ابعاد و مدلهای اجرایی مدیریت ارتباط با مشتری در پیاده سازی موفق آن

ابعاد و مدلهای اجرایی مدیریت ارتباط با مشتری در پیاده سازی موفق آن

ابعاد و مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری
عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی CRM
عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
عوامل موثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری
پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
پیاده ساز مدیریت ارتباط با مشتری
نحوه پیاده سازی crm
مراحل پیاده سازی crm
نمونه های موفق crm

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه رشته مدیریت

ابعاد و مدلهای اجرایی مدیریت ارتباط با مشتری در پیاده سازی موفق آن

 

 

 

 

 

 

هدف از این پژوهش بررسی ابعاد و مدلهای اجرایی مدیریت ارتباط با مشتری در پیاده سازی موفق آن  می باشد.

 

 

 

مقدمه
سازمان‏های امروزی کالا و خدماتی را ارائه می‏دهند که توسط تک تک مشتریان تعریف شده است. یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری چیزی فراتر از اتوماسیون عملیاتی سنتی فروش، بازاریابی، زنجیره تأمین و یا خدمات از طریق تکنولوژیست و نیز یک سیستم CRM فراتر از موضوع کیفیت خدمات و یا خدمات مشتری است، (دهمرده و همکاران، 1389، ص92).استراتژی‏های بازاریابی سنتی روی 4P تمرکز می کرد تا سهم بازار را افزایش دهد(قیمت،محصول،توسعه و مکان). هدف اصلی، افزایش دادن حجم معاملات بین فروشنده وخریدار است. حجم معاملات، یک راه اندازه‏گیری خوب برای وضعیت استراتژی‏ها و روش‏های فروش را فراهم می‏کند. CRM یک حرکت حرفه‏‏‏ای فراتر از افزایش حجم معاملات می باشد.

 

 

هدف آن افزایش سود، درآمد و رضایت مندی مشتری است. به منظور داشتن CRM موفق، یک مجموعه گسترده از ابزارها، تکنولوژی‏ها و دستورالعمل های ارتباط با مشتری ضروریست. بنابراین CRM اساسا یک استراتژی کاری و یک نقطه عملیاتی در مقابل دیدگاه فنی است. CRM یک استراتژی منظم برای ساختن و نگه داشتن دراز مدت ارتباط با مشتریان سودآور است. یک شروع موفقیت آمیز برای CRM، از استراتژی و فلسفه کسب و کار سرچشمه می گیرد که همه فعالیت‏های سازمان را بر روی نیازهای مشتری متمرکز می کند. تکنولوژی CRM به عنوان یک عامل تقویت کننده برای فرآیندهایی است که استراتژی‏ها را به سوی نتایج تجاری هدایت می کنند.(Tohidi & Jabbari,2012,p.565).

 

 

 

 

مدل اجرایی مدیریت ارتباط با مشتری

همانطور که اشاره شد اجرای موفق یک پروژه  CRM نیازمند یک رویکرد جامع با نگاه متوازن به فناوری، فرایندها و کارکنان است. بر این اساس مدل اجرایی CRM در سازمانها بدین صورت پیشنهاد می‏گردد و در ادامه با توجه به مدل ذیل در شکل2-5 به تشریح هریک از ابعاد پرداخته می شود.

 

 

•    عامل فناوری 
مدت زمان مدیدی است که فن آوری اطلاعات به عنوان ابزاری جهت بازمهندسی بنیادین فرایندهای کاری  و بهبود در عملکرد سازمانی شناخته شده است. با استفاده از IT می‏توان روشهای ابتکاری جدید خلق نمود، بنگاه را با مشتریان، تامین-کنندگان و ذینفعان داخلی مرتبط کرد.IT این قابلیت را فراهم نموده است که بسته‏های CRM از امکان جمع آوری و تحلیل الگوهای داده های مشتریان، بررسی رفتار مشتریان، توسعه مدلهای پیش بینی، ارائه پاسخ به مشتری با ابزارهای ارتباطی موردنظر او، برخوردار باشند. نوآوری در زیرساختهای شبکه، محاسبات سرویس دهنده/سرویس گیرنده و ابزارهای هوشمند تجاری از فاکتورهای اصلی در توسعه CRM می باشند. سیستمهای CRM دانش مشتری را جمع‏آوری، ذخیره، نگهداری و درکل سازمان توزیع می‏نماید. براین اساس مدیریت موثر اطلاعات، عنصر اساسی در موفقیت CRM می‏باشد. همچنین، انبارسازی داده، سیستم برنامه ریزی منابع سازمان  و اینترنت زیرساختهای اصلی در توسعه CRM می‏باشند.

 

 

•    فناوری انبارسازی داده    
انبارسازی داده  از جمله ابزارهای مدیریت فناوری اطلاعات است که به تصمیم گیران سازمانی اجازه دسترسی مستمر به اطلاعات را از طریق جمع آوری داده‏های مشتریان در سازمان و تلفیق تمام پایگاه های داده و سیستم عملیاتی نظیر منابع انسانی، فروش و فرایند معامله، امور مالی، موجودی ، خرید و سیستم بازاریابی می دهد. بویژه انبار داده با اخذ، پالایش، تغییر و مدیریت حجم زیادی از داده ها از سیستمهای ناهمگون یک سیر تاریخی از معاملات مشتری را در دسترس قرار می دهد. در نتیجه نیاز به ابزارهای سنتی تحقیقات بازار نظیر تحقیقات میدانی و گروههای کانون در استخراج دانش از مشتریان کاهش می یابد. بدین ترتیب امکان شناسایی و گزارش بر مبنای محصولات یا خدمات، مناطق جغرافیایی، کانون توزیع، گروه مشتری و یا مشتری خاص ممکن می شود. در نتیجه کلیه ارتباطات مربوط به تعاملات مشتریان در سازمان در دسترس می-باشد. در واقع فناوری انبارسازی داده، امکان اجرای CRM را فراهم آورده است. 

 

 

چراکه CRM با تلخیص، مرتبط نمودن و تغییر شکل داده های مشتریان به اطلاعات پردازش شده، منجر به درک بهتر مشتریان شده است. داده های مرتبط با مشتریان شامل داده های فروش، ترفیع و فعالیتهای مربوط به خدمات مشتری است. سایر اطلاعات تولید شده از خدمات داخلی، می توانند درک ما از مشتریان و الگوی خرید آنان را توسعه دهند. توانایی انبارهای داده در ذخیره سازی هزاران گیگابایت  اطلاعات، امکان تحلیل‏های کاربردی سریع را ممکن ساخته است.

 

 

 

 مزایایی که انبارسازی داده برای سازمانها دارند بطور خلاصه به شرح زیر است:
دسترسی دقیق تر و سریع تر به اطلاعات به منظور تسهیل پاسخگویی به سوالات مشتریان.
افزایش کیفیت داده و فیلتر سازی داده ها به منظور حذف داده های نامناسب و تکراری.
استخراج و دستکاری سریع داده ها برای تجزیه و تحلیل سودآوری، دسترسی مشتری و مدل سازی حفظ و نگهداری مشتری
ابزارهای تلخیص و تحلیل پیشرفته داده ها برای طراحی گزارشات سطوح بالاتر و امکان دسترسی به جزئیات گزارش.
محاسبه ارزش فعلی  و تخمین ارزش آتی هر مشتری(Chen & Popovich,2003)

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

2-1) مقدمه    13
2-2) تعريف مشتري    13
2-2-1 ) انواع مشتريان    14
2-3) تاريخچه مدیریت ارتباط با مشتری    16
2-3-1) مفهوم و تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری    17
2-4) زمينه هاي ظهور مدیریت ارتباط با مشتری    20
2-5) مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری    21
2-6) اصول مدیت ارتباط با مشتری    22
2-7) مفروضات اساسي مديريت ارتباط با مشتري    23
2-8) مراحل و فرآيندهاي مديريت ارتباط با مشتري    24
2-8-1 ) اجراي CRM    24
2-8-2 ) بهبود CRM    28
2-8-3) بهينه سازي كانالهاي ارتباطي    30
2-9) مدل اجرایی مدیریت ارتباط با مشتری    32
2-10) ابعاد تکنولوژیک مدیریت ارتباط با مشتری    37
2-10-1 ) CRM عملیاتی    37
2-10-2 )  CRMتحلیلی    38
2-10-3 ) CRM مشارکتی    38
2-11) پياده سازي مدیریت ارتباط با مشتری    38
2-12) مزاياي پياده سازي نظام مدیریت ارتباط با مشتری    39
2-13) عوامل مهم در موفقيت مديريت ارتباط با مشتري    41
2-14) الگوهای موجود در زمینه عوامل موثر بر موفقیت اجرای CRM    41
2-14-1 ) مديريت دانش    46
2-14-2) تكنولوژي اطلاعات    47
2-14-3 ) نقش مديريت ارشد    48
2-14-4 ) پرسنل    49
2-14-5 ) استراتژی    50
2-14-6 ) فرهنگ    51
2-14-7) مدیریت تغییر    53
2-15) مدیریت ارتباطات    53
2-16) حمایت و پشتیبانی مدیران ارشد    53
2-17)  مدلهاي موجود در زمينه آمادگي مديريت ارتباط با مشتري    54
2-18) تصميم‌گيري با معيارهاي چندگانه    55
2-18-1 ) فرآيند تحليل سلسله‌مراتبي    56
2-18-1-1) اصول فرآيند تحليل سلسله‌مراتبي    57
2-18-1-2) مدل فرايند تحليل سلسله‌مراتبي    57
2-19)روش تحليل شبکه (ANP)    62
2-19-1 )تفاوت‌هاي روش تحليل شبکه وروش تحليل سلسله‌مراتبي    67
2-19-2 ) مراحل روش تحليل شبکه    68

 

فهرست منابع   
منابع فارسی   
منابع لاتین    
 
 

 

 

 
فهرست جداول
جدول 2-1: برخی تعاریف ارائه شده از مدیریت ارتباط با مشتری    18
جدول 2-2: عوامل کلیدی موفقیت CRM از دیدگاه مندوزا و همکاران    44
جدول 2-3: عوامل توفیق مدیریت ارتباط با مشتری    45
جدول 2-4: ارزش گذاري شاخص‌ها نسبت به هم    59
جدول 2-5: شاخص تصادفي بودن RI    62
جدول 2-6: شاخص تصادفي بودن RI تا 15 معيار    62
جدول 2-7: مهم ترين کاربردهای روش تحليل شبکه    65
جدول 3-1- مقياس امتيازدهي نه درجه ساعتي    82
 
 

 

 
فهرست اشكال
شکل 1-1: مدل مفهومي تحقيق    9
شکل 2-1: هرم مشتري    15
شکل 2-2: اجزاي CRM    21
شکل 2-3: مثلث اجراي CRM    25
شکل 2-4: CRM در رسانه هاي چند گانه    26
شکل 2-5: مدل اجرائي CRM در سازمانها    32
شکل 2-6: نمايش گسترده فرايند تحليل سلسله‌مراتبي    58
شکل 7-۲: ساختار سلسله‌مراتبي AHP و شبکه‌اي ANP    63
شکل 2-8: روش تحليل سلسله‌مراتبي وتحليل شبکه    67
شکل 2-9: روند نماي تصميم‌گيري در روش تحليل شبکه    68

 

 

 

  • دانلود پاورپوینت مدیریت مهندسی

    دانلود پاورپوینت مدیریت مهندسی پاورپوینت مدیریت مهندسی پیام نور دانلود پاورپوینت درمورد مدیریت مهندسی پاورپوینت آماده مدیریت مهندسی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مدیریت مهندسی جهت رشته مدیریت در 272 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع…

  • بررسی تطبیقی خسارت ناشی از نقض قرارداد و شیوه جبران آن

    بررسی تطبیقی خسارت ناشی از نقض قرارداد و شیوه جبران آن شیوه جبران خسارت در حقوق ایران جبران خسارت در حقوق ایران جبران خسارت در حقوق بین الملل جبران خسارت در حقوق مدنی روشهای جبران خسارت در بیع بین الملل…

  • بررسی دیدگاه های پذیرش خرید اینترنتی و عوامل موثر بر رفتار خرید اینترنتی

    بررسی دیدگاه های پذیرش خرید اینترنتی و عوامل موثر بر رفتار خرید اینترنتی کلمات کلیدی : پایان نامه خرید آنلاین پایان نامه رفتار مصرف کننده آنلاین عوامل موثر بر رفتار خرید اینترنتی دیدگاه های فرآیند پذیرش خرید اینترنتی رفتن به…

  • ارزیابی تطبیقی سلامت روانی و رضایت جنسی در زنان بارور و نابارور

    ارزیابی تطبیقی سلامت روانی و رضایت جنسی در زنان بارور و نابارور مولفه های سلامت روان در زنان بارور مولفه های سلامت روان در زنان ناباور مولفه های رضایت جنسی در زنان بارور مولفه های رضایت جنسی در زنان ناباور…

  • پرسشنامه بررسی ارتباط میان تفویض اختیار و نوآوری با بهره وری شغلی کارکنان

    پرسشنامه بررسی ارتباط میان تفویض اختیار و نوآوری با بهره وری شغلی کارکنان پرسشنامه بهره وری شغلی پرسشنامه بهره وری شغلی کارکنان پرسشنامه تفویض اختیار و نوآوری رفتن به سایت اصلی دانلود پرسشنامه پایان نامه  رشته مدیریت پرسشنامه بررسی ارتباط میان تفویض اختیار و…

  • افزایش بازدهی انرژی مصرفی شبکه های CRN با مخابرات مشارکتی

    افزایش بازدهی انرژی مصرفی شبکه های CRN با مخابرات مشارکتی رادیوی شناختگر شبکه های عصبی شبکه های رادیو شناختی بیشینه گذردهی شبکه ثانویه دست به دست شدن فرکانسی افزایش بازدهی انرژی مصرفی شبکه های CRN با مخابرات مشارکتی افزایش راندمان…

  • پاورپوینت بیماری ARDS سندرم دیسترس تنفسی حاد

    پاورپوینت بیماری ARDS سندرم دیسترس تنفسی حاد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با بیماری ARDS جهت رشته پزشکی در قالب 12 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش      …

  • دانلود پاورپوینت روش تحقیق و پایان نامه نویسی جلسه دهم

    دانلود پاورپوینت روش تحقیق و پایان نامه نویسی جلسه دهم رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت روش تحقیق و پایان نامه نویسی جلسه دهم  جهت رشته علوم پایه در 22 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و…

  • دانلود پاورپوینت راهبردهای دستیابی به معماری پایدار

    دانلود پاورپوینت راهبردهای دستیابی به معماری پایدار پاورپوینت راهبردهای دستیابی به معماری پاورپوینت معماری پایدار پاورپوینت طراحی پایدار معماری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت راهبردهای دستیابی به معماری پایدار در قالب 26 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل…

  • پاورپوینت موزه میلواکی سانتیاگوکالاتراوا

    پاورپوینت موزه میلواکی سانتیاگوکالاتراوا پاورپوینت تحلیل پلان موزه میلواکی پاورپوینت تحلیل معماری موزه هنر میلواکی پاورپوینت موزه هنرهای معاصر میلواکی پاورپوینت تحلیل موزه دانلود پاورپوینت تحلیل موزه دانلود پاورپوینت موزه خارجی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت موزه میلواکی سانتیاگوکالاتراوا…

  • بررسی ماهیت و سبب شناسی همجنسگرایی

    بررسی ماهیت و سبب شناسی همجنسگرایی پایان نامه همجنسگرایی پایان نامه در مورد همجنسگرایی تحقیق در مورد همجنسگرایی ماهیت همجنسگرایی سبب شناسی همجنسگرایی میزان شیوع و بروز همجنس گرایی برون آیی و اهمیت آن رابطه جنسی بین محارم همجنس رفتن…

  • بررسی منابع و بنای اقتصادی روستا

    بررسی منابع و بنای اقتصادی روستا اقتصاد روستایی بنیان اقتصادی روستا منابع اقتصادی روستاهای ایران دانلود پایان نامه رشته کشاورزی بررسی بنیانهای اقتصادی روستا بررسی منابع و بنای اقتصادی روستا رفتن به سایت اصلی دانلود پایان نامه رشته کشاورزی بررسی…

  • پاورپوینت کتاب و درس مبانی سواد بصری - فصل 3- انسان طبیعت معماری

    پاورپوینت کتاب و درس مبانی سواد بصری - فصل 3- انسان طبیعت معماری پاورپوینت مبانی سواد بصری دانلود پاورپوینت کتاب و درس مبانی سواد بصری پاورپوینت انسان طبیعت معماری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت کتاب و درس مبانی سواد بصری - فصل…

  • آناتومی دستگاه تناسلی موجودات مذکر و ارزیابی پتانسیل باروری و تولید مثل در آنها

    آناتومی دستگاه تناسلی موجودات مذکر و ارزیابی پتانسیل باروری و تولید مثل در آنها آناتومی دستگاه تناسلی موجودات مذکر و ارزیابی پتانسیل باروری و تولید مثل در آنها آناتومی دستگاه تناسلی نریان بررسی توانایی تولیدمثل در نریان بررسی توانایی باروری…

  • مقاله کاربرد لیزر در پزشکی

    مقاله کاربرد لیزر در پزشکی لیزر کاربرد لیزر در پزشکی تقویت نور به روش گسیل القایی تابش دانلود مقاله کاربرد لیزر در پزشکی سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فروش فایل انجام پروژه و…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرسختی روانشناختی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سرسختی روانشناختی مبانی نظری سرسختی روانشناختی ادبیات نظری سرسختی روانشناختی چارچوب نظری سرسختی روانشناختی فصل دوم پایان نامه سرسختی روانشناختی دانلود مبانی نظری سرسختی روانشناختی پیشینه سرسختی روانشناختی پیشینه تحقیق سرسختی روانشناختی پیشینه داخلی سرسختی…

  • پاورپوینت مبانی کارکرد حافظه ram و بررسی آن از دیدگاه سخت افزاری

    پاورپوینت مبانی کارکرد حافظه ram و بررسی آن از دیدگاه سخت افزاری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت مبانی کارکرد حافظه ram و بررسی آن از دیدگاه سخت افزاری جهت رشته کامپیوتر در قالب 25 اسلاید و با فرمت pptx…

  • رویکردهای هوش سازمانی، اهمیت و ضرورت آن

    رویکردهای هوش سازمانی، اهمیت و ضرورت آن کلمات کلیدی : اجزای هوش سازمانی بهبود هوش سازمانی پایان نامه هوش سازمانی رویکردهای هوش سازمانی ماهیت سازمان های هوشمند ابزار سنجش هوش سازمانی پیش نیازهای بهبود هوش سازمانی مدل های نظری جهت…

  • پاورپوینت آشنایی با انواع حشرات، آفت کش ها و تجهیرات کاربردی

    پاورپوینت آشنایی با انواع حشرات، آفت کش ها و تجهیرات کاربردی پاورپوینت پاورپوینت آشنایی با انواع حشرات و آفت کش ها طبقه بندی حشرات نقش سوسکها در انتقال بیماري راههای کنترل حشرات در خانه تعریف آفت کش آفت کش ها…

  • پرسشنامه بررسی رابطه بین یادگیری و نوآوری سازمانی با توسعه خدمات سازمانی و عملکرد مالی

    پرسشنامه بررسی رابطه بین یادگیری و نوآوری سازمانی با توسعه خدمات سازمانی و عملکرد مالی پرسشنامه یادگیری و نوآوری سازمانی پرسشنامه توسعه خدمات سازمانی پرسشنامه عملکرد مالی پرسشنامه یادگیری سازمانی پرسشنامه نوآوری سازمانی پرسشنامه عملکرد مالی رفتن به سایت اصلی…

  • پاورپوینت (اسلاید) لابي و مذاکره

    پاورپوینت (اسلاید) لابي و مذاکره پاورپوینت لابي و مذاکره لابي و مذاکره تحقیق لابي و مذاکره مقاله لابي و مذاکره تعریف لابي مراحل انجام لابي استراتژي ها و تاكتيك هاي لابي مهارت هاي لازم جهت انجام لابي به صورت چهره…

  • پرسشنامه ارائه مدل ارزیابی عملکرد شعب بیمه با الگوی تلفیقی کارت امتیازی متوازن و مدل تاپسیس TOPSIS

    پرسشنامه ارائه مدل ارزیابی عملکرد شعب بیمه با الگوی تلفیقی کارت امتیازی متوازن و مدل تاپسیس TOPSIS پرسشنامه ارزیابی عملکرد سازمان پرسشنامه ارزیابی عملکرد سازمانی دانلود پرسشنامه ارزیابی عملکرد سازمان پرسشنامه ارزیابی و تحلیل مدیریت عملکرد سازمان ها پرسشنامه ارزیابی اثربخشی…

  • اهداف و دیدگاه های مختلف مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر ابعاد و عناصر آن

    اهداف و دیدگاه های مختلف مدیریت ارتباط با مشتری با تاکید بر ابعاد و عناصر آن مدیریت ارتباط با مشتری محور پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری محور رفتن به سایت اصلی دانلود پایان نامه مدیریت اهداف و دیدگاه های مختلف…

  • پاورپوینت آزمایش درجه نفوذ قیر در 17 اسلاید کاملا قابل ویرایش به طور کامل و جامع همراه با شکل و تصاویر‎

    پاورپوینت آزمایش درجه نفوذ قیر در 17 اسلاید کاملا قابل ویرایش به طور کامل و جامع همراه با شکل و تصاویر‎ در این پروژه پاورپوینت آزمایش درجه نفوذ قیر در 17 اسلاید کاملا قابل ویرایش به طور کامل و جامع…

  • پاورپوینت خلاصه کتاب تحقیق در عملیات 1 پیام نور دکتر عادل آذر

    پاورپوینت خلاصه کتاب تحقیق در عملیات 1 پیام نور دکتر عادل آذر پاورپوینت خلاصه کتاب تحقیق در عملیات 1 پیام نور پاورپوینت کتاب تحقیق در عملیات 1 زاهدی سرشت پاورپوینت کتاب تحقیق در عملیات 1 مدرسان شریف پاورپوینت كتاب تحقيق…

  • پاورپوينت درس 2 فارسی هفتم ابتدايی مبحث چشمه معرفت

    پاورپوينت درس 2 فارسی هفتم ابتدايی مبحث چشمه معرفت رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوينت درس 2 فارسی هفتم ابتدايی مبحث چشمه معرفت در قالب 8 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش  …

  • دانلود تحقیق درباره دلبستگی و مراحل آن word

    دانلود تحقیق درباره دلبستگی و مراحل آن word رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی دلبستگی و مراحل آن با فرمت docx در قالب 27 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش می باشد    …

  • پاورپوینت راهنمای مواد کامپوزیتی

    پاورپوینت راهنمای مواد کامپوزیتی پاورپوینت مواد کامپوزتی پاورپوینت کامپوزیت پاورپوینت درمورد مواد کامپوزیتی دانلود پاورپوینت راهنمای مواد کامپوزیتی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت راهنمای مواد کامپوزیتی جهت رشته معماری در قالب 98 اسلاید و با فرمت بصورت کامل و…

  • ادبیات نظری و پیشینه تجربی رغبت

    ادبیات نظری و پیشینه تجربی رغبت کلمات کلیدی : فصل دوم پایان نامه رغبت مبانی نظری رغبت پیشینه تحقیق رغبت پیشینه داخلی رغبت پیشینه خارجی رغبت پیشینه پژوهش رغبت پیشینه نظری رغبت ادبیات نظری رغبت چارچوب نظری رغبت رفتن به…

  • بررسی عوامل موثر بر افت ولتاژها و ارزیابی ویژگیهای آنها

    بررسی عوامل موثر بر افت ولتاژها و ارزیابی ویژگیهای آنها افت ولتاژ اتصالات ترانسفورماتور ویژگیهای افت ولتاژها مدلسازی ترانسفورماتور بررسی عوامل موثر بر افت ولتاژها و ارزیابی ویژگیهای آنها دانلود پایان نامه برق دانلود پایان نامه مهندسی برق رفتن به…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت شغلی 6

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق رضایت شغلی 6 مبانی نظری رضایت شغلی ادبیات نظری رضایت شغلی چارچوب نظری رضایت شغلی فصل دوم پایان نامه رضایت شغلی دانلود مبانی نظری رضایت شغلی پیشینه رضایت شغلی پیشینه تحقیق رضایت شغلی پیشینه داخلی…

  • پاورپوینت آشنایی با بيماری ويروسی آنفولانزای خوکی

    پاورپوینت آشنایی با بيماری ويروسی آنفولانزای خوکی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با بيماری ويروسی آنفولانزای خوکی جهت رشته پزشکی در قالب 13 اسلايد و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش  …

  • پرسشنامه اضطراب رایانه ای هنسن ، گلاس و نایت با نمره گذاری، روایی و پایایی

    پرسشنامه اضطراب رایانه ای هنسن ، گلاس و نایت با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه اضطراب رایانه ای دانلود پرسشنامه اضطراب رایانه ای روایی پرسشنامه اضطراب رایانه ای پایایی پرسشنامه اضطراب رایانه ای نمره گذاری پرسشنامه…

  • پاورپوینت فصل هشتم کتاب مبانی مدیریت منابع انسانی تألیف گری دسلر ترجمه پارسائیان و اعرابی با موضوع مدیریت مسیر های شغلی و رفتار های منصفانه

    پاورپوینت فصل هشتم کتاب مبانی مدیریت منابع انسانی تألیف گری دسلر ترجمه پارسائیان و اعرابی با موضوع مدیریت مسیر های شغلی و رفتار های منصفانه کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل هشتم کتاب مبانی مدیریت منابع انسانی تألیف گری دسلر ترجمه…

  • نظریه های روانشناسان در مورد رضایت زناشویی و عوامل موثر بر آن

    نظریه های روانشناسان در مورد رضایت زناشویی و عوامل موثر بر آن کلمات کلیدی : نظریه های رضایت زناشویی عوامل موثر بر رضایت زناشویی تحقیق در مورد رضایت زناشویی تحقیق در مورد نظریه های رضایت زناشویی نظریه های روانشناسان در…