تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه بازاریابی

تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه بازاریابی

تدوین برنامه بازاریابی
تدوین برنامه بازاریابی
افزایش فروش در شرکتها
تدوین برنامه بازاریابی در راستای افزایش فروش
افزایش فروش با مدونسازی برنامه بازاریابی
تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه بازاریابی

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه  مدیریت 

تعیین تاکتیکهای بازاریابی در تدوین برنامه بازاریابی

 

 

 

 

 

چکیده

تصمیم گیری،رکن اساسی تمام وظایف مدیریتی و در عین حال،مبنای برنامه ریزی است چرا که نمیتوان گفت برنامه ای وجود دارد مگر اینکه تصمیمی اتخاذ شده است. به عبارت بهتر،تصمیم گیری ، هسته مرکزی مدیریت است که در تمامی وظایف دیگر، نمود داردو به همین دلیل برخی (مانند هربرت سایمون)مدیریت و تصمیم گیری را دو واژه مترادف می دانند.در نگرش سنتی مدیریت، برنامه ریزی نقطه آغاز همه حرکتها در یک سازمان است. بطوری که اهمیت آن از گذشته دور برای همه مدیران و کارشناسان آشکار شده است. د رهمین راستا سیل تحول سازمان ها از صورت ساده به پیچیده و با فرآیندهای بی شمار و تحولات عظیم اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و تکنولوژیکی، به ویژه در دهه اخیر باعث بروز صحنه های جدید و نگرش های تازه به این مقوله شده است.

 

 در نگرش جدید مباحث برنامه ریزی راهبردی یا استراتژیک در سازمان ها مطرح شده است که گام مهمی در جهت تحقق و دستیابی به اهداف سازمان هاست. برنامه استراتژیک سندی است که چشم انداز، ماموریت، اهداف و استراتژی های آینده یک سازمان را به همراه مجموعه منابع مورد نیاز برای اجرای موفق آن ها مشخص می سازد و می تواند آرزوهای محال یک سازمان را به حقیقت مبدل سازد. سازمان هایی که برنامه استراتژیک دارند، نسبت به سازمانهایی که چنین برنامه هایی را تهیه نمی کنند، با احتمال بیشتری به آنچه می خواهند می رسند. بدون وجود برنامه استراتژیک سازمان به یک کشتی بدون سکان شبیه است. برنامه ریزی استراتژیک جهت حرکت و مقصد سازمان را مشخص می کند. این برنامه ، با بررسی محیط داخلی و خارجی سازمان، فرصت ها و تهدید های محیطی و نقاط قوت و ضعف داخلی را شناسایی میکند و با در نظر گرفتن ماموریت سازمان، اهداف بلند مدتی را برای آن تدوین می کنندو برای دستیابی به این اهداف از بین گزینه های استراتژیک، به طراحی استراتژی هایی اقدام میکند که با تکیه بر فرصت ها و نقاط قوت داخلی، ضعف ها را از بین می برد و بر تهدید های محیطی غلبه می کند و به پیروزی سازمان در محیط رقابتی موجود منجر می گردد.  

 

مقوله بازاریابی و نداشتن طرح و جایگاه مشخص برای آینده مهم ترین ضعف و چالش برای سازمان ها و بنگاه های کشور محسوب می شود به این ترتیب اهمیت روز افزون بازاریابی و برنامه ریزی باعث شده است برای شرکت ها و موسسات امروزی بسیار مفید و حیاتی و منافع متعددی را بدنبال داشته باشد.امروزه داشتن توان رقابتی، اساس بقای شرکت است. از سوی دیگر برخورداری و حفظ توان رقابتی بیش از همه چیز نیازمند اطلاعات است. شرکتها باید اطلاعات بسیار زیادی از سازمان های رقیب، واسطه ها و سایر نیروها و عواملی که در بازار فعال هستند، داشته باشند. اطلاعات به عنوان یکی از اقلام مهم دارایی های استراتژیک و ابزارهای بازاریابی به شمار میآید. گردآوری اطلاعات مربوط به سازمان های رقیب در امر تدوین استراتژی ها، نقشی حیاتی دارد. بنابراین رد یابی، درک و واکنش به رقبا بعنوان یک جنبه ویژه از فعالیتهای بازاریابی مطرح بوده است ولازم است که سازمان ها یک برنامه اثر بخش به نام هوشمندی رقابتی به اجرا درآورند که بسیاری از شاخه های دیگر نظیر اقتصاد، بازاریابی، نظریه نظامی و مدیریت استراتژیک را در بر میگیرد. 

 

 

کلمات کلیدی:

برنامه بازاریابی

افزایش فروش

تدوین برنامه بازاریابی

 

 

 

مقدمه

برنامه بازاریابی یک فعالیت ساده،سرگرم کننده و تفریحی نیست،بلکه امری بسیار زمان بر و چالشی است،به طوری که اکثر مدیران موفق بیشتر وقت خود را صرف برنامه ریزی می کنند تا اجرا. هر چند که نغییرات روز افزون و فزاینده در بازارها بسیاری از برنامه ریزیها را از سودمندی و کارآیی می اندازد، به طوری که یکی از صاحبنظران به نام جیمز برایان کوین در این باره می گوید که بخش بزرگی از برنامه ریزی ها همانند نم نم باران، پس از بارش شدید آن هستند و هیچ تاثیری بر هوای پس آن باران ندارند ،اما با این وصف هم،مدیران مجبور به برنامه ریزی هستند و باید وقت مناسبی برای آن صرف نمایند.

از اینرو برنامه ریزی روش و مهارت اساسی است که به کار گرفته می شود تا ما را در برخورد با مشکل انجام کارهای فراوان با منابع اندک یاری رساند. جعبه ابزار برنامه ریزان در برگیرنده تکنیک هایی برای اولویت بندی،تصمیم گیری و همین طور هدف گذاری و کنترل است. و همه این ابزارها به کار گرفته می‌شوند تا به ما اطمینان دهند که منابع محدود به طور کارآمدی مورد استفاده قرار گرفته اند، به گونه ای که بهترین نتایج را از زمان و پول خود به دست خواهیم آورد.اما در محیط شدیدا رقابتی کسب و کار امروزی،کارآیی به تنهایی کافی نیست. در بازار هزاره جدید،مشتریان به همان اندازه زمان و پول کمیاب هستند و تنها زمانی می توان به موفقیت امیدوار بود که برنامه ریزی بر ارضای مشتریان و ارباب رجوع های حساس تمرکز یابد .استفاده اثر بخش از منابع کمیاب به همان اندازه استفاده کارآمد آن ها حیاتی بوده و چالشی است که مدیران بازرگانی امروزه پیش رو دارند. برنامه بازاریابی چارچوب یا نقشه استراتژی های مشتری-مدار را فراهم آورده و موفقیت کسب و کار را تضمین می کند(هتن،1387)[1]

 

 

[1]Hatton

 

 

 

فهرست مطالب

چکیده 1

مقدمه 3

1-2- ساختار برنامه بازاریابی 5

2-2- تجزیه و تحلیل موقعیت 14

1-2-2-تحلیل نقاط قوت، ضعف، فرصتها و تهدیدها 14

تجزیه و تحلیل PESTEL: 15

فرمت تجزیه و تحلیل PESTEL 15

تحلیل خود 18

2-2-2- تحلیل رقبا 22

3-2-2- تجزیه و تحلیل بازار 24

– مشتریان شما چه کسانی هستند؟ 25

– چه چیزی رفتار مشتری را برمی انگیزد؟ 25

– ارزش مشتریان شما چیست؟ 25

3-2- تعیین اهداف 26

1-3-2- اهداف بازاریابی 28

2-3-2- برآورد تقاضای آتی و پیش بینی فروش 30

4-2.تدوین استراتژی 36

5-2- بازاریابی هدف 37

1-5-2- بخش بندی بازار 39

2-1-5-2- تقسیم بازار بر اساس استفاده از محصول 42

3-1-5-2- تقسیم بازارهایی تجاری 43

2-5-2- بازار هدف 44

3-5-2- موضع یابی 45

6-2- تعیین تاکتیک های بازاریابی 47

1-6-2- محصول (کالا یا خدمت) 49

1-1-6-2- آمیخته‌ی محصول و خط محصول 52

2-1-6-2- موضع‌یابی محصول 53

3-1-6-2- مدیریت نام تجاری 54

4-1-6-2- استراتژی نام تجاری 54

5-1-6-2- بسته‌بندی 56

6-1-6-2- چرخه عمر محصول 57

2-6-2- قیمت‌گذاری 60

1-2-6-2- قیمت‌گذاری و موضع‌سازی کالا 60

2-2-6-2- استراتژی قیمت‌گذاری 61

3-2-6-2- تعیین قیمت 62

3-6-2- توزیع 65

1-3-6-2- کانال توزیع و ارایه ارزش 66

2-3-6-2- ارزیابی کانال‌های توزیع 67

3-3-6-2- تعارضات در کانال توزیع 67

4-6-2- ترویج 68

1-4-6-2- بررسی ابزارهای ارتباطی 68

تبلیغات 68

فروش شخصی 69

بازاریابی مستقیم 69

روابط عمومی 70

نمایشگاه‌ها و نحوه نمایش محصولات 70

پیشبرد فروش 71

اهداف پیشبرد فروش 71

استراتژی‌های پیشبرد فروش 72

2-4-6-2- برنامه ترویجی 73

7-2- زمینه پژوهش 75

فرضیه‌ها و متغیرهای عملیاتی 80

 

 

فهرست

1-2- مراحل مختلف برنامه ریزی بازایابی 12

2-2- PESTEL 21

3-2- روشی برای انجام تجزیه و تحلیل نقاط قوت، ضعف،فرصتها و تهدیدها 20

4-2- نه مرحله اصلی در تجزیه و تحلیل محیط 26

5-2- جمع بندی تحلیل رقابتی 29

6-2- مقایسه روشهای پیش بینی فروش غیر ریاضی 39

7-2- چارچوب جامع تدوین استراتژی 40

8-2- متغیرهای اصلی بخش بندی بازارهای تجاری 46

9-2- خلاصه مشخصات اهداف و خط مشی های دوره عمر کالا 60

 

فهرست اشکال

شکل 1-1- مراحل اساسی در برنامه ریزی 8

شکل 2-1- عوامل اثر گذار بر روی استراتژی بازاریابی موسسه 9

شکل 1-2- برنامه استراتژیک بازاریابی 14

شکل 2-2-مراحل آماده سازی برنامه بازاریابی 15

شکل 3-2-ساختار برنامه بازاریابی 16

شکل 4-2- برنامه بازاریابی 17

شکل 5-2- مراحل اجرای یک برنامه ریزی بازاریابی 19

شکل 6-2- تجزیه و تحلیل پتانسیل بازار با استفاده از آّبشار بازار 31

شکل 7-2- سلسه مراتب اهداف یک شرکت تولیدی فرضی 32

شکل 8-2- ماتریس آنسف 35

شکل 9-2- فرآیند بازاریابی هدف 41

شکل 10-2- مدل فرآیند تقسیم بندی بازار 43

شکل 11-2- بخش بندی بازار رابط بین نیازهای بازار و برنامه بازاریابی 44

شکل 12-2- رویکردهایی به استراتژی تعیین جایگاه 48

شکل 13-2- بازاریابی غیرتمایزی 50

شکل 14-2- اجزا آمیخته بازاریابی 51

شکل 15-2- ابعاد سه گانه منافع مشتری 52

شکل 16-2- مفهوم کلی محصول 53

شکل 17-2- نگرش کلی بر تصمیمات نام تجاری 57

شکل 18-2- چرخه عمر محصول 59

شکل 19-2- ماتریس قیمت /کیفیت 62

شکل 20-2- منحنی قیمت/ ارزش 63

شکل 21-2- مدل ملاحظات سه گانه برای تعیین قیمت محصول 64

شکل 22-2- مدل برنامه ریزی ارتباطات یکپارچه بازاریابی 73

شکل 23-2- مدل دکتر منوچهر فرهنگ 75

شکل 24-2- مدل مفهومی پژوهش  77

 

  • دانلود مقاله رشته آی تی با عنوان تجارت الکترونیکی

    دانلود مقاله رشته آی تی با عنوان تجارت الکترونیکی فناوری اطلاعات تجارت الکترونیکی جایگاه تجارت الكترونیكی در ایران مدلهای تجارت الكترونیكی تاریخچه تجارت الكترونیكی دانلود مقاله تجارت الکترونیکی دانلود مقاله رشته آی تی رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله رشته…

  • ارزیابی ماده 118 لایحه اصلاحی قانون تجارت و بررسی حدود اختیارات مدیران شرکت در انجام معاملات

    ارزیابی ماده 118 لایحه اصلاحی قانون تجارت و بررسی حدود اختیارات مدیران شرکت در انجام معاملات دانلود پایان نامه ماده 118 دانلود پایان نامه مسئولیت مدنی مدیران ماده 118 لایحه اصلاحی قانون تجارت مسئولیت مدنی مدیران شركتهای تجاری حدود اختیارات…

  • پاورپوینت مدیریت انگیزه و اهمیت خلاقیت و نوآوری در سازمان

    پاورپوینت مدیریت انگیزه و اهمیت خلاقیت و نوآوری در سازمان پاورپوینت انگیزه پاورپوینت مدیریت انگیزه پاورپوینت مدیریت خلاقیت پاورپوینت مدیریت انگیزش پاورپوینت انگیزش در مدیریت دانلود پاورپوینت مدیریت تولید انگیزه رفتن به سايت اصلي  دانلود پاورپوینت مدیریت انگیزه جهت رشته روانشناسی…

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه اختلال اضطراب

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه اختلال اضطراب کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اختلال اضطراب مبانی نظری اختلال اضطراب پیشینه تحقیق اختلال اضطراب پیشینه داخلی اختلال اضطراب پیشینه خارجی اختلال اضطراب پیشینه پژوهش اختلال اضطراب پیشینه نظری…

  • پاورپوينت نقش معماری در بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان

    پاورپوينت نقش معماری در بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان نقش معماری در بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان ppt پاورپوينت نقش معماری در بهینه سازی مصرف انرژی پاورپوینت نقش معماری در ساختمان پاورپوینت بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان…

  • پاورپوینت آموزش تقسیم 5 بر 4 ریاضی پنجم ابتدایی

    پاورپوینت آموزش تقسیم 5 بر 4 ریاضی پنجم ابتدایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تقسیم 5 بر 4 ریاضی پنجم ابتدایی در قالب 15 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • پاورپوینت کتاب آموزش و پرورش کودکان استثنایی از دکتر سیف

    پاورپوینت کتاب آموزش و پرورش کودکان استثنایی از دکتر سیف پاورپوینت کتاب آموزش و پرورش کودکان استثنایی دکتر سیف پاورپوینت آموزش و پرورش کودکان استثنایی در ایران پاورپوینت کتاب آموزش و پرورش کودکان استثنایی پیام نور رفتن به سايت اصلي…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش سازمانی و عناصر آن 75 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش سازمانی و عناصر آن 75 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه عناصر هوش سازمانی مبانی نظری عناصر هوش سازمانی پیشینه تحقیق عناصر هوش سازمانی پیشینه داخلی عناصر هوش سازمانی پیشینه خارجی عناصر…

  • پاورپوینت آموزش فصل 4 ریاضی پنجم ابتدایی مبحث تقارن و چندضلعی ها

    پاورپوینت آموزش فصل 4 ریاضی پنجم ابتدایی مبحث تقارن و چندضلعی ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش فصل 4 ریاضی پنجم ابتدایی مبحث تقارن و چندضلعی ها در قالب 15 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و…

  • بررسی شرط اجل در حقوق ایران و کنسیون بیع کالا

    بررسی شرط اجل در حقوق ایران و کنسیون بیع کالا کلمات کلیدی : ماهیت شرط اجل ویژگی های شرط اجل شرط اجل در حقوق ایران شرایط صحت شرط اجل موارد سقوط شرط اجل منابع پذیرش شرط اجل مبانی نظری پذیرش…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تیزهوشی دانش آموزان

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش تیزهوشی دانش آموزان فصل دوم پایان نامه تیزهوشی دانش آموزان مبانی نظری تیزهوشی دانش آموزان پیشینه تحقیق تیزهوشی دانش آموزان پیشینه داخلی تیزهوشی دانش آموزان پیشینه خارجی تیزهوشی دانش آموزان پیشینه پژوهش تیزهوشی دانش آموزان…

  • پاورپوینت برنامه گسترش ایمن سازی

    پاورپوینت برنامه گسترش ایمن سازی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت برنامه گسترش ایمنسازی جهت رشته ی پزشکی در قالب 43 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش        واكسیناسیون فلج…

  • بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و استقرار مدیریت دانش در شهرداری منطقه 17 تهران

    بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و استقرار مدیریت دانش در شهرداری منطقه 17 تهران رابطه فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش رابطه فرهنگ سازمانی و استقرار مدیریت دانش بررسی استقرار مدیریت دانش در شهرداری تهران بررسی فرهنگ سازمانی در شهرداری تهران…

  • پاورپوینت بررسی حمایت از اسرار تجاری در فضای مجازی از نظر حقوقی

    پاورپوینت بررسی حمایت از اسرار تجاری در فضای مجازی از نظر حقوقی کلمات کلیدی : پاورپوینت بررسی حمایت از اسرار تجاری در فضای مجازی از نظر حقوقی پاورپوینت حقوق تجارت الکترونیک قانون آنتی تراست و اسرار تجاری تعریف اسرار تجاری…

  • پاورپوینت قوس های معماری و طاق ها و انواع آنها

    پاورپوینت قوس های معماری و طاق ها و انواع آنها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با چفد ها و طاق ها و انواع آنها جهت رشته معماری در قالب 57 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل…

  • پاورپوینت بخش بندي بازار، انتخاب بازار هدف و جایگاه يابي محصول

    پاورپوینت بخش بندي بازار، انتخاب بازار هدف و جایگاه يابي محصول پاورپوینت بخش بندي بازار، انتخاب بازار هدف و جایگاه يابي محصول پاورپوینت بخش بندي بازار پاورپوینت انتخاب بازار هدف پاورپوینت جایگاه يابي محصول تعریف بخش بندي بازار تعریف انتخاب…

  • دانلود تحقیق درباره شادکامی و رویکردهای آن  word

    دانلود تحقیق درباره شادکامی و رویکردهای آن  word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی شادکامی و رویکردهای آن با فرمت docx در قالب 47 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد  …

  • پاورپوینت اهداف آشنایی با بعضی اصطلاحات روماتولوژیک بیماران روماتیسمی

    پاورپوینت اهداف آشنایی با بعضی اصطلاحات روماتولوژیک بیماران روماتیسمی پاورپوینت روماتولوژی چیست پاورپوینت روماتولوژیست کیست پاورپوینت روماتولوژی یعنی چی پاورپوینت روماتولوژی پزشک پاورپوینت روماتولوژی ppt رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اهداف آشنایی با بعضی اصطلاحات روماتولوژیک بیماران روماتیسمی جهت…

  • طراحی سیستم های تبرید و سردخانه

    طراحی سیستم های تبرید و سردخانه طراحی سیستم های تبرید و سردخانه پروژه طراحی سیستمهای تبرید و سردخانه پروژه طراحی سردخانه دانلود پروژه طراحی سیستم های تبرید و سردخانه طراحی سیستم های سردخانه طراحی سردخانه pdf طراحی سیستم های تبرید…

  • فصل دوم پایان نامه داده کاوی در سازمان

    فصل دوم پایان نامه داده کاوی در سازمان کلمات کلیدی : پایان نامه داده کاوی پایان نامه داده کاوی ارشد خرید پایان نامه داده کاوی پایان نامه در مورد data mining پایان نامه داده کاوی در سازمان فصل دوم پایان…

  • فرم تجديد نظر شده پرسشنامه عزت نفس کوپر اسميت با نمره گذاری، روایی و پایایی

    فرم تجديد نظر شده پرسشنامه عزت نفس کوپر اسميت با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه عزت نفس کوپر اسمیت پرسشنامه عزت نفس کوپر پرسشنامه عزت نفس اسمیت پرسشنامه عزت نفس کوپر اسمیت doc پایایی پرسشنامه عزت…

  • دانلود پایان نامه رشته مدیریت با عنوان تجارت الکترونیک (بصورت کامل و آپدیت شده)

    دانلود پایان نامه رشته مدیریت با عنوان تجارت الکترونیک (بصورت کامل و آپدیت شده) دانلود پایان نامه تجارت الکترونیک دانلود پایان نامه مبادله الكترونیكی كیف پول الكترونیک بانکداری الکترونیکی دانلود پایان نامه رشته مدیریت دانلود پایان نامه مدیریت دانلود پایان…

  • پاورپوینت درس روش تحقیق مقاله و رساله نویسی پیشرفته

    پاورپوینت درس روش تحقیق مقاله و رساله نویسی پیشرفته روش تحقیق مقاله و رساله نویسی پیشرفته رفتن به سایت اصلی پاورپوینت درس روش تحقیق مقاله و رساله نویسی پیشرفته به تعداد 41 اسللاید قابل ویرایش مناسب اساتید و کنفرانس دانشجویان…

  • وضعیت معامله واجد شرایط اهلیت در فقه و قانون مدنی

    وضعیت معامله واجد شرایط اهلیت در فقه و قانون مدنی اهلیت در معامله مفهوم اهلیت و شرایط آن وضعیت معامله واجد شرایط اهلیت وضعیت معامله واجد شرایط اهلیت در فقه وضعیت معامله واجد شرایط اهلیت در قانون مدنی مالیت داشتن…

  • دانلود پاورپوینت استراتژی فعالیت های بازرگانی شرکت صنایع چوب خزر

    دانلود پاورپوینت استراتژی فعالیت های بازرگانی شرکت صنایع چوب خزر پاورپوینت استراتژی پاورپوینت فعالیت های بازرگانی پاورپوینت استراتژی فعالیت های بازرگانی پاورپوینت در مورد فعالیت های بازرگانی شرکت چوب خزر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت استراتژی فعالیت های بازرگانی…

  • پایان نامه نقش خودکارآمدی بر قصد کارآفرینانه

    پایان نامه نقش خودکارآمدی بر قصد کارآفرینانه کلمات کلیدی : خودکارآمدی کارآفرینانه قصد کارآفرینی دانشجویان تقویت قصد کارآفرینی دانشجویان خودکارآمدی کارآفرینانه دانشجویان تاثیر خودکارآمدی بر قصد کارآفرینی پایان نامه خودکارآمدی کارآفرینانه پایان نامه قصد کارآفرینی دانشجویان تاثیر خودکارآمدی کارآفرینانه بر…

  • مدلسازی ریاضی زمان بازیابی سفر(سیر، حرکت کردن) برای سیستم های بازیابی و ذخیره سازی

    مدلسازی ریاضی زمان بازیابی سفر(سیر، حرکت کردن) برای سیستم های بازیابی و ذخیره سازی مدلسازی ریاضی زمان بازیابی سفر(سیر، حرکت کردن) برای سیستم¬های بازیابی و ذخیره¬سازی خودکار با جریان طبقه¬ای رفتن به سایت اصلی نمونه ترجمه چکیده: سیستمهای خودکار ذخیره…

  • پاورپوینت مسائل روان شناسی عمومی

    پاورپوینت مسائل روان شناسی عمومی پاورپوینت مسائل روان شناسی پاورپوینت مسثله ی روان شناسی عمومی پاورپوینت مسائل روان شناسی اجتماعی پاورپوینت مسائل روان شناسی افراد پاورپوینت درباره مسائل روان شناسی عمومی پاورپوینت درمورد مسائل روان شناسی عمومی رفتن به سايت…

  • پاورپوینت کیسه صفرا 

    پاورپوینت کیسه صفرا  رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کیسه صفرا جهت رشته ی پزشکی در قالب 31 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       ترشح روزانه صفرا  cc 1000-500 روزانه…

  • دانلود پاورپوینت نارسایی قلبی 53 اسلاید

    دانلود پاورپوینت نارسایی قلبی 53 اسلاید رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نارسایی قلبی 53 اسلاید جهت رشته پزشکی در قالب 53 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       نارسایی…

  • پاورپوینت گزارش عملکرد مرکز رشد دانشگاه کاشان

    پاورپوینت گزارش عملکرد مرکز رشد دانشگاه کاشان پاورپوینت مرکز رشد دانشگاه آزاد کاشان پاورپوینت مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه کاشان پاورپوینت گزارش عملکرد مرکز رشد دانشگاه کاشان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت گزارش عملکرد مرکز رشد دانشگاه کاشان جهت…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سازگاری تحصیلی در دانشجویان

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سازگاری تحصیلی در دانشجویان فصل دوم پایان نامه سازگاری تحصیلی در دانشجویان مبانی نظری سازگاری تحصیلی در دانشجویان پیشینه تحقیق سازگاری تحصیلی در دانشجویان پیشینه پژوهش سازگاری تحصیلی در دانشجویان چارچوب نظری سازگاری تحصیلی در…

  • جریان متناوب و تحلیل درایوهای اینورتر و موتور القایی

    جریان متناوب و تحلیل درایوهای اینورتر و موتور القایی جریان AC ماشین AC درایورهای AC درایور اینورتر تغذیه شده با جریان درایور موتور القائی کنترل شده جریان بررسی جریان متناوب و تحلیل درایوهای اینورتر و موتور القایی دانلود پایان نامه…

  • گزارش کارآموزی رشته جوشکاری با عنوان جوشکاری و بازرسی جوش

    گزارش کارآموزی رشته جوشکاری با عنوان جوشکاری و بازرسی جوش تعریف جوشکاری بازرسی جوش فرآیند جوشکاری الکترود دست (SMAW) دانلود گزارش کارآموزی رشته جوشکاری با عنوان جوشکاری و بازرسی جوش دانلود گزارش کارآموزی رشته جوشکاری دانلود کارآموزی رشته جوشکاری انجام…

  • پاورپوینت شرح و بررسی کيفیت پایش و ارزشیابی

    پاورپوینت شرح و بررسی کيفیت پایش و ارزشیابی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت شرح و بررسی کيفیت پایش و ارزشیابی جهت رشته گوناگون در قالب 44 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت…