بازاریابی و نقش بازاریابی در بانکداری نوین

بازاریابی و نقش بازاریابی در بانکداری نوین

بازاریابی
بانکداری نوین
نقش بازاریابی در بانکداری نوین
بازاریابی و نقش بازاریابی در بانکداری نوین
بازاریابی اینترنتی در صنعت بانکداری
بانكداری الكترونیكی در ایران
‏دانلود پایان نامه مدیریت
‏دانلود پایان نامه رشته مدیریت

رفتن به سایت اصلی

‏دانلود پایان نامه رشته مدیریت

بازاریابی و نقش بازاریابی در بانکداری نوین

 

چکیده:

با ظهور و رشد اینترنت و به كارگیری آن در فعالیت های روزمره ،كاربرد اینترنت به سازمانها و شركت های تجاری نیز ‏‏گسترش یافت و سازمانها آن را در كسب و كار خود به منظور كسب مزیت رقابتی و برتری رقابتی نسبت به رقبا و كسب سهم ‏‏بازار زیاد و ارتقا بهره وری به كار گرفتند و موجب به وجود آمدن كسب و كار اینترنتی شد و بر جنبه های مختلف كسب و ‏‏كار تاثیراتی گذاشته است و بازاریابی به عنوانی یكی از زمینه های مهم كسب و كار از این مورد بی تاثیر نمانده است و ‏‏تغییراتی در جنبه های مختلف بازاریابی ایجاد كرده است.متن حاضر سعی در ارائه تغییراتی دارد كه در اثر به كارگیری ‏‏اینترنت،در بازاریابی سنتی به وجود آمده است و مفاهیم بازار و بازاریابی،نقش ‏CRM‏ در بازاریابی ،بازاریابی اینترنتی و ‏تاثیراتی را كه ‏اینترنت بر اهداف و وظایف بازاریابی و آمیخته بازاریابی داشته است و در نهایت نقش بازاریابی درفضای ‏بانکهای ایران ‏بررسی می شود‎‏.‏

 

 

 

کلمات کلیدی:

بازاریابی

بانکداری نوین

نقش بازاریابی در بانکداری نوین

 

 

 

مقدمه‎‏: ‏

امروزه پدیده اینترنت و جهانی شدن به عنوان لازم و ملزوم یكدیگر مطرح شده اند، به گونه ای كه اندیشمندان این دو را از ‏‏یكدیگر قابل تفكیك نمی دانند و معتقدند اینها تسهیل كننده یكدیگر هستند.دیگر اینترنت یك ابزار قابل چشم پوشی و برای ‏‏سرگرمی نیست،بلكه به یكی از لوازم ضروری زندگی انسان مدرن و رو به توسعه امروزی تبدیل شده است.اینترنت و بطور ‏‏كلی دنیای الكترونیك همه ابعاد زندگی و جوامع بشری را دستخوش تغییر كرده است(عزیزی،شهریار؛محمد جواد ‏‏قربانی،1386).بنابراین سازمانها به عنوان عضوی از جامعه كه نیازهای افراد آن را برآورده می سازد نیز از تاثیر اینترنت مصون ‏‏نمانده اند و در نتیجه بازارهای آنها نیز تغییر ماهیت داده و بازارهای جدیدی تحت عنوان بازارهای اینترنتی یا الكترونیكی ‏‏شكل گرفته اند و همان طور كه ماهیت و شكل بازارها تغییر كرده است،قابل پیش بینی است كه سایر موارد وابسته به آن نیز ‏‏تغییر كند‎.‎

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

‎‏ چکیده    ‏5‏

مقدمه‎‏:‏   5

 

فصل اول:بازاریابی‎ ‎،انواع آن و بازاریابی در بانک ‏    6

بازاریابی‎‏:‏    ‏6‏

بازاریابی سنتی‎‏:‏    ‏6‏

بازاریابی اینترنتی‎‏:‏    ‏7‏

آمیخته بازاریابی و تاثیر اینترنت‎‏:‏    ‏8‏

مهارت های الزامی بازاریابی اینترنتی‎‏:‏    ‏9‏

مهارت های جست و جو‎    ‏9‏

مهارت های برنامه ریزی‎    ‏9‏

مهارت های تعیین بودجه‎    ‏9‏

مهارت های مدیریت پروژه‎    ‏10‏

مهارت های کپی رایتینگ و تولید محتوا‎    ‏10‏

مهارت های تحلیلی‎    ‏10‏

مهارت های ارتباطی‎    ‏10‏

مهارت های فنی بازاریابی اینترنتی‎    ‏11‏

مهم ترین مهارت: مثل مشتری فکر کنید‎    ‏11‏

مدل ارتباط بازاریابی سنتی و اینترنتی‎‏:‏    ‏11‏

مدل هفت آی‎‏:‏    ‏12‏

مزایای بازاریابی اینترنتی‎    ‏12‏

‎● ‎مدل های تجاری و اشکال مختلف آن‎    ‏14‏

‎● ‎مزایا‎    ‏14‏

‎● ‎محدودیت ها‎    ‏15‏

‎● ‎اقدامات امنیتی‎    ‏15‏

‎● ‎تاثیرات بر صنایع مختلف‎    ‏16‏

‎● ‎اقدامات اخیر‎    ‏16‏

نقش‎ CRM ‎در بازاریابی    ‏17‏

مقدمه‎:‎    ‏17‏

نیروی کالای تازه وارد ها    ‏18‏

مولفه های تشکیل دهنده مدیریت ارتباط با مشتریان‎:‎    ‏18‏

CRMبه عنوان پارادایم جدید در بازاریابی‎:‎    ‏19‏

مدیریت ارتباطات با مشتریان چیست‎ :‎    ‏19‏

جدول 1-تفاوت بازاریابی سنتی و‎ CRM    ‏20‏

تعاریف ارائه شده در خصوص ‏CRM:‎    ‏20‏

دلایل شکل گیری‎ CRM:‎    ‏21‏

اهداف‎ CRM:‎    ‏22‏

پیش نیاز های‎ CRM:‎    ‏22‏

مزایای‎ CRM:‎    ‏23‏

وظایف مدیریت ارتباط با مشتریان‎:‎    ‏23‏

‎1-‎شناسائی مشتری‎:‎    ‏23‏

‎2-‎تفکیک مشتریان از یکدیگر‎:‎    ‏23‏

‎3-‎تعامل با مشتری‎:‎    ‏24‏

‎4-‎شخصی سازی‎:‎    ‏24‏

تاثیر‎ IT ‎بر وظایف‎ CRM:‎    ‏24‏

ارائه مدل مفهومی‎ CRM:‎    ‏25‏

نرم افزار های‎ CRM :‎    ‏26‏

مزایای مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی‎:‎    ‏27‏

مدیریت ارتباط با مشتری تحلیلی‎:‎    ‏27‏

ویژگی های سیستم مدیریت ارتباط با مشتری تحلیلی‎:‎    ‏27‏

مدیریت ارتباط با مشتری مشارکتی‎:‎    ‏28‏

عوامل درونی که در طراحی و اجرای‎ CRM ‎تاثیر می گذارند‎  :‎    ‏28‏

ائتلاف چند کاناله    ‏29‏

عوامل چند کاناله شامل‎ :‎    ‏30‏

نیروی انسانی و مدیریت    ‏30‏

فن آوری    ‏31‏

عوامل خارجی موثر در موفقیت‎ CRM    ‏31‏

انتظارات ارتباط    ‏32‏

ادراک ارتباط    ‏32‏

نتیجه گیری‎:‎    ‏32‏

بازاریابی در بانک ‏    ‏33‏

بانکداری ایرانی و بانکداری بین‌المللی ‏    ‏35‏

 

فصل دوم:اهمیت بازاریابی اینترنتی در صنعت بانکداری    ‏42‏

در بازاریابی چهار عامل اصلی ذیل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشند‎:‎    ‏43‏

 

فصل سوم:عوامل تاثیر گذار در حفظ و جذب مشتریان یک بانک ‏    ‏46‏

مقدمه    ‏47‏

اهم سوالات تحقیق    ‏47‏

روش تحقیق ‏    ‏48‏

چارچوب نظری تحقیق    ‏49‏

محور دوم- احیای مشتریان از دست رفته    ‏49‏

جدول شماره 1- میانگین رتبه مهمترین عوامل مؤثر در وفادارسازی مشتریان بانک    ‏50‏

جدول شماره 2- میانگین رتبه مهمترین عوامل در از دست دادن مشتریان    ‏51‏

جدول شماره 3- میانگین رتبه مهمترین عوامل در انتخاب یک بانک توسط مشتریان و جذب مشتری ‏جدید    ‏52‏

اهم نتایج    ‏53‏

اهم پیشنهادات    ‏55‏

 

فصل چهارم:بازاریابی عصبی و نقش آن در بانکداری نوین    ‏56‏

ویژگی های نورومارکتینگ‎:‎    ‏57‏

مدیریت برند و مغز انسان (نوروبرندینگ)‏    ‏59‏

وفاداری به یک نام تجاری‎    ‏60‏

نورومارکتینگ و بانکداری‎:‎    ‏61‏

فصل پنجم:نقش بازاریابی درفضای پیچیده رقابتی بانکهای ایران ‏    ‏62‏

بازاریابی یا لزوم نگرش نو درشبکه بانکی    ‏64‏

 

فصل ششم:روش های نوین مشتری مداری و بازاریابی علمی در بانکداری ایران ‏    ‏70‏

بعضی قواعد و اصول کلی که بانک ها ملزم به رعایت آن هستند عبارتند از‎:‎    ‏72‏

 

فصل هفتم:بازاریابی خدمات بانكداری الكترونیكی در ایران    ‏73‏

بازاریابی خدمات بانكداری الكترونیكی در ایران    ‏74‏

شکل(4)‏    ‏75‏

تجزیه و تحلیل ‏SWOT‏ 7  :‏    ‏75‏

خدمات الكترونیكی(از جمله خدمات بانكداری الكترونیكی)‏    ‏76‏

راهكارها:‏    ‏76‏

چالش ها:          ‏    ‏78‏

نتیجه‎‎گیری : ‏    ‏79‏

فهرست منابع و مآخذ:‏    ‏80‏

منابع فارسی:‏    ‏80‏

منابع لاتین:‏    ‏81‏

 

  • پروپوزال پایان نامه در مورد حمایت اجتماعی

    پروپوزال پایان نامه در مورد حمایت اجتماعی کلمات کلیدی : پروپوزال حمایت اجتماعی پروپوزال ارشد حمایت اجتماعی دانلود پروپوزال حمایت اجتماعی پروپوزال روانشناسی حمایت اجتماعی پروپوزال حمایت اجتماعی ادراک شده دانلود پروپوزال در مورد حمایت اجتماعی رفتن به سایت اصلی…

  • مبانی نظری ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری

    مبانی نظری ارزیابی علل تاثیرگذار بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری ارزش ویژه برند عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند ارزش ویژه برند مقصد گردشگری عوامل مؤثر بر ارزش ویژه برند مقصد گردشگری رویکردهای سنجش ارزش ویژه برند مقصد گردشگری…

  • تحلیل کانونی رابطه بین فناوری اطلاعات و مدیریت کیفیت جامع با بهره وری سازمانی و رضایت شغلی در بیمارستان ها(مورد: بیمارستان امام رضا علیه السلام)

    تحلیل کانونی رابطه بین فناوری اطلاعات و مدیریت کیفیت جامع با بهره وری سازمانی و رضایت شغلی در بیمارستان ها(مورد: بیمارستان امام رضا علیه السلام) رضایت شغلی مدیریت کیفیت جامع بهره وری سازمانی فناوری اطلاعات مقاله در مورد رضایت شغلی…

  • مبانی نظری ارزیابی ارزشهای اسلامی در ساختار طراحی لباس زنان و تاثیر آن بر سلامت جسم و روان

    مبانی نظری ارزیابی ارزشهای اسلامی در ساختار طراحی لباس زنان و تاثیر آن بر سلامت جسم و روان کلمات کلیدی : مبانی نظری طراحی لباس تأثیر مد بر سلامت جسم و روان راهکارهای پیشنهادی مقابله با مد طراحی لباس بانوان…

  • پروپوزال بررسی و مقایسه مدارس براساس ویژگیهای سازمان یادگیرنده پیتر سنگه

    پروپوزال بررسی و مقایسه مدارس براساس ویژگیهای سازمان یادگیرنده پیتر سنگه سازمان یادگیرنده یادگیری سازمانی مدرسه یادگیرنده مدارس یادگیرنده سازمان یادگیرنده پیتر سنگه سازمان یادگیرنده در آموزش و پرورش سازمان یادگیرنده در مدارس ویژگی سازمان یادگیرنده در مدارس مدرسه به…

  • دانلود پاورپوینت پره اکلامپسی و اکلامپسی حاملگی

    دانلود پاورپوینت پره اکلامپسی و اکلامپسی حاملگی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت پره اکلامپسی و اکلامپسی حاملگی  جهت رشته پزشکی در 27 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       از…

  • پاورپوینت تشریح مراحل نازک کاری ساختمان

    پاورپوینت تشریح مراحل نازک کاری ساختمان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت نازک کاری ساختمان جهت رشته ی معماری در قالب 40 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       اگر…

  • ترویج و توسعه کشاورزی از طریق نظام مشارکت محلی

    ترویج و توسعه کشاورزی از طریق نظام مشارکت محلی ترویج و توسعه كشاورزی و روستایی مبانی ترویج كشاورزی و توسعه روستایی ترویج و توسعه کشاورزی در ایران نقش شوراهای روستایی در ترویج و توسعه کشاورزی مشارکت مردمی در ترویج و…

  • جزوه جامعه شناسی تبلیغات

    جزوه جامعه شناسی تبلیغات رفتن به سايت اصلي جزوه جامعه شناسی تبلیغات به همراه اسکن صفحات مهم کتاب به انضمام یک فایل نمونه سوالات امتحانی به تعداد 27 صفحه pdf

  • پیدا کردن بهترین مدل برای پیش بینی تقاضای دارو با دیتا ماینینگ

    پیدا کردن بهترین مدل برای پیش بینی تقاضای دارو با دیتا ماینینگ افزایش بهره وری مالی داروخانه با داده کاوی بهینه سازی خرید دارو با داده کاوی پیش بینی مصرف دارو با داده کاوی استفاده از روشهای داده کاوی در…

  • پرسشنامه راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی کرمی

    پرسشنامه راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی کرمی کلمات کلیدی : پرسشنامه راهبردهای یادگیری دانلود پرسشنامه راهبردهای یادگیری پرسشنامه راهبردهای یادگیری کرمی پرسشنامه راهبردهای یادگیری شناختی پرسشنامه راهبردهای یادگیری فراشناختی پرسشنامه راهبردهای یادگیری شناختی و فراشناختی رفتن به سایت اصلی تفسیر…

  • مبانی نظری دولت الکترونیک

    مبانی نظری دولت الکترونیک مبانی نظری در مورد دولت الکترونیک دانلود مبانی نظری دولت الکترونیک دانلود پیشینه تحقیق دولت الکترونیک پیشینه تحقیق دولت الکترونیک ادبیات نظری دولت الکترونیک فصل دوم پایان نامه دولت الکترونیک ادبیات و مبانی نظری دولت الکترونیک…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مهارت های اجتماعی 54 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مهارت های اجتماعی 54 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری مهارت های اجتماعی ادبیات نظری مهارت های اجتماعی چارچوب نظری مهارت های اجتماعی فصل دوم پایان نامه مهارت های اجتماعی دانلود مبانی نظری مهارت های…

  • ویژگیهای دخیل در تاب آوری و روشها و مولفه های تاب آوری

    ویژگیهای دخیل در تاب آوری و روشها و مولفه های تاب آوری کلمات کلیدی : مولفه های تاب آوری روشهای تاب آوری تحقیق در مورد تاب آوری تحقیق کامل تاب آوری ارتباط بین تاب آوری سلامت روان ارتباط بین تاب…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند مقصد گردشگری

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند مقصد گردشگری مبانی نظری ارزش ویژه برند مقصد گردشگری دانلود مبانی نظری ارزش ویژه برند مقصد گردشگری پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند مقصد گردشگری ادبیات نظری ارزش ویژه برند مقصد گردشگری فصل…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق گروه درمانی مبتنی بر مراحل تغییر

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق گروه درمانی مبتنی بر مراحل تغییر فصل دوم پایان نامه گروه درمانی مبتنی بر مراحل تغییر مبانی نظری گروه درمانی مبتنی بر مراحل تغییر پیشینه تحقیق گروه درمانی مبتنی بر مراحل تغییر پیشینه پژوهش گروه…

  • پاورپوینت بررسی اجمالی صورت های مالی

    پاورپوینت بررسی اجمالی صورت های مالی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی اجمالی صورت های مالی جهت رشته ی حسابداری در قالب 18 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • پرسشنامه یادگیری خودتنظیمی بوفارد با نمره گذاری، روایی و پایایی

    پرسشنامه یادگیری خودتنظیمی بوفارد با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه خودتنظیمی بوفارد پرسشنامه خودتنظیمی بوفارد+pdf پرسشنامه خودتنظیمی تحصیلی بوفارد دانلود پرسشنامه خودتنظیمی تحصیلی بوفارد پرسشنامه یادگیری خودتنظیمی بوفارد دانلود پرسشنامه خودتنظیمی بوفارد رفتن به سایت اصلی…

  • بررسی چگونگی انجام اعمال آیینی و دینی در ادیان مختلف و بیان وجوه مشترک و افتراقی آنها

    بررسی چگونگی انجام اعمال آیینی و دینی در ادیان مختلف و بیان وجوه مشترک و افتراقی آنها مبانی اعتقادی ادیان چگونگی انجام اعمال آیینی و دینی وجوه مشترک و افتراقی مبانی اعتقادی ادیان انجام اعمال آیینی و دینی در ادیان…

  • پاورپوینت روش تحقيق کيفی و آميخته

    پاورپوینت روش تحقيق کيفی و آميخته رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روش تحقيق کيفی و آميخته  جهت رشته ی انسانی در قالب 423 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • دانلود پاورپوینت دوپینگ در ورزش

    دانلود پاورپوینت دوپینگ در ورزش پاورپوینت در مورد دوپینگ پاورپوینت دوپینگ و ورزش پاورپوینت آشنایی با دوپینگ رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت دوپینگ در ورزش جهت رشته تربیت بدنی در 24 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و…

  • پاورپوینت مراحل ساختمان سازی

    پاورپوینت مراحل ساختمان سازی پاورپوینت مراحل ساختمان سازی پاورپوینت مقاوم سازی ساختمان بنایی پاورپوینت مقاوم سازی ساختمان مراحل ساختمان سازی پاورپوینت پاورپوینت نکات ساختمان سازی پاورپوینت مراحل ساخت یک ساختمان مسکونی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مراحل ساختمان سازی…

  • دانلود پرسشنامه احساس تنهایی آشر و همکاران با روایی و پایایی

    دانلود پرسشنامه احساس تنهایی آشر و همکاران با روایی و پایایی کلمات کلیدی : مقیاس تنهایی احساس تنهایی آشر پرسشنامه تنهایی آشر پرسشنامه احساس تنهایی آشر پرسشنامه احساس تنهایی کودکان پرسشنامه ی احساس تنهایی پرسشنامه احساس تنهایی آشر و همکاران…

  • مدل های کارآفرینی سازمانی و شاخص های مناسب در انتخاب آن

    مدل های کارآفرینی سازمانی و شاخص های مناسب در انتخاب آن مدل های کارآفرینی سازمانی انواع مدل های کارآفرینی سازمانی مولفه های کارآفرینی سازمانی مولفه های موانع کارآفرینی سازمانی موانع کارآفرینی سازمانی موانع کارآفرینی سازمانی در ایران ویژگی های سازمان…

  • پاورپوینت تصاویر وصله میلگرد به دو روش فورجینگ و کوپلینگ

    پاورپوینت تصاویر وصله میلگرد به دو روش فورجینگ و کوپلینگ پاورپوینت اتصال میلگرد به روش فورجینگ پاورپوینت اتصال میلگرد به روش کوپلینگ پاورپوینت وصله جوشی میلگرد پاورپوینت اجرای کوپلینگ میلگرد پاورپوینت دستگاه کوپلینگ میلگرد پاورپوینت فورجینگ میلگرد رفتن به سايت…

  • دانلود پاورپوینت روترهای سیسکو

    دانلود پاورپوینت روترهای سیسکو پاورپوینت درمورد روترها پاورپوینت درمورد مسیریابی با روترها پاورپوینت درباره روترهای سیسکو رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روترهای سیسکو جهت رشته کامپیوتر در 32 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با…

  • پاورپوینت آزمایش و تحقیقات قطعات و مجموعه های خودرو

    پاورپوینت آزمایش و تحقیقات قطعات و مجموعه های خودرو دانلود پاورپوینت آزمایش و تحقیقات قطعات و مجموعه های خودرو پاورپوینت قطعات و مجموعه های خودرو پاورپوینت آزمایش و تحقیقات قطعات خودرو پاورپوینت تحقیقات قطعات خودرو رفتن به سايت اصلي دانلود…

  • پاورپوینت مدیریت انگیزه، مدیریت کار و زمان و مدیریت خلاقیت

    پاورپوینت مدیریت انگیزه، مدیریت کار و زمان و مدیریت خلاقیت پاورپوینت مدیریت انگیزه، مدیریت کار و زمان و مدیریت خلاقیت مديريت توليد انگيزه انگيزه و هدف در مديريت مديريت انگيزه مدیریت کار و زمان شناخت تعهدات زمانی مدیریت خلاقیت خلاقیت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق بودجه ریزی عملیاتی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق بودجه ریزی عملیاتی مبانی نظری بودجه ریزی عملیاتی دانلود مبانی نظری بودجه ریزی عملیاتی پیشینه تحقیق بودجه ریزی عملیاتی ادبیات نظری بودجه ریزی عملیاتی فصل دوم پایان نامه بودجه ریزی عملیاتی مبانی نظری و پیشینه…

  • پاورپوينت مکانیک و مکانیزم راه رفتن انسان

    پاورپوينت مکانیک و مکانیزم راه رفتن انسان پاورپوينت مکانیزم راه رفتن مکانیزم راه رفتن انسان ppt پاورپوينت راه رفتن انسان پاورپوینت در مورد مکانیزم راه رفتن پاورپوینت در مورد مکانیزم راه رفتن انسان پاورپوینت در مورد راه رفتن انسان دانلود…

  • مولفه ها و عوامل زیرساختی فناوری اطلاعات با تاکید بر ابزارها و کاربردهای آن در سازمان

    مولفه ها و عوامل زیرساختی فناوری اطلاعات با تاکید بر ابزارها و کاربردهای آن در سازمان مولفه های فناوری اطلاعات عوامل زیرساختی فناوری اطلاعات کاربردهای فناوری اطلاعات در سازمان ابزارهای فناوری اطلاعات پایان نامه فناوری اطلاعات دانلود پایان نامه فناوری…

  • پاورپوینت آشنایی با خواص سویا

    پاورپوینت آشنایی با خواص سویا پاورپوینت اتفاله سویا پاورپوینت سویا گوشت پاورپوینت سویا ماکارونی از چی درست میشه پاورپوینت تصاویر سویا خوراکی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با خواص سویا جهت رشته تغذیه در قالب 12 اسلاید و با فرمتpptxبصورت…

  • پاورپوينت نمایش مجموعه ها با درخت

    پاورپوينت نمایش مجموعه ها با درخت پاورپوینت نمایش مجموعه با درخت پاورپوینت نمایش مجموعه ها پاورپوینت در مورد نمایش مجموعه ها با درخت پاورپوینت در مورد نمایش مجموعه با درخت پاورپوینت درباره نمایش مجموعه ها با درخت دانلود پاورپوينت نمایش…

  • پایان نامه كارشناسی روانشناسی با عنوان بررسی اثر اضطراب بر نقاشی کودکان

    پایان نامه كارشناسی روانشناسی با عنوان بررسی اثر اضطراب بر نقاشی کودکان اثر اضطراب بر نقاشی کودکان بررسی اثر اضطراب بر نقاشی کودکان شناخت تعارض های روانی كودكان براساس ترسیم نقاشی اضطراب در كودكان اضطراب در نقاشی كودكان پایان نامه…

  • پاورپوینت هزینه یابی جذبی و متغیر

    پاورپوینت هزینه یابی جذبی و متغیر پاورپوینت پاورپوینت هزینه یابی جذبی و متغیر پاورپوینت روش بهایابی جذبی پاورپوینت جذب سرمایه گزار پاورپوینت هزینه یابی جذبی و متغیر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت هزینه یابی جذبی و متغیر جهت رشته اقتصاد…