    پاورپوينت آشنایی با مهندسی نرم افزار فصل دوازده مدل سازی تحليلی پاورپوينت مهندسی نرم افزار مدل سازی تحليلی دانلود پاورپوينت مهندسی نرم افزار مدل سازی تحليلی پاورپوینت درباره مهندسی نرم افزار مدل سازی تحليلی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت…

  • پاورپوینت معرفی مهمترين آفات كلزا

    پاورپوینت معرفی مهمترين آفات كلزا آفات کلزا ppt پاورپوینت سنک کلزا پاورپوینت سنگ بذرخوار کلزا پاورپوینت شته برگ برنج پاورپوینت پروانه بذرخوار کنجد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معرفي مهمترين آفات كلزا جهت رشته کشاورزی و زراعت در قالب 67…

  • پاورپوینت پلان آکس بندی و ستون گذاری

    پاورپوینت پلان آکس بندی و ستون گذاری پاورپوینت ستون گذاری پلان های پیچیده پاورپوینت آکس بندی پلان دایره ای پاورپوینت آکس بندی پلان منحنی پاورپوینت آکس بندی شعاعی پاورپوینت معنی اکس در ساختمان پاورپوینت نحوه ستون گذاری شعاعی رفتن به…

  • آموزش تدریس قواعد املا اول ابتدایی ویژه آموزگاران

    آموزش تدریس قواعد املا اول ابتدایی ویژه آموزگاران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس قواعد املا اول ابتدایی ویژه آموزگاران به آموزگاران کلاس اول ابتدایی در قالب 31 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و…

  • پاورپوینت روشهای چند متغیره گسسته

    پاورپوینت روشهای چند متغیره گسسته پاورپوینت روشهای چند متغیره گسسته رفتن به سايت اصلي پاورپوینت روشهای چند متغیره گسسته به تعداد 288 اسلاید قابل ویرایش مناسب اساتید و ارائه دانشجویان و همچنین آمادگی ایام امتحانات   nفصل اول مقدمات و…

  • نظریه ها و رویکردهای سلامت و فساد اداری

    نظریه ها و رویکردهای سلامت و فساد اداری نظریه فساد اداری نظریه های فساد اداری نظریات فساد اداری نظریه های سلامت اداری نظریه کارآمدی فساد نظریه‌های فساد و سلامت اداری نظریه سلامت اداری پایان نامه فساد اداری دانلود پایان نامه…

  • پاورپوینت کتاب زراعت عمومی از کمال سادات اسمعیلان

    پاورپوینت کتاب زراعت عمومی از کمال سادات اسمعیلان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب زراعت عمومی از کمال سادات اسمعیلان جهت رشته ی کشاورزی در قالب 314 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با…

  • پاورپوینت جزوه آموزشی طراحی سازه های بتن آرمه یک

    پاورپوینت جزوه آموزشی طراحی سازه های بتن آرمه یک پاورپوینت اموزش درس سازه های بتنی پاورپوینت آموزش سازه های بتن آرمه 1 پاورپوینت کتاب طراحی سازه های بتنی پاورپوینت ساختمان های بتن آرمه پاورپوینت روش طراحی سازه بتنی پاورپوینت آموزش…

  • پاورپوینت مديريت و استرس هاي ناشي از كار از ديدگاه ارگونومي

    پاورپوینت مديريت و استرس هاي ناشي از كار از ديدگاه ارگونومي پاورپوینت مديريت و استرس هاي ناشي از كار از ديدگاه ارگونومي مديريت و استرس هاي ناشي از كار از ديدگاه ارگونومي ارگونومي چيست بار زياد كاري فشار كاري كم…

  • پایان نامه پیش بینی قیمت طلا با داده کاوی

    پایان نامه پیش بینی قیمت طلا با داده کاوی کلمات کلیدی : پایان نامه داده کاوی پایان نامه داده کاوی ارشد خرید پایان نامه داده کاوی پیش بینی قیمت طلا با داده کاوی پایان نامه در مورد data mining موضوع…

  • علل و عوامل پرخاشگری و نظریه های مربوط به پرخاشگری

    علل و عوامل پرخاشگری و نظریه های مربوط به پرخاشگری کلمات کلیدی : انواع رفتارهای پرخاشگرانه علل و عوامل پرخاشگری انواع رفتارهای پرخاشگرانه نظریه های مربوط به پرخاشگری تحقیق کامل پرخاشگری تحقیق در مورد پرخاشگری رفتن به سایت اصلی پرخاشگری…

  • دانلود پاورپوینت نمونه های از معماری مدرن

    دانلود پاورپوینت نمونه های از معماری مدرن دانلود پاورپوینت نمونه های از معماری مدرن پاورپوینت نمونه های از معماری مدرن پاورپوینت معماری مدرن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نمونه های از معماری مدرن در قالب 32 اسلاید و با…

  • پاورپوینت آشنایی با معماری جهان

    پاورپوینت آشنایی با معماری جهان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با معماری جهان جهت رشته ی معماری در قالب 21 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       پادشاهی…

  • پاورپوینت آشنایی با احکام مسجد قسمت سوم

    پاورپوینت آشنایی با احکام مسجد قسمت سوم پاورپوینت احکام مسجد قسمت سوم دانلود پاورپوینت احکام مسجد قسمت سوم پاورپوینت درباره احکام مسجد قسمت سوم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با احکام مسجد قسمت سوم جهت رشته فقه و…

  • دانلود پاورپوینت رسیدن به خواسته ها در 21 روز

    دانلود پاورپوینت رسیدن به خواسته ها در 21 روز پاورپوینت در مورد مدیریت رسیدن به خواسته ها با قانون جذب دانلود پاورپوینت رسیدن به خواسته ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت رسیدن به خواسته ها در 21 روز جهت…

  • بررسی تاثیرات نحوه مدیریت بر عملكرد کارمندان (آپدیت شده)

    بررسی تاثیرات نحوه مدیریت بر عملكرد کارمندان (آپدیت شده) تعهد سازمانی افزایش بهبود سازمانی تاثیر چگونگی مدیریت بر عملكرد كاركنان بررسی تاثیرات نحوه مدیریت بر عملكرد کارمندان بررسی چگونگی مدیریت و تاثیر آن بر عملكرد كاركنان دانلود پایان نامه مدیریت…

  • پاورپوینت طراحی نمای ساختمان و عناصر پر اهمیت درنما

    پاورپوینت طراحی نمای ساختمان و عناصر پر اهمیت درنما رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نمای ساختمان جهت رشته ی معماری در قالب 54 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • مبانی نظری بررسی ارتباط بین رضایت شغلی کارمندان و رضایت ارباب رجوع

    مبانی نظری بررسی ارتباط بین رضایت شغلی کارمندان و رضایت ارباب رجوع رضایت شغلی رضایت مشتریان رضایت شغلی کارکنان بیمه رضایت مشتریان از شرکتهای بیمه رابطه رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان مبانی نظری رابطه رضایت شغلی کارکنان و رضایت…

  • بررسی کاربردها و مدل های فرهنگ سازمانی و مسئولیت پذیری با تاکید بر رابطه این دو متغیر

    بررسی کاربردها و مدل های فرهنگ سازمانی و مسئولیت پذیری با تاکید بر رابطه این دو متغیر انواع مدل های فرهنگ سازمانی مقایسه مدل های فرهنگ سازمانی مدل های رایج فرهنگ سازمانی پایان نامه مدل های فرهنگ سازمانی مدل های…

  • دانلود پاورپوینت رویکردهای نوین راهبری شرکتی

    دانلود پاورپوینت رویکردهای نوین راهبری شرکتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت رویکرد های نوین راهبری شرکتی جهت رشته مدیریت در 63 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       چارچوبی یکپارچه…

  • پاورپوینت هدف از داشتن سالن آرایش و پیرایش

    پاورپوینت هدف از داشتن سالن آرایش و پیرایش پاورپوینت، هدف ، سالن، آرایش و پیرایش رفتن به سایت اصلی اهداف ارائه بهترین خدمات آرایشی و زیبایی روز دنیا علاقه به شغل آرایشگری و ارائه خدمات بهداشتی آرایشی تلاش جهت کیفیت…

  • پاورپوینت نشانه شناسی و آسیب شناسی روانی

    پاورپوینت نشانه شناسی و آسیب شناسی روانی پاورپوینت آسیب شناسی روانی پاورپوینت نشانه شناسی پاورپوینت نشانه شناسی روانی پاورپوینت درباره آسیب شناسی روانی پاورپوینت مهارت نشانه شناسی روانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نشانه شناسی و آسیب شناسی روانی…

  • پرسشنامه وفاداری مشتری و نقش طول رابطه

    پرسشنامه وفاداری مشتری و نقش طول رابطه پرسشنامه وفاداری مشتری پرسشنامه هزینه های انتقال پرسشنامه طول رابطه مشتری رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه وفاداری مشتری و نقش طول رابطه     * با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب :)- * نوع…

  • پاورپوینت کتاب و درس اصول مدیریت و تشکیلات کارگاه

    پاورپوینت کتاب و درس اصول مدیریت و تشکیلات کارگاه دانلود پاورپوینت کتاب اصول مدیریت و تشکیلات کارگاهی دانلود پاورپوینت کتاب اصول مدیریت و تشکیلات کارگاهی پاورپوینت کتاب مدیریت و تشکیلات کارگاه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب و درس…

  • پاورپوينت بسته بندی مواد غذایی

    پاورپوينت بسته بندی مواد غذایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت بسته بندی مواد غذایی جهت رشته تغذیه  قالب  42 اسلايد و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش          شاید در سالهای…

  • بررسی و تشریح هویت زن در اسلام و از منظر قرآن کریم 121 صفحه

    بررسی و تشریح هویت زن در اسلام و از منظر قرآن کریم 121 صفحه کلمات کلیدی : هویت زن در اسلام هویت زن در قران کریم شخصيت انسان در قرآن رویکردهای نظری هویت رویکردهای روانشناسی هویت رویکردهای اجتماعی هویت پایان…

  • پاورپوینت مراقبت های پرستاری در زخم های فشاری

    پاورپوینت مراقبت های پرستاری در زخم های فشاری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مراقبت های پرستاری در زخم های فشاری جهت رشته ی پزشکی در قالب 12 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با…

  • پاورپوینت آشنایی با مدیریت کسب و کار

    پاورپوینت آشنایی با مدیریت کسب و کار رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با مدیریت کسب و کار جهت رشته مدیریت در قالب 19 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • پاورپوینت نگرش رفتاری در ایجاد تئوری حسابداری

    پاورپوینت نگرش رفتاری در ایجاد تئوری حسابداری پاورپوینت تئوری حسابداری 1 پاورپوینت تئوری حسابداری هندریکسون پاورپوینت تئوری حسابداری دیگان پاورپوینت تئوری حسابداری چیست رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نگرش رفتاری در ایجاد تئوری حسابداری جهت رشته حسابداری در قالب…

  • پاورپوینت آشنایی با موزه هنر دنور و پروژه ساخت آن

    پاورپوینت آشنایی با موزه هنر دنور و پروژه ساخت آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با موزه هنر دنور و پروژه ساخت آن جهت رشته معماری در قالب 28 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و…

  • پاورپوینت مصور طرح شهرسازی 1

    پاورپوینت مصور طرح شهرسازی 1 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مصور طرح شهرسازی 1 جهت رشته عمران و شهرسازی در قالب 32 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • پاورپوینت اصول مديريت آموزشی 44 اسلاید

    پاورپوینت اصول مديريت آموزشی 44 اسلاید پاورپوینت تئوری های مدیریت آموزشی پاورپوینت تفاوت مدیریت آموزشی با سایر مدیریتها پاورپوینت کارکرد مدیریت آموزشی پاورپوینت اهداف مدیریت آموزشی پاورپوینت اهمیت مدیریت آموزشی پاورپوینت مدیریت آموزشی مقاله پاورپوینت انواع نظریه های مدیریت آموزشی…