ارائه تبلیغ اینترنتی به مشتری با استفاده از تکنیک های داده کاوی بر حسب علایق و سلیقه او

ارائه تبلیغ اینترنتی به مشتری با استفاده از تکنیک های داده کاوی بر حسب علایق و سلیقه او

شخصی سازی تبلیغات اینترنتی
شخصی سازی تبلیغات شرکتها
شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با تکنیک داده کاوی
مدلی برای شخصی سازی تبلیغات اینترنتی با تکنیک داده کاوی
بکارگیری روشهای داده کاوی در شخصی سازی تبلیغات اینترنتی
پایان نامه شخصی سازی تبلیغات اینترنتی
دانلود پایان نامه ارشدداده کاوی
دانلود پایان نامه داده کاوی

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد رشته فناوری اطلاعات

ارائه تبلیغ اینترنتی به مشتری با استفاده از تکنیک های داده کاوی بر حسب علایق و سلیقه او

 

 

 

 

چکیده :

به دلیل بازار رقابتی شدیدی که امروزه در تجارت الکترونیک وجود دارد شرکت های تجاری در تلاش هستند تا شرایط مدیریت ارتباط با مشتری را هرچه بیشتر بهبود بخشند تا بتوانند مشتریان فعلی را حفظ و دیگر مشتریان را هم جذب کنند.به همین خاطر است که شرکت هایی که کالاهای خود را بصورت اینترنتی به فروش می رسانند به دنبال این هستند تا تبلیغات کالاهایشان بر اساس ترجیحات فردی مشتریان باشد، یعنی تبلیغات را برای هر مشتری شخصی سازی کنند.

 

برای شخصی سازی تبلیغات شرکت ها باید اطلاعاتی در مورد رفتار خرید پیشین مشتریانشان کسب کنند و بعد از آن این اطلاعات را تجزیه و تحلیل کنند تا بتوانند رفتار خرید آتی مشتریان را پیش بینی کنند. تکنیک داده کاوی ابزاری است که می تواند به شرکت ها کمک کند تا بتوانند اطلاعات رفتار خریدهای پیشین مشتری را تجزیه و تحلیل کرده و قوانینی را استنتاج کنند که برای پیش بینی رفتار خرید آتی مشتری مفید باشند و بر طبق آن بتوانند راهبردهای شخصی سازی تبلیغات برای مشتریان را برپا کنند.

 

ما در تحقیق خود از داده های جمع آوری شده از مشتری، که رفتار خریدهای پیشین مشتری هستند، استفاده کرده و با بکارگیری روش تاخر، تناوب و مالی ارزش مشتریان را برای شرکت مشخص کردیم.سپس برای خوشه بندی مشتریان بر اساس ارزش آنها، بصورت موازی از الگوریتم خوشه بندی K-Means و K-Harmonic Means استفاده کردیم سپس از الگوریتم استقرایی که یکی از الگوریتم های کشف قوانین وابستگی است استفاده کردیم و تکنیک قوانین وابستگی را بر روی داده های مربوط به هر یک از خوشه هایی که توسط K-Means مشخص شده اند بکار گرفتیم. با استفاده از قوانین بدست آمده از هر خوشه راهبردهای شخصی سازی تبلیغات برای هر خوشه از مشتریان را مشخص کردیم. برای هر مشتری علاوه بر قوانین مربوط به خوشه اصلی که به آن تعلق دارد از قوانین خوشه های دیگری که درجه تعلق مناسبی نسبت به آنها دارد نیز برای تعیین راهبردهای شخصی سازی تبلیغات استفاده کردیم تا بدین ترتیب تعداد تبلیغات پیشنهادی که مطابق با علایق مشتری است را بیشتر کنیم.

 

 

 

کلمات کلیدی:

تکنیک های داده کاوی

ارائه تبلیغ اینترنتی به مشتری

خوشه بندی مشتریان بر اساس ارزش آنها

 

 

 

 

 

مقدمه:

پیشرفت فناوری های اطلاعات و ارتباطات، حجم وسیعی از اطلاعات و داده های مفید را در دسترس قرار داده است.با توجه به رشد روز افزون بازار خرید اینترنتی و رقابت شدید بین شرکت ها و سایت های فروش اینترنتی، استفاده بهینه از اطلاعات بازار و مشتری اهمیت ویژه ای پیدا کرده است.ایده ها و راه حل های گوناگونی برای استفاده از اطلاعات بدست آمده از بازار و مشتریان جهت جذب مشتری و مهمتر از آن جهت نگهداری مشتریان فعلی پدید می آیند که یکی از این ایده ها، استفاده از اطلاعات مشتری برای بدست آوردن و پیش بینی کردن علایق آن است.فرایندهای زیادی را می توان برای بدست آوردن علایق مشتریان متصور شد، اما یکی از این فرایندها که امروزه با استقبال زیادی از سوی شرکت های تجاری و صاحبان سایت های فروش اینترنتی مواجه شده است، استفاده از تکنیک های داده کاوی1 می باشد.با استفاده از تکنیک خوشه بندی2 و تکنیک قوانین انجمنی3 که از تکنیک های داده کاوی به شمار می آیند و بر روی داده های مربوط به رفتار خرید پیشین مشتری اعمال می شوند، می توان اطلاعات مفیدی جهت پیش بینی رفتار خرید آتی مشتری کسب نمود.شرکت ها از این اطلاعات استفاده می کنند تا بتوانند کالاهای مورد علاقه مشتریان را در مکان و زمان مناسب به آنها پیشنهاد دهند و بدین ترتیب در جهت سیاست نگهداری و حفظ مشتریان گام بردارند.

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب:

فصل اول: مقدمه و کلیات تحقیق

  1-1: مقدمه ……………………………………………………………………………………………. 2

  1-2: بیان مسئله …………………………………………………………………………………….. 3

 1-3: هدف تحقیق …………………………………………………………………………………… 4

1-4: اهمیت تحقیق ………………………………………………………………………………….. 6

1-5: ساختار تحقیق …………………………………………………………………………………. 7

 

فصل دوم: پیشینه  و مفاهیم تحقیق

2-1: مبانی نظری……………………………………………………………………………………… 10  

2-1-1: مدیریت ارتباط با مشتری………………………………………………………. 10

2-1-1-1: تعریف مدیریت ارتباط با مشتری …………………………………………… 10

2-1-1-2: تبلیغات اینترنتی …………………………………………………………… 13

2-1-2: داده کاوی …………………………………………………………………………………… 15

2-1-2-1: تعریف داده کاوی ……………………………………………………………………… 15

2-1-2-2: خوشه بندی ……………………………………………………………………………. 18

2-1-2-3: قوانین وابستگی ……………………………………………………………………… 25

2-1-3: شیوه تاخر، تناوب و مالی ………………………………………………………………. 31

2-2: پیشینه تحقیقاتی ………………………………………………………………………….. 33

 

فصل سوم: روش شناسی تحقیق

3-1: مقدمه …………………………………………………………………………………………… 40

3-2: اطلاعات مجموعه داده ها و آماده سازی داده ………………………………………… 42

3-3: تعیین ارزش مشتری ……………………………………………………………………….. 44

3-4: استفاده از تکنیک های داده کاوی ……………………………………………………… 48

3-5: رهیافتی برای شخصی سازی تبلیغات …………………………………………………. 56

3-6: روش ارزیابی ………………………………………………………………………………… 59

 

فصل چهارم : محاسبات و یافته های تحقیق

4-1 : پایگاه داده هدف ……………………………………………………………………………. 62

4-2 : آماده سازی مجموعه داده ……………………………………………………………….. 63

4-3 : استخراج اطلاعات جهت تعیین معیارهای RFM …………………………………… 78

4-4 : داده کاوی ……………………………………………………………………………………. 82

4-5 : ارائه تبلیغات مناسب به مشتری ……………………………………………………….. 117

4-6 : ارزیابی مدل …………………………………………………………………………………. 119

 

فصل پنجم : نتیجه گیری و کار آینده

5-1 : نتیجه گیری …………………………………………………………………………………. 126

5-2 : پیشنهادها و کار آینده ………………………………………………………………….. 128

منابع …………………………………………………………………………………………………. 131

 

 

 

فهرست شکل ها:

شکل 3-1 : فرایند شخصی سازی تبلیغات توسط داده کاوی …………………………………………… 41

شکل 3-2 : قالب کاری سیستم ارائه تبلیغ در سایت ………………………………………………………… 58 

شکل 4-1 : قالب داده های مربوط به خوشه شماره یک در WEKA ………………………………. 107

شکل 4-2 : قالب داده های مربوط به خوشه شماره دو در WEKA ………………………………… 110 

شکل 4-3 : قالب داده های مربوط به خوشه شماره سه در WEKA ……………………………….. 114 

 

 

 

 

 

فهرست جدول ها:

جدول 2-1 : مثال تراکنش های خرید ………………………………………………………………………………. 26

جدول 2-2 : مثال معیاردهی RFM ………………………………………………………………………………….. 33

جدول 3-1 : مشخصات کالاهای موجود ……………………………………………………………………………. 43 

جدول 3-2 : ارزش گذاری معیار Recency …………………………………………………………………….. 46 

جدول 3-3 : ارزش گذاری معیار Monetary …………………………………………………………………. 47

جدول 3-4 : مثال نحوه تخصیص RFM ……………………………………………………………………………. 48

جدول 4-1 : رکوردهای خرید مشتریان ……………………………………………………………………………… 63

جدول 4-2 : تخصیص مقادیر RFM ………………………………………………………………………………….. 79

جدول 4-3 : شماره خوشه مشتریان در K-means …………………………………………………………. 83

جدول 4-4 : رکوردهای خرید مشتریان پس از ویرایش …………………………………………………….. 92

جدول 4-5 : نتایج پیشنهادها و عرضه تبلیغات کالاها به مشتریان ……………………………………. 120   

 

  • ارائه الگویی مطلوب برای ارزیابی عملکرد کارکنان سازمان

    ارائه الگویی مطلوب برای ارزیابی عملکرد کارکنان سازمان ارزیابی عملکرد کارکنان پایان نامه ارزیابی عملکرد کارکنان الگوی مناسب ارزیابی عملکرد کارکنان شاخص های ارزیابی عملکرد کارکنان معیارهای ارزیابی عملکرد کارکنان مدلهای ارزیابی عملکرد کارکنان ارزیابی عملکرد کارکنان دانشگاه شاخص های…

  • پاورپوینت معماری مجموعه فرهنگی ژرژ پمپیدو فرانسه

    پاورپوینت معماری مجموعه فرهنگی ژرژ پمپیدو فرانسه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معماری مجموعه فرهنگی پمپیدو جهت رشته معماری در 15 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش         مرکز…

  • دانلود پرسشنامه استاندارد دلزدگی زناشویی cbm پاینز

    دانلود پرسشنامه استاندارد دلزدگی زناشویی cbm پاینز کلمات کلیدی : پرسشنامه دلزدگی زناشویی پرسشنامه فرسودگی زناشویی پرسشنامه فرسودگی زناشویی پاینز پرسشنامه دلزدگی زناشویی 21 سوالی دانلود پرسشنامه دلزدگی زناشویی پاینز پرسشنامه دلزدگی زناشویی پاینز 1996 پرسشنامه دلزدگی زناشویی cbm پرسشنامه…

  • پاورپوینت آشنایی با رگرسیون لجستیک

    پاورپوینت آشنایی با رگرسیون لجستیک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با رگرسیون لجستیک جهت رشته آمار در قالب 25 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       بر خلاف…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش ویژه برند

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش ارزش ویژه برند مبانی نظری ارزش ویژه برند دانلود مبانی نظری ارزش ویژه برند پیشینه تحقیق ارزش ویژه برند ادبیات نظری ارزش ویژه برند فصل دوم پایان نامه ارزش ویژه برند مبانی نظری و پیشینه…

  • پاورپوینت آموزشی اعتیاد و تاریخچه مواد مخدر

    پاورپوینت آموزشی اعتیاد و تاریخچه مواد مخدر رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی اعتیاد و تاریخچه مواد مخدر جهت رشته روانپزشکی در قالب 91 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق داده کاوی 7

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق داده کاوی 7 مبانی نظری داده کاوی دانلود مبانی نظری داده کاوی پیشینه تحقیق در مورد داده کاوی مبانی نظری در مورد داده کاوی دانلود پیشینه تحقیق داده کاوی ادبیات نظری داده کاوی پیشینه داده…

  • دانلود پایان نامه تاثیر گستره تاخیرکانال بر بازدهی سیستم OFDM

    دانلود پایان نامه تاثیر گستره تاخیرکانال بر بازدهی سیستم OFDM کدبرداری نرم دانلود پایان نامه کدینگ کانال دانلود پایان نامه سیستم OFDM انتشار چند مسیره بکارگیری اطلاعات کانال در کدبرداری تاثیر گستره تاخیرکانال بر بازدهی سیستم OFDM نقش کدینگ کانال…

  • پاورپوینت آموزشی درس برنامه ريزی و کنترل موجودی 1

    پاورپوینت آموزشی درس برنامه ريزی و کنترل موجودی 1 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی درس برنامه ريزی و کنترل موجودی 1 جهت رشته حسابداری در قالب 161 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و…

  • پاورپوینت خاک چگونه تشکیل می شود

    پاورپوینت خاک چگونه تشکیل می شود رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت خاک چگونه تشکیل می شود جهت رشته زمین شناسی در قالب 13 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • تعیین بهترین عملکرد در زمینه جستجوی منابع تخصصی کشاورزی با استفاده از موتورهای کاوش و ابرموتورهای کاوش

    تعیین بهترین عملکرد در زمینه جستجوی منابع تخصصی کشاورزی با استفاده از موتورهای کاوش و ابرموتورهای کاوش موتورهای کاوش ابر موتورهای کاوش بازیابی اطلاعات کشاورزی مقایسه موتورهای کاوش و ابرموتورهای کاوش بازیابی اطلاعات کشاورزی با موتورهای کاوش بازیابی اطلاعات کشاورزی…

  • پاورپوینت آموزشی درس ارتباطات علوم ششم ابتدایی

    پاورپوینت آموزشی درس ارتباطات علوم ششم ابتدایی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی درس ارتباطات علوم ششم ابتدایی در قالب 19 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش     این پاورپوینت به…

  • پاورپوینت بهداشت روان

    پاورپوینت بهداشت روان پاورپوینت بهداشت روانی پاورپوینت بهداشت روان چیست پاورپوینت بهداشت روانی چیست پاورپوینت بهداشت روان در مدارس پاورپوینت بهداشت روانی دانش آموزان پاورپوینت بهداشت روان با ورزش پاورپوینت بهداشت روان و سبک زندگی پاورپوینت بهداشت روان دانش آموزان…

  • پروژه پاورپوینت تحقیق در عملیات

    پروژه پاورپوینت تحقیق در عملیات کلمات کلیدی : کلیات تحقیق در عملیات مدل سازی ریاضی خطی رویه حل مدل های ریاضی خطی روش هندسی روش سیمپلکس روش Big M روش دوفازی روش سیمپلکس دوگان حالت های خاص رفتن به سایت…

  • نظریه های کیفیت زندگی زناشویی

    نظریه های کیفیت زندگی زناشویی پایان نامه کیفیت زندگی زناشویی اهمیت کیفیت زندگی زناشویی کیفیت زندگی زناشویی مطلوب کیفیت زندگی زناشویی نامطلوب عوامل موثر بر کیفیت زندگی زناشویی کیفیت زندگی زناشویی در روانشناسی رفتن به سايت اصلي هدف از این…

  • اکسل داده های اقتصادی و مالی ایران برای دوره زمانی سالهاي 1380 الی

    اکسل داده های اقتصادی و مالی ایران برای دوره زمانی سالهاي 1380 الی کلمات کلیدی : دانلود اکسل داده های اقتصادی و مالی ایران برای دوره زمانی سالهاي 1380 الی 1396 داده های جمعیت فعال اقتصادی داده های نرخ مشارکت…

  • دانلود تحقیق در مورد اختلالات مرتبط با مواد مخدر docx

    دانلود تحقیق در مورد اختلالات مرتبط با مواد مخدر docx رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی اختلالات مرتبط با مواد مخدر با فرمت docx در قالب 9 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش بهزیستی روانی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش بهزیستی روانی فصل دوم پایان نامه بهزیستی روانی مبانی نظری بهزیستی روانی پیشینه تحقیق بهزیستی روانی پیشینه داخلی بهزیستی روانی پیشینه خارجی بهزیستی روانی پیشینه پژوهش بهزیستی روانی پیشینه نظری بهزیستی روانی ادبیات نظری بهزیستی…

  • پاورپوينت نقش و بررسي گوشت حلال در بازار جهانی

    پاورپوينت نقش و بررسي گوشت حلال در بازار جهانی پاورپوينت در مورد نقش و بررسي گوشت حلال در بازار جهانی پاورپوینت بررسي گوشت حلال در بازار جهانی دانلود پاورپوینت ارزش جهانی گوشت حلال رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت نقش…

  • مبانی و ادله دفاع مشروع در قانون و منابع اسلامی و پیشینه آن در حقوق ایران

    مبانی و ادله دفاع مشروع در قانون و منابع اسلامی و پیشینه آن در حقوق ایران پیشینه و تاریخچه دفاع مشروع دفاع مشروع در حقوق ایران دفاع مشروع در فقه پایان نامه دفاع مشروع دفاع مشروع قانون جدید دفاع مشروع…

  • دانلود پاورپوینت کتاب بازرگانی بین الملل دکتر محمد حقیقی

    دانلود پاورپوینت کتاب بازرگانی بین الملل دکتر محمد حقیقی پاورپوینت بازرگانی بین الملل پاورپوینت بازرگانی بین الملل دکتر حقیقی پاورپوینت تجارت بین المللی پاورپوینت کتاب بازرگانی بین الملل دکتر محمد حقیقی پاورپوینت درس بازرگانی بین الملل پاورپوینت کتاب بازرگانی بین…

  • پاورپوینت بودجه بندی سنتی و نوین

    پاورپوینت بودجه بندی سنتی و نوین پاورپوینت بودجه بندی اصولی پاورپوینت بودجه بندی نوین پاورپوینت بودجه بندی سنتی پاورپوینت مدیریت بودجه پاورپوینت روشهای مدیریت بودجه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت بودجه بندی سنتی و نوین جهت رشته اقتصاد  در قالب…

  • بررسی اثر حضور شركتهای تولیدی در نمایشگاههای بین المللی بازرگانی خراسان بر موفقیت تجاری آنها

    بررسی اثر حضور شركتهای تولیدی در نمایشگاههای بین المللی بازرگانی خراسان بر موفقیت تجاری آنها نماد ترفیع پیشبرد فروش موفقیت تجاری شركت های تولیدی نمایشگاه بین المللی بازرگانی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل فروش فایل fileina…

  • دانلود پاورپوینت کسب و کار و تجارت الکترونیک

    دانلود پاورپوینت کسب و کار و تجارت الکترونیک پاورپوینت مفاهیم تجارت الکترونیک پاورپوینت کسب و کار الکترونیکی پاورپوینت مدل های تجارت الکترونیک پاورپوینت تجارت الکترونیک چیست؟ رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تجارت الکترونیک جهت رشته مدیریت در 36 اسلاید…

  • ارزیابی ریسک ایستگاه سوخت رسانی گاز طبیعی فشرده CNG

    ارزیابی ریسک ایستگاه سوخت رسانی گاز طبیعی فشرده CNG ارزیابی ریسک ایستگاه ارزیابی ریسک ایستگاه سوخت رسانی ارزیابی ریسک ایستگاه سوخت رسانی CNG ارزیابی ریسک ایستگاه CNG تحلیل ریسک در ایستگاه های سوخت رسانی CNG ارزیابی ریسک ایستگاه سوخت رسانی…

  • پاورپوينت درس دوم زبان انگليسی هشتم ابتدايی مبحث my week

    پاورپوينت درس دوم زبان انگليسی هشتم ابتدايی مبحث my week رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت درس دوم زبان انگليسی هشتم ابتدايی مبحث my week در قالب 27 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • مبانی نظری بررسی خشونت علیه زنان از نگاه قرآن و احادیث

    مبانی نظری بررسی خشونت علیه زنان از نگاه قرآن و احادیث علل خشونت مبانی نظری خشونت حدود خشونت در اسلام بررسی خشونت علیه زنان مبانی نظری خشونت علیه زنان بررسی خشونت علیه زنان از نگاه قرآن و احادیث دانلود فصل…

  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش خودپنداره جسمانی

    چارچوب نظری و پیشینه پژوهش خودپنداره جسمانی کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه خودپنداره جسمانی مبانی نظری خودپنداره جسمانی پیشینه تحقیق خودپنداره جسمانی پیشینه داخلی خودپنداره جسمانی پیشینه خارجی خودپنداره جسمانی پیشینه پژوهش خودپنداره جسمانی پیشینه نظری خودپنداره جسمانی…

  • پاورپوینت آشنایی با اشعه ایکس

    پاورپوینت آشنایی با اشعه ایکس پاورپوینت چگونه اشعه ایکس بسازیم پاورپوینت دستگاه تولید اشعه ایکس پاورپوینت تفاوت اشعه ایکس و گاما پاورپوینت لامپ اشعه ایکس رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با اشعه ایکسجهت رشته فیزیک در قالب 15…

  • پاورپوینت آموزش تدریس عربی هشتم - درس 2 - تمارین - ادامه

    پاورپوینت آموزش تدریس عربی هشتم - درس 2 - تمارین - ادامه رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس عربی هشتم - درس 2 - تمارین - ادامه به دانش آموزان کلاس هشتم متوسطه اول در قالب 15 اسلاید…

  • پاورپوینت آموزه های الهی درس چهارم فواصل و ويژگی های پيامبران

    پاورپوینت آموزه های الهی درس چهارم فواصل و ويژگی های پيامبران پاورپوینت درس چهارم فواصل و ويژگی های پيامبران دانلود پاورپوینت درس چهارم فواصل و ويژگی های پيامبران پاورپوینت درباره درس چهارم فواصل و ويژگی های پيامبران رفتن به سايت…

  • پاورپوینت مصرف منطقی داروها

    پاورپوینت مصرف منطقی داروها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مصرف منطقی داروها جهت رشته ی پزشکی در قالب 86 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       به ترکیب یا…

  • پاورپوینت پشته Stack

    پاورپوینت پشته Stack دانلود پاورپوینت پشته Stack تحقیق درمورد پاورپوینت پشته Stack پاورپوینت پشته Stack و انواع آن پاورپوینت پشته Stack همراه با مثال رفتن به سايت اصلي دانلود  پاورپوینت پشته Stack جهت رشته کامپیوتر در قالب 29 اسلاید و…

  • ماهیت و اهمیت سرمایه در گردش و عوامل موثر در تعیین میزان آن

    ماهیت و اهمیت سرمایه در گردش و عوامل موثر در تعیین میزان آن سرمایه در گردش عوامل موثر در تعیین میزان سرمایه در گردش ماهیت و اهمیت سرمایه در گردش تحقیق مدیریت سرمایه در گردش تحقیق در مورد مدیریت سرمایه…

  • دانلود پاورپوینت تب در کودکان و علل آن 25 اسلاید

    دانلود پاورپوینت تب در کودکان و علل آن 25 اسلاید رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تب در کودکان و علل آن 25 اسلاید جهت رشته پزشکی در قالب 25 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع…