ابعاد و مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری و عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی استراتژی CRM

ابعاد و مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری و عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی استراتژی CRM

مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری
مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه
عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی CRM
عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
عوامل موثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
ابعاد مدیریت ارتباط با مشتری
عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری
پیاده سازی اثربخش مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه
پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه رشته مدیریت

ابعاد و مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری و عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی استراتژی CRM

 

 

 

 

 

هدف از این پژوهش بررسی ابعاد و مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری و عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی استراتژی CRM  می باشد.

 

 

 

 

 

ابعاد و عناصر مدیریت ارتباط با مشتریان

سين، تسه و ييم عناصر سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان را به شرح ذيل برمي شمارند: (طاهرپور و طیبی، 1389)

 

بعد نخست؛ تمركز بر مشتريان كليدي: شامل تمركز گسترده بر مشتري اصلي و تحويل مستمر ارزش افزوده و برتر به مشتريان كليدي منتخب از طريق عرضه هاي شخصي شده و دلخواه است. اين بعد شامل: 1. بازاريابي مشتري اصلي؛ 2. شناخت ارزش دوره  عمر مشتري كليدي؛ 3. سفارشي‌سازي (شخصي‌سازي)؛ 4. بازاريابي تعاملي خلق مجدد. (طاهرپور و طیبی، 1389)

 

بعد دوم؛ سازمان مدیریت ارتباط با مشتریان:CRM  ضرورتا به معني تغييرات اساسي در روش سازماندهي و فرايندهاي كسب وكار شركت هاست. شركت ها بايد به چالش هاي اصلي سازمان در رابطه با شروع و آغاز CRM  توجه بيشتري داشته باشند. اين بعد شامل: 1. ساختار سازماني؛ 2. الزام منابع سطح سازمان و 3. مديريت منابع انساني. (طاهرپور و طیبی، 1389)

 

 

بعد سوم؛ مديريت دانش: طبق ديدگاه مبتني بر دانش شركت، منطق اصلي براي وجود يك شركت، ايجاد، انتقال وكاربرد دانش است، از ديدگاه مديريت ارتباط با مشتري، دانش مي تواند به آنچه كه از تجربه يا مطالعه عملي داده مشتري ياد گرفته شده است، اطلاق شود. اين بعد شامل: 1. يادگيري و ايجاد دانش؛ 2.  انتشار و به اشتراك گذاري دانش؛ 3.  پاسخگويي دانش. (طاهرپور و طیبی، 1389) 

 

بعد چهارم؛ مدیریت ارتباط با مشتریان مبتني بر فناوري: داده مشتري دقيق، براي عملكرد موفقيت آميز CRM، حياتي است و در نتيجه، فناوري نقش مهمي درCRM  و در افزايش هوشمندي شركت بازي مي كند. قانون پارتو بیانگر آنست که 80 درصد درآمد و سود يك شركت به وسيله 20 درصد مشتريان آن تأمين مي شود، لذا اين مشتريان براي شركت از اهميت ويژه اي برخوردارند و براي خدمت رساني به اين مشتريان بايد سازماندهي شركت به نحوي باشد كه بتواند تمام منابع خود را در براي كسب رضايت آنها بسيج كند و از طرف ديگر اين امر مستلزم مديريت اطلاعات مشتريان و شناخت مطلوب آنهاست (مديريت دانش) و تمام اين فرآيند بدون وجود فناوري عملي نخواهد بود. (طاهرپور و طیبی، 1389)

 

 

 

 

 

انواع سیستم های مدیریت ارتباط با مشتریان (عباسی و ترکمنی، 1389)

الف- مدیریت ارتباط با مشتریان عملیاتی: در این روش تمامی مراحل ارتباط با مشتری، از مرحله بازاریابی و فروش تا خدمات پس از فروش و دریافت بازخورد از مشتری، به یک فرد سپرده می شود؛ البته به نحوی که فروشندگان و مهندسان ارائه خدمات بتوانند سابقه هر یک از مشتریان را بدون مراجعه به این فرد در دسترس داشته باشند. از ابزارها و روش های CRM عملیاتی می توان به سیستم قدرت فروش مکانیره اشاره کرد که تمامی عملیات مربوط به مدیریت تماس، بورس و مدیریت اداره فروش را بر عهده دارد.

 

 

بخشی عملیاتی CRM به طور معمول شامل سه حوزه عمومی کسب و کار یعنی خودکار سازی عملیات بخش فروش یا SFA، پشتیبانی و خدمت به مشتری یا CSS و خودکار سازی عملیات بازاریابی یا EMA می باشد. بخش بازاریابی فراهم کننده اطلاعاتی در خصوص رقبا، گرایش بازار و متغیرهای کلان محیطی است. بخش مدیریت فروش برخی از فرایندهای فروش و مدیریت فروش شرکت را خودکار می کند. این بخش به جمع آوری و دنبال کردن اطلاعات مربوط به عادات خرید، پسند و سلیقه و جمعیت شناسی مشتریان و کارایی کارکنان بخش فروش می پردازد. بخش خدمات مشتری نیز مامور خودکار سازی برخی خدمات از قبیل درخواست اطلاعات، شکایات، محصولات مرجوعی و …است.

 

 

 

ب- مدیریت ارتباط با مشتریان تحلیلی: در CRM تحلیلی، ابزارها و روش هایی به کار می رود که اطلاعات به دست آمده از CRM عملیاتی را تجزیه و تحلیل کرده و نتایج آن را برای مدیریت عملکرد تجاری آماده می کند. در واقع، CRM عملیاتی و تحلیلی در یک تعامل دو طرفه هستند، یعنی داده های بخش عملیاتی در اختیار بخش تحلیل قرار می گیرد، پس از تحلیل داده ها، نتایج به دست آمده تاثیر مستقیمی بر بخش عملیات خواهد داشت. به کمک تحلیل های این بخش، مشتریان دسته بندی شده و امکان تمرکز سازمان بر روی بخش خاصی از مشتریان فراهم می شود. 

 

 

‏ج- مدیریت ارتباط با مشتریان تعاملی: در این نوع ارتباط، مشتری برای برقراری ارتباط با سازمان، از آسان ترین روش ممکن مانند تلفن، تلفن همراه، فکس، ایتنرنت و سایر روش های مورد نظر خود استفاده می کند؛ CRM تعاملی به دلیل امکان انتخاب روش از سوی مشتری و اینکه بیشتر فرایندها (از جمع آوری داده ها تا پردازش و ارجاع مشتری)، در کمترین ‏زمان ممکن به مسئول مربوطه می رسد، باعث مراجعه مجدد مشتری و ادامه ارتباط با شرکت می شود.

 

 

مولفه‌های مرتبط با مدیریت ارتباط با مشتریان

2-2-9-1 فرآیندها
مدیریت ارتباط با مشتری یک استراتژی درون‌سازمانی است که هدفش رضایت مشتری و برقراری ارتباط بلندمدت با مشتری است. یک عامل مهم این است که فرآیندهایی که در تعامل با مشتری هستند مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرند. بنابراین، فرآیندهایی که شامل تعامل با مشتری می باشند عبارتند از: بازاریابی، فروش و خدمات. (کرامتی و نیکزاد، 1387)

•    بازاریابی
با در نظر گرفتن اینکه فرآیندهای بازاریابی در هسته قرار دارند و به طور وضوح در جهت نیازهای مشتری می باشند، استراتژی مدیریت ارتباط با مشتری اثرش را بر یکپارچه کردن فرآیندهای سازمان می گذارد. مدیریت ارتباط با مشتری، درک نیازهای مشتری، دانستن رفتار خرید مشتری همه اینها فعالیت هایی هستند که در فرآیند بازاریابی اتفاق می افتند. (کرامتی و نیکزاد، 1387)

 

 

CRM راهبردي جامع و مشتمل بر فرايند تحصيل، نگهداري و مشاركت با مشتريان منتخب براي ايجاد ارزش عالي هم براي شركت و هم براي مشتريان است. مطابق اين ديدگاه هدف CRM بهبود بهره وري و عملكرد بازاريابي است و اين بهره وري از طريق افزايش كارايي و اثربخشي بازاريابي در براي كسب رضايت مشتريان و جلب اعتماد و وفاداري آنها حاصل مي شود و بالطبع سازمان نيز مي تواند به اهداف سودآوري خود برسد.

 

 

با توجه به شكل ذیل،  CRMاز طريق ايجاد، حفظ و تقويت رابطه با مشتريان اصلي، سعي در شناخت آنها و نيازها و خواسته هاي ايشان دارد و از طريق پاسخ مناسب و به موقع به اين نيازها، رضايت مشتريان را هر چه بيشتر جلب كرده و كم كم موجب افزايش وفاداري و اعتماد آنها به سازمان مي شود و بدين ترتيب عملكرد بازاريابي بهبود مي يابد. (رضايت و اعتماد دو شاخص اصلي عملكرد بازاريابي) و از طرف ديگر حفظ مشتريان و وفاداري آنها موجب كاهش هزينه هاي سازمان در جذب مشتريان جديد مي شود. زيرا مشتريان وفادار به تبليغات دهان به دهان مثبت دست زده و مشتريان جديدي را به سازمان وارد مي كنند و در نتيجه موجب افزايش فروش شده و سودآوري سازمان افزايش مي يابد. (طاهرپور و طیبی، 1389)

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب2-1 مقدمه    3
2- مدیریت ارتباط با مشتریان    4
2-2-1 مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریان    4
2-2-2 اهمیت و ضرورت مدیریت ارتباط با مشتریان    5
2-2-3 تعاریف مدیریت ارتباط با مشتریان    6
2-2-4 مزایای استفاده از سیستم مدیریت ارتباط با مشتری    9
2-2-5 ویژگیهای کاربردی مدیریت ارتباط با مشتریان    11
2-2-6 اهداف مدیریت ارتباط با مشتری    12
2-2-7 ابعاد و عناصر مدیریت ارتباط با مشتریان    13
2-2-8 انواع سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتریان (عباسی و ترکمنی، 1389)    14
2-2-9 مولفههای مرتبط با مدیریت ارتباط با مشتریان    15
2-2-9-1 فرآیندها    15
2-2-9-2 عامل انسانی    17
2-2-9-3 تکنولوژی    18
2-2-10 فرآیند کلی مدیریت امور مشتریان    21
2-2-11 مراحل ارائه خدمات در مدیریت ارتباط با مشتری    22
2-2-12 عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی استراتژی CRM    24
2-2-13 شرح فاکتورهای ریسک (کرامتی و همکاران، 1388)    30
2-2-14 فرآیند پیاده سازی سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان    38
2-2-14-1 مدل نظری پیادهسازی مدیریت ارتباط با مشتریان    39
2-2-15 مديريت ارتباط با مشتري الكترونيك (eCRM)    43
2-3 مبنای نظری مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    51
2-3-1 مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    51
2-3-2 تعریف مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    53
2-3-3 اهداف مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    54
2-3-4 مزایای کاربرد تلفن همراه در مدیریت ارتباط با مشتریان    55
2-3-5 مولفه های موثر بر پذیرش خدمات مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    57
2-3-6 کاربرد مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه در صنایع مختلف    59
2-4 عوامل کلیدی موفقیت جهت پیاده سازی اثربخش مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    62
2-4-1 مدلهای نظری مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    63
2-6 پیشینه تحقیق    68
2-7 مزایای بکارگیری دادهکاوی در مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    73
2-8 محدودیتهای بکارگیری دادهکاوی در مدیریت ارتباط با مشتریان مبتنی بر تلفن همراه    75

فهرست منابع    78
منابع فارسی    78
منابع لاتین    79

  • پروپوزال بررسی تاثیر سرمایه فکری در شرکت های عضو بورس اوراق بهادار تهران بر شاخص توسعه انسانی

    پروپوزال بررسی تاثیر سرمایه فکری در شرکت های عضو بورس اوراق بهادار تهران بر شاخص توسعه انسانی سرمایه فکری در شرکت های بورس شاخص توسعه انسانی در شرکت های بورس تاثیر سرمایه فکری بر شاخص توسعه انسانی رابطه سرمایه فکری…

  • پاورپوینت رابطه تیپ‌های شخصیتی و سبک مدیریتی مدیران دانشگاه تهران

    پاورپوینت رابطه تیپ‌های شخصیتی و سبک مدیریتی مدیران دانشگاه تهران پاورپوینت سبک مدیریت مشارکتی پاورپوینت تیپ‌های شخصیتی پاورپوینت سبک های مدیریت لیکرت پاورپوینت سبک مدیریت مشارکتی پاورپوینت ارتباط بین تیپ‌های شخصیتی و سبک مدیریت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آیا بین تیپ‌های شخصیتی  و سبک…

  • پاورپوینت معرفی سدهای ایران - قسمت پنجم

    پاورپوینت معرفی سدهای ایران - قسمت پنجم پاورپوینت انواع سدها دانلود پاورپوینت درباره سد دانلود پاورپوینت سد سازی پاورپوینت در مورد سد پاورپوینت سدخاکی مخزنی سنبل رود رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت معرفی سد های ایران-قسمت پنجم جهت رشته…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد شغلی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد شغلی مبانی نظری عملکرد شغلی دانلود مبانی نظری عملکرد شغلی پیشینه تحقیق عملکرد شغلی ادبیات نظری عملکرد شغلی فصل دوم پایان نامه عملکرد شغلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد شغلی ادبیات و مبانی…

  • پاورپوینت آموزش تدریس درس چهارم عربی هشتم - قسمت 2

    پاورپوینت آموزش تدریس درس چهارم عربی هشتم - قسمت 2 رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش تدریس درس چهارم عربی هشتم - قسمت 2 به دانش آموزان کلاس هشتم متوسطه اول در قالب 11 اسلاید و با فرمت pptx…

  • بررسی و سنجش اهمیت حاکمیت شرکتی بر توسعه بازار سرمایه

    بررسی و سنجش اهمیت حاکمیت شرکتی بر توسعه بازار سرمایه توسعه و گسترش بازار سرمایه پایان نامه توسعه بازار سرمایه پایان نامه حاکمیت شرکتی چارچوب نظری حاکمیت شرکتی حاکمیت شرکتی در ایران حاکمیت شرکتی و عملکرد مالی شرکت ها حاکمیت…

  • بازیافت حرارتی از دیگ های روغن داغ

    بازیافت حرارتی از دیگ های روغن داغ بازیافت حرارتی دیگ های روغن داغ ساخت مبدل های حرارتی بویلرهای بازیافت حرارتی افزایش راندمان دیگ روغن داغ انرژی گرمایی گازهای داغ بازیافت حرارتی از دیگ های روغن داغ دانلود پایان نامه مهندسی…

  • پاورپوینت آموزشی درس مدیریت سازمان های ورزشی

    پاورپوینت آموزشی درس مدیریت سازمان های ورزشی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزشی درس مدیریت سازمان های ورزشی جهت رشته مدیریت در قالب 232 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • پاورپوینت آشنایی با معماران مدرن (معاصر)

    پاورپوینت آشنایی با معماران مدرن (معاصر) پاورپوینت بررسی معماران مدرن پاورپوینت بررسی معماران معاصر آشنایی با معماری معاصر معماران مدرن بررسی معماران مدرن بررسی معماران معاصر تحقیق بررسی معماران مدرن (معاصر) مقاله بررسی معماران مدرن (معاصر) بررسی معماران مدرن آشنایی…

  • جزوه موازنه جرم و انرژی

    جزوه موازنه جرم و انرژی جزوه موازنه جرم و انرژی نوشته دیوید هیمل بلاو ترجمه دکتر مرتضی سهرابی رفتن به سایت اصلی جزوه موازنه جرم و انرژی به تعداد 162 صفحه pdf     عناوین مطالب : فصل اول :…

  • اهمیت سرمایه فکری و ابعاد آن

    اهمیت سرمایه فکری و ابعاد آن سرمایه فکری سرمایه فکری سازمان ویژگی های سرمایه فکری روش های اندازه گیری سرمایه فكری الگوهای اندازه گیری سرمایه فکری دانلود پایان نامه سرمایه فکری سازمان اهمیت سرمایه فکری و ابعاد آن رفتن به…

  • دانلود پاورپوینت سیستم های دودویی و باینری

    دانلود پاورپوینت سیستم های دودویی و باینری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سیستم های دو دویی و باینری جهت رشته کامیپوتر در 304 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق راهبردهای یادگیری شناختی 47 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق راهبردهای یادگیری شناختی 47 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه راهبردهای یادگیری شناختی مبانی نظری راهبردهای یادگیری شناختی پیشینه تحقیق راهبردهای یادگیری شناختی پیشینه داخلی راهبردهای یادگیری شناختی پیشینه خارجی راهبردهای یادگیری شناختی…

  • اصول تمرینی برای کوهنوردی

    اصول تمرینی برای کوهنوردی کوهپیمایی ورزش کوهنوردی سیستم های انرژی زا برای کوهنوردی اصول تمرینی برای کوهنوردی عملکرد تمرینات مختلف در ارتباط با ورزش کوهنوردی عملکرد تمرینات مختلف در ارتباط با ورزش کوهنوردی و سیستم های انرژی مورد نیاز دانلود…

  • مطالعه و بررسی حقوقی شرط داوری در قراردادهای دولتی از طریق دستگاه های اجرایی

    مطالعه و بررسی حقوقی شرط داوری در قراردادهای دولتی از طریق دستگاه های اجرایی ماهیت حقوقی شرط داوری شرط داوری در معاملات دولتی شرایط داوری قراردادهای دولتی اعتبار شرط داوری در معاملات دولتی شرایط اعتبار داوری در معاملات دولتی شرایط…

  • پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی

    پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی پاورپوینت مدیریت رفتار شناسی و سازمانی دانلود پاورپوینت مدیریت رفتاری پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی دهی آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی جهت رشته ی مدیریت در قالب 11 اسلاید و با فرمت…

  • نظریه های هیجان خواهی و بررسی ویژگی های افراد هیجان خواه

    نظریه های هیجان خواهی و بررسی ویژگی های افراد هیجان خواه تاریخچه هیجان خواهی مولفه های هیجان خواهی نظریه های هیجان خواهی ویژگی های افراد هیجان خواه پایان نامه هیجان خواهی دانلود پایان نامه هیجان خواهی پایان نامه درباره هیجان…

  • پاورپوینت آشنایی با مدل جاذبه ای هنسن

    پاورپوینت آشنایی با مدل جاذبه ای هنسن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با مدل جاذبه ای هنسن جهت رشته گوناگون در قالب 21 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • دانلود پاورپوینت درز انبساط در ساختمان

    دانلود پاورپوینت درز انبساط در ساختمان پاورپوینت انواع درز در ساختمان پاورپوینت عایق کاری درز ساختمان پاورپوینت پر کردن درزهای ساختمان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت درز انبساط در ساختمان جهت رشته عمران در 18 اسلاید و با فرمت…

  • مدیریت عرضه و تقاضا و تاثیر مدیریت عملکرد آن در عملکرد مالی شرکتها

    مدیریت عرضه و تقاضا و تاثیر مدیریت عملکرد آن در عملکرد مالی شرکتها ارزیابی عملکرد مالی شرکت‌ها مدیریت عرضه و خرید اهمیت عملکرد مدیریت عرضه و خرید تأثیر مدیریت عملکرد مدیریت عرضه و خرید در عملکرد مالی شرکت‌ها تحقیق مدیریت…

  • پاورپوینت چگونگی ایجاد خلاقیت در مدیریت بازاریابی

    پاورپوینت چگونگی ایجاد خلاقیت در مدیریت بازاریابی رفتن به سايت اصلي عنوان: پاورپوینت چگونگی ایجاد خلاقیت در مدیریت بازاریابی فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید:16 اسلاید دسته: مدیریت بازاریابی -اصول بازاریابی این فایل در زمینه " چگونگی ایجاد خلاقیت در…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعهد سازمانی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعهد سازمانی مبانی نظری تعهد سازمانی دانلود مبانی نظری تعهد سازمانی پیشینه تحقیق تعهد سازمانی ادبیات نظری تعهد سازمانی فصل دوم پایان نامه تعهد سازمانی مبانی نظری و پیشینه تحقیق تعهد سازمانی ادبیات و مبانی…

  • تشریح اخلاق حرفه ای و نحوه توسعه و تریج آن و بررسی ابعاد تحویلی نگری در سازمان

    تشریح اخلاق حرفه ای و نحوه توسعه و تریج آن و بررسی ابعاد تحویلی نگری در سازمان کلمات کلیدی : سطوح سیستم اخلاقی تحلیل مفهوم اخلاق سازمان مدیریت اخلاق در سازمان مدل های اخلاق سازمانی ابعاد و مدل های اخلاق…

  • پاورپوینت مروری بر مشخصات نوزاد سالم، مشکلات دوره نوزادی و رشد و تکامل کودک

    پاورپوینت مروری بر مشخصات نوزاد سالم، مشکلات دوره نوزادی و رشد و تکامل کودک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت با موضوع مروری بر مشخصات نوزاد سالم، مشکلات دوره نوزادی و رشد و تکامل کودک، در قالب ppt و در…

  • طرح های پاداش تشویقی و انواع پرداختهای تشویقی

    طرح های پاداش تشویقی و انواع پرداختهای تشویقی پرداخت تشویقی انواع پرداختهای تشویقی دانلود پایان نامه رشته مدیریت طرح های پاداش تشویقی و انواع پرداختهای تشویقی دانلود پایان نامه مدیریت دانلود پایان نامه طرح های پاداش تشویقی دانلود پایان نامه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش مذهبی 34 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق هوش مذهبی 34 صفحه کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه هوش مذهبی مبانی نظری هوش مذهبی پیشینه تحقیق هوش مذهبی پیشینه داخلی هوش مذهبی پیشینه خارجی هوش مذهبی پیشینه پژوهش هوش مذهبی پیشینه نظری…

  • پاورپوینت آشنایی با تعادل يونی در سیستم آبی

    پاورپوینت آشنایی با تعادل يونی در سیستم آبی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با تعادل يونی در سیستم آبی جهت رشته شیمی در قالب 17 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • اصول طراحی پیش بارگذاری با خاکریز

    اصول طراحی پیش بارگذاری با خاکریز اصلاح خاك تحکیم خاک زهکش قائم پیش بارگذاری نشست سازه اصلاح خاک به روش پیش بارگذاری اصول طراحی پیش بارگذاری با خاکریز دانلود مقاله کارشناسی ارشد مهندسی عمران رفتن به سایت اصلی دانلود مقاله…

  • وضعیت تصرفات حقوقی مالک در دوران تزلزل مالکیت در حقوق ایران و فقه اسلام

    وضعیت تصرفات حقوقی مالک در دوران تزلزل مالکیت در حقوق ایران و فقه اسلام کلمات کلیدی : مفهوم مالکیت متزلزل مصادیق مالکیت متزلزل عوامل ایجاد مالکیت متزلزل مقاله در مورد مالکیت متزلزل تحقیق در مورد مالکیت متزلزل مالکیت متزلزل در…

  • شناسایی عوامل موثر در بروز بحران بانکی در اقتصاد ایران

    شناسایی عوامل موثر در بروز بحران بانکی در اقتصاد ایران بحران بانکی در ایران نظام بانکی ایران بحران بانکی در اقتصاد ایران عوامل موثر در بروز بحران بانکی بحران بانکی در اقتصاد ایران دانلود مقاله بحران بانکی در اقتصاد ایران…

  • پاورپوینت مبانی بیوشیمی

    پاورپوینت مبانی بیوشیمی دانلود پاورپوینت مبانی بیوشیمی دانلود پاورپوینت درمورد مبانی بیوشیمی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مبانی بیوشیمی جهت رشته شیمی در قالب 256 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش…

  • دانلود پاورپوینت مجتمع تجاری و رفاهی ستاره پارس

    دانلود پاورپوینت مجتمع تجاری و رفاهی ستاره پارس پاورپوینت معماری مدرن پاورپوینت معماری ایران دانلود پاورپوینت در مورد معماری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مجتمع تجاری و رفاهی ستاره پارس جهت رشته معماری در قالب 16 اسلاید و با…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت عملکرد

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت عملکرد مبانی نظری مدیریت عملکرد ادبیات و مبانی نظری مدیریت عملکرد پیشینه تحقیق مدیریت عملکرد دانلود پیشینه تحقیق مدیریت عملکرد دانلود مبانی نظری مدیریت عملکرد فصل دوم پایان نامه مدیریت عملکرد ادبیات نظری مدیریت…

  • پروپوزال طراحی استراتژی های منابع انسانی در سازمان

    پروپوزال طراحی استراتژی های منابع انسانی در سازمان مدیریت استراتژیک مدیریت استراتژیک منابع انسانی مدیریت استراتژیک منابع انسانی در سازمان مدیریت استراتژیک منابع انسانی در سازمان ناجا پروپوزال مدیریت استراتژیک منابع انسانی پروپوزال طراحی استراتژی های منابع انسانی در سازمان…

  • پاورپوينت آشنایی با احکام مسجد قسمت اول

    پاورپوينت آشنایی با احکام مسجد قسمت اول پاورپوينت احکام مسجد قسمت اول دانلود پاورپوينت احکام مسجد قسمت اول پاورپوینت درباره احکام مسجد قسمت اول رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت آشنایی با احکام مسجد قسمت اول جهت رشته فقه و…