ارزیابی اثرات آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند

ارزیابی اثرات آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند

ارزش ویژه برند در شرکتها
پایان نامه ارزش ویژه برند در شرکتها
تاثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند
پایان نامه تاثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند
رابطه آمیخته بازاریابی با ارزش ویژه برند
بررسی تاثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند شرکتها
پایان نامه آمیخته بازاریابی

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی

ارزیابی اثرات آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند شرکتها

 

 

*** همراه با پرسشنامه و خروجیها

 

 

 

چکیده

یکی از با ارزش ترین دارایی های هر شرکت، ارزش ویژه برند است. شرکت هایی که از نظر ارز ش ویژه برند جایگاه بالایی در ذهن مصرف کنندگان دارند، به راحتی می‎توان ند درمیان دیگرشرکت ها درصنعت مربوط به خودشان، سود آورتر تلقی گردند. (حسینی و دیگران، 1388)این تحقیق با هدف بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند بر تولید کفپوش خودرو شرکت پیشرو پلاستیک خزر انجام شده است. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر نوع جمع آوری اطلاعات از نوع توصیفی-موردی محسوب می شود. مشتریان شرکت پیشرو پلاستیک خزر 480 نفر می باشند که جامعه آماری این تحقیق بوده و برای تعیین حجم نمونه بر اساس جدول كرجسی و مورگان نمونه ای به حجم حداقل 214 نیاز می‎باشد و با استفاده از نرم افزار لیزرل و روش آماری مدل معادلات ساختاری به بررسی روابط بین متغیرهای تحقیق پراخته شد. نتاج تحقیق نشان می دهد رابطه مثبت و معنی داری میان کیفیت ادراک شده، وفاداری به برند و ارزش ویژه برند وجود دارد و همچنین کانال توزیع و قیمت از طریق تاثیر گذاری بر کیفیت درک شده بر ارزش ویژه برند تاثیر دارند. 

 

 

 

کلمات کلیدی:

آمیخته بازاریابی

تصویر ذهنی

وفاداری به برند

کیفیت ادراک شده

آگاهی از برند

ارزش ویژه برند 

 

 

 

 

1-1 مقدمه

یکی ازالزمات ایجاد برندی قوی شناخت هر یک از عواعل ایجاد کننده ارزش ویژه برند است. درمحیط بازار امروز شیوه های بسیار متفاوتی وجود دارد که از طریق این برنامه های بازاریابی می‎توان  برایجاد و افزایش ارزش ویژه برند تاثیر گذاربود. راهبردهای شبکه ی توزیع، استراتژی های ارتباطی، راهبردهای قیمت گذاری وسایرفعالیت های بازاریابی می‎توان ند باعث تضعیف یا تقویت برند شدند (یوودانته، 2000). اگرچه برند به صورت آشکار برای سازمان وشرکت ارزش آفرینی می کند، اما ریشه این ارزش در مشتری قرار دارد (کلر، 2001). درحقیقت، ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری، تعیین کننده ارزش واقعی برند است (دیواندری، 1390)  

 

1-2 بیان مساله

نقش برند ها درشناسایی محصول شرکت دربازارهای رو به گسترش امروزی، نقشی انکارناپذیراست. با گسترش عرصه رقابتی وهجوم برندهای جهانی به بازار داخلی، توجه به مفهوم برند وارزش ویژه آن برای شرکت های داخلی به منظوربه دست آوردن سهم بیشتری ازبازار تأثیر گذاراست. امروزه الزاماً نوآوری وبرتری فنی تنها عامل های اساسی برای موفقیت نیستند؛ دربازارهایی که محصولات وخدمات، روز به روزبا هم تطابق وسازگاری پیدا می کنند، یک برند قوی ممکن است تنها مشخصه ای باشد که محصول یا خدمت عرضه شده از رقبا متمایزمی سازد(kotler& pfoertsch, 2006). درایران برند ها بعنوان یک داریی درترازنامه قید نمی شوند؛ این امر سبب خنثی شده تمرکز بلند مدت مدیریت برتوسعه درونی برند است. بنابراین جریان نقدی وسودهای کوتاه مدت غالباً بعنوان پارامترهای مهم عملکرد استفاده می شوند. 

 

کشورایران تولیدات داخلی بسیاری دارد اما در زمینه برنامه ریزی موفق نبوده اند مشکلات زیادی فرا روی این صنعت است. که مطالعه همه آنها دراین تحقیق امکان پذیر نیست ویکی از چالش ها از دیدگاه متخصصان این حوزه، مسائل بازاریابی وبرند می‎باشد که الگویی بهینه دراین زمینه تعریف نشده است. درسال های اخیر، میزان ورود کالاها با نشان های تجاری متنوع و تمایل زیاد فروشندگان به نشان های تجاری ساخت کشورهای خارجی به معضلی برای تولید کنندگان ساخت ایران تبدیل شده است، با اینکه بسیاری از محصولات ساخت داخل از نظر کیفیت و قیمت توانایی رقابت با تولیدات خارجی رادارا هستند، از جایگاه مناسبی دربین مصرف کنندگان برخوردار نیستند و با توجه به این موارد و بالارفتن میزان توقعات و انتظارات مصرف کنندگان و… در موقعیتی هستند که سهم بازار خود را در خطر می بینند. 

 

باتوجه به تحولات اقتصادی بوجود آمده درکشور، بازار شدیداً رقابتی شده بنابراین شرکت ها به دنبال کسب مزیت رقابتی ازطریق سرمایه گذاری درایجاد برند خواهند بود ونقش برندینگ دربازارهای تجاری پررنگ ترمی شود(امیرشاهی؛ 1389 ). نامهای تجاری قوی علاوه برایجاد مزیت رقابتی، نقد ینگی سازمان را افزایش وجریان نقدینگی را تسریع نموده، امکان افزایش قیمت، سود دهی و وفاداری بیشتر مشتریان را فراهم آورده است(madden et al, 2006) بنابراین می‎توان  گفت ارزش ویژه برند به عنوان معیاری برای سنجش قدرت برندها پیشنهاد شده، که طی دهه های گذشته شکل گرفته وتکامل یافته است. 

 

یکی از الزامات ایجاد برندی قوی شناخت هریک ازعوامل ایجاد کننده ارزش ویژه برند است (سلیمانی؛ 1389) که یکی از عوامل تاثیر گذار بر ارزش برند آمیخته بازاریابی می‎باشد و بابررسی نحوه اثرگذاری آن می‎توان  عناصری را که تأثیربیشتری برارتقای برند دارند، شناسایی نمود ومنابع بیشتری را به آن اختصاص داد. ازاین رو دراین تحقیق به بررسی بیان تأثیر آمیخته بازاریابی وتصویر شرکت برارزش ویژه برند پرداخته شده است که می‎توان د به صورت راهنما ومعیاری فعالیت های شرکت را درجهت ایجاد یک برند قوی ترهدایت وارزیابی کند. افزایش ارزش ویژه ازدیدگاه مشتریان وبه عبارتی ایجاد یک برند قوی منافع بسیاری برای شرکت های تجاری دارد. بطور دقیق تر می‎توان  گفت افزایش ارزش ویژه ی برند احتمال انتخاب یک برند را افزایش می دهد(PiTTa&Katshis, 1995)لازم به ذکر است متغیر های مدل مفهومی شامل ارزش ویژه برند، آگاهی ازبرند /تداعی ذهنی، وفاداری به برند، کیفیت ادراک شده، تصویر شرکت، کانال توزیع، قیمت، فعالیت های ترفیعی و خدمات پس از فروش می باشند و با توجه به موارد بالا سوال اصلی تحقیق را اینگونه بیان می کنیم “تأثیر آمیخته بازاریابی بر ارزش ویژه برند در تولید کفپوش خودرو شرکت پیشرو پلاستیک خزر چگونه است؟”

 

 

 

 

 

 

واژه های کلیدی:

فهرست مطالب

چکیده 1

فصل اول: کلیات تحقیق

1-1 مقدمه 3

1-2 بیان مساله 3

1-3 اهمیت وضرورت تحقیق 4

1-4 اهداف تحقیق 5

1-4-1 اهداف فرعی 5

1-5 چارچوب نظری 6

1-6 مدل مفهومی تحقیق 9

1-7 فرضیه ها 9

 

فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق

2-1 مقدمه 12

2-2 برند 12

2-3 ارزش ویژه برند 13

2-4 کیفیت درک شده 13

2-5 وفاداری به برند 14

2-5-1 رویکرد نگرشی 14

2-5-2 انواع وفاداری 15

2-6 آگاهی از برند 16

2-6-1 تصویر فرشگاه 17

2-7 آمیزه بازاریابی 18

2-7-1 محصول 18

2-7-2 خدمات پس از فروش: 19

2-7-3 قیمت 19

2-7-4 توزیع 20

2-7-5 ترویج 21

2-7-6 تبلیغات 21

2-7-7 پیشبرد فروش 22

2-7-8 روابط عمومی 22

2-7-9 نیروی فروش 22

2-7-10 بازاریابی مستقیم (فروش حضوری) 22

2-8 پیشینه داخلی 23

2-9 پیشینه خارجی 24

2-10 تعریف واژگان 26

 

فصل سوم: روش اجرای  تحقیق

3-1 مقدمه 29

3-2 روش تحقیق 29

3-2-1 طبقه بندی بر اساس روش 30

3-2-2 طبقه بندی بر اساس هدف 30

3-3 قلمرو مکانی تحقیق(جامعه آماری) 30

3-4 قلمرو زمانی 31

3-5 حجم نمونه و روش نمونه گیری 31

3-6 روش ها و ابزار گردآوری اطلاعات 32

3-6-1 پرسشنامه 32

3-7 روایی و پایایی 33

3-7-1 روایی(اعتبار) ابزار پژوهش 33

3-7-2 اعتبار محتوا 34

3-7-3 پایایی ابزار اندازه گیری پژوهش 35

3-7-3-1 روش آلفای کرونباخ 35

3-7-4 روش تجزیه و تحلیل داده ها 36

3-7-5 مدل معادلات ساختاری (SEM) 36

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل یافته های تحقیق

4-1 مقدمه 39

4-2 آمار توصیفی 40

4-2-1 تحلیل خصوصیات جمعیت شناختی 40

4-2-2 توزیع آماری جنسیت پاسخ دهندگان 41

4-3 آزمون پایایی 36

4-4 مدل لیزرل (مدل معادلات ساختاری) 43

4-4-1 تدوین مدل 43

4-4-2برآورد مدل 44

4-4-3 بررسی اثر متغیرهای مستقل بر روی متغیرهای وابسته در مدل 56

4-5 نتایج فرضیات 72

 

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری

5-1 مقدمه 76

5-2 تشریح یافته های تحقیق 76

5-3 پیشنهادات کاربردی برای فرضیه های پژوهش 84

5-4 پیشنهاد برای تحقیقات آتی 85

5-5 محدودیت های تحقیق 85

منابع و مآخذ 87

پیوست ها 91

 

 

 

فهرست جداول

جدول 2-1 انواع وفاداری 15

جدول 3-1  طیف لیکرت 5 گزینه ای 33

جدول 3-2  متغیرهای تحقیق، شاخص ها و سؤالات مربوط به هرشاخص 33

جدول 3-3 آزمون آلفای كرونباخ برای پایایی پرسشنامه 35

جدول 3-4 مقدار آلفای كرونباخ بر اساس سوالات مربوط به متغیرها 35

جدول 4-1  فراوانی برای سن پاسخ دهندگان به پرسشنامه 41

جدول 4-2  فراوانی برای درآمد ماهیانه پاسخ دهندگان به پرسشنامه 42

جدول 4-3  فراوانی برای میزان تحصیلات پاسخ دهندگان به پرسشنامه 43

جدول 4-4 آزمون آلفای كرونباخ برای پایایی پرسشنامه 37

جدول 4-5 مقدار آلفای كرونباخ بر اساس سوالات مربوط به متغیرها 38

جدول 4-6 شاخصها‎ی متغیرها 46

جدول 4-7 تحلیل عاملی اكتشافی برای آیتم های مربوط به متغیر كانال توزیع 46

جدول 4-8 تحلیل عاملی اكتشافی برای آیتم های مربوط به متغیر قیمت 46

جدول 4-9 تحلیل عاملی اكتشافی برای آیتم های مربوط به متغیر ترفیع 47

جدول 4-10 تحلیل عاملی اكتشافی برای آیتم های مربوط به متغیر خدمات پس از فروش 47

جدول 4-11تحلیل عاملی اكتشافی برای آیتم های مربوط به متغیر تصویر شركت 47

جدول 4-12 تحلیل عاملی اكتشافی برای آیتم های مربوط به متغیر آگاهی از برند 48

جدول 4-13 تحلیل عاملی اكتشافی برای آیتم های مربوط به متغیر كیفیت ادراك شده 48

جدول 4-14 تحلیل عاملی اكتشافی برای آیتم های مربوط به متغیر وفاداری به برند 48

جدول 4-15 تحلیل عاملی اكتشافی برای آیتم های مربوط به متغیر ارزش ویژه برند 49

جدول 4-16 بررسی اعتبار همگرا برای متغیرها 49

جدول 4-17  كانال توزیع (X1) 53

جدول 4-18  قیمت (X2) 53

جدول 4-19 ترفیع (X3) 53

جدول 4-20 خدمات پس از فروش (X4) 54

جدول 4-21 تصویر شركت (Y1) 54

جدول 4-22 آگاهی از برند (Y2) 54

جدول 4-23 كیفیت ادراك شده (Y3) 55

جدول 4-24 وفاداری به برند (Y4) 55

جدول 4-25 ارزش ویژه برند (Z) 55

جدول 4-26 تایید مدل 57

جدول 4-27 مقادیر فرضیه 1 59

جدول 4-28 مقادیر فرضیه 2 59

جدول 4-29 مقادیر فرضیه 3 60

جدول 4-30 مقادیر فرضیه 4 60

جدول 4-31  مقادیر فرضیه 5 61

جدول 4-32 مقادیر فرضیه 6 61

جدول 4-33 مقادیر فرضیه 7 62

جدول 4-34 مقادیر فرضیه 8 62

جدول 4-35 مقادیر فرضیه 9 63

جدول 4-36 مقادیر فرضیه 10 63

جدول 4-37 مقادیر فرضیه 11 64

جدول 4-38 مقادیر فرضیه 12 64

جدول 4-39 مقادیر فرضیه 13 65

جدول 4-40 مقادیر فرضیه 14 65

جدول 4-41 مقادیر فرضیه 15 66

جدول 4-42 مقادیر فرضیه 16 66

جدول 4-43 مقادیر فرضیه 17 67

جدول 4-44 مقادیر فرضیه 18 67

جدول 4-45 مقادیر فرضیه 19 68

جدول 4-46 مقادیر فرضیه 20 68

جدول 4-47 مقادیر فرضیه 21 69

جدول 4-48 مقادیر فرضیه 22 69

جدول 4-49 مقادیر فرضیه 23 70

جدول 4-50 مقادیر فرضیه 24 70

جدول 4-51 مقادیر فرضیه 25 71

جدول 4-52 نتایج فرضیات 72

 

فهرست نمودارها

نمودار 4-1  فراوانی  برای سن پاسخ دهندگان به پرسشنامه 41

نمودار 4-2  فراوانی برای درآمد ماهیانه پاسخ دهندگان به پرسشنامه 42

نمودار 4-3  فراوانی برای میزان تحصیلات پاسخ دهندگان به پرسشنامه 43

 

فهرست اشکال 

شکل 1-1 چهارچوب مفهومی تحقیق (کیم وهیون، 2011) 9

شکل 2-1 کیفیت ادراک شده، آگاهی از برند، وفاداری به برند 23

شکل 4-1 تحلیل عاملی تاییدی برای آیتم های مربوط به متغیرها 51

شکل 4-2 آماره تی برای بررسی معنی داری تك تك سوالات (آیتم ها) متغیرها در مدل 52

شکل 4-3 تحلیل عاملی تاییدی برای تاثیر متغیرهای مستقل بر روی متغیرهای وابسته 56

 شکل 4-4 بررسی معنی داری اثر متغیرهای مستقل بر روی متغیرهای وابسته در مدل با استفاده از آماره تی 58

شکل 4-5 مقدار آماره تی در مدل (معنی دار بودن تاثیر) 73

شکل 4-6 مقدار تاثیر معنی دار هر كدام از متغیرهای مستقل بر روی متغیرهای وابسته در مدل 74

 

 

  • پروپوزال تشخیص نفوذ با تکنیکهای داده کاوی

    پروپوزال تشخیص نفوذ با تکنیکهای داده کاوی تشخیص نفوذ با داده کاوی تشخیص نفوذ با تکنیکهای داده کاوی سیستم های تشخیص نفوذ بر پایه داده کاوی تشخیص نفوذ در شبکه با استفاده از داده کاوی تشخیص نفوذ با الگوریتمهای داده…

  • دانلود پاورپوینت چگونگی شکل گیری تند خوانی

    دانلود پاورپوینت چگونگی شکل گیری تند خوانی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت چگونگی شکل گیری تند خوانی جهت رشته علمی در 33 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       پس…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش اخلاقی و اصول آن 52 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش اخلاقی و اصول آن 52 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری هوش اخلاقی پیشینه تحقیق هوش اخلاقی مبانی نظری اصول هوش اخلاقی پیشینه تحقیق اصول هوش اخلاقی پیشینه داخلی اصول هوش اخلاقی پیشینه خارجی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق برنامه ریزی منابع سازمانی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق برنامه ریزی منابع سازمانی مبانی نظری برنامه ریزی منابع سازمانی دانلود مبانی نظری برنامه ریزی منابع سازمانی پیشینه تحقیق برنامه ریزی منابع سازمانی ادبیات نظری برنامه ریزی منابع سازمانی فصل دوم پایان نامه برنامه ریزی…

  • مقاله تاثیر بکارگیری مدیریت استعداد بر تعهد سازمانی کارکنان

    مقاله تاثیر بکارگیری مدیریت استعداد بر تعهد سازمانی کارکنان مقاله مدیریت استعداد مدل مفهومی مدیریت استعداد مقاله تعهد سازمانی کارکنان ناجا رابطه مدیریت استعداد و تعهد سازمانی بکارگیری مدیریت استعداد در بین کارکنان ناجا مقاله تاثیر مدیریت استعداد بر تعهد…

  • بررسی جامعه شناختی نگرش شهروندان نسبت به فعالیتهای اجتماعی شهرداری

    بررسی جامعه شناختی نگرش شهروندان نسبت به فعالیتهای اجتماعی شهرداری جامعه شناختی مدیریت شهری ‌طراحی شهری مدیریت ارتباطات اجتماعی فعالیتهای اجتماعی شهرداری بررسی جامعه شناختی نگرش شهروندان نسبت به فعالیتهای اجتماعی شهرداری دانلود پایان نامه كارشناسی ارشد رشته جامعه شناسی…

  • دانلود پاورپوینت روش تحقیق عیسی ابراهیم زاده

    دانلود پاورپوینت روش تحقیق عیسی ابراهیم زاده رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روش تحقیق عیسی ابراهیم زاده جهت رشته مدیریت در 288 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       روش…

  • امکان سنجی پیاده سازی بودجه ریزی عملیاتی بر اساس مدل شه در شهرداری

    امکان سنجی پیاده سازی بودجه ریزی عملیاتی بر اساس مدل شه در شهرداری بودجه ریزی عملیاتی پیاده سازی بودجه ریزی عملیاتی بودجه ریزی عملیاتی بر اساس مدل شه اجرای بودجه ریزی عملیاتی بر اساس مدل شه پیاده سازی بودجه ریزی…

  • پاورپوینت آشنایی با اجزای دستگاه XRF

    پاورپوینت آشنایی با اجزای دستگاه XRF رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با اجزای دستگاه XRF جهت رشته فیزیک در قالب 19 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش      …

  • پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه برنامه ریزی استراتژیک

    پیشینه نظری و فصل دوم پایان نامه برنامه ریزی استراتژیک فصل دوم پایان نامه برنامه ریزی استراتژیک مبانی نظری برنامه ریزی استراتژیک پیشینه تحقیق برنامه ریزی استراتژیک پیشینه داخلی برنامه ریزی استراتژیک پیشینه خارجی برنامه ریزی استراتژیک پیشینه پژوهش برنامه…

  • پاورپوینت علوم ششم ابتدایی درس چهارده مبحث از گذشته تا آینده مناسب برای مطالعه آموزگاران

    پاورپوینت علوم ششم ابتدایی درس چهارده مبحث از گذشته تا آینده مناسب برای مطالعه آموزگاران رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت علوم ششم ابتدایی درس چهارده مبحث از گذشته تا آینده مناسب برای مطالعه آموزگاران در قالب 12 اسلاید و…

  • کیفیت ارتباط و ارزش طول عمر مشتری در مدیریت ارتباط با مشتری با بیان مدل های استقرار

    کیفیت ارتباط و ارزش طول عمر مشتری در مدیریت ارتباط با مشتری با بیان مدل های استقرار کیفیت ارتباط ارزش طول عمر مشتری مدیریت ارتباط با مشتری استقرار مدیریت ارتباط با مشتری مدل های استقرار مدیریت ارتباط با مشتری پایان…

  • پاورپوینت بررسی فرصتهای تجاری ایران و چین

    پاورپوینت بررسی فرصتهای تجاری ایران و چین کلمات کلیدی : پاورپوینت بررسی فرصتهای تجاری ایران و چین تحقیق فرصتهای تجاری ایران و چین مقاله فرصتهای تجاری ایران و چین معرفي اجمالي جمهوري خلق چين جغرافياي طبيعي و ويژگيهاي اقليمي کشور…

  • اعتیاد در سنین پایین

    اعتیاد در سنین پایین اعتیاد معتادان نوجوان نوجوانان بزهکار دانلود مقاله اعتیاد در سنین پایین آموزش پیشگیری از اعتیاد علائم مصرف مواد مخدر در جوانان و نوجوانان سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا همکاری در فروش فایل همکاری در فروش…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق امکان سنجی استقرار مدیریت دانش

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق امکان سنجی استقرار مدیریت دانش مبانی نظری امکان سنجی استقرار مدیریت دانش دانلود مبانی نظری امکان سنجی استقرار مدیریت دانش پیشینه تحقیق امکان سنجی استقرار مدیریت دانش ادبیات نظری امکان سنجی استقرار مدیریت دانش فصل…

  • بررسی عوامل گسترش پدیده قاچاق كالا و پیامدهای آن در كشور

    بررسی عوامل گسترش پدیده قاچاق كالا و پیامدهای آن در كشور قاچاق استغال اقتصاد پنهان سرمایه های ملی دانلود مقالات رشته علوم اجتماعی بررسی عوامل گسترش پدیده قاچاق كالا پیامدهای قاچاق كالا در كشور دانلود مقالات علوم اجتماعی دانلود مقاله…

  • صور مختلف تسبیب در قانون مجازات اسلامی 1392

    صور مختلف تسبیب در قانون مجازات اسلامی 1392 قاعده ی تسبیب مصادیق قاعده تسبیب قاعده ی اتلاف و تسبیب قاعده تسبیب در قانون مجازات اسلامی 1392 قاعده تسبیب در قانون مجازات اسلامی اجتماع سبب و مباشر در قانون مجازات اسلامی…

  • پاورپوینت کاربرد استراتژیک سيستم هاي اطلاعاتي سازمانی

    پاورپوینت کاربرد استراتژیک سيستم هاي اطلاعاتي سازمانی کلمات کلیدی : پاورپوینت کاربرد استراتژیک سيستم هاي اطلاعاتي کاربرد استراتژیک سيستم هاي اطلاعاتي ویژگی های اطلاعات استراتژیک تعریف سیستم اطلاعات استراتژیک نقش اطلاعات در فرايند تصميم گيري ارزش اطلاعات کفایت اطلاعات افزونگی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق گرایش به اعتیاد 65 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق گرایش به اعتیاد 65 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه گرایش به اعتیاد مبانی نظری گرایش به اعتیاد پیشینه تحقیق گرایش به اعتیاد پیشینه داخلی گرایش به اعتیاد پیشینه خارجی گرایش به اعتیاد…

  • تلقیح مصنوعی و اجاره رحم ( آپدیت شده 510 صفحه )

    تلقیح مصنوعی و اجاره رحم ( آپدیت شده 510 صفحه ) دانلود پایان نامه اجاره رحم دانلود پایان نامه اهداء تخمك دانلود پایان نامه تلقیح مصنوعی اهداء تخمك یا جنین و اجاره رحم تلقیح مصنوعی و اجاره رحم دانلود پایان…

  • پاورپوینت آزمون هوشی آر بی کتل

    پاورپوینت آزمون هوشی آر بی کتل پاورپوینت تست هوش آر بی کتل پاورپوینت آزمون های هوش آربی کتل پاورپوینت آزمون هوش آر بی کتل مقیاس 3 پاورپوینت ازمون هوشی ار بی کتل مقیاس 2 پاورپوینت آزمون هوش آر بی کتل…

  • پاورپوینت وضعیت الگوی غذایی ایرانیان و راهکار های اصلاح ان

    پاورپوینت وضعیت الگوی غذایی ایرانیان و راهکار های اصلاح ان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت وضعیت الگوی غذایی ایرانیان و راهکار های اصلاح ان جهت رشته تغذیه در قالب 38 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع…

  • پاورپوینت رعایت انصاف افشای اطلاعات و روندهای آینده در حسابداری

    پاورپوینت رعایت انصاف افشای اطلاعات و روندهای آینده در حسابداری دانلود پاورپوینت رایگان ارائه درس تئوری حسابداری پاورپوینت رعایت انصاف افشای اطلاعات و روندهای آینده در حسابداری رعایت انصاف افشای اطلاعات و روندهای آینده در حسابداری رعایت انصاف در حسابداری…

  • ماهیت رشوه در قانون مجازات اسلامی، فقه و حقوق موضوعه و اثرات آن

    ماهیت رشوه در قانون مجازات اسلامی، فقه و حقوق موضوعه و اثرات آن رشوه اثرات رشوه رشوه در فقه و حقوق موضوعه رشوه در قانون مجازات اسلامی راشی مرتشی ارتــشا رایــش دانلود پایان نامه رشته حقوق دانلود پایان نامه حقوق…

  • پاورپوينت کتاب طراحی و پياده سازی زبانهای برنامه سازی

    پاورپوينت کتاب طراحی و پياده سازی زبانهای برنامه سازی پاورپوينت کتاب طراحی زبانهای برنامه سازی پاورپوينت کتاب پياده سازی زبانهای برنامه سازی پاورپوينت کتاب طراحی و پياده سازی زبانهای برنامه سازی دانلود پاورپوينت کتاب طراحی زبانهای برنامه سازی رفتن به…

  • فصل دوم پایان نامه و پیشینه پژوهش معنويت در کار

    فصل دوم پایان نامه و پیشینه پژوهش معنويت در کار کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه معنويت در كار مبانی نظری معنويت در كار پیشینه تحقیق معنويت در كار پیشینه داخلی معنويت در كار پیشینه خارجی معنويت در كار…

  • جزوه روانشناسی اجتماعی بر اساس کتاب رابرت بارون

    جزوه روانشناسی اجتماعی بر اساس کتاب رابرت بارون جزوه روانشناسی اجتماعی بر اساس کتاب رابرت بارون رفتن به سایت اصلی جزوه روانشناسی اجتماعی دکتر محمدی بر اساس کتاب رابرت بارون فایل اول : مرور سریع شب امتحان و بیان موضوعات…

  • ماهیت تاب آوری و اهمیت آن در دوره نوجوانی

    ماهیت تاب آوری و اهمیت آن در دوره نوجوانی تحقیق درباره تاب آوری ویژگی های افراد تاب آور مدل های تاب آوری روانشناختی عوامل موثر بر تاب آوری pdf اهمیت تاب آوری در دوره نوجوانی راهکارهای عملی برای افزایش تاب…

  • دانلود پاورپوینت پمپ حرارتی زمین گرمایی

    دانلود پاورپوینت پمپ حرارتی زمین گرمایی پاورپوینت پمپ حرارتی پاورپوینت زمین گرمایی پاورپوینت درمورد پمپ حرارتی پاوروپوینت درباره زمین گرمایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت پمپ حرارتی زمین گرمایی در قالب 30 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل…

  • دانلود پاورپوینت کتاب حسابداری میانه 1

    دانلود پاورپوینت کتاب حسابداری میانه 1 پاورپوینت درس حسابداری میانه 1 پاورپوینت جامع حسابداری میانه پاورپوینت برای درس حسابداری میانه 1 پاورپوینت کتاب حسابداری میانه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب حسابداری میانه 1 جهت رشته حسابداری 360 اسلاید…

  • پرسشنامه ارزیابی عملکرد مالی و غیرمالی در بانک با روش AHP

    پرسشنامه ارزیابی عملکرد مالی و غیرمالی در بانک با روش AHP پرسشنامه عملکرد مالی پرسشنامه عملکرد غیرمالی پرسشنامه عملکرد مالی در بانک پرسشنامه عملکرد غیرمالی در بانک پرسشنامه ارزیابی عملکرد مالی در بانک پرسشنامه ارزیابی عملکرد غیرمالی در بانک رفتن…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش دانش مفهومی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش دانش مفهومی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه دانش مفهومی مبانی نظری دانش مفهومی پیشینه تحقیق دانش مفهومی پیشینه داخلی دانش مفهومی پیشینه خارجی دانش مفهومی پیشینه پژوهش دانش مفهومی پیشینه نظری دانش مفهومی…

  • پاورپوینت آزمایش فیلترها

    پاورپوینت آزمایش فیلترها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آزمایش فیلترها جهت رشته برق و الکترونیک در قالب 28 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       در مدار RCدر صورتی که…

  • پاورپوینت الگوریتم های تخصیص داده

    پاورپوینت الگوریتم های تخصیص داده پاورپوینت الگوریتم های تخصیص داده چیست؟ پاورپوینت الگوریتم های تخصیص داده چگونه است؟ پاورپوینت شناخت الگوریتم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت الگوریتم های تخصیص داده جهت رشته کامپیوتر در قالب 26 اسلاید و با…

  • دانلود پاورپوینت حافظه مجازی

    دانلود پاورپوینت حافظه مجازی پاورپوینت حافظه مجازی پاورپوینت حافظه مجازی چیست پاورپوینت حافظه مجازی در سیستم عامل پاورپوینت حافظه مجازی کامپیوتر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حافظه مجازی جهت رشته IT در قالب 18 اسلاید و با فرمت pptx…