عوامل موثر بر موفقیت اجرای CRM و الگوهای موجود در این زمینه

عوامل موثر بر موفقیت اجرای CRM و الگوهای موجود در این زمینه

ابعاد و مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری
عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی CRM
عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
عوامل موثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری
پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
پیاده ساز مدیریت ارتباط با مشتری
نحوه پیاده سازی crm
مراحل پیاده سازی crm
نمونه های موفق crm

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه رشته مدیریت

عوامل موثر بر موفقیت اجرای CRM و الگوهای موجود در این زمینه

 

 

 

 

 

 

 

هدف از این پژوهش بررسی عوامل موثر بر موفقیت اجرای CRM و الگوهای موجود در این زمینه  می باشد.

 

 

 

مقدمه

پياده سازي مدیریت ارتباط با مشتری

با پياده سازي يك استراتژي CRM سازمانها مي توانند برنامه هاي فروش ، بازاريابي و سرويس دهي در تمام نقاط تماس(لمس ) مشتري را بهبود بخشند.
اصطلاح نقاط لمس در CRM براي اشاره به راههاي مختلف تعامل شركتها و مشتريان مورد استفاده قرار مي گيرد. (الهی و حیدری، 1384)

 

نقاط تماس مشتري عبارتند از :‌
فرد به فرد  
تلفن و فكس
شبكه وب
پست مستقيم
پست الكترونيكي
در واقع CRM نياز به يك ديد همه جانبه به تعاملات نقاط تماس مشتري،‌ رفتارهاي خريد، عملكردها و علاقمندي مشتريان دارد. 
هزينه و زمان 

 

 

در سال 1999 مطالعات كپ گميني  و آي . دي. سي  به این نتيجه رسيد كه ميانگين مجموع سرمايه گذاري در CRM كه توسط شركتهاي اروپايي و امريكايي انجام شده است 1/3 ميليون دلار بوده است. بيش از 69 درصد شركتها كمتر از 5 ميليون دلار وبيش از 13 درصد شركتها بالاي 10 ميليون دلار هزينه كرده اند. بر اساس داده هاي گارتنرگروپ ، هزينه پياده سازي يك سيستم CRM به صنعت، اندازه پروژه ، و ابزارهاي مورد نياز بستگي دارد.ميانگين هزينه پياده سازي CRM مي تواند بين 15000 دلار تا 35000 دلار به ازاي هر استفاده كننده در يك پروژه سه ساله باشد.

 

 

 

 مزاياي پياده سازي نظام مدیریت ارتباط با مشتری 

همواره بايد اين نكته را در نظر داشت كه برخورداري از اطلاعات بيشتر و فناوري پيشرفته، به تنهايي ارزش نيست ارزش در دانش مشتري و نحوه استفاده شركت از دانش مشتري جهت مديريت بر روابط با مشتريان خلاصه مي شود. بر اساس نظرات نول  (Newell,2000)، دانش تنها خودCRM است. 
متأسفانه شركتهاي معدود مشتري را به دانش تبديل مي كنند و بنابراين شركتها، فرصت ايجاد ارزش به مشتريان خودرا از دست مي دهند. به هر حال CRM ابزاري است كه اگر به درستي استفاده شود، منافع ديگري به همراه خواهد داشت. اگرشركت داده هاي مشتري را به دانش تبديل كرده و سپس از اين دانش جهت برقراري رابطه استفاده كند وفاداري بوجود آمده و به دنبال آن سود خواهد بود. 

 

 

 

 

براساس نظرات سوئيفت (Swift,2001) شركتها منافع زيادي ازCRM بدست مي‏آورند. وي اظهار مي‏دارد كه منافع ناشي از CRM معمولا دريكي از دسته بندي‏هاي زير قرار مي گيرند: 
•    هزينه هاي پايين تصاحب مشتريان
•    عدم نياز به تصاحب خيلي عظيمي از مشتريان با نيت حفظ حجم يكنواخت كسب و كار
•    كاهش هزينه هاي فروش
•    سودآوري بيشتر مشتريان
•    حفظ مشتري و وفاداري بيشتر مشتري 
•    امكان ارزيابي سودآوري مشتري

 

 

 

 گري وباين  (2001) مزاياي حاصل از CRM را به شيوه ديگـري مطرح مي كنند مهمترين مزاياي CRM از ديدگاه ايشان عبارتند از :
•    پاسخ سريعتر به سوالات مشتري
•    افزايش كارايي از طريق خودكارسازي
•    فهم عميق تر مشتريان
•    افزايش فرصتهاي فروش و بازاريابي
•    شناسايي سودآورترين مشتريان
•    به دست آوردن بازخور از مشتريان كه منجر به توليدات و خدمات بهتر و جديدتر مي شود.
•    به دست آوردن اطلاعاتی كه مي تواند با سایر ذینفعان به اشتراك گذاشته شود.
•    بهبود توانايي سازمان براي جذب و حفظ مشتريان
•    بيشينه كردن ارزش طول عمر هر مشتري
•    بهبود سرويس دهي بدون افزايش هزينه سرويس(Gray & Byun,2001,p.26).

 

 

 

 عوامل مهم در موفقيت مديريت ارتباط با مشتري

مديريت ارتباط با مشتري به عنوان يك ضرورت استراتژيك براي تمامي سازمانها مي باشد. چرا كه اجراي موثر آن مي‏تواند سبب افزايش رضايت مشتري، وفاداري و جذب آنها و درنتيجه فروش بيشتر و تكرار خريد گردد. بعضي از سازمانها در اجراي  CRM مشكل دارند، چرا كه نگرش آنها به اين مقوله صرفاً تكنولوژيكي است، يعني استراتژيهاي مديريت ارتباط با مشتري را با تكنولوژي CRM يكی مي دانند در حالي كه CRM مسئله تكنولوژيكي نيست بلكه مسئله‏اي كاري است كه ابزار تكنولوژي اطلاعات بايد به آن اختصاص داده شود، طراحي شود و با عمليات ها و استراتژي هاي كاري هماهنگ شود.نرخ شكست پروژه هاي CRM بیش از% 65 مي‏باشد. پرواضح است كه توقف يا شكست اين پروژه‏ها اغلب در نتيجه عدم فهم اين مطلب است كه براي اجراي CRM چه فعاليتهايي نياز مي باشد. سيگالا درسال 2005،  عدم وجود چارچوبي براي اجراي موثر مديريت ارتباط با مشتري را باعث بوجود آمدن  چنين شكست هايي مي داند.

 

 

مشتريان بهترين دارائي يك سازمان هستند و تعداد رو به افزايش سازمان ها، اهميت مشتري محور شدن را در دنياي رقابتي امروز نشان مي دهد. همچنين سازمان-ها بايد دانايي درباره مشتريان، محصولات و خدمات را به صـورت درون سازمان(فانكشنهاي مختلف سازمان) و به صورت بيروني (نقاط تماس با مشتريان) ايجاد كنند. بنابراين مديران سازمان به سمت آگاهي يافتن نسبت به فاكتورهاي مهم موفقيت مديريت ارتباط با مشتريان خود كشيده مي-شوند.گامسون  در سال 2002، CRM را به عنوان يك قاعده ضروري براي سازمان ها، نيازمند توسعه و پيشرفت بيشتري مي باشد و در اين راستا، شناسايي ابعاد كليديCRM را بسيار مهم مي داند.

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

2-1) مقدمه    13
2-2) تعريف مشتري    13
2-2-1 ) انواع مشتريان    14
2-3) تاريخچه مدیریت ارتباط با مشتری    16
2-3-1) مفهوم و تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری    17
2-4) زمينه هاي ظهور مدیریت ارتباط با مشتری    20
2-5) مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری    21
2-6) اصول مدیت ارتباط با مشتری    22
2-7) مفروضات اساسي مديريت ارتباط با مشتري    23
2-8) مراحل و فرآيندهاي مديريت ارتباط با مشتري    24
2-8-1 ) اجراي CRM    24
2-8-2 ) بهبود CRM    28
2-8-3) بهينه سازي كانالهاي ارتباطي    30
2-9) مدل اجرایی مدیریت ارتباط با مشتری    32
2-10) ابعاد تکنولوژیک مدیریت ارتباط با مشتری    37
2-10-1 ) CRM عملیاتی    37
2-10-2 )  CRMتحلیلی    38
2-10-3 ) CRM مشارکتی    38
2-11) پياده سازي مدیریت ارتباط با مشتری    38
2-12) مزاياي پياده سازي نظام مدیریت ارتباط با مشتری    39
2-13) عوامل مهم در موفقيت مديريت ارتباط با مشتري    41
2-14) الگوهای موجود در زمینه عوامل موثر بر موفقیت اجرای CRM    41
2-14-1 ) مديريت دانش    46
2-14-2) تكنولوژي اطلاعات    47
2-14-3 ) نقش مديريت ارشد    48
2-14-4 ) پرسنل    49
2-14-5 ) استراتژی    50
2-14-6 ) فرهنگ    51
2-14-7) مدیریت تغییر    53
2-15) مدیریت ارتباطات    53
2-16) حمایت و پشتیبانی مدیران ارشد    53
2-17)  مدلهاي موجود در زمينه آمادگي مديريت ارتباط با مشتري    54
2-18) تصميم‌گيري با معيارهاي چندگانه    55
2-18-1 ) فرآيند تحليل سلسله‌مراتبي    56
2-18-1-1) اصول فرآيند تحليل سلسله‌مراتبي    57
2-18-1-2) مدل فرايند تحليل سلسله‌مراتبي    57
2-19)روش تحليل شبکه (ANP)    62
2-19-1 )تفاوت‌هاي روش تحليل شبکه وروش تحليل سلسله‌مراتبي    67
2-19-2 ) مراحل روش تحليل شبکه    68

 

فهرست منابع   
منابع فارسی   
منابع لاتین    
 
 

 

 

 
فهرست جداول
جدول 2-1: برخی تعاریف ارائه شده از مدیریت ارتباط با مشتری    18
جدول 2-2: عوامل کلیدی موفقیت CRM از دیدگاه مندوزا و همکاران    44
جدول 2-3: عوامل توفیق مدیریت ارتباط با مشتری    45
جدول 2-4: ارزش گذاري شاخص‌ها نسبت به هم    59
جدول 2-5: شاخص تصادفي بودن RI    62
جدول 2-6: شاخص تصادفي بودن RI تا 15 معيار    62
جدول 2-7: مهم ترين کاربردهای روش تحليل شبکه    65
جدول 3-1- مقياس امتيازدهي نه درجه ساعتي    82
 
 

 

 
فهرست اشكال
شکل 1-1: مدل مفهومي تحقيق    9
شکل 2-1: هرم مشتري    15
شکل 2-2: اجزاي CRM    21
شکل 2-3: مثلث اجراي CRM    25
شکل 2-4: CRM در رسانه هاي چند گانه    26
شکل 2-5: مدل اجرائي CRM در سازمانها    32
شکل 2-6: نمايش گسترده فرايند تحليل سلسله‌مراتبي    58
شکل 7-۲: ساختار سلسله‌مراتبي AHP و شبکه‌اي ANP    63
شکل 2-8: روش تحليل سلسله‌مراتبي وتحليل شبکه    67
شکل 2-9: روند نماي تصميم‌گيري در روش تحليل شبکه    68

 

 

  • پاورپوینت شرکتهای کارگزاری و سپرده گذاری مرکزی

    پاورپوینت شرکتهای کارگزاری و سپرده گذاری مرکزی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با شرکتهای کارگزاری و سپرده گذاری مرکزی جهت رشته کاریابی و کارآفرینی در قالب 28 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و…

  • پاورپوینت رابطه هوش هیجانی باپیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان سال سوم متوسطه

    پاورپوینت رابطه هوش هیجانی باپیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان سال سوم متوسطه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت رابطه هوش هیجانی باپیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان سال سوم متوسطه (شاخه نظری)شهرستان سقز درسال تحصیلی87-86  جهت رشته ی روان شناسی در قالب 89 اسلاید و…

  • پاورپوینت اعتماد به نفس و راه‌های تقويت آن

    پاورپوینت اعتماد به نفس و راه‌های تقويت آن پاورپوینت اعتماد به نفس پاورپوینت راه های تقویت اعتماد به نفس پاورپوینت درباره ی  اعتماد به نفس پاورپوینت افزایش اعتماد به نفس دانلود پاورپوینت اعتماد به نفس و راه‌های تقويت آن رفتن…

  • پاورپوینت یدک کشیدن در دریا

    پاورپوینت یدک کشیدن در دریا پاورپوینت عکس کشتی یدک کش پاورپوینت یدک کشیدن پاورپوینت دریا پاورپوینت درمورد یدک کشیدن در دریا دانلود پاورپوینت یدک کشیدن در دریا رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت یدک کشیدن در دریا جهت رشته حمل…

  • بررسی محاسبات سبز و سیر تحولات در فناوری سبز

    بررسی محاسبات سبز و سیر تحولات در فناوری سبز پایان نامه محاسبات سبز پایان نامه فناوری سبز پایان نامه رایانش سبز بررسی روند پیشرفت تکنولوژی سبز اثرات زیست محیطی پسماندهای الکتریکی و الکترونیکی فناوری های سبز پایدار توسعه پایدار فناوری…

  • پاورپوینت مصالح ساختمانی ( 114 اسلاید )

    پاورپوینت مصالح ساختمانی ( 114 اسلاید ) پاورپوینت لیست مصالح ساختمانی پاورپوینت انواع مصالح ساختمانی نوین پاورپوینت انواع مصالح ساختمانی پاورپوینت مصالح پاورپوینت مصالح ساختمانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مصالح ساختمانی ( 114 اسلاید ) جهت رشته عمران…

  • پرسشنامه عوامل موثر بر رضایت شغلی و رابطه آن با عملکرد

    پرسشنامه عوامل موثر بر رضایت شغلی و رابطه آن با عملکرد پرسشنامه رضایت شغلی پرسشنامه عوامل موثر بر رضایت شغلی پرسشنامه رابطه رضایت شغلی با عملکرد رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه عوامل موثر بر رضایت شغلی و رابطه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رتبه بندی استراتژی مدیریت دانش

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق رتبه بندی استراتژی مدیریت دانش مبانی نظری رتبه بندی استراتژی مدیریت دانش دانلود مبانی نظری رتبه بندی استراتژی مدیریت دانش پیشینه تحقیق رتبه بندی استراتژی مدیریت دانش ادبیات نظری رتبه بندی استراتژی مدیریت دانش فصل…

  • پاورپوینت مدیریت استراتژیک و مراحل آن

    پاورپوینت مدیریت استراتژیک و مراحل آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت استراتژیک و مراحل آن جهت رشته مدیریت در قالب 32 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش     مجموعه تصمیم…

  • ارزیابی رابطه هوش و خلاقیت بچه های دبیرستانی

    ارزیابی رابطه هوش و خلاقیت بچه های دبیرستانی همبستگی بین هوش و خلاقیت دانش آموزان ارزیابی رابطه هوش و خلاقیت بچه های دبیرستانی بررسی همبستگی بین هوش و خلاقیت دانش آموزان دبیرستانی ارزیابی رابطه هوش و خلاقیت دانش آموزان اسلامشهر…

  • پاورپوینت آموزش الکترونیکی

    پاورپوینت آموزش الکترونیکی پاورپوینت تعریف آموزش مجازی پاورپوینت پآموزش مجازی چیست pdf پاورپوینت آموزش الکترونیکی چیست پاورپوینت Lms چیست رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش الکترونیکی جهت رشته مهندسی برق در قالب 22 اسلاید و با فرمتpptxبصورت کامل و جامع…

  • پاورپوینت رابطه عامل بازار اندازه شرکت و نسبت ارزش دفتری به ارزش بازار با بازده سهام

    پاورپوینت رابطه عامل بازار اندازه شرکت و نسبت ارزش دفتری به ارزش بازار با بازده سهام رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی  رابطه عامل بازار اندازه شرکت و نسبت ارزش دفتری به ارزش بازار با بازده سهام شرکت های…

  • پاورپوینت پرستاری در شکستگی ها

    پاورپوینت پرستاری در شکستگی ها پاورپوینت مراقبت پرستاری در شکستگی ها پاورپوینت مراقبت های پرستاری در شکستگی بینی پاورپوینت فرایند پرستاری در شکستگی ها پاورپوینت مراقبت های پرستاری در شکستگی فمور پاورپوینت مراقبت های پرستاری در شکستگی لگن رفتن به…

  • دانلود پاورپوینت مبلمان شهری و حقوق شهروندی

    دانلود پاورپوینت مبلمان شهری و حقوق شهروندی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مبلمان شهری و حقوق شهروندی جهت رشته معماری در 64 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       مبلمان…

  • پاورپوینت آموزش تدریس درس 16 مطالعات اجتماعی هشتم - پیروزی فرهنگ بر شمشیر

    پاورپوینت آموزش تدریس درس 16 مطالعات اجتماعی هشتم - پیروزی فرهنگ بر شمشیر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس درس 16 مطالعات اجتماعی هشتم - پیروزی فرهنگ بر شمشیر به دانش آموزان کلاس هشتم متوسطه اول در قالب…

  • دانلود تحقیق درباره نظریه های اختلال افسردگی word

    دانلود تحقیق درباره نظریه های اختلال افسردگی word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی نظریه های اختلال افسردگی با فرمت docx در قالب 49 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد  …

  • پاورپوینت اصول ایمنی در ساختمان

    پاورپوینت اصول ایمنی در ساختمان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اصول ایمنی در ساختمان جهت رشته ی معماری در قالب 23 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       ایمنی…

  • دانلود تحقیق موفقیت شغلی و عوامل موثر بر آن با فرمت ورد

    دانلود تحقیق موفقیت شغلی و عوامل موثر بر آن با فرمت ورد رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی موفقیت شغلی و عوامل موثر بر آن با فرمت docx در قالب 19 صفحه ورد بصورت کامل و جامع…

  • بررسی عوامل موثر بر شکل گیری و ساخت مستمر هویت سازمانی

    بررسی عوامل موثر بر شکل گیری و ساخت مستمر هویت سازمانی کلمات کلیدی : انواع هویت سازمانی ابعاد هویت سازمانی اهمیت هویت سازمانی پایان نامه هویت سازمانی تعریف هویت سازمانی تعریف مفهومی هویت سازمانی تعریف عملیاتی هویت سازمانی ساخت و…

  • پاورپوینت آشنایی با ساختمان داده‌ها و الگوريتم

    پاورپوینت آشنایی با ساختمان داده‌ها و الگوريتم پاورپوینت آشنایی با ساختمان داده‌ها و الگوريتم آشنایی با ساختمان داده‌ها و الگوريتم تحقیق ساختمان داده‌ها و الگوريتم مقاله ساختمان داده‌ها و الگوريتم بررسی ساختمان داده‌ها و الگوريتم تحلیل ساختمان داده‌ها و الگوريتم…

  • پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره 19  - حسابداری ترکيب واحدهای تجاری

    پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره 19  - حسابداری ترکيب واحدهای تجاری پاورپوینت استانداردهای حسابداری دانلود پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره 19  - حسابداری ترکيب واحدهای تجاری پاورپوینت استاندارد حسابداری شماره 19 پاورپوینت حسابداری ترکيب واحدهای تجاری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت…

  • پاورپوينت آشنایی با احکام حلق يا تقصیر حج تمتع

    پاورپوينت آشنایی با احکام حلق يا تقصیر حج تمتع پاورپوينت حلق يا تقصیر دانلود پاورپوينت حلق يا تقصیر پاورپوینت درباره حلق يا تقصیر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت آشنایی با احکام حلق يا تقصیر حج تمتع جهت رشته دین…

  • پاورپوینت توصيه های كوچک برای مقابله سازگارانه با استرس (بالا بردن توان عمومی مقابله)

    پاورپوینت توصيه های كوچک برای مقابله سازگارانه با استرس (بالا بردن توان عمومی مقابله) رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت توصيه های كوچک برای مقابله سازگارانه با استرس (بالا بردن توان عمومی مقابله) جهت رشته روانشناسی در قالب 23 اسلاید…

  • پاورپوينت تولد و خانواده سردار قاسم سلیمانی

    پاورپوينت تولد و خانواده سردار قاسم سلیمانی پاورپوینت تولد و خانواده پاورپوینت تولد پاورپوینت خانواده پاورپوینت سردار قاسم سلیمانی پاورپوینت شهید قاسم سلیمانی پاورپوینت تولد سردار قاسم سلیمانی دانلود پاورپوینت تولد و خانواده سردار سلیمانی پاورپوینت در مورد حاج قاسم…

  • پاورپوينت خاندان سعود

    پاورپوينت خاندان سعود پاورپوینت در مورد خاندان سعود پاورپوینت پادشاهان آل سعود پاورپوینت در مورد آل سعود دانلود پاورپوینت خاندان سعود خاندان سعود ppt رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت خاندان سعود جهت رشته عمومی قالب 30 اسلايد و با…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی ویروسی 64 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی ویروسی 64 صفحه فصل دوم پایان نامه بازاریابی ویروسی مبانی نظری بازاریابی ویروسی پیشینه تحقیق بازاریابی ویروسی پیشینه داخلی بازاریابی ویروسی پیشینه خارجی بازاریابی ویروسی پیشینه پژوهش بازاریابی ویروسی پیشینه نظری بازاریابی ویروسی ادبیات…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت عملکرد 103 صفحه آپدیت شده

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت عملکرد 103 صفحه آپدیت شده کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه مدیریت عملکرد مبانی نظری مدیریت عملکرد پیشینه تحقیق مدیریت عملکرد پیشینه داخلی مدیریت عملکرد پیشینه خارجی مدیریت عملکرد پیشینه پژوهش مدیریت عملکرد…

  • پرسشنامه تاثیر مدیریت اجرایی با تعهد بالا و اعتماد بر عدالت و تعهد سازمانی

    پرسشنامه تاثیر مدیریت اجرایی با تعهد بالا و اعتماد بر عدالت و تعهد سازمانی پرسشنامه مدیریت اجرایی پرسشنامه مدیریت اجرایی با تعهد بالا پرسشنامه مدیریت اجرایی با اعتماد پرسشنامه مدیریت اجرایی با تعهد بالا و اعتماد پرسشنامه عدالت پرسشنامه تعهد…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش هیجانی دو 51 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش هیجانی دو 51 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری هوش هیجانی ادبیات نظری هوش هیجانی چارچوب نظری هوش هیجانی فصل دوم پایان نامه هوش هیجانی دانلود مبانی نظری هوش هیجانی پیشینه هوش هیجانی پیشینه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق امکان سنجی اجرای بودجه ریزی عملیاتی 80 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق امکان سنجی اجرای بودجه ریزی عملیاتی 80 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری بودجه ریزی عملیاتی دانلود مبانی نظری بودجه ریزی عملیاتی پیشینه تحقیق بودجه ریزی عملیاتی ادبیات نظری بودجه ریزی عملیاتی فصل دوم پایان…

  • مبانی نظری سیستم هزینه یابی بر مبنای فعالیت

    مبانی نظری سیستم هزینه یابی بر مبنای فعالیت مبانی نظری هزینه یابی بر مبنای فعالیت مبانی نظری سیستم هزینه یابی بر مبنای فعالیت پیشینه تحقیق هزینه یابی بر مبنای فعالیت مبانی نظری نظام هزینه یابی بر مبنای فعالیت مبانی نظری…

  • پاورپوینت مقاله درباره سییستم های اطلاعاتی 1

    پاورپوینت مقاله درباره سییستم های اطلاعاتی 1 پاورپوینت کاربرد کامپیوتر در مدبربت پاورپوینت اطلاعاتي مبتني بر کامپيوتر پاورپوینت پردازشگر مرکزي( cpu پاورپوینت مفاهيم، افراد و سخت افزار رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مقاله درباره سییستم های اطلاعاتی 1 جهت رشته…

  • چگونه میتوان مکملهای امتیازی را با مدل 7-S مک کینزی بالانس کرد

    چگونه میتوان مکملهای امتیازی را با مدل 7-S مک کینزی بالانس کرد چگونه میتوان مکملهای امتیازی را با مدل 7S مک کینزی بالانس کرد رفتن به سایت اصلی نمونه ترجمه در جستجوی برتری ، پرفروش ترین کتاب سال 1982 توسط…

  • پاورپوینت جامع آشنایی با داروشناسی و فارماکولوژی

    پاورپوینت جامع آشنایی با داروشناسی و فارماکولوژی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت جامع آشنایی با داروشناسی و فارماکولوژی جهت رشته داروسازی در قالب 231 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش  …

  • پاورپوينت سدهای لاستیکی

    پاورپوينت سدهای لاستیکی دانلود پاورپوينت سدهای لاستیکی دانلود پاورپوينت درمورد سدهای لاستیکی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت سدهای لاستیکی جهت رشته عمران در قالب 11 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش…