رضایتمندی و سنجش آن در مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر بهبود CRM

رضایتمندی و سنجش آن در مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر بهبود CRM

مدیریت ارتباط با مشتری
بهبود مدیریت ارتباط با مشتری
پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
رضایتمندی در مدیریت ارتباط با مشتری
سنجش رضایتمندی در مدیریت ارتباط با مشتری
الگوهای مدیریت ارتباط با مشتری
مدل های مدیریت ارتباط با مشتری
فناوری های مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه رشته مدیریت

رضایتمندی و سنجش آن در مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر بهبود CRM

 

 

 

 

 

 

دانلود پایان نامه رضایتمندی و سنجش آن در مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر بهبود CRM بصورت جامع و کامل

 

 

 

 

 

مقدمه
گذر از اقتصاد صنعتي و از ميان رفتن مرزهاي جغرافيايي کسب و کار و به تبع آن شدت يافتن رقابت موجب شده است تا مشتري به عنوان رکن اساسي و محور اصلي فعاليتهاي سازمان مطرح شود. سازمانها به اين مهم دست يافته‌اند که حفظ مشتريان فعلي ارزان‌تر از جذب مشتريان جديد است و بهترين راه حفظ مشتريان به دست آوردن رضايت آنان است. همچنين تحقيقات نشان داده که رضايت مشتريان مي‌تواند منجر به نام تجاري معتبر و در نتيجه سودآوري مؤسسه شود. مديريت ارتباط با مشتريان در دهة 90 ميلادي همراه با توسعة فناوري اطلاعات و ارتباطات به عنوان يک رويکرد مهم در کسب و کار با هدف بازگشت به بازاريابي فردي تعريف شد و تکامل يافته است. هدف از استقرار سيستم مديريت ارتباط با مشتري افزايش سودآوري و نرخ جذب و تسهيل در فرآيندهاي مرتبط در سازمان است (بروکيس  و همكاران، 2002). علاوه بر موارد اشاره شده در بالا امروزه در دنياي تجارت، مديريت اين اصل که مشتريان محور اصلي تجارت بوده و موفقيت شرکت بستگي به بهبود روابط مديريتي دارد را به رسميت مي‌شناسد (كاتلر، 2004). 

 

 

 

از طرفي نگرش شركتها و مؤسسات به لحاظ گسترش فضاي رقابتي به ناگزير بر جلب هر چه بيشتر رضايت مشتري براي فروش وكسب سود بيشتر متمركز شده است. با گذر از اقتصاد سنتي و شدت يافتن رقابت در ابعاد نوين، مشتري به صورت ركن اصلي و محور تمام فعاليتهاي سازمانها درآمده است؛ به نحوي كه ازديدگاه رقابتي، بقا و تداوم حيات سازمانها در گرو شناسايي و جذب مشتريان جديد و حفظ مشتريان موجود است. در اين اثنا مديريت ارتباط با مشتري  يك فرايند تجاري است كه تمام جوانب مشخصه‌هاي مشتري را آدرس‌دهي مي‌كند، دانش مشتري را بــه وجود مي‌آورد، روابط را با مشتري شكل مي‌دهد و برداشت آنها را از محصولات يا خدمات سازمان ايجاد مي‌كند. بعبارتي مديريت ارتباط با مشتري مجموعه‌اي از روشهايي است كه يك ديدگاه محكم، منسجم و يكپارچه از مشتريان در گسترة كل كسب وكار فراهم مي‌كند تا اطمينان حاصل نمايد كه هر مشتري يك برنامة كاربردي پيچيده و خبره است كه دادة مديريت ارتباط با مشتري را دريافت مي‌كند (کاراکوستاس  و همكاران، 2005).

 

 

 

با توجه به ضرورتهاي اشاره شده در بالا مي‌توان چنين اذعان نمود كه در جهان رقابتي امروز با عنايت به گسترش رقابت در تجارت شاهد افزايش بسيار زياد توجه به مشتري، يا به عبارت ديگر گسترش مفهوم مشتري‌محوري هستيم. اين امر استفاده از سيستمهاي مکانيزه و يکپارچه در اين زمينه را اجتناب‌ناپذير کرده است؛ سيستمهايي که از بازاريابي شروع شده و فروش، خدمات پس از فروش و رضايت‌سنجي از مشتريان را به صورت يکپارچه اراية  مي‌نمايند و از آنجايي که شرکتهايي که براي قدرت بازار به رقابت مي‌پردازند دائماً به دنبال يافتن راههايي براي پشت سر گذاشتن هستند. مديريت موفق ارتباط با مشتري يکي از مزاياي عمدة رقابتي است که سازمانها مي‌توانند براي جلوگيري از انتقال مشتريان به سوي ديگر سازمانها مورد بهره‌برداري قرار دهند. هر اندازه يک شرکت بتواند ارتباط مؤثرتري با مشتريان خود برقرار نمايد، فرصتهاي بيشتري جهت اراية  خدمات و محصولات نوآورانه و بيشتر به آن مشتريان را کسب خواهد نمود. در حالي که سازمانها کم و بيش مسائل مربوط به عملکردهاي تک بعدي خود را با استفاده از سيستمهاي برنامه‌ريزي منابع سازمان حل نموده‌اند، اکنون با انتخاب سيستمهاي مديريت ارتباط با مشتري، بر بهبود عملکردهاي چند بعدي و جديد خود در راستاي افزايش ارزشي که به مشتريان (تجار و مصرف‌کنندگان) اراية  مي‌دهند، تمرکز مي‌نمايند (کيميلوگلو و زاراللي ، 2009).

 

 

 

 

در حالت كلي مي‌توان چنين گفت كه در دنـيـاي سـازمـانـي امـروز مديران خلاق، سازمانهاي خلاق وکارکنان خلاق اضلاع مثلث خـلاقـيـت هـسـتـنـد کـه بـدون هـر يـک خـلاقـيـت و نـوآوري بـه سـر مـنـزل مقصود نمي‌رسد. ساختار سازماني مناسب، حمايت، پشتيباني و تشويق لازم مديران دو عـنـصـر اسـاسـي در خـلاقـيت افرادند و زمينه‌ها و شرايط خلاقيت امري الزامي است که سازمانها مي‌بايست آن را فراهم سازند تا به اهداف مورد نظر دست يابند. سـازمـانهـا بـراي بقاء و تداوم نقش مثبت و سازنده خود نيازمند افکار، انديشه‌ها، نظرات تـازه و نـو هـستند تا با دريافت ديدگاههاي نو مبتني بر تحقيقات ميداني و انديشه‌ها و تـئوريهـا بـتـوانـنـد پـويـايـي خـود را تـضـمـيـن کـنـنـد وگـرنـه رو بـه زوال و نابودي خواهند بود. مسئله ديگر، اراية  خدمات نوآورانه و متنوع و ناتواني در دريافت بازخورد، تحليل و نتيجه‌گيري از نظرات مشتريان است. در حال حاضر، وفاداري مشتريان و کارمندان به سازمانها و رضايت آنها از محصولات و خدمات اين سازمانها، از عواملي اساسي در چالش ذهني مديران است و تحقق اين عوامل، جزء مهمي در برنامه‌هاي مديران موفق در سازمانها است. مديريت ارتباط با مشتري وظيفة تحصيل وفاداري و اراية  خدمات نوآورانه را که متأثر از مديريت ارتباط با مشتري است را بر عهده دارد (عسگري، 1391).
 

 

 

 

الگوها و مدلهاي سنجش رضايت‌مندي در مديريت مؤثر ارتباط با مشتري

 

الگوي رضايت‌مندي مشتري سوئدي 
فرايندهاي مختلف شكل‌گيري رضايتمندي مشتري را مي‌توان در مدلهاي مختلفي طبقه‌بندي كرد كه اين مدلها ارتباط رضايتمندي مشتري و محركهاي آن را ترسيم مي‌كنند. معتبرترين مدل شكل‌گيري رضايتمندي مشتري بر اساس يكي از نظريه‌هاي مشهور رضايتمندي مشتري يعني نظريه «عدم تأييد انتظارات» بنا شده است. 

 

اين مدل در سال 1992 به عنوان اولين مدل شاخص رضايتمندي توليدات و خدمات در سطح ملي، در كشور سوئد معرفي شد. مدل اوليه كشور سوئد كه در شكل (2-2) مشاهده مي‌شود، شامل دو محرك اوليه رضايتمندي است:
– ارزش درك شده
– انتظارات مشتري

 

به طور دقيقتر ارزش درك شده برابر است با سطح دريافت شده از كيفيت نسبت به قيمت پرداخت شده. كيفيت نسبت به پول پرداختي يكي از شاخصهايي است كه مشتري توسط آن محصولات و خدمات مختلف را با هم مقايسه مي‌كند. بنابراين مي‌توان پيش‌بيني كرد در صورتي ‌كه ارزش دريافتي افزايش يابد، رضايتمندي نيز افزايش خواهد يافت. محرك ديگر رضايتمندي، انتظارات مشتري از محصول يا خدمت مورد نظر است. آخرين ارتباط در اين مدل، شامل ارتباط بين رفتار مشتريان شاكي و وفاداري آنها به شركت است. اثر مثبت يا منفي اين عامل به نحوه رسيدگي به شكايات در يك شركت بستگي دارد. مكانيزم رسيدگي به شكايات در يك شركت مي تواند با عملكرد مناسب، باعث افزايش وفاداري و در صورت ضعيف عمل كردن، باعث كاهش آن شود (عبدلي و فريدون‌فر، 1386).

 

 

 

الگوي رضايتمندي مشتري در آمريكا 
اين مدل در سال 1994 با همكاري مشترك انجمن كيفيت آمريكا، دانشكده تجارت دانشگاه ميشيگان ارائه شد. اين مدل بر گرفته از مدل كشور سوئد است. مدل شاخص رضايت مشتري در آمريكا، مدلي ساخت يافته و در برگيرنده تعدادي از متغيرها و روابط علي بين آنهاست. شاخص رضايت مشتري در وسط اين زنجيره قرار گرفته است. همانگونه كه در شكل (2-3) ديده مي‌شود انتظارات، ارزش درك شده و كيفيت درك شده بعنوان عوامل مؤثر بر رضايت مشتري معرفي شده‌اند. از سوي ديگر وفاداري مشتري و شكايت مشتري بعنوان خروجيهاي مدل عنوان گرديده‌اند. يك پرسشنامه 15 سؤالي جهت استخراج 6 قسمت مدل فوق استفاده مي‌شود. كلية سوالات اين پرسشنامه داراي امتيازي بين 1 تا 10 است. اختلاف اصلي اين مدل با مدل سوئد اضافه شدن كيفيت ادراك شده به صورت مجزاست (جانسون و همكاران، 2012).

 

 

 

 

 

فهرست مطالب2-1 مقدمه  
2-2- تعاريف و مفاهيم مديريت ارتباط با مشتري    15
2-3- چرخة زندگـــي مشتري و چرخة خدمت مطلوب در فرايند CRM    18
2-4- جلب اعتماد و رضايتمندي مشتري كليد مديريت ارتباط با مشتري    19
2-5- سازمان‌دهي فرايندهاي سازمان و مديريت ارتباط با مشتري    27
2-6- الگوها و مدلهاي سنجش رضايت‌مندي در مديريت مؤثر ارتباط با مشتري    28
2-7- فنآوريهاي مدرن و به روز و مديريت ارتباط با مشتري    30
2-8- فناوري اطلاعات و بهره‌وري بنگاههاي اقتصادي و بهبود CRM    33
2-9- مديريت دانش و مديريت ارتباط با مشتري    38
2-10- مديريت دانش مشتري در راستاي حفظ و وفاداري مشتري    45
2-11- مديريت ارتباط و تمركز بر مشتريان كليدي    46

منابع
 

 

 

 

 

  • دانلود تحقیق درباره دلبستگی و مراحل رشد آن word

    دانلود تحقیق درباره دلبستگی و مراحل رشد آن word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی دلبستگی و مراحل رشد آن با فرمت docx در قالب 31 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد…

  • پاورپوینت گرمترین بیابانهای کره زمین

    پاورپوینت گرمترین بیابانهای کره زمین کلمات کلیدی : پاورپوینت گرمترین بیابانهای کره زمین گرمترین بیابانهای کره زمین تحقیق گرمترین بیابانهای کره زمین بیابان تار در هند بیابان کالاهاری در آفریقا بیابان آتاکامای آمریکای جنوبی بیابان سونورای مکزیک بیابان استرالیا بیابان…

  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تمرکز مالکیت 48 صفحه

    دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق تمرکز مالکیت 48 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه تمرکز مالکیت مبانی نظری تمرکز مالکیت پیشینه تحقیق تمرکز مالکیت پیشینه داخلی تمرکز مالکیت پیشینه خارجی تمرکز مالکیت پیشینه پژوهش تمرکز مالکیت پیشینه…

  • پاورپوینت مدیریت مالی بین المللی

    پاورپوینت مدیریت مالی بین المللی کلمات کلیدی : پاورپوینت مدیریت مالی بین المللی مدیریت مالی بین المللی بودجه بندی سرمایه بین المللی جزئیات یک پروژه بین المللی مثال بودجه بندی سرمایه بین المللی عبارات مهم در تبادل ارز انواع تمارض…

  • پاورپوینت بررسی رسانه های جدید فرصت ها و تهدیدها

    پاورپوینت بررسی رسانه های جدید فرصت ها و تهدیدها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی رسانه های جدید فرصت ها و تهدید ها جهت رشته رسانه و علوم ارتباطات در قالب 23 اسلايد و با فرمت pptx به صورت…

  • جایگاه مدیریت دانش در تصمیم‌گیریهای مدیران مدارس سازمان آموزش و پرورش شهر تهران

    جایگاه مدیریت دانش در تصمیم‌گیریهای مدیران مدارس سازمان آموزش و پرورش شهر تهران مدیریت دانش مدیریت دانش در تصمیم‌گیریهای مدیران مدیریت دانش در تصمیم‌گیریهای مدیران مدارس جایگاه مدیریت دانش در تصمیم‌گیریهای مدیران مدارس تاثیر مدیریت دانش در بهبود تصمیم گیریهای…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق خشونت

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق خشونت مبانی نظری خشونت دانلود مبانی نظری خشونت پیشینه تحقیق خشونت ادبیات نظری خشونت فصل دوم پایان نامه خشونت مبانی نظری و پیشینه تحقیق خشونت ادبیات و مبانی نظری خشونت رفتن به سایت اصلی دانلود…

  • دانلود تحقیق درباره دیابت و علائم آن word

    دانلود تحقیق درباره دیابت و علائم آن word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی دیابت و علائم آن با فرمت docx در قالب 45 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد  …

  • مقاله تحقیقی در مورد حدیث ثقلین

    مقاله تحقیقی در مورد حدیث ثقلین دانلود مقاله تحقیقی در مورد حدیث ثقلین تلازم قطعی قرآن و حدیث سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل انجام پروژه و پایان نامه رشته فقه و…

  • پروپوزال ارزیابی ارتباط فرهنگ سازمانی و استقرار مدیریت دانش در سازمان

    پروپوزال ارزیابی ارتباط فرهنگ سازمانی و استقرار مدیریت دانش در سازمان پروپوزال مدیریت دانش پروپوزال فرهنگ سازمانی رابطه فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش رابطه فرهنگ سازمانی و استقرار مدیریت دانش بررسی استقرار مدیریت دانش در شهرداری تهران بررسی فرهنگ سازمانی…

  • دانلود پاورپوینت استرس شغلی

    دانلود پاورپوینت استرس شغلی پاورپوینت استرس شغلی پاورپوینت استرس شغلی و مدیریت آن پاورپوینت علائم استرس رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت استرس شغلی جهت رشته روانشناسی در قالب 21 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع…

  • دانلود پاورپوینت سیستم ماهیچه ها

    دانلود پاورپوینت سیستم ماهیچه ها پاورپوینت آناتومی سیستم ماهیچه ای پاورپوینت در مورد دستگاه ماهیچه ای رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سیستم ماهیچه ها جهت رشته پزشکی در 54 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و…

  • تاریخچه و مفهوم تبلیغات

    تاریخچه و مفهوم تبلیغات دانلود مقاله تاریخچه تبلیغات دانلود مقاله مفهوم تبلیغات دانلود مقاله تاریخچه تبلیغات در جهان دانلود مقالات رشته مدیریت رسانه دانلود مقاله تاریخچه و مفهوم تبلیغات دانلود مقالات مدیریت رسانه رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته…

  • پایان نامه کارشناسی ارشد معدن و زمین شناسی با عنوان طراحی و بررسی فنی و اقتصادی معدن سنگ فسفات شمشك (جیرود)

    پایان نامه کارشناسی ارشد معدن و زمین شناسی با عنوان طراحی و بررسی فنی و اقتصادی معدن سنگ فسفات شمشك (جیرود) تاریخچه اكتشاف كانسار و فسفات عملیات اكتشافی محاسبه اقتصادی و استهلاک معدن معدن سنگ فسفات شمشك (جیرود) زمین شناسی،چینه…

  • پاورپوینت انتظارت عقلایی و سیاست تقاضا

    پاورپوینت انتظارت عقلایی و سیاست تقاضا کلمات کلیدی : پاورپوینت انتظارت عقلایی و سیاست تقاضا انتظارت عقلایی و سیاست تقاضا مدل اساسی ایستا با انتظارات برون زا عرضه کل و بازار کل تغییر انتظاری سطح قیمت عرضه کل تقاضای کل…

  • پرسشنامه افسردگی، اضطراب، استرس کودکان  dass- 21

    پرسشنامه افسردگی، اضطراب، استرس کودکان  dass- 21 کلمات کلیدی : پرسشنامه لاویبوند نمره گذاری پرسشنامه dass دانلود پرسشنامه dass-21 پرسشنامه استرس dass پرسشنامه استاندارد dass-21 دانلود پرسشنامه افسردگی-اضطراب و استرس dass پرسشنامه افسردگی، اضطراب، استرس dass- 21 دانلود پرسشنامه افسردگی…

  • پاورپوینت کتاب برنامه سازی پیشرفته سی پلاس پلاس از دکتر فراهی

    پاورپوینت کتاب برنامه سازی پیشرفته سی پلاس پلاس از دکتر فراهی پاورپوینت برنامه سازی پیشرفته چیست پاورپوینت کتاب برنامه سازی پیشرفته احمد فراهی پاورپوینت برنامه سازی پیشرفته ++c احمد فراهی پاورپوینت آموزش برنامه نویسی پیشرفته ++c رفتن به سايت اصلي…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق علل مطالبات معوق در نظام بانکی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق علل مطالبات معوق در نظام بانکی مبانی نظری معوق در نظام بانکی پیشینه تحقیق معوق در نظام بانکی مبانی نظری و پیشینه تحقیق معوق در نظام بانکی پیشینه پژوهش معوق در نظام بانکی ادبیات نظری…

  • پاورپوینت بررسی فناوری آنتن های هوشمند

    پاورپوینت بررسی فناوری آنتن های هوشمند پاورپوینت بررسی فناوری آنتن های هوشمند فناوری آنتن های هوشمند آنتن در سیستم های ارتباطی نقش آنتن در یک سیستم مخابراتی آنتن های هوشمند از گذشته های دور لزوم استفاده از آنتن های هوشمند…

  • پرسشنامه کمال گرایی مثبت و منفی تری شورت با نمره گذاری، روایی و پایایی

    پرسشنامه کمال گرایی مثبت و منفی تری شورت با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه کمال گرایی بشارت پرسشنامه کمال گرایی تری شورت بهترین پرسشنامه کمال گرایی دانلود پرسشنامه کمال گرایی تری شورت دانلود پرسشنامه کمال گرایی…

  • دانلود گزارش كارآموزی مکانیک خمش و برش ورق

    دانلود گزارش كارآموزی مکانیک خمش و برش ورق دانلود گزارش كارآموزی رشته مکانیک خمش و برش ورق دانلود گزارش كارآموزی مکانیک دانلود كارآموزی مکانیک دانلود گزارش كارآموزی گزارش كارآموزی رفتن به سایت اصلی دانلود گزارش كارآموزی رشته مکانیک خمش و…

  • پاورپوینت معماری پیش از تاریخ و بین النهرین

    پاورپوینت معماری پیش از تاریخ و بین النهرین پاورپوینت معماری پیش از تاریخ ایران پاورپوینت معماری پیش از تاریخ در ایران پاورپوینت معماري پيش از تاريخ پاورپوینت معماری قبل از تاریخ پاورپوینت معماری پیش از تاریخ دانلود پاورپوینت معماری پیش…

  • پاورپوینت اهمیت قرار داشتن در جایگاه درست و مناسب خود

    پاورپوینت اهمیت قرار داشتن در جایگاه درست و مناسب خود رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت الان شما در کجا قرار دارید جهت رشته عمومی در 9 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • چگونگی و نحوه تعامل هنر و تفکر انتقادی برای کودکان

    چگونگی و نحوه تعامل هنر و تفکر انتقادی برای کودکان تفکر انتقادی در دانش آموزان تفکر انتقادی در دانشجویان تحقیق درباره تفکر انتقادی چگونگی تفکر انتقادی برای کودکان اهمیت برخوداری دانشجویان از تفکر انتقادی رفتن به سايت اصلي هدف از…

  • پاورپوینت آشنایی با انحرافات جنسی

    پاورپوینت آشنایی با انحرافات جنسی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با انحرافات جنسی جهت رشته روانپزشکی در قالب 27 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش       روابط جنسي:…

  • پاورپوینت استراتژیک سرمایه

    پاورپوینت استراتژیک سرمایه پاورپوینت مدیریت سرمایه پاورپوینت انواع استراتژی های سرمایه گذاری پاورپوینت استراتژی های سرمایه گذاری در بورس پاورپوینت مقاله در مورد استراتژی های سرمایه گذاری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت استراتژیک سرمایه جهت رشته اقتصاد در قالب 51…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد 2

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد 2 مبانی نظری ارزیابی عملکرد ادبیات و مبانی نظری ارزیابی عملکرد پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد دانلود پیشینه تحقیق ارزیابی عملکرد دانلود مبانی نظری ارزیابی عملکرد فصل دوم پایان نامه ارزیابی عملکرد ادبیات نظری…

  • پاورپوینت بررسی و نقد معماری صدر مسیحیت

    پاورپوینت بررسی و نقد معماری صدر مسیحیت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی و نقد معماری صدر مسیحیت جهت رشته ی معماری در قالب 9 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • راهکارهای پیشگیری پس از بزه دیدگی زنان

    راهکارهای پیشگیری پس از بزه دیدگی زنان کلمات کلیدی : دانلود پایان نامه خشونت علیه زنان بررسی عوامل خشونت علیه زنان خشونت علیه زنان در ایران خشونت علیه زنان تعریف ضرورت تحقیق خشونت علیه زنان خشونت علیه زنان وعوامل موثر…

  • پاورپوینت آشنایی با تجزیه و تحلیل تصمیم گیری

    پاورپوینت آشنایی با تجزیه و تحلیل تصمیم گیری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با تجزیه و تحلیل تصمیم گیری جهت رشته روانشناسی و علوم تربیتی در قالب 26 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع…

  • پاورپوینت محیط سازمانی

    پاورپوینت محیط سازمانی محیط سازمانی مدیریت اقتصاد تجارت الکترونیک همکاری پاورپوینت سازمان اداره رفتن به سايت اصلي محیط سازمانی پروژه بصورت فایل پاورپوینت(pptx) در 35 اسلاید و فایل WORD برای رشته مدیریت در پایین همین صفحه قابل دانلود میباشد. شایسته یادآوری است که پروژه از ابتدا تا آخر…

  • پاورپوینت آموزشی کار در کلاس ص57 ریاضی ششم ابتدایی

    پاورپوینت آموزشی کار در کلاس ص57 ریاضی ششم ابتدایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی کار در کلاس ص57 ریاضی ششم ابتدایی در قالب 9 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • پیش بینی بازده سهام بر اساس حجم معاملات سهام

    پیش بینی بازده سهام بر اساس حجم معاملات سهام مدل پرابیت بازده سهام حجم معاملات سهام پیش بینی بازده سهام حجم معامله در بورس دانلود مقاله حجم معامله اثر حجم معامله در رابطه بین سود و بازده دانلود مقاله کارشناسی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری خودنظم داده شده دانش آموزان

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق یادگیری خودنظم داده شده دانش آموزان فصل دوم پایان نامه یادگیری خودنظم داده شده دانش آموزان مبانی نظری یادگیری خودنظم داده شده دانش آموزان پیشینه تحقیق یادگیری خودنظم داده شده دانش آموزان پیشینه پژوهش یادگیری…

  • دانلود پاورپوینت اهرام مصر

    دانلود پاورپوینت اهرام مصر پاورپوینت در مورد اهرام مصر پاورپوینت نحو ساخت اهرام مصر پاورپوینت هرم ها در مصر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اهرام مصر جهت رشته باستان شناسی در 61 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل…