عوامل موثر در بهینه سازی سیستم بازاریابی و فروش

عوامل موثر در بهینه سازی سیستم بازاریابی و فروش

برند تجاری
ارزش ویژه برند
استراتژی های رقابتی
سیستم بازاریابی و فروش
دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی
عوامل موثر در بهینه سازی سیستم بازاریابی و فروش
دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی
دانلود پایان نامه ارشد مدیریت بازرگانی
دانلود پایان نامه مدیریت

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

عوامل موثر در بهینه سازی سیستم بازاریابی و فروش

مطالعه موردی:لوازم لوکس خودرو با برند Rockford Fosgate

*همراه با پرسشنامه

 

 

بیان مسئله

موفقیت یک سازمان تنها در مجموعه اهداف روشنی که سازمان برای خودش قرار می دهد، تعیین می گردد. برای بسیاری از سازمان های بازرگانی، سود یک هدف مهم است و می تواند ترکیبی از نتایج مالی کوتاه مدت افزایش منابع یا جریان نقدی و افزایش ارزش ویژه ی برند باشد.افزایش در ارزش ویژه ی برند معادل یک دارایی هست که توسط عادات مشتریان و نگرش-های آن ها به برندشان داده می شود. در این نوشته سعی شده است، ابعاد این مفهوم، دیدگاه های مختلف نسبت به آن و بازاریابی آن هرچند مختصر توضیح داده شود. (پیک شیوا، دی 1386)

 

مفاهیمی نظیر استراتژی های کلی، روش های قیمت گذاری، توزیع، توسعه تبلیغات و تقسیم-بندی در بازار مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. فاکتورهایی مانند نفوذ در بازار، سود، بودجه، بررسی اقتصادی، سرمایه گذاری های کلان، فعالیت های دولتی، تغییرات آماری، پدید آمدن تسهیلات تکنولوژیک و گرایشات فرهنگی در بازاریابی لوازم لوکس خودرو با برند Rockford Fosgate نیز مورد بحث قرار خواهد گرفت.

 

به منظور تبیین خط مشی کلی بازاریابی می بایست همواره دو نکته اساسی را درنظر داشت:

1. چگونه می توانید در عرصه رقابت ها، تجارت مقرون به صرفه ای داشته باشید.

2. چگونه می توانید از برنامه های معین شده روزانه حمایت کرده و آن ها را اجرا نمایید.

 

این روزها به دلیل بوجودآمدن رقابت های بسیار شدید و تنگاتنگ، تعیین یک نوع استراتژی کلی از ملزومات کار  به شمار می رود. شما با این کار می توانید توان برابری محصولات خود را با سایر کالاها تضمین کنید؛ برای پی ریزی این استراتژی باید اسلوب مشخصی را به کار گیرید تا بتوانید آن را به طور روزانه در برنامه کاری خود به مرحله اجرا درآورید. اگر تکنیک انتخابی شما توسط منبع موثقی از کارشناسان متبحر پی ریزی نشده باشد، ارزش چندانی نداشته و کاربردی نخواهد بود.در روند ایجاد یک طرح کاربردی در عرصه تجارت باید عوامل بیشماری را درنظر گرفته و مورد بررسی قرار دهید. البته در میان کلیه این عوامل، فاکتورهایی هستند که از اهمیت بیشتری برخوردار می باشند. باید توجه داشت که تعیین هرگونه خط مشی کلی نیازمند ملاحظات مخصوص به خود می باشد. لازم نیست «همه » ی عوامل مهم را در تبیین خط مشی های کلی، دخیل کنیم. اگر کمی بیشتر دقت کنید، متوجه خواهید شد که در اکثر استراتژی ها نقاط اشتراکی به چشم می خورد. در این قسمت نگاهی به چند نمونه از مهم ترین فاکتورهای قابل بررسی خواهیم داشت.

 

برای تعیین استراتژی کلی، ابتدا باید اهداف کلی سرمایه گذاری و تشکیلات اقتصادی خود را معین کنید. به طور کلی این مطلب در یکی از چهار گزینه زیر تعریف می شود:

اگر بازار نیاز مبرمی به کالای ارائه شده شما داشته باشد و کالا با بهره گیری از بهترین کیفیت عرضه شود، باید سرمایه گذاری کلانی روی آن انجام دهید تا ارائه خدمات به بهترین نحو انجام پذیرد.اگر بازار نیاز مبرمی به کالای شما داشته باشد، اما کالا از کیفیت چندان مطلوب برخوردار نباشد، باید سعی کنید که به هر نحوی که شده کیفیت کالا را بهبود بخشیده و این مقوله را در رأس اولویت های تجاری اولویت لوکس خودرو قرار دهید.اگر بازار نیاز چندانی به کالای شما نداشته باشد، اما در عین حال محصولات شما از کیفیت بالایی برخوردار باشند باید بازاریابی کنید تا بتوانید میزان تقاضا را بالا برده و میزان سود خود را افزایش دهید.

 

پس از اینکه توانستید بهترین راه کسب سود را انتخاب کنید، قدم بعدی این است که روشی را برای چگونگی «عرضه» انتخاب کنید؛ بیشتر باید به دنبال روشی باشید که در بازار عمومیت بیشتری داشته باشد، به این معنا که باید از استراتژی های کلی و عمومی پیروی کنید. (این نوع استراتژی ها برای نخستین بار توسط «مایکل پورتر» در کتاب معروفش با نام «مزایای رقابت» بیان شد).

 

 

کلمات کلیدی:

برند تجاری

ارزش ویژه برند

استراتژی های رقابتی

سیستم بازاریابی و فروش

 

 

 اهمیت و ضرورت اجرای تحقیق

استراتژی  مدیریت قیمت ها بر این اصل استوار است که شما می توانید خدمات و یا کالاهایی با کیفیت بالا را تولید کرده و آنها را با قیمتی پایین تر از قیمت رقبا به فروش برسانید. این قیمت های پایین به تدریج به شما سود می رسانند چراکه میزان تقاضا بالا می رود و فروش افزایش پیدا می-کند. برخی از فاکتورهایی که باید در مقوله مدیریت نرخ ها به آن توجه داشت، این است که خدمات و محصولات باید همچنان در دسترس بوده و قابل استفاده باشند، سرمایه در چرخه کار باشد، توانایی و مهارت کارکنان در تولید بالا باشد، نیروی انسانی به خوبی مدیریت شود، هدف از تولید محصول تسهیل در ساخت و مصرف آن باشد، توزیع با قیمت پایین انجام شود. (کاتلر فلیپ و گری آرمسترانگ، 1386)

 

استراتژی ایجاد تمایز به معنای تولید کالا و یا خدماتی است که به خودی خود منحصر بفرد هستند و همانند آن تاکنون در بازار یافت نشده است. برای جلوه دادن بیشتر کار می توانید به مارک های جدید، تکنولوژی اختصاصی، ویژگی های استثنایی، خدمات ممتاز، شبکه قوی توزیع، و یا سایر مواردی که در صنعت شما بی همتا هستند، اشاره کنید. این بی همتایی نهایتاً باید شما را به سودی بیش از هزینه صرف ساخت محصولات کارخانه ای برساند. از دیگر شرایطی که برای حمایت از استراتژی ایجاد تفاوت (تمایز) باید ذکر کرد، می توان به موارد مقابل اشاره کرد: قابلیت های بالای بازاریابی، بررسی فنی و موثر محصولات، داشتن پرسنل خلاق، برخورداری از توانایی انجام مطالعه و تحقیق و برخورداری از اعتبار بالا.

 

استراتژی متمرکز یکی از دشوارترین و از نظر تکنیکی یکی از پیشرفته ترین استراتژی های کلی و عمومی به شمار رود، و هدایت ورهبری آن نسبت به استراتژی ایجاد تمایز و مدیریت قیمت ها دشوارتر است. این نوع استراتژی برای هدف گیری یک بخش «متمرکز» درنظر گرفته شده است و معمولاً زمانی به کار گرفته می شود که استعمال استراتژی مدیریت قیمت ها و ایجاد تفاوت در بازار، مقرون به صرفه نباشد. این تکنیک معمولاً برپایه تحت پوشش قرار دادن هدفی خاص، آن هم به طور استثنایی و متفاوت (و نه مثل همیشه) می باشد تا به موجب آن توان رقابت را از دیگران بگیرد و به اصطلاح آنها را خلع سلاح نمایید. در این شیوه اغلب خورده پاهای موجود در بازار سرمایه هدف قرار می گیرند و از آنجایی که این نوع تولیدکنندگان، کوچک هستند و توان رقابت شدید را ندارندبه سرعت از پا درمی آیندو در نتیجه شما در کوتاه مدت صاحب سود فراوانی می-شوید و این اهمیت ما را بر آن داشت تا پژوهش را به عوامل موثر در بهینه سازی سیستم بازاریابی و فروش لوازم لوکس خودرو با برند Rockford Fosgate اختصاص دهیم. (همان)

 

 

 

فهرست مطالب

 

فصل اول مقدمه 8

چکیده 9

واژگان کلیدی 9

مقدمه 10

1- بیان مسئله 12

2- اهمیت و ضرورت اجرای تحقیق 14

سؤال تحقیق: 16

هدف تحقیق: 16

فرضیه های تحقیق: 17

قلمرو تحقیق: 17

قلمرو موضوعی: 17

قلمرو زمانی: 18

قلمرو مکانی: 18

3- منابع و ابزارهای پژوهش: 18

4-  مفاهیم و واژگان اختصاصی 19

برند چیست؟ 19

 

فصل دوم كلیات پژوهش 20

مقدمه 21

نگرش از برون به درون سازمان 24

مفاهیم مرتبط با برند 25

ارزش ویژه برند (Brand Equity): 25

مدیریت استراتژیک برند (Brand Strategic Management): 26

تصویر برند (Brand Image) 26

آگاهی از برند (Brand Awareness) 27

تداعیهای برند (Brand Associations) 27

نمودار سازمانی در خصوص بخش مدیریت برند 27

1- مدیر برند (The Brand Managere) 28

2- مدیر ارزش برند (The Brand Equity Manager) 28

3- مدیر دامنه برند (The Domain Brand Manager) 28

4- مدیر برند در سطح جهانی (The Global Brand Manager) 29

5- مدیر ارشد اجرایی CEO 29

6- مدافع برند (The Brand Champion) 29

7- مدیر طبقه (The Category Manager) 30

8- کمیته برند (The Brand Committee) 30

9- هماهنگ کننده ارتباطات (The Communication Coordinator) 30

2-1- سیر تکامل بازاریابی و اهمیت آن برای سازمانها: 30

2-2- اصول و استراتژیهای نوین در بازاریابی تجاری: 33

2-3- قومشناسی مشتریان: 50

متدولوژی: 51

کاربردهای قومشناسی مشتریان: 52

2-4- بازاریابی ویروسی چیست؟ 52

2-5- اشتباه فاحش در بازاریابی 55

2-6- مدیریت برند و خوشنامی قدرتمندی نام تجاری: 58

تشریح نام تجاری: 60

تبیین نام تجاری از دیدگاههای مختلف 62

1) دکارت و کاربرد برهان ریاضی در مدیریت نامهای تجاری: 63

2) روسو و اهمیت عواطف و احساسات: 64

نیچه و خلق ارزشها 65

آکر (ارزش ویژه نام تجاری) 66

3) کلر (ارزش ویژه نام تجاری برمبنای مشتری) 67

1. نظریه مصرف تظاهری: 67

2. مدل بی.اِی.وی 68

اهمیت نام تجاری: 71

2-7- عوامل مؤثر بر توانمندیهای نام تجاری: 74

الف) وفاداری نام تجاری 74

ب) ارزشهای مشتریپسند 75

مزایای نام و نشان تجاری 77

جایگاه یابی نام و نشان تجاری 78

تعریف ایجاد نام و نشان تجاری 78

اصول ایجاد نام و نشان تجاری 79

ارکان ایجاد نام و نشان تجاری: 81

برندسازی الکترونیک: 83

مراحل ایجاد نام و نشان تجاری اینترنتی: 83

مرحله یک: تعریف نام و نشان تجاری 83

مرحله دو: تعیین آیندهای مطلوب برای نام و نشان تجاری 84

مرحله سه: ایجاد استراتژی نام و نشان تجاری 85

مرحله چهار: شناسایی مراحل فعالیت نام و نشان تجاری 87

مرحله پنج: قدرت نفوذ جنبههای منحصر بفرد اینترنت 87

مرحله شش: پایش، ارزیابی و تطبیق 88

ارکان ایجاد نام و نشان تجاری اینترنتی: 88

رکن اول: درک مشتریان 88

رکن دوم: ارتباطات بازاریابی 90

رکن چهارم: محتوا 92

3- یکپارچگی ارکان: 94

2-8- عوامل مؤثر بر برند: 96

موفقیت برند: 97

ارزش افزوده برند: 98

برندسازی: 98

مدیریت برند: 99

3- چگونگی ارتباط با مشتریان از طریق نام تجاری یک برند: 101

4- ایجاد نام و نشان تجاری اخلاقی: 102

5- اهداف سوال برانگیز نامسازی 104

مدیریت نام تجاری برند: 106

2-8- آسیب پذیری نام و نشان تجاری 107

تصاویر چندگانه نام و نشان تجاری 107

نقص در مدلهای مربوط به نام و نشان تجاری 108

ماتریس استراتژیهای نام تجاری 109

نامسازی اخلاقی و اعتبار شرکت 111

نامسازی و مسئولیت اجتماعی شرکت 112

ارزش ویژه نام و نشان 113

2-9- عوامل ویژه موثر بر نام و نشان تجاری 114

ـ توجه مشتریان به اخلاقیات نام و نشان 114

تأثیر بازاریابی خدمات بر نام و نشان تجاری شرکتهای تولیدی: 116

2-10- نقش خدمات در کسب مزیت رقابتی 118

استراتژیهای ارائه خدمات 121

توانایی ضعیف در ارائه خدمات به مشتری: 122

استراتژی خلق ارزش با همکاری مشتریان برای حداکثر کردن ثروت سهامداران: 125

تعالی در اجرای خدمات (افراد و فرآیندها): 130

استراتژی برنامهریزی بهبود خدمات: 131

2-11- استانداردسازی و ارزیابی برندهای مختلف: 137

2-12- ویژگیهای بازارهای خدمات: 149

2-13- نتیجه گیری 152

 

فصل سوم روش تحقیق 154

1-3- مقدمه 155

3-2- روش تحقیق 155

3-3- جامعه آماری 157

3-4- نمونه آماری 157

3-5- تعیین حجم نمونه 158

3-6- روش نمونه گیری 158

3-7- روشهای جمع آوری دادهها 158

3-8- تجزیه و تحلیل 159

 

فصل چهارم  تجزیه و تحلیل دادهها 160

4-1- نتیجه گیری 169

الف) نتیجه گیری براساس مشخصهای فردی افراد نمونه: 169

ب) نتیجه گیری براساس فرضیات تحقیق: 169

4-2- پیشنهادات 170

4-3- پرسشنامه 171

منابع 175

 

 

 

 

 

  • پاورپوینت تحلیل یک ویلای مسکونی با نرم افزار اکوتکت

    پاورپوینت تحلیل یک ویلای مسکونی با نرم افزار اکوتکت پاورپوینت ویلای مسکونی پاورپوینت نرم افزار اکوتکت پاورپوینت تحلیل یک ویلای مسکونی پاورپوینت ویلا پاورپوینت درمورد ویلای مسکونی پاورپوینت درمورد تحلیل ویلا با نرم افزار اکوتکت رفتن به سايت اصلي دانلود…

  • پاورپوینت تصويرگيری به روش تشديد مغناطيسی

    پاورپوینت تصويرگيری به روش تشديد مغناطيسی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تصويرگيری به روش تشديد مغناطيسی جهت رشته گوناگون در قالب 79 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       مقدمه…

  • مبانی نظری بررسی رابطه بین اختلالات شخصیتی و مدیریت بدن در بین زنان

    مبانی نظری بررسی رابطه بین اختلالات شخصیتی و مدیریت بدن در بین زنان نشانه های اختلال شخصیت ویژگی های اختلال شخصیتی اختلالات شخصیتی در بین زنان مدیریت بدن در بین زنان مبانی نظری اختلالات شخصیت مبانی نظری اختلال شخصیت مبانی…

  • پاورپوینت کتاب و درس فصل دهم درمان های شناختی آلبرت آليس

    پاورپوینت کتاب و درس فصل دهم درمان های شناختی آلبرت آليس رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب و درس فصل دهم درمان های شناختی آلبرت آليس جهت رشته روانشناسی در قالب 30 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل…

  • پاورپوینت فصل چهارم کتاب اصول و مبانی تربیت بدنی و ورزش تألیف احمد آذربانی و رضا کلانتری

    پاورپوینت فصل چهارم کتاب اصول و مبانی تربیت بدنی و ورزش تألیف احمد آذربانی و رضا کلانتری کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل چهارم کتاب اصول و مبانی تربیت بدنی و ورزش تألیف احمد آذربانی و رضا کلانتری با موضوع بازی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق علل مطالبات معوق در نظام بانکی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق علل مطالبات معوق در نظام بانکی مبانی نظری معوق در نظام بانکی پیشینه تحقیق معوق در نظام بانکی مبانی نظری و پیشینه تحقیق معوق در نظام بانکی پیشینه پژوهش معوق در نظام بانکی ادبیات نظری…

  • پاورپوینت کف پوش های سه بعدی اپوکسی

    پاورپوینت کف پوش های سه بعدی اپوکسی پاورپوینت کف پوش پاورپوینت کف پوش سه بعدی پاورپوینت کف پوش های سه بعدی پاورپوینت اپوکسی پاورپوینت کف پوش اپوکسی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کف پوش های سه بعدی اپوکسی جهت…

  • دانلود پاورپوینت معماری بیمارستان میلاد

    دانلود پاورپوینت معماری بیمارستان میلاد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معماری بیمارستان میلاد جهت رشته معماری در 27 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       طراحی بیمارستان با توجه به…

  • مبانی نظری ارزیابی ارتباط بین فرسودگی شغلی و سلامت روانی کارمندان

    مبانی نظری ارزیابی ارتباط بین فرسودگی شغلی و سلامت روانی کارمندان کلمات کلیدی : سلامت روان کارکنان فرسودگی شغلی کارکنان فرسودگي شغلي در كاركنان فرسودگی شغلی و سلامت روان مبانی نظری سلامت روان کارکنان مبانی نظری فرسودگی شغلی کارکنان بررسی…

  • بررسی آلودگی آب حوضه آبگیر سد كرج با استفاده از میكروبهای شاخص آلودگی انتروباكترها و E-coli

    بررسی آلودگی آب حوضه آبگیر سد كرج با استفاده از میكروبهای شاخص آلودگی انتروباكترها و E-coli اشیرشیا كلی انتروباكترها باسیل گرم منفی خانواده انتروباکتریاسه‌ باكتری غیر بیماری‌زا میكروبهای شاخص آلودگی انتروباکتریاسه (باکتری شناسی) بررسی آلودگی آب سد میكروبهای شاخص آلودگی…

  • پاورپوینت درس ششم فارسی هشتم ابتدایی مبحث آداب نیکان

    پاورپوینت درس ششم فارسی هشتم ابتدایی مبحث آداب نیکان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درس ششم فارسی هشتم ابتدایی مبحث آداب نیکان در قالب 9 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • دانلود پاورپوینت طرح برگزیده مسابقه هتل در مشهد

    دانلود پاورپوینت طرح برگزیده مسابقه هتل در مشهد پاورپوینت طرح برگزیده مسابقه هتل در مشهد پاورپوینت بهترین طرح های مسابقه ی هتل مشهد پاورپوینت بهترین طرح های هتل رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت طرح برگزیده مسابقه هتل در مشهد…

  • دانلود پاورپوینت مهندسی فرآیند و سیستم های پشتیبان

    دانلود پاورپوینت مهندسی فرآیند و سیستم های پشتیبان پاورپوینت مهندسی فرآیند و سیستم های پشتیبان دانلود پاورپوینت مهندسی فرآیند دانلود پاورپوینت سیستم های پشتیبان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مهندسی فرآیند و سیستم های پشتیبان جهت رشته مهندسی در…

  • پاورپوینت مقایسه رشته کامپیوتر در دانشگاه شریف و سیدنی

    پاورپوینت مقایسه رشته کامپیوتر در دانشگاه شریف و سیدنی پاورپوینت رشته کامپیوتر در دانشگاه شریف و سیدنی پاورپوینت بررسی رشته کامپیوتر در دانشگاه صنعتی شریف پاورپوینت بررسی رشته کامپیوتر در سیدنی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مقایسه رشته کامپیوتر…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سبک های شناختی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سبک های شناختی فصل دوم پایان نامه سبک های شناختی مبانی نظری سبک های شناختی پیشینه تحقیق سبک های شناختی پیشینه داخلی سبک های شناختی پیشینه خارجی سبک های شناختی پیشینه پژوهش سبک های شناختی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عوامل موثر بر بحرانهای بانكی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق عوامل موثر بر بحرانهای بانكی مبانی نظری عوامل موثر بر بحرانهای بانكی دانلود مبانی نظری عوامل موثر بر بحرانهای بانكی پیشینه تحقیق عوامل موثر بر بحرانهای بانكی ادبیات نظری عوامل موثر بر بحرانهای بانكی فصل…

  • پرسشنامه شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر کیفیت زندگی کاری و تاثیر آن بر رضایت مندی کارکنان

    پرسشنامه شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر بر کیفیت زندگی کاری و تاثیر آن بر رضایت مندی کارکنان پرسشنامه QWL پرسشنامه کیفیت زندگی کاری پرسشنامه عوامل موثر بر کیفیت زندگی کاری پرسشنامه کیفیت زندگی کاری از دیدگاه کارکنان پرسشنامه شناسایی…

  • موارد فسخ نکاح از سوی زوج و زوجه در وضعیتهای سخت پزشکی

    موارد فسخ نکاح از سوی زوج و زوجه در وضعیتهای سخت پزشکی کلمات کلیدی : عیوب فسخ نکاح فسخ نکاح در فقه پایان نامه فسخ نکاح فسخ نکاح در فقه امامیه فسخ نکاح در فقه اهل سنت فسخ نکاح در…

  • پاورپوینت روش های اجرایی ساختمان

    پاورپوینت روش های اجرایی ساختمان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روش های اجرایی ساختمان جهت رشته ی معماری در قالب 59 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       فرض…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق کمرویی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق کمرویی مبانی نظری کمرویی ادبیات نظری کمرویی چارچوب نظری کمرویی فصل دوم پایان نامه کمرویی دانلود مبانی نظری کمرویی پیشینه کمرویی پیشینه تحقیق کمرویی پیشینه داخلی کمرویی پیشینه خارجی کمرویی پیشینه پژوهش کمرویی پیشینه نظری…

  • دانلود پاورپوینت اعصاب محیطی

    دانلود پاورپوینت اعصاب محیطی پاورپوینت اعصاب محیطی پاورپوینت اعصاب محیطی و مرکزی پاورپوینت اعصاب محیطی پا پاورپوینت اعصاب محیطی مغزی پاورپوینت اعصاب محیطی سمپاتیک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اعصاب محیطی جهت رشته روانشناسی  در قالب 11 اسلاید و…

  • دانلود تحقیق کیفیت زندگی با فرمت ورد

    دانلود تحقیق کیفیت زندگی با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی کیفیت زندگی با فرمت docx در قالب 29 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد       فهرست…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق فریضه حج 60 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق فریضه حج 60 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه فریضه حج مبانی نظری فریضه حج پیشینه تحقیق فریضه حج پیشینه داخلی فریضه حج پیشینه خارجی فریضه حج پیشینه پژوهش فریضه حج پیشینه نظری…

  • پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره 19 (ترکیبهای تجاری)

    پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره 19 (ترکیبهای تجاری) پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره 19 با موضوع ترکیبهای تجاری پاورپوینت بررسی استاندارد حسابداری شماره 19 با موضوع ترکیبهای تجاری استاندارد حسابداری شماره 19 پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره نوزده پاورپوینت استاندارد ترکیبهای تجاری تحقیق…

  • پاورپوینت کتاب مدیریت مهندسی 273 اسلاید

    پاورپوینت کتاب مدیریت مهندسی 273 اسلاید پاورپوینت مدیریت مهندسی پیام نور پاورپوینت مبانی مهندسی مالی و مدیریت ریسک دانلود پاورپوینت آماده مدیریت مهندسی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت مهندسی جهت رشته مدیریت در 273 اسلاید و با فرمت…

  • پاورپوینت درس 16 مطالعات اجتماعی هفتم ابتدایی مبحث جاذبه های گردشگری ایران

    پاورپوینت درس 16 مطالعات اجتماعی هفتم ابتدایی مبحث جاذبه های گردشگری ایران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درس 16 مطالعات اجتماعی هفتم ابتدایی مبحث جاذبه های گردشگری ایران در قالب 90 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و…

  • پاورپوینت شریعت کی سوگماد

    پاورپوینت شریعت کی سوگماد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت شریعت کی سوگماد جهت رشته معارف اسلامی در قالب 46 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       «استادِ حقِ در قيد…

  • پاورپوینت کتاب آمار و کاربرد آن در مدیریت 1 از عادل آذر

    پاورپوینت کتاب آمار و کاربرد آن در مدیریت 1 از عادل آذر پاورپوینت کتاب آمار و کاربرد آن در مدیریت 1 پاورپوینت کتاب آمار و کاربرد آن در مدیریت عادل آذر پاورپوینت آمار و کاربرد آن در مدیریت جلد اول…

  • آموزش حرف چ فارسی اول ابتدایی

    آموزش حرف چ فارسی اول ابتدایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس حرف چ به کودکان کلاس اول ابتدایی در قالب 4 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • پاورپوینت تاریخچه و کاربردهای پنجره

    پاورپوینت تاریخچه و کاربردهای پنجره پاورپوینت پنجره در معماری پاورپوینت پنجره upvc پاورپوینت پنجره های دوجداره پاورپوینت انواع پنجره رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تاریخچه و کاربرد های پنجره جهت رشته عمران در قالب 84 اسلايد و با فرمت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعامل در آموزش از راه دور 91 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعامل در آموزش از راه دور 91 صفحه فصل دوم پایان نامه تعامل در آموزش از راه دور مبانی نظری تعامل در آموزش از راه دور پیشینه تحقیق تعامل در آموزش از راه دور پیشینه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مولفه های فراشناخت 51 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مولفه های فراشناخت 51 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه مولفه های فراشناخت مبانی نظری مولفه های فراشناخت پیشینه تحقیق مولفه های فراشناخت پیشینه داخلی مولفه های فراشناخت پیشینه خارجی مولفه های فراشناخت…

  • دانلود پاورپوینت شکاف لب یا لب شکری

    دانلود پاورپوینت شکاف لب یا لب شکری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت شکاف لب یا لب شکری جهت رشته پزشکی در 58 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       شکاف…

  • پاورپوینت آشنایی با تئوری سرمایه گذاری

    پاورپوینت آشنایی با تئوری سرمایه گذاری کلمات کلیدی : پاورپوینت آشنایی با تئوری سرمایه گذاری تئوری سرمایه گذاری تئوری نوین سرمایه گذاری مرز کارامدی اولین مرز کارامدی ارائه شده توسط Markowitz ترکیب مرز کارایی و دارایی های بدون ریسک مزایای…

  • پاورپوینت اختلال اسکیزوفرنی

    پاورپوینت اختلال اسکیزوفرنی پاورپوینت درمان اختلال اسکیزوفرنی پاورپوینت درباره اختلال اسکیزوفرنی پاورپوینت انواع اختلال اسکیزوفرنی پاورپوینت عارضه اسکیزوفرنی پاورپوینت بیماران اسکیزوفرنی پاورپوینت اختلال افراد اسکیزوفرنی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اختلال اسکیزوفرنی جهت رشته ی روان شناسی در قالب…