رضایتمندی و سنجش آن در مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر بهبود CRM

رضایتمندی و سنجش آن در مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر بهبود CRM

مدیریت ارتباط با مشتری
بهبود مدیریت ارتباط با مشتری
پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
رضایتمندی در مدیریت ارتباط با مشتری
سنجش رضایتمندی در مدیریت ارتباط با مشتری
الگوهای مدیریت ارتباط با مشتری
مدل های مدیریت ارتباط با مشتری
فناوری های مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه رشته مدیریت

رضایتمندی و سنجش آن در مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر بهبود CRM

 

 

 

 

 

 

دانلود پایان نامه رضایتمندی و سنجش آن در مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر بهبود CRM بصورت جامع و کامل

 

 

 

 

 

مقدمه
گذر از اقتصاد صنعتي و از ميان رفتن مرزهاي جغرافيايي کسب و کار و به تبع آن شدت يافتن رقابت موجب شده است تا مشتري به عنوان رکن اساسي و محور اصلي فعاليتهاي سازمان مطرح شود. سازمانها به اين مهم دست يافته‌اند که حفظ مشتريان فعلي ارزان‌تر از جذب مشتريان جديد است و بهترين راه حفظ مشتريان به دست آوردن رضايت آنان است. همچنين تحقيقات نشان داده که رضايت مشتريان مي‌تواند منجر به نام تجاري معتبر و در نتيجه سودآوري مؤسسه شود. مديريت ارتباط با مشتريان در دهة 90 ميلادي همراه با توسعة فناوري اطلاعات و ارتباطات به عنوان يک رويکرد مهم در کسب و کار با هدف بازگشت به بازاريابي فردي تعريف شد و تکامل يافته است. هدف از استقرار سيستم مديريت ارتباط با مشتري افزايش سودآوري و نرخ جذب و تسهيل در فرآيندهاي مرتبط در سازمان است (بروکيس  و همكاران، 2002). علاوه بر موارد اشاره شده در بالا امروزه در دنياي تجارت، مديريت اين اصل که مشتريان محور اصلي تجارت بوده و موفقيت شرکت بستگي به بهبود روابط مديريتي دارد را به رسميت مي‌شناسد (كاتلر، 2004). 

 

 

 

از طرفي نگرش شركتها و مؤسسات به لحاظ گسترش فضاي رقابتي به ناگزير بر جلب هر چه بيشتر رضايت مشتري براي فروش وكسب سود بيشتر متمركز شده است. با گذر از اقتصاد سنتي و شدت يافتن رقابت در ابعاد نوين، مشتري به صورت ركن اصلي و محور تمام فعاليتهاي سازمانها درآمده است؛ به نحوي كه ازديدگاه رقابتي، بقا و تداوم حيات سازمانها در گرو شناسايي و جذب مشتريان جديد و حفظ مشتريان موجود است. در اين اثنا مديريت ارتباط با مشتري  يك فرايند تجاري است كه تمام جوانب مشخصه‌هاي مشتري را آدرس‌دهي مي‌كند، دانش مشتري را بــه وجود مي‌آورد، روابط را با مشتري شكل مي‌دهد و برداشت آنها را از محصولات يا خدمات سازمان ايجاد مي‌كند. بعبارتي مديريت ارتباط با مشتري مجموعه‌اي از روشهايي است كه يك ديدگاه محكم، منسجم و يكپارچه از مشتريان در گسترة كل كسب وكار فراهم مي‌كند تا اطمينان حاصل نمايد كه هر مشتري يك برنامة كاربردي پيچيده و خبره است كه دادة مديريت ارتباط با مشتري را دريافت مي‌كند (کاراکوستاس  و همكاران، 2005).

 

 

 

با توجه به ضرورتهاي اشاره شده در بالا مي‌توان چنين اذعان نمود كه در جهان رقابتي امروز با عنايت به گسترش رقابت در تجارت شاهد افزايش بسيار زياد توجه به مشتري، يا به عبارت ديگر گسترش مفهوم مشتري‌محوري هستيم. اين امر استفاده از سيستمهاي مکانيزه و يکپارچه در اين زمينه را اجتناب‌ناپذير کرده است؛ سيستمهايي که از بازاريابي شروع شده و فروش، خدمات پس از فروش و رضايت‌سنجي از مشتريان را به صورت يکپارچه اراية  مي‌نمايند و از آنجايي که شرکتهايي که براي قدرت بازار به رقابت مي‌پردازند دائماً به دنبال يافتن راههايي براي پشت سر گذاشتن هستند. مديريت موفق ارتباط با مشتري يکي از مزاياي عمدة رقابتي است که سازمانها مي‌توانند براي جلوگيري از انتقال مشتريان به سوي ديگر سازمانها مورد بهره‌برداري قرار دهند. هر اندازه يک شرکت بتواند ارتباط مؤثرتري با مشتريان خود برقرار نمايد، فرصتهاي بيشتري جهت اراية  خدمات و محصولات نوآورانه و بيشتر به آن مشتريان را کسب خواهد نمود. در حالي که سازمانها کم و بيش مسائل مربوط به عملکردهاي تک بعدي خود را با استفاده از سيستمهاي برنامه‌ريزي منابع سازمان حل نموده‌اند، اکنون با انتخاب سيستمهاي مديريت ارتباط با مشتري، بر بهبود عملکردهاي چند بعدي و جديد خود در راستاي افزايش ارزشي که به مشتريان (تجار و مصرف‌کنندگان) اراية  مي‌دهند، تمرکز مي‌نمايند (کيميلوگلو و زاراللي ، 2009).

 

 

 

 

در حالت كلي مي‌توان چنين گفت كه در دنـيـاي سـازمـانـي امـروز مديران خلاق، سازمانهاي خلاق وکارکنان خلاق اضلاع مثلث خـلاقـيـت هـسـتـنـد کـه بـدون هـر يـک خـلاقـيـت و نـوآوري بـه سـر مـنـزل مقصود نمي‌رسد. ساختار سازماني مناسب، حمايت، پشتيباني و تشويق لازم مديران دو عـنـصـر اسـاسـي در خـلاقـيت افرادند و زمينه‌ها و شرايط خلاقيت امري الزامي است که سازمانها مي‌بايست آن را فراهم سازند تا به اهداف مورد نظر دست يابند. سـازمـانهـا بـراي بقاء و تداوم نقش مثبت و سازنده خود نيازمند افکار، انديشه‌ها، نظرات تـازه و نـو هـستند تا با دريافت ديدگاههاي نو مبتني بر تحقيقات ميداني و انديشه‌ها و تـئوريهـا بـتـوانـنـد پـويـايـي خـود را تـضـمـيـن کـنـنـد وگـرنـه رو بـه زوال و نابودي خواهند بود. مسئله ديگر، اراية  خدمات نوآورانه و متنوع و ناتواني در دريافت بازخورد، تحليل و نتيجه‌گيري از نظرات مشتريان است. در حال حاضر، وفاداري مشتريان و کارمندان به سازمانها و رضايت آنها از محصولات و خدمات اين سازمانها، از عواملي اساسي در چالش ذهني مديران است و تحقق اين عوامل، جزء مهمي در برنامه‌هاي مديران موفق در سازمانها است. مديريت ارتباط با مشتري وظيفة تحصيل وفاداري و اراية  خدمات نوآورانه را که متأثر از مديريت ارتباط با مشتري است را بر عهده دارد (عسگري، 1391).
 

 

 

 

الگوها و مدلهاي سنجش رضايت‌مندي در مديريت مؤثر ارتباط با مشتري

 

الگوي رضايت‌مندي مشتري سوئدي 
فرايندهاي مختلف شكل‌گيري رضايتمندي مشتري را مي‌توان در مدلهاي مختلفي طبقه‌بندي كرد كه اين مدلها ارتباط رضايتمندي مشتري و محركهاي آن را ترسيم مي‌كنند. معتبرترين مدل شكل‌گيري رضايتمندي مشتري بر اساس يكي از نظريه‌هاي مشهور رضايتمندي مشتري يعني نظريه «عدم تأييد انتظارات» بنا شده است. 

 

اين مدل در سال 1992 به عنوان اولين مدل شاخص رضايتمندي توليدات و خدمات در سطح ملي، در كشور سوئد معرفي شد. مدل اوليه كشور سوئد كه در شكل (2-2) مشاهده مي‌شود، شامل دو محرك اوليه رضايتمندي است:
– ارزش درك شده
– انتظارات مشتري

 

به طور دقيقتر ارزش درك شده برابر است با سطح دريافت شده از كيفيت نسبت به قيمت پرداخت شده. كيفيت نسبت به پول پرداختي يكي از شاخصهايي است كه مشتري توسط آن محصولات و خدمات مختلف را با هم مقايسه مي‌كند. بنابراين مي‌توان پيش‌بيني كرد در صورتي ‌كه ارزش دريافتي افزايش يابد، رضايتمندي نيز افزايش خواهد يافت. محرك ديگر رضايتمندي، انتظارات مشتري از محصول يا خدمت مورد نظر است. آخرين ارتباط در اين مدل، شامل ارتباط بين رفتار مشتريان شاكي و وفاداري آنها به شركت است. اثر مثبت يا منفي اين عامل به نحوه رسيدگي به شكايات در يك شركت بستگي دارد. مكانيزم رسيدگي به شكايات در يك شركت مي تواند با عملكرد مناسب، باعث افزايش وفاداري و در صورت ضعيف عمل كردن، باعث كاهش آن شود (عبدلي و فريدون‌فر، 1386).

 

 

 

الگوي رضايتمندي مشتري در آمريكا 
اين مدل در سال 1994 با همكاري مشترك انجمن كيفيت آمريكا، دانشكده تجارت دانشگاه ميشيگان ارائه شد. اين مدل بر گرفته از مدل كشور سوئد است. مدل شاخص رضايت مشتري در آمريكا، مدلي ساخت يافته و در برگيرنده تعدادي از متغيرها و روابط علي بين آنهاست. شاخص رضايت مشتري در وسط اين زنجيره قرار گرفته است. همانگونه كه در شكل (2-3) ديده مي‌شود انتظارات، ارزش درك شده و كيفيت درك شده بعنوان عوامل مؤثر بر رضايت مشتري معرفي شده‌اند. از سوي ديگر وفاداري مشتري و شكايت مشتري بعنوان خروجيهاي مدل عنوان گرديده‌اند. يك پرسشنامه 15 سؤالي جهت استخراج 6 قسمت مدل فوق استفاده مي‌شود. كلية سوالات اين پرسشنامه داراي امتيازي بين 1 تا 10 است. اختلاف اصلي اين مدل با مدل سوئد اضافه شدن كيفيت ادراك شده به صورت مجزاست (جانسون و همكاران، 2012).

 

 

 

 

 

فهرست مطالب2-1 مقدمه  
2-2- تعاريف و مفاهيم مديريت ارتباط با مشتري    15
2-3- چرخة زندگـــي مشتري و چرخة خدمت مطلوب در فرايند CRM    18
2-4- جلب اعتماد و رضايتمندي مشتري كليد مديريت ارتباط با مشتري    19
2-5- سازمان‌دهي فرايندهاي سازمان و مديريت ارتباط با مشتري    27
2-6- الگوها و مدلهاي سنجش رضايت‌مندي در مديريت مؤثر ارتباط با مشتري    28
2-7- فنآوريهاي مدرن و به روز و مديريت ارتباط با مشتري    30
2-8- فناوري اطلاعات و بهره‌وري بنگاههاي اقتصادي و بهبود CRM    33
2-9- مديريت دانش و مديريت ارتباط با مشتري    38
2-10- مديريت دانش مشتري در راستاي حفظ و وفاداري مشتري    45
2-11- مديريت ارتباط و تمركز بر مشتريان كليدي    46

منابع
 

 

 

 

 

  • چالش ها و کمبودهای موجود در سیستم های توزیع شده و سرویس گرا و پتانسیل سرویس گرایی برای ارائه راهکارهای مناسب

    چالش ها و کمبودهای موجود در سیستم های توزیع شده و سرویس گرا و پتانسیل سرویس گرایی برای ارائه راهکارهای مناسب سیستم های توزیع شده سیستمهای اجرایی تولید اصول معماری سرویس گرا مدیریت سیستم های تولیدی سیستمهای توزیع شده اجرایی…

  • دانلودكارآموزي احداث ساختمان فلزي . آقاي اكبري

    دانلودكارآموزي احداث ساختمان فلزي . آقاي اكبري کلمات کلیدی : دانلودكارآموزي احداث ساختمان فلزي . آقاي اكبري رفتن به سایت اصلی نام فایل : كارآموزي احداث ساختمان فلزي . آقاي اكبري فرمت : .doc تعداد صفحه/اسلاید : 28 حجم :…

  • پروپوزال و طرح تفصیلی سبک رهبری توانمندساز مدیریت دانش در سازمان

    پروپوزال و طرح تفصیلی سبک رهبری توانمندساز مدیریت دانش در سازمان پروپوزال مدیریت دانش سبک رهبری توانمندساز سبک رهبری توانمندساز مدیریت دانش پیاده سازی موفق مدیریت دانش رابطه بین مدیریت دانش و سبک رهبری تبیین سبک رهبری توانمندساز مدیریت دانش…

  • پاورپوینت آشنایی با صنعت کشاورزی

    پاورپوینت آشنایی با صنعت کشاورزی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با صنعت کشاورزی جهت رشته کشاورزی و زراعت در قالب 15 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • بررسی حقوقی کودکان متولد از اسپرم بیگانه

    بررسی حقوقی کودکان متولد از اسپرم بیگانه اسپرم بیگانه تلقیح مصنوعی اسپرم اهدایی دانلود پایان نامه اسپرم اهدایی دانلود پایان نامه اسپرم بیگانه بررسی حقوقی کودکان متولد از اسپرم بیگانه حقوق کودکان متولد از اهدای اسپرم دانلود پایان نامه کارشناسی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مسئولیت پذیری 70 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مسئولیت پذیری 70 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه مسئولیت پذیری مبانی نظری مسئولیت پذیری پیشینه تحقیق مسئولیت پذیری پیشینه داخلی مسئولیت پذیری پیشینه خارجی مسئولیت پذیری پیشینه پژوهش مسئولیت پذیری پیشینه نظری…

  • پاورپوینت دیکانستراکشن در هنر و معماری

    پاورپوینت دیکانستراکشن در هنر و معماری پاورپوینت دیکانستراکشن پاورپوینت معماری دیکانستراکشن پاورپوینت آثار معروف سبک دیکانستراکشن پاورپوینت سبک دیکانستراکشن در معماری داخلی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت دیکانستراکشن در هنر و معماری جهت رشته معماری در قالب 75 اسلاید…

  • پرسشنامه راهبردهای مقابله ای لازاروس و فولکمن با نمره گذاری، روایی و پایایی

    پرسشنامه راهبردهای مقابله ای لازاروس و فولکمن با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه سبک های مقابله ای لازاروس پرسشنامه راهبردهای مقابله ای لازاروس wocq پرسشنامه راهبردهای مقابله ای لازاروس و فولکمن (csq) دانلود پرسشنامه سبکهای مقابله…

  • بررسی عمل و شخصیت حقوقی وقف و شرایط صحت آن

    بررسی عمل و شخصیت حقوقی وقف و شرایط صحت آن شرایط و شخصیت حقوقی وقف شرایط حقوقی وقف شخصیت حقوقی وقف دانلود پایان نامه وقف بررسی عمل حقوقی منشاء وقف شرایط صحت وقف شرایط مال موقوفه شرایط اداره وقف شرایط…

  • پاورپوینت علف های هرز

    پاورپوینت علف های هرز پاورپوینت انواع علف های هرز پاورپوینت پوشش علف های هرز پاورپوینت علف های هرز گندم پاورپوینت علف های هرز کلزا دانلود پاورپوینت علف های هرز دانلود پاورپوینت علف هرز های گندم رفتن به سايت اصلي دانلود…

  • عملکرد شغلی کارکنان و عوامل موثر بر آن

    عملکرد شغلی کارکنان و عوامل موثر بر آن عملکرد شغلی عملکرد شغلی کارکنان عوامل موثر بر عملکرد شغلی اهمیت نیروی انسانی در سازمان مدل نظری عملکرد شغلی کارکنان تحقیق عملکرد شغلی کارکنان رفتن به سایت اصلی دانلود تحقیق رشته مدیریت…

  • پایان نامه در مورد روابط جنسی زناشویی

    پایان نامه در مورد روابط جنسی زناشویی اهمیت روابط جنسی مشکلات جنسی زنان مشکلات جنسی در مردان مشکلات روابط جنسی زناشویی تحقیق در مورد روابط جنسی زناشویی تاثیر روابط جنسی بر رضایت زناشویی بهداشت و درمان روابط جنسی زناشویی رفتن…

  • دانلود پاورپوینت کتاب سازماندهی و تشکیلات ریچارد ال دفت

    دانلود پاورپوینت کتاب سازماندهی و تشکیلات ریچارد ال دفت پاورپوینت سازماندهی و تشکیلات پاورپوینت کتاب سازماندهی و تشکیلات رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب سازماندهی و تشکیلات ریچارد ال دفت جهت رشته مدیریت در 251 اسلاید و با فرمت…

  • خلاصه کتاب توسعه و تضاد

    خلاصه کتاب توسعه و تضاد کلمات کلیدی : خلاصه کتاب توسعه و تضاد رفتن به سایت اصلی خلاصه کتاب توسعه و تضاد کوششی در جھت تحلیل انقلاب اسلامی و مسائل اجتماعی ایران مولف فرامرز رفیع پور به تعداد 11 صفحه…

  • پاورپوینت مديريت بحران

    پاورپوینت مديريت بحران پاورپوینت مدیریت بحران پاورپوینت مدیریت بحران در سازمان پاورپوینت مدیریت بحران چیست رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مديريت بحران جهت رشته مدیریت در قالب 20 اسلاید و با فرمت بصورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • پاورپوینت بررسی درس کاربرد کامپيوتر در علوم اجتماعی با تاکید بر SPSS

    پاورپوینت بررسی درس کاربرد کامپيوتر در علوم اجتماعی با تاکید بر SPSS رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی درس کاربرد کامپيوتر در علوم اجتماعی با تاکید بر SPSS جهت رشته کامیپوتر در قالب 337 اسلاید و با فرمت pptx…

  • پاورپوینت گسترۀ روانشناسی صنعتی و سازمانی ، فرصتها، چالشها و تهدیدها

    پاورپوینت گسترۀ روانشناسی صنعتی و سازمانی ، فرصتها، چالشها و تهدیدها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت گسترۀ روانشناسی صنعتی و سازمانی ، فرصتها، چالشها و تهدیدها جهت رشته ی روان شناسی در قالب 52 اسلاید و با فرمت pptx…

  • پاورپوینت آشنایی با طراحی معماری

    پاورپوینت آشنایی با طراحی معماری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با طراحی معماری جهت رشته مهندسی نرم افزار در قالب 52 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش      …

  • بررسی سبک ها و راهبردهای مقابله ای با استرس در ورزشکاران

    بررسی سبک ها و راهبردهای مقابله ای با استرس در ورزشکاران کلمات کلیدی : انواع سبكهاي مقابله نظریه های سبكهاي مقابله پایان نامه سبكهاي مقابله عوامل مؤثر بر انتخاب سبكهاي مقابله سبكهاي مقابله و نقش آن در بروز بيماريها ويژگيهاي…

  • پاورپوینت بانکداری اسلامی و روش های تامین مالی در آن

    پاورپوینت بانکداری اسلامی و روش های تامین مالی در آن پاورپوینت بانکداری اسلامی دانلود پاورپوینت بانکداری اسلامی پاورپوینت درباره بانکداری اسلامی پاورپوینت در مورد بانکداری اسلامی پاورپوینت روش های تامین مالی در بانکداری اسلامی پاورپوینت تفاوتهای بانکداری اسلامی با بانکداری…

  • مكانیزم انتقال قدرت (شفت ،یاتاقان ،اكسل و بلبرینگ)

    مكانیزم انتقال قدرت (شفت ،یاتاقان ،اكسل و بلبرینگ) شفت یاتاقان مكانیزم مونتا‍‍‍ژ اكسل و بلبرینگ مكانیزم انتقال قدرت سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل فروشگاه فایل خرید مقاله و تحقیق رشته مکانیک دانلود مقالات رشته…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق معاملات اشخاص وابسته 82 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق معاملات اشخاص وابسته 82 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری معاملات اشخاص وابسته ادبیات نظری معاملات اشخاص وابسته فصل دوم پایان نامه معاملات اشخاص وابسته پیشینه تحقیق معاملات اشخاص وابسته پیشینه داخلی معاملات اشخاص وابسته…

  • فرهنگ و تمدن ایران باستان و مشخصات هنر و معماری ایرانی در آن

    فرهنگ و تمدن ایران باستان و مشخصات هنر و معماری ایرانی در آن معماری ایرانی مشخصات هنر ایرانی درآمیختگی هنر ایرانی فرهنگ و تمدن ایران باستان فرهنگ و تمدن ایران باستان و مشخصات هنر و معماری ایرانی در آن دانلود…

  • پاورپوینت آموزشی تشخیص و مراقبت از كاردیومیوپاتی در بارداری

    پاورپوینت آموزشی تشخیص و مراقبت از كاردیومیوپاتی در بارداری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی تشخیص و مراقبت از كاردیومیوپاتی در بارداری جهت رشته مامایی در قالب 13 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و…

  • پاورپوینت مهارت های فرزندپروری در تربیت سازنده فرزندان

    پاورپوینت مهارت های فرزندپروری در تربیت سازنده فرزندان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مهارت های فرزند پروری جهت رشته ی روان شناسی در قالب 30 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • پاورپوینت آشنایی با معماری کبوترخانه

    پاورپوینت آشنایی با معماری کبوترخانه پاورپوینت آشنایی با معماری کبوترخانه معرفی کبوترخانه معماري داخلي كبوترخانه ها مصالح و متد ساخت کبوترخانه هدف از احداث این بناها امنیت کبوترخانه ها كبوترخانه ها و سياحان خارجي كبوترخانه ها و اقتصاد آمار و…

  • مدل سازی و حل مساله زمانبندی کار کارگاهی با زمانهای آماده‌سازی وابسته به توالی

    مدل سازی و حل مساله زمانبندی کار کارگاهی با زمانهای آماده‌سازی وابسته به توالی الگوریتم ژنتیک ترکیبی الگوریتم الکترومغناطیس مسئله فروشنده دوره گرد بهینه سازی جامعه مورچگان زمانهای آماده‌سازی وابسته به توالی بکارگیری روشهای فراابتکاری ترکیبی مسئله زمانبندی جریان کارگاهی…

  • پاورپوینت فصل ششم کتاب مبانی مدیریت منابع انسانی تألیف گری دسلر ترجمه پارسائیان و اعرابی با موضوع جبران خدمت کارکنان

    پاورپوینت فصل ششم کتاب مبانی مدیریت منابع انسانی تألیف گری دسلر ترجمه پارسائیان و اعرابی با موضوع جبران خدمت کارکنان کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل ششم کتاب مبانی مدیریت منابع انسانی تألیف گری دسلر ترجمه پارسائیان و اعرابی با موضوع…

  • بررسی عملکرد صندوق های سرمایه در بورس بر مبنا مولفه های متفاوت

    بررسی عملکرد صندوق های سرمایه در بورس بر مبنا مولفه های متفاوت رتبه بندی صندوق های سرمایه گذاری عملکرد صندوق های سرمایه گذاری رتبه بندی صندوق های سرمایه گذاری در بورس تهران عملکرد صندوق های سرمایه گذاری در بورس تهران…

  • پاورپوینت آشنایی با کلیات مبحث هیدرودینامیک

    پاورپوینت آشنایی با کلیات مبحث هیدرودینامیک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با کلیات مبحث هیدرودینامیک جهت رشته فیزیک در قالب 24 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • دانلود پاورپوینت زایمان

    دانلود پاورپوینت زایمان پاورپوینت درمورد زایمان پاورپوینت مراحل زایمان پاورپوینت درباره زایمان و مراقبت های آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت زایمان جهت رشته پزشکی در 94 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • تشکیل پوشش فسفات در فلزات و بررسی شتاب دهنده ها در آن

    تشکیل پوشش فسفات در فلزات و بررسی شتاب دهنده ها در آن مكانیسم‌های واكنش پوشش فسفات در فلزات شتاب دهنده ها عناصر شیمیایی تشکیل پوشش فسفات در فلزات و بررسی شتاب دهنده ها در آن دانلود پایان نامه پوشش فسفات…

  • پاورپوینت نظریه های روان درمانی پروچاسکا و نور کراس

    پاورپوینت نظریه های روان درمانی پروچاسکا و نور کراس رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نظریه های روان درمانی پروچاسکا و نور کراس  جهت رشته ی روان شناسی در قالب 36 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی حاکمیت شرکتی

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی حاکمیت شرکتی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه حاکمیت شرکتی مبانی نظری حاکمیت شرکتی پیشینه تحقیق حاکمیت شرکتی پیشینه داخلی حاکمیت شرکتی پیشینه خارجی حاکمیت شرکتی پیشینه پژوهش حاکمیت شرکتی پیشینه نظری حاکمیت شرکتی…

  • پاورپوینت خوشه های صنعتی

    پاورپوینت خوشه های صنعتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت خوشه های صنعتی جهت رشته ی مهندسی در قالب 16 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       خوشه صنعتی، مجموعه…