علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران

علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران

ارزش ویژه برند
پایان نامه ارزش ویژه برند
عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند
پایان نامه عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند شرکتهای بیمه
علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران
عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند از نگاه مشتریان

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد مدیریت

علل موثر بر ارزش ویژه برند از دیدگاه خریداران بیمه نامه بدنه اتومبیل

 

 

 

 

 

چکیده

موفقیت یك سازمان تنها در مجموعه اهداف روشنی كه سازمان برای خودش قرار می دهد تعیین می گردد. برای بسیاری از سازمانهای خدماتی، سود یك هدف مهم هست و می تواند تركیبی از نتایج مالی كوتاه مدت (افزایش منابع یا جریان نقدی) و افزایش ارزش ویژه ی برندباشد. عواملی چون كیفیت ادراك شده، وفاداری به برند، آگاهی برند وتداعی برند ابعاد تشكیل دهنده ارزش ویژه برند هستند”.آکر “یکی از برجسته ترین دانشمندانی است که عوامل موثر بر ارزش ویژه برند را در قالب یک مدل ارایه نموده است .این مطالعه به ارزیابی عوامل تاثیر گذار بر ارزش ویژه برند شرکت های بیمه می پردازد. روش تحقیق حاضر از نوع توصیفی است و نحوه گرد آوری داد ه ها از نوع پیمایشی است.بدین منظور پرسشنامه ای با 26 سوال طراحی گردیده است.

برای پاسخ به سوالات مطروحه 200 نفر از خریداران بیمه نامه بدنه اتومبیل4شرکت خصوصی  بیمه گر آسیا، البرز، ملت و پارسیان که بیشترین سهم از بازار بیمه بدنه اتومبیل را دارا هستند  به عنوان نمونه آماری این پژوهش انتخاب گردید روش نمونه گیری به صورت تصادفی ساده انتخاب گردید.نتایج تحقیق نشان می دهد کیفیت ادراک شده،.وفاداری برند و تداعی گرها بر ارزش ویژه برند شرکت های بیمه ای به طور مستقیم تاثیر گذار است و آگاهی از برند بر ارزش ویژه برند به طور مستقیم موثر نمی باشد.

 

 

 

 

واژگان کلیدی:

ارزش ویژه برند

وفاداری به برند

کیفیت ادراک شده

آگاهی از برند

تداعی برند

 

 

 

 

مقدمه

چنان‌كه می دانید در قرن بیست و یكم تحولات تكنولوژی، حمل و نقل و ارتباطات با سرعت و وسعت شگفت‌آوری انجام پذیرفته كه در نتیجه آن بیمه‌ها را نیز از زوایای مختلف و با شتاب توسعه داده است.در حال حاضر 20 برند بیمه‌گر به صورت 1 شركت دولتی و 15 شركت خصوصی و 3 شركت بیمه غیردولتی در مناطق آزاد اقتصادی و 1 شركت بیمه اتكایی در كشور فعال می‌باشند كه خدمات بیمه ای را در بیش از15200 نمایندگی و 270 كارگزاری ارائه می‌دهند. هم‌اكنون ضریب نفوذ بیمه در ایران معادل 5/1 درصد تولید ناخالص داخلی است كه با احتساب حق بیمه‌های تأمین اجتماعی، صندوق‌های بازنشستگی و بیمه‌های حمایتی، این ضریب معادل 6/4 درصد خواهد بود. 

 

در حالی كه در كشورهای توسعه‌یافته حدوداً 17 درصد است. لذا می‌توان متوجه شد كه دریافت حق بیمه‌های بالا، عدم آگاهی عمومی نسبت به كاركردهای بیمه، كافی نبودن تأمین‌های ارائه شده توسط شركت‌های بیمه، تحمیل شرایط یك‌طرفه و ارائه بیمه‌های سنتی به مردم، وجود آئین‌نامه‌ها و مقررات دست و پا گیر الزام به رعایت نرخ‌های ثابت و اجتناب از تخفیف براساس مصوبات شورای عالی بیمه، از جمله چالش‌هایی هستند كه كاهش فروش بیمه‌ها را در پی داشته‌اند. اگرچه طی یك دهه گذشته صنعت بیمه در ایران رشد قابل قبولی داشته اما هنوز آن‌طور كه باید به نیازهای اولیه مشتریان خود نگاه عمیقی نکرده است.در سال های گذشته با افزایش تعداد شرکت های خصوصی بیمه گر رقابت میان آنها به طور چشم گیری افزایش یافته است. در نتیجه یکی از نکات كلیدی در موفقیت استراتژی‌های بازاریابی درك رفتار مصرف‌كننده در تقابل با برندهاست. 

 

بدین‌ترتیب شناسایی نیازهای مصرف‌كنندگان و عوامل اثرگذار در انتخاب آنها از بین برندهای مختلف امری مهم به نظر می‌رسد. از این‌رو پژوهش حاضر در صدد است تا عوامل تأثیرگذار بر ارزش ویژه برند شركت‌های بیمه را مورد بررسی قرار دهد. امید است نتایج این پژوهش در جهت ارتقای خدمات بیمه‌ای مطابق با مطلوبیت‌های ارزشی مصرف‌كنندگان، ارائه اطلاعات به مدیران شركت‌های بیمه‌گر، تهیه استراتژی مناسب برای تأمین اطلاعات مورد نیاز شركت‌ها و همچنین برای برنامه‌های حمایتی بیمه مركزی ایران از شركت‌های بیمه‌گر در جهت آزادسازی رقابت و حذف مقررات دست و پا گیرمفید واقع گردد.

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

 

فصل اول: کلیات تحقیق

چکیده 1

 

1-1- بیان مسئله  3

1-2- اهمیت و ضرورت تحقیق 4

1-3- اهداف تحقیق 5

1-3-1- هدف اصلی 5 

1-3-2- هدف کاربردی 5

1-4- سئوالات تحقیق  5

1-5- مدل نظری تحقیق 5

1-6- فرضیه های تحقیق 7

1-7- روش شناسی تحقیق 7

1-7-1- نوع روش تحقیق 7

1-7-2- منابع جمع‌آوری داده ها  7

1-7-3- جامعه‌ی آماری 7

1-7-4- قلمرو تحقیق 8

1-7-5- روش نمونه‌گیری 8

1-7-6- روش تجزیه و تحلیل داده‌ها  8

1-8- مشکلات و تنگناهای تحقیق  8

1-9- واژگان تخصصی  9

 

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه ی تحقیق 

مقدمه 10

2-1- مفاهیم برند 11 

2-1-1- اهمیت برند 13

2-1-2- ارزش اقتصادی برند 16

2-1-3- برندینگ 16

2-1-3-1- برندینگ خدمات  17

2-1-4- مفهوم ارزش ویژه برند 23

2-1-5- اهمیت ارزش ویژه برند  28

2-1-6- رویکردهای سنجش ارزش ویژه برند  30

2-1-6-1- رویکرد درون به بیرون  30

2-1-6-2- رویکرد بیرون به درون  33

2-1-6-3- رویکرد ترکییی 45

2-1-7-1- مدل ارزش ویژه برند آکر 49

2-1-7-2- مدل ارزش ویژه برند کلر 67

2-1-7-3- مدل ارزیابی دارایی برند رابکیم 70

2-1-7-4- مدل ایکویتر برند 72

2-1-7-5- مدل اینتر برند 72

2-1-7-6- مدل برندز 73

2-1-7-7- مدل رزونانس برند  74

2-1-8- مدل مفهومی تحقیق 79

2-1-9- چهارچوب نظری تحقیق 80

2-1-10- آشنایی با صنعت بیمه 83

2-1-10-1- مفاهیم بیمه 85

2-1-10-2- تاریخچه بیمه 87

2-1-10-3- خصوصی سازی صنعت بیمه  90

2-1-10-4- طرح تحول صنعت بیمه 91

2-1-11- پیشینه تحقیق 94

2-1-11-1- مروری بر تحقیقات گذشته خارجی 94

2-1-11-2- مروری بر تحقیقات گذشته داخلی 95

 

فصل سوم: روش تحقیق

مقدمه 98

3-1- روش تحقیق 99

3-2- جامعه آماری 100

3-3- حجم نمونه تحقیق 101

3-4- روش نمونه‌گیری 101

3-5- منابع جمع‌آوری داده‌ها 102

3-5-1- مطالعات کتابخانه‌ای 102

3-5-2- پرسشنامه 102

3-6- ابزار سنجش پرسشنامه 103

3-6-1- روایی پرسشنامه 103

3-6-2- پایایی پرسشنامه 103

3-7- مقیاس اندازه‌گیری 105

3-8- روش تجزیه و تحلیل داده‌ها 106

 

فصل چهارم: روش تجزیه و تحلیل داده‌ها

مقدمه 108

4-1- آمار توصیفی متغیر جمعیت شناختی 109

4-1-1- آمار توصیفی میزان اهمیت انتخاب یک نام و نشان تجاری 109

4-1-2- آمار توصیفی متغیر جنسیت 110

4-1-3- آمار توصیفی متغیر سن 112

4-1-4- آمار توصیفی متغیر سطح تحصیلات 114

4-1-5- آمار توصیفی متغیر میزان درآمد ماهیانه 116

4-1-6- آمار توصیفی متغیر میزان استفاده از بیمه نامه بدنه اتومبیل 119

4-2- آمار استنباطی 120

4-2-1- آزمون نرمالیتی 121

4-2-1-1- آزمون نرمالیتی متغیر وفاداری به برند  122

4-2-1-2- آزمون نرمالیتی متغیر کیفیت متصور شده 123

4-2-1-3- آزمون نرمالیتی متغیر تداعی برند  125

4-2-1-4- آزمون نرمالیتی متغیر آگاهی از برند  126

4-2-2- آزمون سئوالات تحقیق  129

4-2-2-1- آزمون فرضیه اول  130

4-2-2-2- آزمون فرضیه دوم 132

4-2-2-3- آزمون فرضیه سوم  134

4-2-2-4- آزمون فرضیه چهارم 137

4-2-3- رتبه‌بندی شاخص ها و متغیرها 139

4-2-3-1- رتبه بندی شاخص متغیر وفاداری به برند 140

4-2-3-2- رتبه بندی شاخص متغیر کیفیت متصور شده 141

4-2-3-3- رتبه بندی شاخص متغیر تداعی برند 143

4-2-3-3- رتبه بندی شاخص متغیر آگاهی برند 144

4-2-4- رتبه بندی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند 145

 

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات

مقدمه 148

5-1- نتیجه گیری 149

5-2- پیشنهادات 150

5-2-1- پیشنهادات مبتنی بر یافته‌های تحقیق 151

5-2-2- پیشنهادات برای تحقیقات آتی 154

نتیجه گیری 156

منابع 158

 

پیوست‌ها

پیوست شماره 1 پرسشنامه تحقیق 162

پیوست شماره 2 تجزیه و تحلیل های آماری 163

 

شکل‌ها

شکل 1-1- مدل مفهومی آکر 6

شکل 2-2- مدل نتمیر و همکاران 41

شکل 2-3- مدل تیلور و همکاران 42

شکل 2-4- دسته بندی رویکرد ارزش ویژه برند والستر 43

شکل 2-5- مدل ارزیابی ارزش ویژه برند جهانی 47

شکل 2-6- چگونه ارزش ویژه برند ارزش زایی میک ند 51

شکل 2-7- ابعاد دانش برند کلر 68

شکل 2-8- مدل برند یانگ و رابیم 72

شکل 2-9- هرم رزونانس برند 77

شکل 3-1- رابطه جامعه و نمونه آماری 101

 

جداول

جدول 1-1- تعاریف ارزش ویژه برند 28

جدول 2-2- تحقیقات انجام شده بر روی ارزش ویژه برندکیم و کیم 48

جدول 4-1- توزیع فراوانی میزان اهمیت انتخاب یک نام و نشان تجاری خاص 109

جدول 4-2- توزیع فراوانی جنسیت 110

جدول 4-3- جدول توافقی میزان اهمیت نام و نشان تجاری در مقابل جنسیت 111

جدول 4-4- فراوانی نمونه برحسب سن 112

جدول 4-5- جدول توافقی میزان اهمیت نام و نشان تجاری در مقابل سن 113

جدول 4-6- توزیع فراوانی آزمودنیها برحسب تحصیلات 114

جدول 4-7- جدول توافقی میزان اهمیت انتخاب نام و نشان تجاری در مقابل تحصیلات 115

جدول 4-8- فراوانی نمونه برحسب درآمد ماهیانه 116

جدول 4-9- جدول توافقی میزان اهمیت انتخاب نام تجاری در مقابل درآمد ماهیانه 118 

جدول 4-10- فراوانی آزمودنی ها برحسب زمان استفاده از بیمه نامه بدنه اتومبیل 119

جدول 4-11- نتایج آزمون نرمالیتی متغیر وفاداری به برند  122

جدول 4-12- نتایج آزمون نرمالیتی متغیر کیفیت متصور شده 124

جدول 4-13- نتایج آزمون نرمالیتی متغیر تداعی برند  125

جدول 4-14- نتایج آزمون نرمالیتی متغیر تداعی برند  127

جدول 4-15- نتایج آزمون نرمالیتی متغیر آگاهی از برند  128

جدول4-16- نتایج آزمون ویلکاکسون دوطرفه متغیر وفاداری به برند  130

جدول 4-17- نتایج آزمون علامت دو طرفه متغیر وفاداری به برند 130

جدول 4-18- نتایج آزمون ویلکاکسون یک طرفه متغیر وفاداری به برند  131

جدول 4-19- نتایج آزمون علامت یک طرفه متغیر وفاداری به برند 131

جدول 4-20- نتایج آزمون ویلکاکسون دو طرفه متغیر کیفیت ادراک شده 132

جدول 4-21- نتایج آزمون علامت دو طرفه متغیر کیفیت ادراک شده 133

جدول 4-22- نتایج ویلکاکسون یک طرفه متغیر کیفیت ادراک شده 133

جدول 4-23- نتایج آزمون علامت یک طرفه متغیر کیفیت ادراک شده 134

جدول 4-24- نتایج آزمون ویلکاکسون دو طرفه متغیر تداعی برند 136

جدول 4-25- نتایج آزمون علامت دو طرفه متغیر تداعی برند  136

جدول 4-26- نتایج آزمون ویلکاکسون یک طرفه متغیر تداعی برند 137

جدول 4-27- نتایج آزمون علامت یک طرفه متغیر تداعی برند 137

جدول 4-28- نتایج آزمون ویلکاکسون دو طرفه متغیر آگاهی برند 138

جدول 4-29- نتایج آزمون علامت دو طرفه متغیر آگاهی برند 139

جدول 4-30- خلاصه نتایج حاصل از آزمون ویلکاکسون و علامت 140

جدول 4-31- نتایج آزمون فریدمن متغیر وفاداری به برند 140

جدول 4-32- رتبه بندی شاخص متغیر وفاداری به برند 141

جدول 4-33- نتایج آزمون فریدمن متغیر کیفیت ادراک شده 142

جدول 4-34- رتبه بندی شاخص متغیر کیفیت ادراک شده 142

جدول 4-35- نتایج آزمون فریدمن متغیر وفاداری برند 142

جدول 4-36- رتبه بندی شاخص متغیر تداعی برند 143

جدول 4-37- نتایج آزمون فریدمن متغیر آگاهی برند 144

جدول 4-38- رتبه بندی شاخص متغیر آگاهی برند 414

جدول 4-39- نتایج آزمون فریدمن عوامل موثر بر ارزش ویژه برند 145

جدول 4-40- رتبه بندی عوامل موثر بر ارزش ویژه برند 145

 

نمودارها

نمودار 2-1- ارزیابی کیفیت خدمات و محصولات 23

نمودار 4-1- توزیع فراوانی انتخاب یک نام و نشان تجاری خاص 111

نمودار 4-2- فراوانی نمونه مربوط به جنسیت 111

نمودار 4-3- فراوانی نمونه مربوط به سن 113

نمودار 4-4- فراوانی نمونه برحسب تحصیلات 115

نمودار 4-5- فراوانی برحسب درآمد ماهیانه 118

نمودار 4-6- فراوانی آزمودنی‌ها برحسب مدت زمان استفاده از بیمه‌نامه شخص ثالث 120

نمودار 4-7- نمودار فراوانی و نرمالیتی متغیر وفاداری به برند 124

نمودار 4-8- نمودار فراوانی و نرمالیتی متغیر کیفیت ادراک شده 125

نمودار 4-9- فراوانی نرمالیتی متغیر تداعی برند 127

نمودار 4-10- فراوانی نرمالیتی متغیر آگاهی از برند 128

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رابطه خلاقیت سازمانی با بهره وری سازمانی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق رابطه خلاقیت سازمانی با بهره وری سازمانی مبانی نظری خلاقیت سازمانی دانلود مبانی نظری خلاقیت سازمانی مبانی نظری بهره وری سازمانی دانلود مبانی نظری بهره وری سازمانی پیشینه تحقیق خلاقیت سازمانی پیشینه تحقیق بهره وری…

  • پاورپوینت آشنایی با بهداشت آب

    پاورپوینت آشنایی با بهداشت آب رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با بهداشت آب جهت رشته محیط زیست در قالب 26 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       آب…

  • پاورپوينت آشنایی با احکام تقلید

    پاورپوينت آشنایی با احکام تقلید پاورپوینت تقلید پاورپوینت احکام تقلید پاورپوینت مرجع تقلید دانلود پاورپوینت احکام تقلید پاورپوینت درباره احکام تقلید رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت آشنایی با احکام تقلید جهت رشته معارف اسلامی در قالب 29 اسلايد و…

  • پاورپوينت دستگاه تولید مثل در گیاهان عالی – پیدازادان-نهاندانگان

    پاورپوينت دستگاه تولید مثل در گیاهان عالی – پیدازادان-نهاندانگان دانلود پاورپوينت دستگاه تولید مثل در گیاهان عالی – پیدازادان-نهاندانگان دانلود پاورپوينت درمورد دستگاه تولید مثل در گیاهان عالی – پیدازادان-نهاندانگان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت دستگاه تولید مثل در…

  • پاورپوینت حسابداری و فرآیند های سیاسی

    پاورپوینت حسابداری و فرآیند های سیاسی پاورپوینت حسابداری و فرآیند سیاسی پاورپوینت حسابداری سیاسی چیست پاورپوینت حسابداری و سیاست پاورپوینت رابطه سیاست و حسابداری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حسابداری و فرآیند های سیاسی جهت رشته حسابداری در قالب 26…

  • پاورپوینت اصول نگهداری مواد غذایی

    پاورپوینت اصول نگهداری مواد غذایی کلمات کلیدی : پاورپوینت اصول نگهداری مواد غذایی اصول نگهداری مواد غذایی تحقیق اصول نگهداری مواد غذایی جلوگیری و یا به تأخیر انداختن تجزیه های میکروبی روشهای جلوگیری و یا به تأخیر انداختن تجزیه های…

  • پاورپوینت کاربردهای بیوتکنولوژی در زمینه علوم دامی

    پاورپوینت کاربردهای بیوتکنولوژی در زمینه علوم دامی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کاربردهای بیوتکنولوژی در زمینه علوم دامی جهت رشته دامپزشکی در قالب 25 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد کارکنان دانشگاه 181 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد کارکنان دانشگاه 181 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری ارزیابی عملکرد پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد مبانی نظری ارزیابی عملکرد کارکنان پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد کارکنان مبانی نظری ارزیابی عملکرد کارکنان دانشگاه پیشینه تحقیق…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق هراس اجتماعی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق هراس اجتماعی مبانی نظری هراس اجتماعی ادبیات نظری هراس اجتماعی چارچوب نظری هراس اجتماعی فصل دوم پایان نامه هراس اجتماعی دانلود مبانی نظری هراس اجتماعی پیشینه هراس اجتماعی پیشینه تحقیق هراس اجتماعی پیشینه داخلی هراس…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی کلمات کلیدی : مبانی نظری تبلیغات موبایلی ادبیات نظری تبلیغات موبایلی چارچوب نظری تبلیغات موبایلی فصل دوم پایان نامه تبلیغات موبایلی دانلود مبانی نظری تبلیغات موبایلی پیشینه تبلیغات موبایلی پیشینه تحقیق تبلیغات موبایلی…

  • پاورپوینت بررسی اصول مهارت‌ های بلوغ عاطفی با رویکرد ایمان‌ گزینی

    پاورپوینت بررسی اصول مهارت‌ های بلوغ عاطفی با رویکرد ایمان‌ گزینی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی اصول مهارت‌ های بلوغ عاطفی با رویکرد ایمان‌ گزینی جهت رشته معارف اسلامی در قالب 102 اسلاید و با فرمت pptx بصورت…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سازگاری اجتماعی دختران دبیرستانی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سازگاری اجتماعی دختران دبیرستانی مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازگاری اجتماعی مبانی نظری سازگاری اجتماعی دختران پیشینه تحقیق سازگاری اجتماعی دختران مبانی نظری سازگاری اجتماعی دختران دبیرستانی پیشینه تحقیق…

  • پاورپوینت اصول بازاريابی و سیستم بازاریابی نوین

    پاورپوینت اصول بازاريابی و سیستم بازاریابی نوین پاورپوینت اصول بازاریابی مدرن پاورپوینت آموزش اصول بازاریابی پاورپوینت اصول بازاریابی پاورپوینت اصول بازاریابی و فروش پاورپوینت علم بازاریابی و فروش پاورپوینت آشنایی با اصول بازاریابی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اصول…

  • پاورپوینت روش های پیشگیری از کمبود یُد

    پاورپوینت روش های پیشگیری از کمبود یُد پاورپوینت اختلالات ناشی از کمبود ید ppt پاورپوینت پیشگیری از اختلالات ناشی از کمبود ید پاورپوینت پیشگیری و کنترل اختلالات ناشی از کمبود ید پاورپوینت کمبود ید چه عوارضی دارد پاورپوینت اختلالات ناشی…

  • پرسشنامه بودجه ریزی عملیاتی در دانشگاه

    پرسشنامه بودجه ریزی عملیاتی در دانشگاه پرسشنامه بودجه ریزی عملیاتی پرسشنامه بودجه ریزی عملیاتی در دانشگاه پرسشنامه بودجه ریزی عملیاتی در دانشگاه های دانلود پرسشنامه بودجه ریزی عملیاتی در دانشگاه رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت پرسشنامه بودجه ریزی عملیاتی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های انحرافات اجتماعی (پیدایش اعتیاد)

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های انحرافات اجتماعی (پیدایش اعتیاد) کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه نظریه های پیدایش اعتیاد مبانی نظری نظریه های پیدایش اعتیاد پیشینه تحقیق نظریه های پیدایش اعتیاد پیشینه داخلی نظریه های پیدایش اعتیاد…

  • پایان نامه كارشناسی ارشد مدیریت آموزشی با عنوان نقش مدیریت ریسك بر روابط انسانی از دیدگاه دبیران منطقه 5 آموزش و پرورش شهر تهران

    پایان نامه كارشناسی ارشد مدیریت آموزشی با عنوان نقش مدیریت ریسك بر روابط انسانی از دیدگاه دبیران منطقه 5 آموزش و پرورش شهر تهران ریسك مدیریت ریسك روابط انسانی ریسك مالی و عملیاتی نقش مدیریت ریسك بر روابط انسانی دانلود…

  • پرسشنامه وسواس فکری عملی بازنگری شده (OCI-R) فوآ و همکاران (2002)

    پرسشنامه وسواس فکری عملی بازنگری شده (OCI-R) فوآ و همکاران (2002) کلمات کلیدی : پرسشنامه فوآ و همكاران پرسشنامه وسواس عملي پرسشنامه وسواس اجباری پرسشنامه وسواس عملی فوآ پرسشنامه سندروم وسواس پرسشنامه اختلال وسواسی عملی پرسشنامه وسواس عملی فوآ و همكاران…

  • شناسایی بافت و اقلیم شیراز

    شناسایی بافت و اقلیم شیراز دانلود تحقیق بافت شهر شیراز دانلود تحقیق اقلیم شهر شیراز شناخت بافت و اقلیم شهر شیراز دورههای تاریخی توسعه شهر شیراز ساختار ا صلی شهر شیراز موقعیت جغرافیایی شیراز ساختار فضایی شهر شیراز دانلود تحقیق…

  • پاورپوینت فرآيند استراتژيک

    پاورپوینت فرآيند استراتژيک پاورپوینت ISO 10006 فرايندها پاورپوینت iso 10006 standard پاورپوینت استاندارد iso 10006 پاورپوینت سازمان iso رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فرآيند استراتژيک جهت رشته مدیریت در قالب 17 اسلاید و با فرمتpptxبصورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق داده کاوی توزیع شده 43 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق داده کاوی توزیع شده 43 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه داده کاوی توزیع شده مبانی نظری داده کاوی توزیع شده پیشینه تحقیق داده کاوی توزیع شده پیشینه داخلی داده کاوی توزیع شده…

  • پرسشنامه ارزیابی رضایت مشتریان از خدمات بانک

    پرسشنامه ارزیابی رضایت مشتریان از خدمات بانک پرسشنامه رضایت مشتریان از خدمات بانک پرسشنامه سنجش میزان رضایت مشتریان از خدمات بانک پرسشنامه سنجش میزان رضایت مشتریان از خدمات بانک دانلود رایگان پرسشنامه رضایت مشتری از بانک پرسشنامه رضایت مشتری از…

  • دانلود پاورپوینت طراحی منظره LandScape

    دانلود پاورپوینت طراحی منظره LandScape پاورپوینت برای طراحی landscape پاورپوینت با موضوع طراحی landscape رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت طراحی LandScape جهت رشته معماری در 22 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • الهام و برداشت از مفاهیم بنیادی معماری ایران

    الهام و برداشت از مفاهیم بنیادی معماری ایران مقاطع معماری ایران مفاهیم بنیادی معماری ایران شكل گیری معماریهای ایران الهام و برداشت از مفاهیم بنیادی معماری ایران ویژگی‏های كالبدی و فضایی معماری ایران معماری اسلامی دانلود پایان نامه معماری دانلود…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق روابط متقابل 67 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق روابط متقابل 67 صفحه فصل دوم پایان نامه روابط متقابل مبانی نظری روابط متقابل پیشینه تحقیق روابط متقابل پیشینه داخلی روابط متقابل پیشینه خارجی روابط متقابل پیشینه پژوهش روابط متقابل پیشینه نظری روابط متقابل ادبیات…

  • پایان نامه رشته روانشناسی صنعتی با عنوان ارگونومی یا مهندسی فاكتورهای انسانی

    پایان نامه رشته روانشناسی صنعتی با عنوان ارگونومی یا مهندسی فاكتورهای انسانی ارگونومی آنتروپومتری فیزیولوژی كار مهندسی فاكتورهای انسانی دانلود پایان نامه ارگونومی دانلود پایان نامه مهندسی فاكتورهای انسانی دانلود پایان نامه رشته روانشناسی صنعتی رفتن به سایت اصلی دانلود…

  • پروپوزال ارائه مدل ارزیابی عملکرد شعب بیمه با الگوی تلفیقی کارت امتیازی متوازن و مدل تاپسیس TOPSIS

    پروپوزال ارائه مدل ارزیابی عملکرد شعب بیمه با الگوی تلفیقی کارت امتیازی متوازن و مدل تاپسیس TOPSIS پروپوزال ارزیابی عملکرد پروپوزال ارزیابی عملکرد مالی پایان نامه ارزیابی عملکرد سازمان پایان نامه ارزیابی عملکرد به روش topsis پروپوزال ارزیابی عملکرد شرکت…

  • دانلود پاورپوینت کریس آرجریس و نظرات آن

    دانلود پاورپوینت کریس آرجریس و نظرات آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کریس آرجریس و نظرات آن جهت رشته مدیریت در 25 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       کریس…

  • دانلود پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار

    دانلود پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بازاریابی و مدیریت بازار جهت رشته مدیریت در 332 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       این درس یکی…

  • پاورپوینت در و پنجره در معماری ایرانی

    پاورپوینت در و پنجره در معماری ایرانی پاورپوینت در و پنجره پاورپوینت درب در معماری ایرانی پاورپوینت پنجره در معماری ایرانی دانلود پاورپوینت در و پنجره در معماری ایرانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت در و پنجره در معماری…

  • پاورپوینت آشنایی با الگوریتم های ژنتیک

    پاورپوینت آشنایی با الگوریتم های ژنتیک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با الگوریتم های ژنتیک جهت رشته ژنتیک در قالب 62 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش      …

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد 360 درجه مدیران 64 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد 360 درجه مدیران 64 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری ارزیابی عملکرد پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد مبانی نظری ارزیابی عملکرد 360 درجه مدیران پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد 360 درجه مدیران فصل دوم پایان…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت شغلی، ارزشها، نگرشها و انگیزش

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت شغلی، ارزشها، نگرشها و انگیزش مبانی نظری رضایت شغلی ادبیات نظری رضایت شغلی چارچوب نظری رضایت شغلی فصل دوم پایان نامه رضایت شغلی دانلود مبانی نظری رضایت شغلی پیشینه رضایت شغلی پیشینه تحقیق رضایت…

  • پاورپوینت بررسی روش تبلیغ برای کودکان و نوجوانان

    پاورپوینت بررسی روش تبلیغ برای کودکان و نوجوانان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی روش تبلیغ برای کودکان و نوجوانان جهت رشته خدماتی و آموزشی در قالب 28 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و…

  • دانلود پاورپوینت در رابطه با مدیریت استراتژیک

    دانلود پاورپوینت در رابطه با مدیریت استراتژیک پاورپوینت مدیریت استراتژیک فرد آر دیوید+ppt پاورپوینت مدیریت استراتژیک پیشرفته پاورپوینت مدیریت استراتژیک بازار دیوید آکر پاورپوینت مدیریت استراتژیک منابع انسانی پاورپوینت مدیریت استراتژیک شرکت پاورپوینت برای مدیریت استراتژیک رفتن به سايت اصلي…