استقرار و پیاده سازی CRM در آژانس های مسافرتی با مدل های ارایه شده در زمینه پیاده سازی CRM

استقرار و پیاده سازی CRM در آژانس های مسافرتی با مدل های ارایه شده در زمینه پیاده سازی CRM

اهمیت ولزوم اجرای CRM
مدیریت ارتباط با مشتری در آژانس های مسافرتی
ضرورت اجرای CRM در دفاتر خدمات گردشگری
مزایای CRM برای دفاتر خدمات گردشگری
مدل های پیاده سازی CRM
پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
پایان نامه CRM در آژانس های مسافرتی
پیاده سازی CRM در آژانس های مسافرتی

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه رشته مدیریت

استقرار و پیاده سازی CRM در آژانس های مسافرتی با مدل های ارایه شده در زمینه پیاده سازی CRM

 

 

 

 

 

هدف از این پژوهش بررسی استقرار و پیاده سازی CRM در آژانس های مسافرتی با  مدل های ارایه شده در زمینه پیاده سازی CRM می باشد.

 

 

 

 

مزایای CRM برای دفاتر خدمات گردشگری

مزایایی که CRM برای دفاتر خدمات گردشگری به ارمغان می آورد را می توان به دو جنبه  تقسیم بندی کرد:

 

الف- مزایای سخت افزاری که شامل افزایش درآمد و کاهش هزینه هاست.

2-11-1) افزایش درآمد
 دفاتر گردشگری از طریق افزایش حجم فروش می توانند درآمدشان را افزایش دهند. روش های افزایش فروش که با کمک مدیریت ارتباط با مشتری CRM صورت می گیرد، عبارتند از:
1-    کسب مشتریان جدید
2-    ترغیب مشتریان فعلی به خرید خدمات بیشتر
3-    ترغیب مشتریان به خرید خدمات جدید
4-    حفظ مشتریان و ایجاد وفاداری در آنها
5-    انجام برخی خدمات برای مشتریان به  صورت رایگان
6-    توسعه فروش از طریق تبلیغ مشتریان راضی و وفادار

 

 

 

2-11-2) کاهش هزینه ها 
با پیاده سازی CRM کاهش هزینه ها در بخش های مختلفی، برای دفاتر خدمات گردشگری به وجود می آید،که عبارتند از:
1-    کاهش هزینه هایی که مطلوب نظر مشتری نیست: بسیاری از خدماتی که به  صورت انبوه در قالب تورهای گروهی ارایه می شود، مطلوب نظر بسیاری از مشتریان نیست و علاوه بر تحمیل هزینه ها به دفاتر خدمات گردشگری در برخی مواقع موجب نارضایتی مشتری نیز می گردد. بدیهی است در صورت مطالعه سلیقه و نیاز مشتری و شناخت آنها می توان از این هزینه ها جلوگیری نمود و خدماتی باب میل مشتری با هزینه ای کمتر ارایه داد.

 

 

2-    کاهش هزینه های بازاریابی: در بسیاری مواقع به  علت عدم شناسایی مشتریان هدف هزینه های گزافی در خصوص بازاریابی برای جذب مشتریان جدید در دفاتر خدمات گردشگری رخ می دهد که با پیاده سازی CRM می توان با شناسایی و طبقه بندی مشتریان از میزان این هزینه ها کاست.

 

 

3-    کاهش هزینه های فروش: CRM درحوزه فروش نیز می تواند از طرق زیر منجر به کاهش هزینه ها شود:
–    مرور آسان اطلاعات مشتری قبل از ایجاد ارتباط با او جهت معرفی هدفمند محصولات و خدمات
–    استفاده از کانال ها و شبکه های فروش مناسب و ارزان
–    امکان فروش الکترونیک محصول و خدمات

 

 

4-    ارایه خدمات مناسب:
–    کاهش زمان پاسخ گویی
–    بهبود هماهنگی بین واحدهای گردشگری و پشتیبانی خدمات با بخش فروش
–    افزایش کارایی هزینه ها از طریق به کارگیری از امکانات و کانال های جدید

 

 

ب- مزایای نرم افزاری پیاده سازی CRM

2-11-3) افزایش رضایت مشتری
رضایت مشتری نتیجه خرید، مصرف کالا یا خدماتی است که از مقایسه عایدی و هزینه های خرید با نتایج مورد انتظار به دست می آید. رضایت مشتری  به حالت خوش آیندی که در مشتری پس از دریافت کالا یا خدمات ایجاد می شود، تعریف می کنند. به نظر می رسد رضایت مشتری احساسی است که در نتیجه ارزیابی خدمات حاصل می شود. مبنا و اساس رضایت هر مشتری، انتظارات و درک او از خدمات ارایه شده است که هر مشتری انتظار دارد. چنانچه در ارایه خدمات درک وی از خدمات کمتر از انتظاراتش باشد به نارضایتی وی منجر می گردد(زیویار،1391).

 

 

2-11-4) ایجاد وفاداری در مشتری
وفاداری ایجاد تعهد در مشتری برای انجام معامله با سازمان خاص و خرید کالا و خدمات به طور مکرر توصیف می-شود(Larson& Susanna,2004). وفاداری تعهد عمیقی به خرید دوباره محصول یا خدمت برتری داده شده در آینده است، کهبه معنای خرید دوباره از یک برند علی رغم وجود تأثیرات محیطی و اقدامات بازار یابی رقبا برای تغییر رفتار است(Tylor at al,2004). وفاداری زمانی اتفاق  می افتد که مشتریان با اطمینان احساس کنند، سازمان مورد نظر به بهترین وجه ممکن می تواند نیازهای آنها را برطرف کند، به طوری گه رقیبان سازمان از مجموعه ملاحظات مشتریان خارج شده و تنها به خرید از سازمان اقدام نمایند(Eshghi at al,2007).  

 

 

 

2-11-5) بازاریابی دهان به دهان از سوی مشتریان(DLBOOK.NET,1393)
این نوع بازاریابی از طریق مشتریان وفادار صورت می-پذیرد، لذا تلاش سازمان را در جهت وفادار ساختن مشتریان می طلبد. بازاریابی دهان  به  دهان نوعی از بازاریابی است که مردم را در بازگو کردن پیام بازاریابی سازمان به دیگران برمی انگیزد. تنها نوع بازاریابی که بر پایه تفکر واقعی مشتری نسبت به شرکت باشد بازاریابی دهان به دهان است، این بازاریابی صادقانه تر و شریف تر از انواع دیگر بازاریابی است، در حقیقت تلاش برای راضی کردن مشتریان از طریق شناسایی و برآوردن نیازهایشان به منظور این که     تجربه-هایشان را به خانواده ها، دوستان وجامعه در میان بگذارند، فلسفه وجودی این نوع بازار یابی است. شرکت باید در جهت  خشنود ساختن مشتری تلاش کند، تا مشتری تجربه خشنودی خود را به دیگران در میان بگذارد.
این امر از طریق شناسایی نیازها، سلایق و خواسته های مشتریان با بکار گیری  CRMامکان پذیر می شود.

 

 

2-11-6) ایجاد تصویر مثبت از آژانس
عده ای معتقدند تصویر نوعی دانایی ذهنی است و حاصل ترکیب ویژگی های یک سازمان خاص است. این ویژگی ها شامل سنن، ایدئولوژی، نام شرکت، اعتبار، سطوح قیمتی، تنوع خدمت و کیفیت ارایه شده در تعامل های میان افراد و شرکت است(انگوین و لبلانک،1999). جمعی از نویسندگان عقیده دارند که تصویر سازمانی نتیجه تعامل تجربه ها، احساس ها، عقاید، عواطف و دانشی است که افراد در مورد یک شرکت دارند(گوپتا وپیرچ،2008).

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب
مقدمه
2-1) چگونگی پیدایش CRM
2-2) روند تکاملCRM
2-3) سیر تحول فناوری CRM
2-4) تعریف و مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) 
2-5) انواع رویکرد مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) 
2-6) انواع سیستم هایCRM
2-7) اهمیت ولزوم اجرایCRM
2-8) اهدافCRM  
2-9) مزایای یک برنامه مؤثر مدیریت ارتباط با مشتریCRM
2-10) مدیریت ارتباط با مشتری و آژانس های مسافرتی
2-10-1)  انواع آژانس های خدمات مسافرتی در ایران
2-10-2)ضرورت اجرای CRM در دفاتر خدمات گردشگری
2-11) مزایایCRM برای دفاتر خدمات گردشگری
2-12) ریسک پیاده سازی  CRM
2-13) پیشینه تحقیق پیاده سازی CRM
2-13-1) مدل های ارایه شده در زمینه پیاده سازی CRM
2-14) مدل تحقیق

منابع

 

  • دانلود گزارش كارآموزی مکانیک خمش و برش ورق

    دانلود گزارش كارآموزی مکانیک خمش و برش ورق دانلود گزارش كارآموزی رشته مکانیک خمش و برش ورق دانلود گزارش كارآموزی مکانیک دانلود كارآموزی مکانیک دانلود گزارش كارآموزی گزارش كارآموزی رفتن به سایت اصلی دانلود گزارش كارآموزی رشته مکانیک خمش و…

  • پاورپوینت تشخیص آزمایشگاهی بیماری سل

    پاورپوینت تشخیص آزمایشگاهی بیماری سل رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تشخیص آزمایشگاهی بیماری سل جهت رشته ی پزشکی در قالب 22 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       سل…

  • فایل های pdf درس حفاظت پیشرفته در سیستم های قدرت دکتر صادقی راد

    فایل های pdf درس حفاظت پیشرفته در سیستم های قدرت دکتر صادقی راد فایل های pdf درس حفاظت پیشرفته در سیستم های قدرت دکتر صادقی راد رفتن به سایت اصلی فایل های pdf درس حفاظت پیشرفته در سیستم های قدرت…

  • پاورپوینت بررسی و مقایسه عملكرد مدیران زن و مدیران مرد در شركت پارس آذرخش

    پاورپوینت بررسی و مقایسه عملكرد مدیران زن و مدیران مرد در شركت پارس آذرخش پاورپوینت مقایسه عملكردمدیران شركت پارس آذرخش دانلود پاورپوینت مقایسه عملكردمدیران شركت پارس آذرخش پاورپوینت درباره مقایسه عملكرد مدیران شركت پارس آذرخش رفتن به سايت اصلي دانلود…

  • پاورپوینت داروهای مورد استفاده در بیماری های گوارشی

    پاورپوینت داروهای مورد استفاده در بیماری های گوارشی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت داروهای مورد استفاده در بیماری های گوارشی جهت رشته ی پزشکی در قالب 31 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با…

  • پاورپوینت درس 5 پیام آسمانی نهم مبحث آخرین پیامبر

    پاورپوینت درس 5 پیام آسمانی نهم مبحث آخرین پیامبر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش پیام آسمانی نهم متوسطه مبحث آخرین پیامبر در قالب 21 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های معنا درمانی 57 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق نظریه های معنا درمانی 57 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه نظریه های معنا درمانی مبانی نظری نظریه های معنا درمانی پیشینه تحقیق نظریه های معنا درمانی پیشینه داخلی نظریه های معنا درمانی…

  • پاورپوینت مروری بر تئوریهای مدیریت

    پاورپوینت مروری بر تئوریهای مدیریت دانلود رایگان پاورپوینت مروری بر تئوریهای مدیریت پاورپوینت مروری بر تئوریهای مدیریت مروری بر تئوریهای مدیریت سیر توسعه مکاتب مدیریت مکتب کلاسیک (رهیافت سنتی) مکتب نئوکلاسیک (رهیافت منابع انسانی) مکتب سیستمی (رهیافت سیستمی) مکتب اقتضایی…

  • پاورپوینت شاخص های رفاه

    پاورپوینت شاخص های رفاه کلمات کلیدی : پاورپوینت شاخص های رفاه شاخص های رفاه مقاله شاخص های رفاه تحقیق شاخص های رفاه بررسی شاخص های رفاه شاخص لگاتوم شاخص های رفاه در ایران دولت رفاه تاریخچه دولت رفاه ویژگی های…

  • آثار مالی انحلال نکاح از دیدگاه فقه و حقوق

    آثار مالی انحلال نکاح از دیدگاه فقه و حقوق انحلال نکاح موجبات انحلال نکاح آثار مالی انحلال نکاح احکام مالی انحلال نکاح آثار مالی انحلال نکاح از دیدگاه فقه آثار مالی انحلال نکاح از دیدگاه حقوق پایان نامه انحلال نکاح…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق استراتژی های منابع انسانی 79 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق استراتژی های منابع انسانی 79 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری منابع انسانی پیشینه تحقیق منابع انسانی پیشینه پژوهش استراتژی های منابع انسانی مبانی نظری استراتژی های منابع انسانی پیشینه تحقیق استراتژی های منابع انسانی…

  • دانلود پاورپوینت طلاق روانی

    دانلود پاورپوینت طلاق روانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت طلاق روانی و نابسامانی های نظام خانواده و اجتماع جهت رشته ی روان شناسی در قالب 12 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • پاورپوینت انواع تجارت الکترونیک و منافع آن

    پاورپوینت انواع تجارت الکترونیک و منافع آن تجارت الکترونیک چیست پاورپوینت pdf پاورپوینت تجارت الکترونیک در ایران پاورپوینت مزایا و معایب تجارت الکترونیک پاورپوینت مقاله در مورد تجارت الکترونیک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تجارت الکترونیک جهت رشته اقتصاد…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعهد درک شده کارکنان 28 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعهد درک شده کارکنان 28 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری تعهد درک شده کارکنان پیشینه تحقیق تعهد درک شده کارکنان مبانی نظری در مورد تعهد درک شده کارکنان پیشینه پژوهش تعهد درک شده کارکنان…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق داده کاوی 7

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق داده کاوی 7 مبانی نظری داده کاوی دانلود مبانی نظری داده کاوی پیشینه تحقیق در مورد داده کاوی مبانی نظری در مورد داده کاوی دانلود پیشینه تحقیق داده کاوی ادبیات نظری داده کاوی پیشینه داده…

  • نقش جنسیت در مجازات مجرم

    نقش جنسیت در مجازات مجرم زن مرد جرم مجازات جنسیت حقوق کیفری نقش جنسیت در مجازات مجرم سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل fileina فروشگاه فایل خرید مقاله و تحقیق حقوق رفتن به سایت اصلی…

  • پاورپوینت بررسی بودجه بندی بر مبنای فعالیت

    پاورپوینت بررسی بودجه بندی بر مبنای فعالیت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بررسی بودجه بندی بر مبنای فعالیت جهت رشته مدیریت در قالب 49 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش  …

  • دانلود پاورپوینت مدیریت استراژیک

    دانلود پاورپوینت مدیریت استراژیک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت استراژیک جهت رشته مدیریت در 70 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       مدیریت راهبردی یا مدیریت استراتژیک یک تجزیه…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی اختلالات رفتاری

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی اختلالات رفتاری کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه اختلالات رفتاری مبانی نظری اختلالات رفتاری پیشینه تحقیق اختلالات رفتاری پیشینه داخلی اختلالات رفتاری پیشینه خارجی اختلالات رفتاری پیشینه پژوهش اختلالات رفتاری پیشینه نظری اختلالات رفتاری…

  • پاورپوینت تاريخ مصر باستان

    پاورپوینت تاريخ مصر باستان دانلود پاورپوینت تاريخ مصر باستان پاورپوینت مصر باستان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تاريخ مصر باستان جهت رشته تاریخ و باستان شناسی در قالب 21 اسلاید و با فرمت بصورت کامل و جامع و با…

  • حسابداری صنعتی

    حسابداری صنعتی حسابداری صنعتی ارزشیابی موجودی ها اندازگیری بهای تمام شده كالای فروش رفته گزارشگری مالی برون سازمانی دانلود مقاله رشته حسابداری با عنوان حسابداری صنعتی رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله حسابداری صنعتی   مقدمه حسابداری صنعتی یكی از…

  • پاورپوینت ارزیابی موجودی ها

    پاورپوینت ارزیابی موجودی ها پاورپوینت حسابداری موجودی کالا پاورپوینت فرمول محاسبه موجودی کالای پایان دوره پاورپوینت بدست آوردن موجودی کالای پایان دوره پاورپوینت روش های اندازه گیری موجودی کالا پاورپوینت فرمول موجودی کالای اول دوره پاورپوینت ثبت های حسابداری موجودی…

  • امکان سنجی طراحی و استقرار هزینه یابی بر مبنای فعالیت در صنعت بانکداری ایران

    امکان سنجی طراحی و استقرار هزینه یابی بر مبنای فعالیت در صنعت بانکداری ایران سیستم برنامه‌ریزی منابع سازمان هزینه‌یابی بر مبنای فعالیت وضعیت هزینه یابی موجود در بانکها استقرار هزینه‌یابی بر مبنای فعالیت در بانک پیاده سازی هزینه‌یابی بر مبنای…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرسختی روانشناختی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرسختی روانشناختی مبانی نظری سرسختی روانشناختی ادبیات نظری سرسختی روانشناختی چارچوب نظری سرسختی روانشناختی فصل دوم پایان نامه سرسختی روانشناختی دانلود مبانی نظری سرسختی روانشناختی پیشینه سرسختی روانشناختی پیشینه تحقیق سرسختی روانشناختی پیشینه داخلی سرسختی…

  • پاورپوینت نماسازی ساختمان

    پاورپوینت نماسازی ساختمان پاورپوینت نماسازی ساختمان نما چیست؟ انواع نماهای ساختمان ويژگي هاي برخي از انواع نما ها نماهاي تماماً شيشه مشکلات نماهای تماماً شیشه ای نماي بايراميکس نمای سرامیک نماي آجر نماي کلاسیک نماي رومی رفتن به سایت اصلی…

  • پاورپوینت آموزش تدریس درس 9 عربی هشتم

    پاورپوینت آموزش تدریس درس 9 عربی هشتم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس درس 9 عربی هشتم به دانش آموزان کلاس هشتم متوسطه اول در قالب 54 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با…

  • پاورپوینت مسمومیت ها و گزيدگی ها

    پاورپوینت مسمومیت ها و گزيدگی ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مسمومیت ها و گزيدگی ها جهت رشته ی پزشکی در قالب 80 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • پاورپوینت آموزش تقسیم 5 بر 4 ریاضی پنجم ابتدایی

    پاورپوینت آموزش تقسیم 5 بر 4 ریاضی پنجم ابتدایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تقسیم 5 بر 4 ریاضی پنجم ابتدایی در قالب 15 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • پرسشنامه رضایت از زندگی داینر و همکاران با نمره گذاری، روایی و پایایی

    پرسشنامه رضایت از زندگی داینر و همکاران با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه رضایت از زندگی مقیاس رضایت از زندگی swls پرسشنامه رضایت از زندگی داینر روایی و پایایی پرسشنامه رضایت از زندگی داینر پرسشنامه رضایت…

  • عوامل کلیدی موفقیت زیرساختی در پیاده سازی مدیریت دانش در بانک ملت

    عوامل کلیدی موفقیت زیرساختی در پیاده سازی مدیریت دانش در بانک ملت پیاده سازی مدیریت دانش پیاده سازی مدیریت دانش در بانک پیاده سازی مدیریت دانش در بانک ملت زیرساخت های لازم پیاده سازی مدیریت دانش زیرساخت های لازم پیاده…

  • پاورپوینت آشنایی با دستگاه عضلانی اسکلتی و عوارض آنها

    پاورپوینت آشنایی با دستگاه عضلانی اسکلتی و عوارض آنها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با دستگاه عضلانی اسکلتی و عوارض آنها جهت رشته پزشکی در قالب 54 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و…

  • دانلود پاورپوینت معماری بیمارستان میلاد

    دانلود پاورپوینت معماری بیمارستان میلاد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معماری بیمارستان میلاد جهت رشته معماری در 27 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       طراحی بیمارستان با توجه به…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق اندازه گیری رضایت مشتری 63 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق اندازه گیری رضایت مشتری 63 صفحه کلمات کلیدی : پیشینه رضایت مشتری مبانی نظری رضایت مشتری پیشینه تحقیق رضایت مشتری مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت مشتری فصل دوم پایان نامه اندازه گیری رضایت مشتری…

  • دانلود پاورپوینت آسیب شناسی عزاداری

    دانلود پاورپوینت آسیب شناسی عزاداری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آسیب شناسی عزاداری جهت رشته علوم اجتماعی در 29 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       جنبش كربلا به عنوان…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار دینی والدین 70 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق رفتار دینی والدین 70 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه رفتار دینی والدین مبانی نظری رفتار دینی والدین پیشینه تحقیق رفتار دینی والدین پیشینه داخلی رفتار دینی والدین پیشینه خارجی رفتار دینی والدین…