ابعاد و مدلهای اجرایی مدیریت ارتباط با مشتری در پیاده سازی موفق آن

ابعاد و مدلهای اجرایی مدیریت ارتباط با مشتری در پیاده سازی موفق آن

ابعاد و مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری
عوامل کلیدی موفقیت در پیاده سازی CRM
عوامل کلیدی موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
عوامل موثر بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری
عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری
پایان نامه مدیریت ارتباط با مشتری
پیاده ساز مدیریت ارتباط با مشتری
نحوه پیاده سازی crm
مراحل پیاده سازی crm
نمونه های موفق crm

رفتن به سایت اصلی

دانلود پایان نامه رشته مدیریت

ابعاد و مدلهای اجرایی مدیریت ارتباط با مشتری در پیاده سازی موفق آن

 

 

 

 

 

 

هدف از این پژوهش بررسی ابعاد و مدلهای اجرایی مدیریت ارتباط با مشتری در پیاده سازی موفق آن  می باشد.

 

 

 

مقدمه
سازمان‏های امروزی کالا و خدماتی را ارائه می‏دهند که توسط تک تک مشتریان تعریف شده است. یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری چیزی فراتر از اتوماسیون عملیاتی سنتی فروش، بازاریابی، زنجیره تأمین و یا خدمات از طریق تکنولوژیست و نیز یک سیستم CRM فراتر از موضوع کیفیت خدمات و یا خدمات مشتری است، (دهمرده و همکاران، 1389، ص92).استراتژی‏های بازاریابی سنتی روی 4P تمرکز می کرد تا سهم بازار را افزایش دهد(قیمت،محصول،توسعه و مکان). هدف اصلی، افزایش دادن حجم معاملات بین فروشنده وخریدار است. حجم معاملات، یک راه اندازه‏گیری خوب برای وضعیت استراتژی‏ها و روش‏های فروش را فراهم می‏کند. CRM یک حرکت حرفه‏‏‏ای فراتر از افزایش حجم معاملات می باشد.

 

 

هدف آن افزایش سود، درآمد و رضایت مندی مشتری است. به منظور داشتن CRM موفق، یک مجموعه گسترده از ابزارها، تکنولوژی‏ها و دستورالعمل های ارتباط با مشتری ضروریست. بنابراین CRM اساسا یک استراتژی کاری و یک نقطه عملیاتی در مقابل دیدگاه فنی است. CRM یک استراتژی منظم برای ساختن و نگه داشتن دراز مدت ارتباط با مشتریان سودآور است. یک شروع موفقیت آمیز برای CRM، از استراتژی و فلسفه کسب و کار سرچشمه می گیرد که همه فعالیت‏های سازمان را بر روی نیازهای مشتری متمرکز می کند. تکنولوژی CRM به عنوان یک عامل تقویت کننده برای فرآیندهایی است که استراتژی‏ها را به سوی نتایج تجاری هدایت می کنند.(Tohidi & Jabbari,2012,p.565).

 

 

 

 

مدل اجرایی مدیریت ارتباط با مشتری

همانطور که اشاره شد اجرای موفق یک پروژه  CRM نیازمند یک رویکرد جامع با نگاه متوازن به فناوری، فرایندها و کارکنان است. بر این اساس مدل اجرایی CRM در سازمانها بدین صورت پیشنهاد می‏گردد و در ادامه با توجه به مدل ذیل در شکل2-5 به تشریح هریک از ابعاد پرداخته می شود.

 

 

•    عامل فناوری 
مدت زمان مدیدی است که فن آوری اطلاعات به عنوان ابزاری جهت بازمهندسی بنیادین فرایندهای کاری  و بهبود در عملکرد سازمانی شناخته شده است. با استفاده از IT می‏توان روشهای ابتکاری جدید خلق نمود، بنگاه را با مشتریان، تامین-کنندگان و ذینفعان داخلی مرتبط کرد.IT این قابلیت را فراهم نموده است که بسته‏های CRM از امکان جمع آوری و تحلیل الگوهای داده های مشتریان، بررسی رفتار مشتریان، توسعه مدلهای پیش بینی، ارائه پاسخ به مشتری با ابزارهای ارتباطی موردنظر او، برخوردار باشند. نوآوری در زیرساختهای شبکه، محاسبات سرویس دهنده/سرویس گیرنده و ابزارهای هوشمند تجاری از فاکتورهای اصلی در توسعه CRM می باشند. سیستمهای CRM دانش مشتری را جمع‏آوری، ذخیره، نگهداری و درکل سازمان توزیع می‏نماید. براین اساس مدیریت موثر اطلاعات، عنصر اساسی در موفقیت CRM می‏باشد. همچنین، انبارسازی داده، سیستم برنامه ریزی منابع سازمان  و اینترنت زیرساختهای اصلی در توسعه CRM می‏باشند.

 

 

•    فناوری انبارسازی داده    
انبارسازی داده  از جمله ابزارهای مدیریت فناوری اطلاعات است که به تصمیم گیران سازمانی اجازه دسترسی مستمر به اطلاعات را از طریق جمع آوری داده‏های مشتریان در سازمان و تلفیق تمام پایگاه های داده و سیستم عملیاتی نظیر منابع انسانی، فروش و فرایند معامله، امور مالی، موجودی ، خرید و سیستم بازاریابی می دهد. بویژه انبار داده با اخذ، پالایش، تغییر و مدیریت حجم زیادی از داده ها از سیستمهای ناهمگون یک سیر تاریخی از معاملات مشتری را در دسترس قرار می دهد. در نتیجه نیاز به ابزارهای سنتی تحقیقات بازار نظیر تحقیقات میدانی و گروههای کانون در استخراج دانش از مشتریان کاهش می یابد. بدین ترتیب امکان شناسایی و گزارش بر مبنای محصولات یا خدمات، مناطق جغرافیایی، کانون توزیع، گروه مشتری و یا مشتری خاص ممکن می شود. در نتیجه کلیه ارتباطات مربوط به تعاملات مشتریان در سازمان در دسترس می-باشد. در واقع فناوری انبارسازی داده، امکان اجرای CRM را فراهم آورده است. 

 

 

چراکه CRM با تلخیص، مرتبط نمودن و تغییر شکل داده های مشتریان به اطلاعات پردازش شده، منجر به درک بهتر مشتریان شده است. داده های مرتبط با مشتریان شامل داده های فروش، ترفیع و فعالیتهای مربوط به خدمات مشتری است. سایر اطلاعات تولید شده از خدمات داخلی، می توانند درک ما از مشتریان و الگوی خرید آنان را توسعه دهند. توانایی انبارهای داده در ذخیره سازی هزاران گیگابایت  اطلاعات، امکان تحلیل‏های کاربردی سریع را ممکن ساخته است.

 

 

 

 مزایایی که انبارسازی داده برای سازمانها دارند بطور خلاصه به شرح زیر است:
دسترسی دقیق تر و سریع تر به اطلاعات به منظور تسهیل پاسخگویی به سوالات مشتریان.
افزایش کیفیت داده و فیلتر سازی داده ها به منظور حذف داده های نامناسب و تکراری.
استخراج و دستکاری سریع داده ها برای تجزیه و تحلیل سودآوری، دسترسی مشتری و مدل سازی حفظ و نگهداری مشتری
ابزارهای تلخیص و تحلیل پیشرفته داده ها برای طراحی گزارشات سطوح بالاتر و امکان دسترسی به جزئیات گزارش.
محاسبه ارزش فعلی  و تخمین ارزش آتی هر مشتری(Chen & Popovich,2003)

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب

2-1) مقدمه    13
2-2) تعريف مشتري    13
2-2-1 ) انواع مشتريان    14
2-3) تاريخچه مدیریت ارتباط با مشتری    16
2-3-1) مفهوم و تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری    17
2-4) زمينه هاي ظهور مدیریت ارتباط با مشتری    20
2-5) مولفه های مدیریت ارتباط با مشتری    21
2-6) اصول مدیت ارتباط با مشتری    22
2-7) مفروضات اساسي مديريت ارتباط با مشتري    23
2-8) مراحل و فرآيندهاي مديريت ارتباط با مشتري    24
2-8-1 ) اجراي CRM    24
2-8-2 ) بهبود CRM    28
2-8-3) بهينه سازي كانالهاي ارتباطي    30
2-9) مدل اجرایی مدیریت ارتباط با مشتری    32
2-10) ابعاد تکنولوژیک مدیریت ارتباط با مشتری    37
2-10-1 ) CRM عملیاتی    37
2-10-2 )  CRMتحلیلی    38
2-10-3 ) CRM مشارکتی    38
2-11) پياده سازي مدیریت ارتباط با مشتری    38
2-12) مزاياي پياده سازي نظام مدیریت ارتباط با مشتری    39
2-13) عوامل مهم در موفقيت مديريت ارتباط با مشتري    41
2-14) الگوهای موجود در زمینه عوامل موثر بر موفقیت اجرای CRM    41
2-14-1 ) مديريت دانش    46
2-14-2) تكنولوژي اطلاعات    47
2-14-3 ) نقش مديريت ارشد    48
2-14-4 ) پرسنل    49
2-14-5 ) استراتژی    50
2-14-6 ) فرهنگ    51
2-14-7) مدیریت تغییر    53
2-15) مدیریت ارتباطات    53
2-16) حمایت و پشتیبانی مدیران ارشد    53
2-17)  مدلهاي موجود در زمينه آمادگي مديريت ارتباط با مشتري    54
2-18) تصميم‌گيري با معيارهاي چندگانه    55
2-18-1 ) فرآيند تحليل سلسله‌مراتبي    56
2-18-1-1) اصول فرآيند تحليل سلسله‌مراتبي    57
2-18-1-2) مدل فرايند تحليل سلسله‌مراتبي    57
2-19)روش تحليل شبکه (ANP)    62
2-19-1 )تفاوت‌هاي روش تحليل شبکه وروش تحليل سلسله‌مراتبي    67
2-19-2 ) مراحل روش تحليل شبکه    68

 

فهرست منابع   
منابع فارسی   
منابع لاتین    
 
 

 

 

 
فهرست جداول
جدول 2-1: برخی تعاریف ارائه شده از مدیریت ارتباط با مشتری    18
جدول 2-2: عوامل کلیدی موفقیت CRM از دیدگاه مندوزا و همکاران    44
جدول 2-3: عوامل توفیق مدیریت ارتباط با مشتری    45
جدول 2-4: ارزش گذاري شاخص‌ها نسبت به هم    59
جدول 2-5: شاخص تصادفي بودن RI    62
جدول 2-6: شاخص تصادفي بودن RI تا 15 معيار    62
جدول 2-7: مهم ترين کاربردهای روش تحليل شبکه    65
جدول 3-1- مقياس امتيازدهي نه درجه ساعتي    82
 
 

 

 
فهرست اشكال
شکل 1-1: مدل مفهومي تحقيق    9
شکل 2-1: هرم مشتري    15
شکل 2-2: اجزاي CRM    21
شکل 2-3: مثلث اجراي CRM    25
شکل 2-4: CRM در رسانه هاي چند گانه    26
شکل 2-5: مدل اجرائي CRM در سازمانها    32
شکل 2-6: نمايش گسترده فرايند تحليل سلسله‌مراتبي    58
شکل 7-۲: ساختار سلسله‌مراتبي AHP و شبکه‌اي ANP    63
شکل 2-8: روش تحليل سلسله‌مراتبي وتحليل شبکه    67
شکل 2-9: روند نماي تصميم‌گيري در روش تحليل شبکه    68

 

 

 

  • پاورپوینت آشنایی با طرح تعاونی های مسكن مهر برای خانه دار شدن اقشار كم درآمد

    پاورپوینت آشنایی با طرح تعاونی های مسكن مهر برای خانه دار شدن اقشار كم درآمد رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت  آشنایی با طرح تعاونی های مسكن مهر برای خانه دار شدن اقشار كم درآمد جهت رشته برنامه ریزی شهری…

  • دانلود پاورپوینت طراحان چگونه می اندیشند

    دانلود پاورپوینت طراحان چگونه می اندیشند پاورپوینت طرز فکر طراحان پاورپوینت کتاب طراحان چگونه می اندیشند رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت طراحان چگونه می اندیشند جهت رشته هنر در 41 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع…

  • انعطاف پذیری در سیستمهای تولید : یک رابطه و رویکرد پویا

    انعطاف پذیری در سیستمهای تولید : یک رابطه و رویکرد پویا انعطاف پذیری در سیستمهای تولید یک رابطه و رویکرد پویا رفتن به سایت اصلی نمونه ترجمه چکیده در این مقاله، ما فرض می کنیم که انعطاف پذیری در یک سیستم…

  • پاورپوینت آشنایی با ممیزی داخلی

    پاورپوینت آشنایی با ممیزی داخلی پاورپوینت ممیزی داخلی دانلود پاورپوینت آشنایی با ممیزی داخلی پاورپوینت ممیزی داخلی پاورپوینت ممیزی داخلی چیست؟ پاورپوینت شناخت ممیزی داخلی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت ممیزی داخلی جهت رشته معماری در قالب 32 اسلاید…

  • پاورپوینت تعریف و الگو های کار آفرینی

    پاورپوینت تعریف و الگو های کار آفرینی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت تعریف و الگو های کار آفرینی جهت رشته اقتصاد در قالب 166 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش    …

  • ابعاد و مولفه های اساسی عزت نفس

    ابعاد و مولفه های اساسی عزت نفس کلمات کلیدی : ابعاد عزت نفس کوپر اسمیت ابعاد عزت نفس سازمانی بررسی ابعاد عزت نفس سطوح و ابعاد عزت نفس انواع نظریه های عزت نفس مولفه های اساسی عزت نفس نظریه های…

  • پاورپوینت برنامه ریزی کالبدی – فضایی در آلمان

    پاورپوینت برنامه ریزی کالبدی – فضایی در آلمان پاورپوینت برنامه ریزی پاورپوینت برنامه ریزی کالبدی پاورپوینت برنامه ریزی فضایی پاورپوینت برنامه ریزی کالبدی - فضایی پاورپوینت آلمان پاورپوینت برنامه ریزی در آلمان رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت برنامه ریزی…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق زنجیره تامین ناب و چابک 76 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق زنجیره تامین ناب و چابک 76 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری زنجیره تامین ناب و چابک فصل دوم پایان نامه زنجیره تامین ناب و چابک دانلود مبانی نظری زنجیره تامین ناب و چابک پیشینه…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد سازمانی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد سازمانی مبانی نظری عملکرد سازمانی دانلود مبانی نظری عملکرد سازمانی پیشینه تحقیق عملکرد سازمانی ادبیات نظری عملکرد سازمانی فصل دوم پایان نامه عملکرد سازمانی مبانی نظری و پیشینه تحقیق عملکرد سازمانی ادبیات و مبانی…

  • مدیریت آشوب در عصر جهانی شدن كسب و كار

    مدیریت آشوب در عصر جهانی شدن كسب و كار جهانی شدن مدیریت آشوب جهانی شدن كسب و كار دانلود مقاله مدیریت آشوب در عصر جهانی شدن كسب و كار سیستم همکاری در فروش فایل همکاری در فروش فایل همکاری در…

  • پاورپوینت آشنایی با بیماری سرطان

    پاورپوینت آشنایی با بیماری سرطان پاورپوینت آشنایی با سرطان خون پاورپوینت آشنایی با سرطان پاورپوینت آشنایی با سرطان پوست پاورپوینت آشنایی با سرطان رحم پاورپوینت آشنایی با سرطان پروستات پاورپوینت اشنایی با سرطان معده رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق شیوه های فرزندپروری

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق شیوه های فرزندپروری مبانی نظری شیوه های فرزندپروری دانلود مبانی نظری شیوه های فرزندپروری پیشینه تحقیق شیوه های فرزندپروری ادبیات نظری شیوه های فرزندپروری فصل دوم پایان نامه شیوه های فرزندپروری مبانی نظری و پیشینه…

  • پاورپوینت درس ارزیابی کارآیی سیستم های کامپیوتری

    پاورپوینت درس ارزیابی کارآیی سیستم های کامپیوتری پاورپوینت درس ارزیابی کارآیی سیستم های کامپیوتری رفتن به سایت اصلی اسلایدهای درس “ارزیابی کارآیی سیستم های کامپیوتری” مناسب اساتید و ارائه دانشجو در طول ترم   شامل مباحث زیر می باشد: فایل اول:…

  • مقاله رشته مدیریت با عنوان اهمیت ارزش در نظام بازاریابی

    مقاله رشته مدیریت با عنوان اهمیت ارزش در نظام بازاریابی ارزش هزینه بازاریابی بنگاه های اقتصادی دانلود مقاله رشته مدیریت با عنوان اهمیت ارزش در نظام بازاریابی خرید مقاله رشته مدیریت سیستم همکاری در فروش فایل فایلینا همکاری در فروش…

  • پاورپوینت فصل هفتم کتاب مدیریت بازاریابی تألیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده

    پاورپوینت فصل هفتم کتاب مدیریت بازاریابی تألیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده کلمات کلیدی : پاورپوینت فصل هفتم کتاب مدیریت بازاریابی تألیف فیلیپ کاتلر ترجمه بهمن فروزنده با موضوع تجزیه و تحلیل بازار تجاری و رفتار خریدار تجاری پاورپوینت کتاب…

  • دانلود پاورپوینت سیستمهای پشتیبان تصمیم (DSS)

    دانلود پاورپوینت سیستمهای پشتیبان تصمیم (DSS) سیستم های پشتیبانی تصمیم گیری سیستم های پشتیبانی تصمیم گیری dss سيستم هاي پشتيبان تصميم گيريهاي مديران پاورپوینت سیستمهای پشتیبان تصمیم (DSS) رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت سیستمهای پشتیبان تصمیم (DSS) جهت رشته…

  • دانلود پاورپوینت آشنایی با سی تی اسکن

    دانلود پاورپوینت آشنایی با سی تی اسکن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با سی تی اسکن جهت رشته پزشکی در 31 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       مقطع‌نگاری…

  • مدل ها و نظریه های روانشناسی در مورد پرخاشگری

    مدل ها و نظریه های روانشناسی در مورد پرخاشگری کلمات کلیدی : مدل پرخاشگری کودکان مدل های پرخاشگری رویکردهای پرخاشگری نظریه های پرخاشگری کودکان نظریه های جامعه شناسی پرخاشگری عوامل خطر ساز و موثر در پرخاشگری نظریه های روانشناسی در…

  • دانلود تحقیق در مورد شخصیت و ویژگی های شخصیتی مدیران  docx

    دانلود تحقیق در مورد شخصیت و ویژگی های شخصیتی مدیران  docx رفتن به سايت اصلي هدف از این تحقیق بررسی شخصیت و ویژگی های شخصیتی مدیران با فرمت docx در قالب 25 صفحه ورد بصورت کامل و جامع و با…

  • پاورپوینت فصل چهارم ریاضی نهم مبحث جمع و تفریق رادیکال ها

    پاورپوینت فصل چهارم ریاضی نهم مبحث جمع و تفریق رادیکال ها رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزش ریاضی نهم متوسطه مبحث جمع و تفریق رادیکال ها در قالب 2 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و…

  • پاورپوینت اختلالات کودکان و نوجوانان و انواع روش های فرزندپروری

    پاورپوینت اختلالات کودکان و نوجوانان و انواع روش های فرزندپروری رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت اختلالات کودکان و نوجوانان و انواع روش های فرزندپروری جهت رشته ی روان شناسی در قالب 78 اسلاید و با فرمت pptx به صورت…

  • پاورپوینت آموزه های الهی درس دهم استثمار های بنی اسرائیل

    پاورپوینت آموزه های الهی درس دهم استثمار های بنی اسرائیل پاورپوینت درس دهم استثمار های بنی اسرائیل دانبلود پاورپوینت درس دهم استثمار های بنی اسرائیل پاورپوینت درباره درس دهم استثمار های بنی اسرائیل رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آموزه…

  • پاورپوینت حسابداری سرمايه گذاری ها

    پاورپوینت حسابداری سرمايه گذاری ها دانلود پاورپوینت حسابداری سرمايه گذاری ها تحقیق درباره پاورپوینت حسابداری سرمايه گذاری ها آموزش پاورپوینت حسابداری سرمايه گذاری ها پاورپوینت سرمايه گذاری در بازار رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت حسابداری سرمايه گذاری ها جهت…

  • دانلود پاورپوینت فشار جانبی خاک

    دانلود پاورپوینت فشار جانبی خاک رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فشار جانبی خاک جهت رشته فیزیک در 28 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش       فشار زمین خاک عبارت است…

  • ارزیابی علل موثر بر بازدهی کوره های چرخشی و ارائه راهکارهای مناسب

    ارزیابی علل موثر بر بازدهی کوره های چرخشی و ارائه راهکارهای مناسب دانلود پایان نامه سیمان خوراك كوره آنالیز شیمیایی دانلود پایان نامه كوره‌های دوار سیمان ارزیابی علل موثر بر بازدهی کوره های چرخشی و ارائه راهکارهای مناسب تاثیر بهره…

  • قلمرو و محدودیتهای موضوعی قسم در دعاوی مدنی

    قلمرو و محدودیتهای موضوعی قسم در دعاوی مدنی ادله اثبات دعوی ادله قانونی احصاء سوگند در اثبات دعوی قلمرو موضوعی قسم در دعاوی مدنی محدودیتهای موضوعی قسم در دعاوی مدنی اتیان سوگند در دادگاه سوگند استظهاری سوگند تکمیلی سوگند در…

  • دانلود پاورپوینت آشنایی با روش تحقیق

    دانلود پاورپوینت آشنایی با روش تحقیق رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با روش تحقیق جهت رشته گوناگون در قالب 99 اسلايد و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابليت ويرايش       با…

  • فرهنگ و تمدن ایران باستان و مشخصات هنر و معماری ایرانی در آن

    فرهنگ و تمدن ایران باستان و مشخصات هنر و معماری ایرانی در آن معماری ایرانی مشخصات هنر ایرانی درآمیختگی هنر ایرانی فرهنگ و تمدن ایران باستان فرهنگ و تمدن ایران باستان و مشخصات هنر و معماری ایرانی در آن دانلود…

  • دانلود پاورپوینت چشم انداز GIS در کشور کره جنوبی

    دانلود پاورپوینت چشم انداز GIS در کشور کره جنوبی پاورپوینت سیستم اطلاعات جغرافیایی کره جنوبی پاورپوینت GIS از کشور کره جنوبی پاورپوینت سیستم جی آی اس کره جنوبی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت چشم انداز GIS در کشور کره…

  • پاورپوینت فعالیتهای کشاورزی

    پاورپوینت فعالیتهای کشاورزی پاورپوینت کشاورزی دانلود پاورپوینت فعالیتهای کشاورزی پاورپوینت انواع فعالیتهای کشاورزی رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت فعالیتهای کشاورزی جهت رشته حسابداری در قالب25 اسلاید و با فرمت pptxقابل اصلاح و ویرایش       مقدمه: 1 .…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازمانهای مردم نهاد توانمندسازی کودکان خیابانی

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق سازمانهای مردم نهاد توانمندسازی کودکان خیابانی مبانی نظری توانمندسازی کودکان خیابانی دانلود مبانی نظری توانمندسازی کودکان خیابانی پیشینه تحقیق توانمندسازی کودکان خیابانی ادبیات نظری توانمندسازی کودکان خیابانی فصل دوم پایان نامه توانمندسازی کودکان خیابانی مبانی…

  • پاورپوینت آشنایی با دوره نوجوانی و مسائل آن

    پاورپوینت آشنایی با دوره نوجوانی و مسائل آن پاورپوینت نوجوانی و بلوغ دانلود پاورپوینت نوجوانی و بلوغ پاورپوینت در مورد نوجوانی و بلوغ پاورپوینت دوران نوجوانی پاورپوینت دوره نوجوانی پاورپوینت درباره نوجوانی دانلود پاورپوینت نوجوانی رفتن به سايت اصلي دانلود…

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد فرهنگ سازمانی 40 صفحه

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق در مورد فرهنگ سازمانی 40 صفحه کلمات کلیدی : مبانی نظری فرهنگ سازمانی پیشینه تحقیق فرهنگ سازمانی پیشینه داخلی فرهنگ سازمانی پیشینه خارجی فرهنگ سازمانی پیشینه پژوهش فرهنگ سازمانی چارچوب نظری فرهنگ سازمانی تاریخچه فرهنگ…

  • پاورپوینت آشنایی با افسردگی و علل آن

    پاورپوینت آشنایی با افسردگی و علل آن رفتن به سايت اصلي دانلود پاورپوینت آشنایی با افسردگی و علل آن جهت رشته رواشناسی و روانپزشکی در قالب 35 اسلاید و با فرمت ppt به صورت کامل و جامع و با قابلیت…

  • فرم تجديد نظر شده پرسشنامه عزت نفس کوپر اسميت با نمره گذاری، روایی و پایایی

    فرم تجديد نظر شده پرسشنامه عزت نفس کوپر اسميت با نمره گذاری، روایی و پایایی کلمات کلیدی : پرسشنامه عزت نفس کوپر اسمیت پرسشنامه عزت نفس کوپر پرسشنامه عزت نفس اسمیت پرسشنامه عزت نفس کوپر اسمیت doc پایایی پرسشنامه عزت…